Olet täällä

Pli(n)kkiläisten kotieläimet osa 2

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Pli(n)kkiläisten kotieläimet osa 2

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.5.2020 06:08:07

Tässä jatkoa nimimerkki Neurokivun aloittamalle ketjulle (viewtopic.php?f=143&t=33300), jonka ylläpito siirsi mielivaltaisesti Olohuone-osion puolelle.

Jotta tätäkin ei siirrettäisi tuonne ei-poliittiselle keskustelulle tarkoitetulle alueelle, ilmoitan, että mulla on poliittinen kissa. Kovasti on lähdössä Suur-Suomea tekemään ja naukuu päivät pitkät IKL-propagandaansa. Kiva kissa se silti on. Onhan moni päästään seonnut ihminenkin tosi mukava.

Tämä on vähän offia, koska eivät hyönteiset sentään mun lemmikkejäni ole, mutta rakensin sellaisen hyönteishotellin. Vein sen tuonne takapihalle puuhun roikkumaan, kun ajattelin, että yläkerran parvekkeemme ei ehkä ole paras mahdollinen paikka pölyttäjille hommaansa, vaikka isäntä kesäisin siellä pienimuotoisesti erinäisiä rehujaan kasvatteleekin ja voinhan mä toisen askarrella partsillekin, jos vielä innostun. En kysynyt naapureilta lupaa, mutta aika hiton nipo kyttääjä saa olla, jos joku hyönteishotellista ryhtyy valittamaan. Eipä moisen ketään pitäisi häiritä ja pörriäisten suojelu on ympäristöteko mitä suuremmissa määrin ihan ihmiskunnan tulevaisuutta ja hyvinvointiakin ajatellen.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Pli(n)kkiläisten kotieläimet osa 2

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.9.2020 06:05:25

On se kyllä kumma juttu, kun kissa sairastuu akuutisti aina juuri silloin, kun mä(ja myös isäntä) olen aivan kännissä. Tai aina ja aina. Ei tätä nyt mitenkään hirveän usein ole tapahtunut, mutta muutamia kertoja ennen tätä viimeisintä episodia. Tuossa kolme päivää sitten kesken parhaimman juopottelusession toinen kissoistamme meni yllättäen syömättömäksi, vaisuksi ja alkoi oksentaa ihan kunnolla. Eihän siinä sitten muu auttanut, kuin lähteä ympäripäissään kuskaamaan kissaa eläinlääkäriin. Diagnoosi oli vatsalaukun tulehdus, lääkitykseksi tuli vatsansuojalääkkeitä+pahoinvointilääkettä ja nyt katti voi jo kerrassaan mainiosti :) .

Onhan se vähän noloa mennä eläinlääkäriin koheltamaan aivan jurrissa :oops: , mutta jos elukan on ottanut, niin on se myös hoidettava, vaikka itsellä olisi pää kainalossa ja mieluummin toki ajoissa, kuin liian myöhään.

Oli muuten taas perkeleen kallista lystiä tuokin eläinlääkärikeikka, mutta senkin valinnan tekee ihan itse, että kalliiksi voivat hommat tulla, kun lemmikin omistajaksi ryhtyy.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 5.9.2020 11:10:17

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 22:05:11

Mulla oli joskus kaksi kissaa. Buddha kuoli heinäkuun 25. 2009 ja Impi vietiin piikille 2017 lokakuun kuudes. Hankin joskus kissoja taas, ainakin yhden, jos ja kun elämäntilanne on parempi.
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.10.2020 12:25:12

^^^ Ei helevetti! Se tapahtui taas :shock: :lol: . Viikonloppuna kesken parhaan juopottelusession toinen kissoistamme(Siis eri kissa, kuin tuo yllämainittu vatsastaan tulehtunut) sai virtsatietulehduksen oireita, eli alkoi tiristää n. 5 min. välein pikkupissoja ympäri kämppää(Käy siis normaalisti tarpeillaan ihan asiallisesti hiekkalaatikolla) ja oli muutenkin varsin tuskaisen oloinen. Eipä siinä sitten muu auttanut, kuin soitto eläinlääkäripäivystykseen, kissa koppaan, taksi alle ja taas ympäripäissään eläinlääkäriin. Katti sai antibioottikuurin ja tulehduskipulääkettä ja voi taas hyvin :) . Saatte arvata tuliko kalliiksi niinkin pieni tutkimusoperaatio, kun se tehtiin myöhään lauantai-iltana :x .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tohtori Pentti Erkkilä » 15.10.2020 16:16:31

Valkea albiino viemärirotta jolla punaiset silmät.
Tohtori Pentti Erkkilä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 20.12.2020 06:06:11

Neuron koira voi hyvin, en nyt kuvaa laita ku se pudisteli päätänä ku kysyin. Venäjän prinssi voi hyvin juuri töytettyään 5V, ollaan ostettu paritalon puoliska jossa aidadattu takapiha.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 18.1.2021 23:21:42

Mulla on vaan niitä eläimiä, joita livahtaa sisään ulkoa :lol: :lol: :lol: ja ne eivät ole liskoja, eivätkä vaaleanpunasia elefantteja :lol: :lol:
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Paluu Sauna