Olet täällä

Positiivista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Positiivista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.11.2021 19:21:58

Ostin Iloinen jouluporo -teetä. Se on ihan tavallista mustaa teetä maustettuna appelsiinilla, kuusenkerkällä ja inkiväärillä, mutta paketissa on niin hulvattoman pölvästin näköinen poron kuva, että nauroin kaupassa monta minuuttia :lol: . Ei tullut edes kalliiksi tämä heräteostokseni. Ainoastaan Lipton oli kilohinnaltaan halvempaa ja sitä nyt ei kukaan ostaa kuitenkaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 27.11.2021 10:11:18

^ Jouluporo on kiva, vaikken itse saanut nauruhalvausta itse kuvasta.

Oon kehittänyt kympillä toimivan Saunaamon "lukukokemuksen", jota oon käyttänyt vaihtelevasti viime vuodet.

Vilkasen palstan kerran viikossa maanantaiaamupäivällä.

Modet tekee ihan timankia duunia. Ja tämän tulin kertomaan. Iloitsen tästä ja koen
tämän sangen toimivaksi muuten toimimattomassa alustassa ja tarpeettomalla palstaleella.
then why are you here, vois kysyä. emmä ookaan täällä, vois vastata.

No, eipä täällä oikeestaan muuta sisältöä olekaan,
kuin minä ja winstoni. Jotain pientä sanan tynkää,
pihisevässä määrässä ja epämääräsessä mittasuhteessa.

Osallistumisaktiviteetti on niiiin olematonta.

Reijo Salmisen sanoin:

aikaa on nyt todella vähän

==》
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja todella vakavasti seurustelevana petterinä vuodesta 2018
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.11.2021 19:41:45

Pakkasta ja lunta sen verran, että maa on valkea. Ei tarvitse rämpiä loskassa ja vaeltaa aivan täydessä kaamospimeydessä. Mua kyllä paleltaa pirusti, mutta parempi silti, että tähän aikaan vuodesta on talvista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 1.12.2021 08:10:36

^ Jee, juurikin näin. Itsekin nautin tästä ja arvostan ja toivon tämän kuulaan kylmyyden vaan jatkuvan iäti tai ens kevääseen asti.

On sillä vaan iso merkitys, että kulkeeko sitä heti aamusta savipellossa tai kahlaa kuin pottualtaassa vai
onko maa kiinteänä ja roudasta kumarallaan astua, etenkin kun oon koirallinen vieläkin ja
tulee myös oltua ulkona aivan joka jumamalattomalla säällä ja kelillä,
eikä siinä ole silleen valikoitavuutta, kuten monella muulla tyypillä.

Ja ettei Saunaamossa päät kolise yhteen ja ole juuri ketään, juuri koskaan, juuri missään. Nice.

Ja ensi kuun jälkeen on Helmikuu ja siitä sen kevään voi sopia alkavan tai kesän, sillä
ehkä riippuu vähän, miten vinhaan tän vanhan pallukan tuhoutumiskierre syveneepi.
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja todella vakavasti seurustelevana petterinä vuodesta 2018
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.12.2021 06:30:04

Luuntiheysmittauksessa käyty ja kolmen vuoden osteoporoosilääkitys on tepsinyt sen verran hyvin, että voin lopettaa sen. Oli aikamoista säätämistä ja kikkailua sen lääkkeen ottaminen. Onneksi sitä ei tarvinnut ottaa, kuin kerran viikossa ja onneksi en saanut siitä mitään pahoja haittavaikutuksia, vaikka ne ovat hyvin mahdollisia kyseisen myrkyn kanssa. Niin ja hieno asia toki sekin, että luustoni on nyt sen verran paremmassa kondiksessa, ettei tarvitse pelätä ja varoa pahempiakin murtumia, jos vähänkin itseään kolhaisee.

Multa otettiin myös laajemmat verikokeet ja kaikki arvot ovat niin hyvät, kuin tällaisella aneemisella anorektikolla nyt voivat olla. Maksa-arvot ovat niin priimaa, kuin en olisi eläissäni juonut pisaraakaan viinaa :D . Nykyisellä ryyppäämiselläni ei tosin saa kukaan maksaansa paskaksi, mutta kuumottelen maksa-arvoja usein suorastaan neuroottisesti, koska joskus aikoinaan pomppasivat mulla taivaisiin. Se johtui kyllä silloisesta lääkityksestäni ja arvot laskivat heti, kun lääkitys lopetettiin, mutta tuskinpa samanaikainen viinan tinttaamiseni asiaa ainakaan paransi :roll: :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.12.2021 19:10:59

Ohi on joulu. Meni hyvinkin kivuttomasti, vaikka etukäteen stressasin ja ahdistelin leviääkö psyykeni, kun oli ensimmäinen joulu veljeni kuoleman jälkeen. Positiivista sekin, että joulu oli valkoinen. Talvipäivänseisauskin oli ja meni ja nyt mennään taas kohti valoa :) .

Aatonaattona tuli pieni härdelli parista hajonneesta kodinkoneesta johtuen. Siinä iski pienimuotoinen paniikki, notta tuskin näitä saa hoidettua kuntoon enää juuri ennen pyhiä, mutta sekin homma hoitui, kun pistettiin hoitumaan. Kyllä nykyään palvelu pelaa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.1.2022 05:01:03

Ehkä olen tullut kuuroksi(ja varmaan myös sokeaksi ja latvastani entistä lahommaksi), mutta toissayönä ja -iltana uuden vuoden raketit eivät häirinneet mua lainkaan. En siis kuullut ensimmäistäkään pamausta, en läheltä, enkä kauempaa :o . Toinen vaihtoehto on, että näiden huudien roskasakki on kokenut jonkin joukkovalaistumisen ja todennut moisen räiskimisen turhaksi. Todennäköisempänä pidän kuitenkin sitä, että ovat niin persaukisia, että käyttivät viimeiset roponsa mieluummin päihtymiseen, kuin paukuttelivat ne taivaan tuuliin. Nukuin uuden vuoden yön kyllä muutenkin tosi hyvin, mutta olen mä silti aina ennen vähintään havahtunut puolilta öin siihen kolmanteen maailmansotaan ja on se paukuttelu aiemmin alkanut jo alkuillasta ennen kun olen ollut nukkumassa. Ei ole ollut ensinkään tavatonta, että ovat aloittaneet sen jo heti joulupyhien jälkeen, kun raketit ovat tulleet myyntiin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 11.1.2022 18:38:47

Ollut selvinpäin ja kävin hakemassa KORVAUSHOITO piikin siinäkait ne minun tärkeimmät. Positiivista on se että herää terveenä.
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.1.2022 19:10:13

Aurinko paistanut tänään jo suorastaan keväisesti :) .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.1.2022 15:51:37

Kyllä nyt kelpaa ulkoilla vittumaisimmassakin Suomi-kelissä. Ostin Sievin talvikengät ja saa olla todellinen guru, jos niillä onnistuu kaatumaan. Maksoivathan ne paljon, mutta laatu maksaa ja vanha totuus sekin, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Paskat mä tosin mikään köyhä ole, vaikka mut sellaiseksi pieneläketulojeni perusteella luokitellaankin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.2.2022 07:34:27

Huh, jopas helpotti. Eilen kämpässämme kävivät kosteusvaurio-homevaurio-ties mitkä -huoltotyypit ja totesivat, ettei ole mitään tarvetta remppatoimenpiteille. Taannoin siis seinänaapurissamme sattui vesivahinko ja se kämppä jouduttiin remppaamaan. Jo silloin meidän kämpässämme kävivät kosteusmittaajat ja sanoivat, että vettä ei ole tullut meidän puolellemme, mutta nyt kävivät vielä jälkikäteen varmistamassa, ettei mitään vahinkoja ole päässyt syntymään. Ehdin jo stressata itseni miltei hengiltä, että joudutaanko tässä elämään remontin keskellä tai peräti evakkoon, mutta nyt on ainakin toistaiseksi se huoli pois painamasta.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 24.2.2022 19:22:06

Ei ole Venäjän tankit vielä Suomen rajalla. :|
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 1.3.2022 15:09:15

^ Ei tunnu Putinilla menevän kovin hyvin nyt muutenkaan. Ei se tosin ukrainalaisten tilanteessa liikoja lohduta.

Tänään on virallisesti kevään ensimmäinen päivä ja viimeisetkin koronarajoitukset poistuvat :) . Ainakin niiden pitäisi. Ei tässä vielä aivan täysillä uskalla iloita. Sen verran kauan jatkunut tätä soutamista ja huopaamista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.3.2022 19:12:35

Todella positiivista, kun koronarajoituksista on viimein päästy, ainakin toistaiseksi. Olimme isännän kanssa viime perjantaina Helsingissä Kvelertakin keikalla. Hyvä keikka oli :) . Siellä en oksentanut tuoppiin, enkä mihinkään muuallekaan :mrgreen: :D . Tykkään nykyään ottaa bändien keikat sen verran skarpisti, että musiikkiin keskittyminen on se pääasia. Pleksit voi sitten vetää keikan jälkeen, jos hirveä tarvis on.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 27.3.2022 17:35:24

Kevätpäivänseisaus oli jo viikko sitten, eli valoa kohti mennään hyvää vauhtia :) . Vielä kun tulisi lämpimämpää, mutta eiköhän sekin siitä. Kaikkea kivaa, pienempää ja isompaa, rientoakin luvassa tässä, kun koronarajoitukset eivät ole enää sotkemassa suunnitelmia.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna