Olet täällä

seulat :S

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja Speyer » 6.6.2006 17:18:05

Oon kuullu, että toi budi ei näkyis niin helposti seuloissa tai sitten näkyy. Koskaan sitä tiedä. Joku legendaarinen juttu on se, että juo vaikka sellasen sitruuna pullon kokonaan niin se puhdistais jotenkin elimistöö tai sit vaan sitruunoita.

Ja sitten vettä juomalla paljon ei välttämättä näy. Noista on vaikee mennä sanoomaan. Yritä tota sitruunalegendaa, kaupasta saa.
Speyer

ViestiKirjoittaja Viimeiset Hitaat » 7.6.2006 02:30:16

Moi!

Mullakin on seulat 2-3 viikon kuluttua. Oon päättänyt runkata purkkiin ja sanoa vaan "Sorry, ei tullut muuta".

VH
Viimeiset Hitaat

ViestiKirjoittaja stuf » 7.6.2006 02:35:07

Viimeiset Hitaat kirjoitti:Moi!

Mullakin on seulat 2-3 viikon kuluttua. Oon päättänyt runkata purkkiin ja sanoa vaan "Sorry, ei tullut muuta".

VH

Toi on kyl paras temppu mitoon kuullu :D
stuf

ViestiKirjoittaja Beltzu » 7.6.2006 13:28:04

Mä oon kuullu et budi näkyis aika kauan..eli todennäkösesti se kyl näkyy sulla.
Kavereilta sain neuvoja ku menin ekaa kertaa seuloihin et juo tosi paljon vettä, sauno oikeen kunnola ja syö tosi rasvasta ruokaa..ni se vois auttaa tohon budin näkymiseen.

Mut tosin ei se mulla oikee tainnu onnistuu,mut en kyl kunnolla ees yrittäny ja lopputulos oli se et seulois näky budi,piri ja bentsot :lol:
Beltzu

ViestiKirjoittaja stuf » 7.6.2006 14:02:14

Mites muuten näkyykö eri bentsot testeis vai onko ne vaa yks ryhmä, eli jos on rivarespa ni voiko syödä vaikka pameja tai dormareita vaikka ois testit ?
stuf

ViestiKirjoittaja tropic » 7.6.2006 14:11:10

Vihaan noita seulontaja varsinki kun ne otetaan verestä ja jos siel näkyy jotain niin tohtori luulee saman tien et on joku nisti.Kun viihdekäyttöä ei oikein noissa piireissä tunneta.Ajolupaa varten tän kuun lopus verikokeet.Kauankohan muuten bentsot näkyy veressä?
tropic
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tropic » 7.6.2006 14:12:37

stuf kirjoitti:Mites muuten näkyykö eri bentsot testeis vai onko ne vaa yks ryhmä, eli jos on rivarespa ni voiko syödä vaikka pameja tai dormareita vaikka ois testit ?

Jos on tarkat testit niin näkyy ihan kaikki aines osat erikseen.
tropic
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Beltzu » 8.6.2006 09:09:17

Bentsot näkyy kauan ja dormareissahan on opiaatteja niin sekin sit saattaa näkyä.
Beltzu

ViestiKirjoittaja jesuiitta » 8.6.2006 15:49:18

stuf kirjoitti:Mites muuten näkyykö eri bentsot testeis vai onko ne vaa yks ryhmä, eli jos on rivarespa ni voiko syödä vaikka pameja tai dormareita vaikka ois testit ?

Jos on tarkka testi, niinkuin luulen että on, niin eri bentsot näkyvät erikseen.
jesuiitta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja stuf » 8.6.2006 16:05:09

Niinkun kelailin et palaisin kouluun syksyllä nii joutusin aika varmaan kyl käymää testeiski ko ne tietää kyl minkä takia viimeks lopetin, että onkoha nois koulun testeis sit niin tarkkaa.
stuf

ViestiKirjoittaja nassu » 8.6.2006 16:14:41

stuf kirjoitti:Niinkun kelailin et palaisin kouluun syksyllä nii joutusin aika varmaan kyl käymää testeiski ko ne tietää kyl minkä takia viimeks lopetin, että onkoha nois koulun testeis sit niin tarkkaa.

jostain koulusta nyt selvii varmaan sylkitestilläkin :lol:
nassu

ViestiKirjoittaja Psychosis » 9.6.2006 11:27:19

Kans oon kuullu ja kokeillu tota sitruuna juttua ja veden juontii mul ei oo ikinä näkyny testeis niiden jälkee vaik oonki ihan 2-3 päivän sisää polttanu kukkaa.

En tiiä mut kaveri on joskus muistaakseni sanonu et kukka näkyis vähemmän aikaa ku lätkä mut sanos tuoki varmaks ja PL:llään sotketaan kaikkee kivaa mukaan ni kerran kamul näky bentsot sauhun sijasta :S
Psychosis

ViestiKirjoittaja Beltzu » 10.6.2006 11:06:33

Joo no mä olin vetäny pirii yks kerta ni siin näky kans opiaatit :?

Oli aika kiva ylläri sillai!! Ei sitä ikinä tiiä millä sitäki on jatkettu. Varmaa usko mua siäl a-klinikal ku rupesin melkee huutaa et en muute varmasti oo vetäny muutaku pirii bentsoi ja budii poltellu. :oops:

Ja ku mun niiku pitäs lopettaa..eipä ne sitäkään usko et haluun sitä sitä oikeesti ku aina siäl seulois näkyy vaikka mitä. aina ne vaan ehdottelee mulle katkasuhoitoo mut en mä haluu mihinkää alitokseen..mut kai seki on pakko joskus kokea :shock: [/url][/quote]
Beltzu

ViestiKirjoittaja veturi evp » 13.6.2006 04:09:14

sehän nyt riippuu ihan mitä seulotaan,on laaja-seula sekä suppeampi seula,siitä laajempaa käytetään todella harvoin,bentsot näkyy todella pitkään"seulassa"samoin kanja mikäli on paukutellu huolella kuukausitolkulla,ite taisin poltella noin 6kk,joka ainoo päivä lätkää/tähkää,mutta,tiettyhän mä sit seulontaan jouduin,join aivan perkeleesti teetä,sitruunamehua,niin seula oli "puhdas"no bentsot siellä näkyi mutta ei sen ollut niin väliä kun oli ihan asialliset reseptitkin.

joskus olen itse seulaan joutuessa,heittäny hepin päälle hieman shampoota;ja ihan satavarmasti seulat sanoo ihan mitä sattuu,jos siinä sattuu savitakkeja olemaan,mitkä jopa saattaa kytätä kusemista,niin sanoo et vittu mulla saattaa olla kamalia tauteja..jos sekään ei meinaa riittää niin kusee kytän punttiin,saattaa sitten asemalla saada pataan vaan vitunko väliä sillä on jää seulat antamatta...
veturi evp

Re: seulat :S

ViestiKirjoittaja Jopepe » 16.9.2011 00:18:28

Poliisit ilmeisesti käyttää tuota drugwipe testeriä, niin näyttääkö ne esim. mitä bentsoja on käyttänyt, vai pelkästään että on käyttänyt bentsoja? [Poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin moderaattori] Tuollahan on ainakin myynnissä erillinen bentsotesteri, vai onko poliisilla käytössä vain joku "yleismallintesteri"
Jopepe
Miedosti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna