Olet täällä

Positiivista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Positiivista tänään?

ViestiKirjoittaja Tohtori Sykerö » 20.11.2019 13:05:09

Helsingissä on vain kaksi pöpilää, entinen Hesperian Sairaala joka nykyään kuuluu HUS:in alaisuteen ja entinen infektio-sairaala Aurora mikä on nykyään muutettu pöpiläksi. Nnaana on töölöläinen stadin mimmi ja asuu lähellä, ei ne muuten pyytäisi käymään jokapäivä jos matka olisi kohtuutoman pitkä.
Tohtori Sykerö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.11.2019 04:54:33

Eilinen kallonkutistuskäynti helpotti oloa jonkin verran.

Sain elvytettyä yhden vanhan atomisaattorin toimivaksi peliksi, vaikka olin lähes varma, että roskiin se joutaa. Ei siinä muuta tarvittu, kuin KUNNON puhdistus ja pumpuleiden vaihto. Aiemmin tein ne kai sitten huonosti.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Itse Häiriö » 24.11.2019 17:52:18

Mikäli luit päivän vitutukseni, niin jotain positiivistakin siitä seurasi :) ;

Sain lisäpotkua jo jonkin aikaa tosissaan muhineelle (mikä sana :lol: ) ajatukselle maisemanvaihdoksesta.
Nämä ympyrät taitaa olla nähty ja Vuokraovea tänään selaillut aivan uudella innolla. :wink:
"...mutta normaalien maailmassa, niin hukassa..."
Itse Häiriö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.11.2019 17:42:33

Kattoa myöden kiiltävän siisti kämppä on ilo silmälle. Sain myös niin hyvää asiakaspalvelua, että se lämmittänee mieltä pitkään :) . Aurinkokin näyttäytyi täällä päivällä sen verran, mitä se nyt tähän aikaan vuodesta ylipäätään voi näyttäytyä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 1.12.2019 14:16:30

Niin se vain kääntyi mieliala plussan puolelle tästä paskavuodenajasta ja pienestä lekurikuumottelusta huolimatta :) . Edes uhkaavasti lähestyvä joulu ei ole pahemmin vituttanut, enkä ole sitä jaksanut liiemmin edes ajatella ja stressata. Nopeastihan se taas lopulta on lusittu.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 3.12.2019 17:17:26

Itse Häiriö kirjoitti:Mikäli luit päivän vitutukseni, niin jotain positiivistakin siitä seurasi :) ;

Mä en usko et luki.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.12.2019 06:29:51

Selvisin eilen lääkäriltä hengissä, ilman suurempia vaurioita ja respakin uusittiin :) . Vielä tosin pitää käydä labroissa ja HAMMASLÄÄKÄRISSÄ :cry: :evil: , mutta jos kalsiuminpuutetta ei ole ja hampaat ovat kutakuinkin kunnossa, niin olen vapaa jatkamaan osteoporoosilääkitystä edelleen. Sain mä kyllä saarnan kuulla, että eipä ole tainnut syömishäiriön hoito paljon edistyä, mutta se nyt oli odotettavissa ja kuuluu toki lääkärin toimenkuvaan. Ja tosi asiallinen lekuri kuitenkin, moni olisi voinut sanoa nuo asiat paljon rumemminkin. Koska en ole toistaiseksi saanut mitään kummempia haittojakaan lääkkeestä, niin lekuri katsoi, että osteoporoosin hoito on kuitenkin tärkeää ja pienempi paha tässä tilanteessa ja näillä siis mennään. N. vuoden päästä on sitten isompi kontrolli luuntiheysmittauksineen ja silloin tiedetään enemmän.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 7.12.2019 15:32:04

Se, että kaikki alkaa olemaan hyvin. Unettomuus loppui vihdoin retkahdukseni jälkeen. Siitökin iloinen että antabus jatkuu ja pääkoppakin siinä mallissa, että tuntuu että raittius alkaa olla täysin realistista.
Kämpässä sain juuri tehtyä suursiivouksen ja uusi 4K-tv tuli myös asennettua. Elämän pieniä iloja. Rahahuoletkin kuumotti ryybbyputken jäljiltä, mutta niin vain saimme laskutkin maksettua. Olen erittäin tyytyväinen :D
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.12.2019 02:36:48

^ Hyvä :) .

Tunsin eilen oikein rehellistä vahingoniloa ja kunnolla ja ai, se teki gutaa :twisted: . Todistin ihan omin silmin, kuinka huonosti eräällä henkilöllä menneisyydestäni menee nykyään. Kyseessä siis täysi perseaivo, jolle kannan kaunaa ihan syystäkin :evil: . Ei se mikään yllätys ollut, että huonosti menee, mutta ihan noin rappiolla. Eipä sureta tippaakaan.

Sanna Marinista tulee Suomen pääministeri :D . Aika näyttää, miten hommansa hoitaa, mutta vaikutti lupaavalta jo silloin, kun sijaisti Rinnettä tämän sairausloman aikana ja ajattelin, että tuonhan puikoissa pitäisikin olla, eikä vanhan ja höperön oloisen ay-gubben. Ei sillä, Rinne on varmasti hyvin pätevä omalla tontillaan, mutta ei nyt vain oikein pääministeriainesta.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 10.12.2019 10:11:37

Winston-84 kirjoitti:^ Hyvä :) .

Tunsin eilen oikein rehellistä vahingoniloa ja kunnolla ja ai, se teki gutaa :twisted: . Todistin ihan omin silmin, kuinka huonosti eräällä henkilöllä menneisyydestäni menee nykyään. Kyseessä siis täysi perseaivo, jolle kannan kaunaa ihan syystäkin :evil: . Ei se mikään yllätys ollut, että huonosti menee, mutta ihan noin rappiolla. Eipä sureta tippaakaan.

Sanna Marinista tulee Suomen pääministeri :D . Aika näyttää, miten hommansa hoitaa, mutta vaikutti lupaavalta jo silloin, kun sijaisti Rinnettä tämän sairausloman aikana ja ajattelin, että tuonhan puikoissa pitäisikin olla, eikä vanhan ja höperön oloisen ay-gubben. Ei sillä, Rinne on varmasti hyvin pätevä omalla tontillaan, mutta ei nyt vain oikein pääministeriainesta.

Vahingonilohan nyt ei sinällään ole kaunis piirre ihmisessä välttämättä, mutta kovin inhimmillenen ja jopa hyväksyttävä jos kyseessä kerran perseaivo :D

Mitä tulee tuohon Sanna Mariniin niin olikos niin että hän on koko maailman nuorin pääministeri? :shock:

Luulenpa vain, että tässä tulee käymään niin , että kun tämä ilmastohömpötys pääsee tosissaan vauhtiin ja jo aikaisemmin hallitusohjelmaan kirjatut autoilijoiden kurmootukset tulevat voimaan, niin silloin kyllä kansan syvät rivit lietsoituvat ennennäkemättömään raivoon ja se tullaan kaatamaan Mariniin niskaan.
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.12.2019 10:56:10

^ Tällä hetkellä istuvista pääministereistä maailman nuorin, joo.

Epäilemättä Marin tulee jonkin paskasangon saamaan niskaansa. Se(kin) kun vähän niin kuin kuuluu pääministerin toimenkuvaan ja sitten katsellaan, miten kulloinenkin pääministeri asian hoitaa. Ainakaan lähihistoriasta ei tule äkkiseltään mieleen yhtäkään pääministeriä, joka olisi ollut kautensa aikana yleisesti pidetty ja saanut suitsutusta kansan syvistä riveistä. Jälkeenpäin voidaan toki kaiholla muistella, kuinka sentään silloin ja silloin olivat asiat vielä hyvin ja ainahan senhetkinen hallitus on ihan paska :mrgreen: . Tässä on nyt Marinin kohdalla vielä tämä ns. kuherruskuukausivaihe meneillään.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 11.12.2019 14:46:17

Hyvää Joulua kaikille toivottaa Varpusemo.

t. Varpusemo
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.12.2019 07:01:41

Verikokeiden tulokset, eli kalsiumista ei ole puutetta, joten olen vapaa jatkamaan osteoporoosilääkitystä, kunhan saan vielä hammaslääkärikäynnin hoidettua tässä ennen joulua. Muutenkin labrani olivat yllättävän hyvät. Kalium nyt pysyy sitkeästi alle viitearvojen ja aneeminen olen totta kai, mutta nuokin arvot ovat joskus olleet paljon pahemmalla mallilla. Maksa-arvoni olivat täyttä priimaa, eli enpä ole ainakaan maksaani onnistunut aivan sököksi dokaamaan :D :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 15.12.2019 14:37:52

Ota oman harkinnan mukaan tarpeeksi bentsoja (dormicumit toimii tässä jutussa mielestäni parhaiten+muut). Sirdaluditkin kuulemma jeesaa paremmin kuin oletetaan juuri hammaslääkärissä.

Yksityisiltä voi saada myös ilokaasua ja nukutuksia sun muita anestesia myrkkyjä. Oppareihin tai muihin kiputroppeihin en ota kantaa. Kävin juuri itse eilen Mehiläisen hampulaakarin pakeilla, ehdottomasti maan paras jonka tavannut! Olin idiootti kun kävin muualla :oops: Selvisi jopa asioita joita ymmärtävät ehkä vain 1/3000 hammaslääkäristä.

Kaliumin alhaisuuden syyt tarkastaisin yksityisellä. Voi johtua munuaisista, tuskin ravinnosta tai lisäravinteiden puutoksesta. Anemian syyt voi selvitä tuurilla samalla reissulla. Jollekin sisätautiexpertille varaus.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.12.2019 07:20:08

^ Juu, benzoja onkin tarkoitus ottaa ja isolla kädellä, koska muuten en hammaslääkäriin mene :twisted: . Dormicumiin en kyllä koske enää ikinä. Kyllähän se tehokkaasti humauttaa, mutta aiheuttaa meikäläiselle vaikutuksen lakattua sen verran inhottavan rebound-ahdistuksen, että mieluummin käytän noita pitkävaikutteisia, vaikka niistä saakin sitten olla pöhnässä tarpeettoman kauan vielä pitkään hammaslääkäristä pääsyn jälkeen. Nukutuksen saisin kyllä hammaslääkäripelkoni vuoksi, mutta en huoli, koska pelkään nukutusta ehkä vielä enemmän, kuin hammaslääkäriä :| . Ihan hyvin olen aina tällä itselääkinnällä hammaslekurireissuistani selvinnyt. Kyllähän ne talon puolesta tarjoavat 10 mg diatsepaamia, mutta se ei paljoa lämmitä näillä toleilla :mrgreen: . Otan mä sen silti aina lisäksi, ihan vaikka vain periaatteesta, kun kerran ilmaiseksi annetaan :mrgreen: . Kipukynnys mulla on sen verran korkea, etten tarvitse vahvaa kipulääkitystä, ellei nyt sitten tehdä mitään suuria operaatioita ja koko suun remonttia kirurgisine toimenpiteineen, mutta sellaista ei toivottavasti ole nyt luvassa. Ihan tuo henkinen puoli mulla se ongelma hammaslääkärin kanssa on.

Kylläpä se vain kaliumin puute ja anemia iskevät, kun tarpeeksi pitkään itseään nälkiinnyttää, eli jo sellaiset 30 vuotta tai ylikin, ennemmän tai vähemmän ja pääsääntöisesti elää aivan liian yksipuolisella ja vähäisellä ravinnolla. Tutkittu ja hutkittu on ja kyllä mä ilman tutkimistakin tiedän, että ratkaisu noihin ongelmiin olisi se, että ryhtyisin syömään edes vähän paremmin. Kaliumlisää käytän välillä ja se kyllä auttaa. Ajattelin ottaa sen käyttöön taas, kunhan apteekkiin asti pääsen.

Positiivista tänään: Hyvät yöunet ja varsin jees mieliala.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna