Olet täällä

Positiivista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Positiivista tänään?

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 2.10.2020 11:35:13

Trumpilla on Korona. :lol:
He said he wanted heaven but prayin' was too slow
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 4.10.2020 05:17:50

Vaikka tämä ei ihan parhaita aamujani ole, niin noin muuten tässä on ollut jo tovin varsin seesteistä mielialan suhteen. En ole jaksanut repiä stressiä tyhmistä pikkuasioista ja muutenkaan sinkoilla ihan raivona sinne ja tänne. En mä suinkaan ole vain maannut kattoon sylkemässä, mutta nyt hommat tuntuvat sujuvan ihan lungisti omalla painollaan :) .

Isännän selkäkin tuli edes vähän ja edes toistaiseksi paremmaksi fysioterapeutin taikatemppunaksautteluista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 7.10.2020 11:33:18

Tänään on pyykkipäivä, olen varannut pesutuvan kello kahdeksi. Käytän kirjopyykki ohjelmaa numero 9 joka kestää puolituntia. Kaikki likaiset vaatteet olen jo kerännyt mustaan jätesäkkiin ja sit mul on pyykinpesuainetta lasipurkissa.
He said he wanted heaven but prayin' was too slow
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 27.10.2020 07:15:03

Se on talviaika taas ja maailma siltä osin mallillaan :D . Vielä kun tämä kellojen siirtelyhäslinki joskus loppuisi, mutta se taitaa olla aivan liian vaikean ja pitkällisen byrokratiaväännön takana tuolla suuressa ja mahtavassa EU:ssa :roll: . Ehkä se joskus tässä elämässä...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.10.2020 14:41:03

Toinen kissamme sairasteli tuossa taas, ilmeisesti jotakin sen taannoisen virtsatietulehduksen jälkitautia. Olimme jo isännän kanssa valmistautuneet viettämään hautajaisia, kun ei se kisu enää mikään nuori ole. Eilen tulivat labratulokset ja ainakin näillä näkymin kyse onkin vain viikon antibioottikuurilla paranevasta pikkuviasta. Kissa voikin jo paljon paremmin heti, kun sai eilen ja tänään lääkettä :) .

Olin lyhyen pinnani kanssa jo helisemässä jälleen kerran liittymäongelmien ja DNA:n asiakaspalvelun kanssa vääntämisen vuoksi, mutta nyt lähti sekin homma suttaantumaan taas ihan jees.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.11.2020 05:22:33

Voittihan se pienempi paha Jenkeissä sitten, vaikka jossakin vaiheessa näytti... Noh, aika mielenkiintoiselta. Jotakin jännitystä tylsään elämään :D . Helvetinmoinen farssi kyllä ja farssi jatkunee vielä ties kuinka pitkään.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jarkko-Setä » 14.11.2020 19:38:19

On semmoinen kutina että tämä Jarkko-Setä ei jää pysyväksi jäseneksi, bannit taas paukkuu ja viestejä poistetaan maanantai aamuna kun mode tai modet palaa työpöydän ääreen. On silti ollut hauskaa olla teidän keskuudessa nämä kaikki vuodet. Korkkis sanoi että mulla on ollut yli kymmennen profiilia mutta oikea luku on lähellä noin kolmekymmentä.

Tsemppiä kaikille höpönassuille!

Over and out.
Jarkko-Setä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.11.2020 06:57:44

Nyt mulla on vielä ennen joulua aika varattuna luuntiheysmittaukseen ja lääkäriin, jotta saadaan selville, onko parin vuoden osteoporoosilääkitys purrut. Ei sillä, että mä suorastaan innosta hihkuisin ko. lekurikäynnin vuoksi :mrgreen: . En ylipäätäänkään nauti lääkärissä käymisestä ja kuumottelen tokikin tuloksia+sitten saan vielä todennäköisesti kuulla ne iänikuiset anoreksiasaarnat, kun enpä ole sille asialle edelleenkään tehnyt mitään. Saa kuitenkin hoidettua tämän asian pois päiväjärjestyksestä ja sittenpä tiedän onko lääkityksestä ollut hyötyä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.12.2020 07:11:10

Sain Kelalta myönteisen päätöksen hoitotuesta ensi vuodellekin :)
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.12.2020 16:05:48

Nyt pitää kiittää Postin toimintaa, vaikka yleensä olen parjannut sitä lähes työkseni. Tilaamani paketti tuli perille ennen kuin ehdin kissaa sanoa ja vieläpä kotiovelle kannettuna ilman ylimääräisiä kuluja, vaikka olin siinä käsityksessä, että mun on noudettava se Postin toimipisteestä. Olin todella iloisesti yllättynyt, semminkin, kun ajattelin, että lähetykset jumittavat matkalla nyt ties kuinka kauan joulu-, Black Friday- ja koronaruuhkien vuoksi.

Huoli eräästä läheisestä ihmisestä osoittautui nk. vääräksi hälytykseksi.

En tullut TAASKAAN oikeasti kipeäksi, vaikka pari päivää sitten tuntui siltä, että flunssaa puskee :) .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.12.2020 19:29:04

Jee! Maassa on ohut lumipeite. Tai lumi ja lumi. Märkää räntäloskapaskaahan tuo on ja sekin vähä sulanee pois alta aikayksikön, mutta näyttää ainakin hitusen nätimmältä ja talvisemmalta ja edes hieman valaisee toisin, kuin tyystin musta maa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 16.12.2020 20:12:13

Älä W välitä kun tuskin oikeaa talvea tulee, pientä räpäskaa ja siinä se on.. Mulla lääkäri vähensi pamit minimiin kun ajokortti lääkäri on kahen vuoden päästä ja en saa kuulemma sekoittaa päätäni. Yhden 5 milligammasen hyväksyy, kivut nousee eikä suostu kipulaastaria nostamaan. Mensi mehiläiseen niin heti saisin mutta ne näkyy kannassa. No kait se on hyvä että katsovat mutta todellisuudessa olen kipuineni vaarallisempi kuski, ei yhtäkään kolaria mut pian tulee ku en saa jalkaa jarrulle, sitä lähes tunnotonta jalkaa.

Pitää vissiin olla vaan onnellinen, lääkärit vissiin syö itse kaikki näyte lääkkeen koska muilta olen niitä saanut. Eli hymy hyylessa tulevaan kolariin, seulat siittä on puhtaat.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.12.2020 06:56:10

^ Joo, en mä tässä suuria toiveita elättele valkeasta joulusta ja hangista korkeista nietoksista.

Tuskin ne lekurit lääkkeitä sen vuoksi panttaavat, että itse popsisivat ne. Iso Veli valvoo, eli Valvira, ja jos TK-lekurille on sanottu ylhäältäpäin, että kenkää tulee ja luvat lähtevät, mikäli kirjoittelee PKV-lääkkeitä potilaille turhan hövelisti, niin eihän se silloin omaa persettään ala riskeerata. Siksipä kannattaakin mennä mielellään yksityiselle erikoislääkärille. Tietenkin niitäkin valvotaan ihan yhtälailla, mutta niillä on paremmat rahkeet kysyttäessä perustella, miksi ovat määränneet sitä ja tätä troppia ja sen vuoksi ovat avokätisempiä. Eikä sen mitään pitäisi haitata, että Pami-respasi Kannassa näkyy. Tietenkään päällekäisiä respoja ei kirjoitella, mutta kyllä ihmisellä on täysi oikeus vaihtaa lääkäriä ja siirtää jatkossa reseptiensä kirjoittaminen toiselle lääkärille. Ei tuo nyt suinkaan ensimmäinen kerta olisi, kun samaa lääkettä kirjoittaa ensin yksi lääkäri ja respan mentyä vanhaksi toinen.

Se on ihan totta, että joissakin tapauksissa ihmisen on turvallisempaa autoilla PKV-lääkittynä, kuin ilman lääkitystä, jos kerran pakko on ajaa. Siis joissakin tapauksissa. Kyllä tuolla ajelee jengiä ihan laillisesti sellaisissa kuoseissa, että parempi olisi, etteivät menisi kymmentä metriä lähemmäs mitään moottoriajoneuvoa. Ajokortti on tässä maassa niin pyhä asia, että pitää olla suunnilleen pää kainalossa ja kuurosokea neliraajahalvaantunut ennen kun se otetaan pois ja homma on mennyt vain hullummaksi Bernerin uudistuksen jälkeen :roll: .

Edit: Positiivista on se, että tänä vuonna en ole ahdistunut, masentunut ja angstannut joulusta ensimmäistä kertaa sitten teini-iän. En edes silti, vaikka kissamme kuoli tuossa hiljan ja siten tämä on surullista aikaa. Tai ehkä juuri siksi en ole jaksanut suoda ajatuksia joululle :? . En mä edelleenkään joulusta välitä vähääkään, mutta nyt suhtaudun siihen niin, että siinähän ne pari päivää menevät, ovat ohi ennen kuin huomaankaan ja aina olen niistä hengissä ja jopa varsin vähällä kärsimyksellä selvinnyt. Mitäpä moisesta suotta stressiä repimään.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 21.12.2020 00:46:20

Mun jouluni ovat muuttuneet kaiken aikaa vain HuopaTossuTehdasmaisemmaksi aikain saatossa, kun olin pikku-ukko, mummolassa olimme aattona, sittemmin kotona siskon ja veljen ja porukoiden kanssa, nyt oon siellä kolmisteen porukoiden kanssa, mulla ei oo akkaa koska ammattini on 10v jo tuhonnut mielenterveyttäni ja ulkonäköäni ja potkaissut mut kerta toisensa jälkeen juomaan - mutta hyvän joulun kyllä saan ja ei lopu vesi tuopista eikä särvin pöydästä
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.12.2020 01:13:33

^ Olen sanonut tämän sata kertaa ennenkin, mutta sanon silti vielä: Hankkiudu eroon siitä kaameasta ammatistasi/työstäsi, jos se kerran tekee elämästäsi noin totaalista helvettiä. Ei kai mikään rahapalkka tuon arvoinen ole ja tässä maassa selviää kyllä hengissä vieläpä suht mukavasti, vaikka karenssinkin saisi. Tosin sitten et voisi pistää ryyppäämistäsi ja akattomuuttasi näppärästi paskan duunin piikkiin :? . Hyvää Joulua jokatapauksessa <3.

Ohi on muodollinen joulu, eikä ollut edes yhtään kamalaa. Tai oli se syömishäiriöiselle kamalaa käydä kylässä, missä pitäisi varta vasten kokoontua syömään, mutta se nyt on aina kamalaa, ei sinänsä liity jouluun. Onneksi oli niin tuttua väkeä, että ovat jo tottuneet ja tietävät, ettei asiasta numeron tekeminen hyödytä mitään.

Positiivista on myös Jari Aarnion elinkautinen :D . Pidän sitä äijää tavallaan paljon pahempana rikollisena, kuin montaa oikeaa murhaajaa, raiskaajaa tmv. Kuvottaa se yhteiskunnallisen aseman väärinkäyttö niin perkeleesti :evil: . Hyvä, että kerrankin näissä jutuissa kävi näin. Ei tässä tosin kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Ennakkotapaushan tämä on ja voi kääntyä hovissa vaikka mihin suuntaan ja voi kääntyä vielä korkeimmassa oikeudessakin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna