Olet täällä

Positiivista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Positiivista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.10.2019 13:48:07

Hermoilin sitten JÄLLEEN aivan turhaan ja asiat lutviutuivat kerrassaan nappiin ilman suuriakaan ponnistuksia :D .

Aurinkokin vähän pilkisti tänään sopivasti juuri silloin, kun olin ulkoilemassa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Särkynyt Lasienkeli » 7.11.2019 14:01:52

Kun olin pieni lapsi ja kova flunssa niin mun isä nukkui patjalla sänkyni vieressä, muistan sen vieläkin. Mun isä oli hieno ihminen.
Särkynyt Lasienkeli
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.11.2019 13:21:53

Kyllä mä sitten olen tyytyväinen itseeni! Mulla ei ole piiiitkään aikaan ollut minkäänlaisia himotuksia oppareita kohtaan :D .

Isännällä oli/on tuossa oksikodonia niin Conteina, kuin Normeinakin pidempikin kuuri taannoisen selkäoperaationsa vuoksi ja toki jo sitä ennen käytti selkävaivoihinsa suht säännöllisesti miedompia oppareita. Ne eivät herätä mussa kerrassaan minkään valtakunnan haluja vetää, vaikka toinen kiskoo niitä nenän alla ja on ollut jopa ihan mukavissa kuoseissa välillä. No, yhden ainoan kerran tuli sellainen hyvin hetkellinen ajatus, että "tarvitsisin" oksikodonia kipeään koipeeni. Jalkani oli siis kipeytynyt hyvin lievästi sen vuoksi, että olin jälleen kerran juossut lonksuvilla lonkillani ja polvillani ynnä aivan liian vähäisellä ja yksipuolisella ravinnolla. Tuo nyt on mulla hyvin tyypillinen vaiva ja menee ohitse ihan venyttelemällä ja lepuuttamalla jalkoja yön ylitse, eikä kipu missään nimessä ole niin kovaa, että siihen tarvitsisi lääkitystä, saati noin HC-troppeja. Se oli kuitenkin vain ajatus ja ajatuksia nyt tulee ja menee ilman, että niihin tarvitsee sen enempää kiinnittää huomiota, saati ryhtyä toimimaan niiden mukaan. Sama juttu, kuin joskus autolla ajaessa saattaa iskeä sellainen ajatus, että ohitanpa tuon Bemari-kuskin tuossa sataakuuttakymppiä ja näytän, että kyllä vanhasta Nissanin romusta vielä lähtee :twisted: :lol: . Tietenkään en oikeasti tee niin, enkä edes haluaisi tehdä, vaan jatkan vain ihan tyytyväisenä rauhallista köröttelyäni ja annan Bemari-kuskin olla ja mennä :D .

Joskus harvoin, kun päässä rientävät kaikenmaailman ajatukset tuhatta ja sataa ja stressi painaa päälle, eikä meinaa saada rauhoituttua, tulee myös hetkeksi sellainen fiilis, että jos töräyttäisi kunnon töötit Sepon henoiinia tai vaikka sitä oksikodonia ränniinsä, niin saisi edes hetken rauhan omalta päältään ja ei huolta huomisesta -tunteen. Kuitenkin tiedän koko ajan, että en oikeasti tahdo tehdä sitä, eikä mulla ole pienintäkään aikomusta ryhtyä tuumasta toimeen ja niinpä homma jää vain hetkelliseksi ajatukseksi, kuten moni muukin päähän pälkähdys, joita nyt tulee ja menee, kuten jo sanoinkin.

Jotta ei nyt ihan hurskasteluksi menisi, niin kyllä mulla alkoholia edelleen kuluu säännöllisesti isolla kädellä ja meni tuossa taaskin, eikä mulla toistaiseksi ole mitään halua lopettaa dokaamista. Olenpa kuitenkin tuosta yhdestä turhasta riippuvuudesta päässyt ja alkon kanssa on sentään vielä hauskaakin, kun kännipöhnä ei ole mulla mikään krooninen olotila. Toista oli sitten lopulta oppareiden kanssa, kun niitä piti vetää päivittäin ja vain sen tähden, että vieroitusoireet pysyisivät loitolla. Eipä sellaisesta touhusta enää mitään hupia irtoa, ainoastaan turhautumista ja tympiintymistä :roll: .

Edit: Ja suklaa on hyvää, kun yksin syö :P 8) .

Edit 2: Korjattu ainakin sata typoa...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 13.11.2019 07:03:42

Sain Kelasta myönteisen hoitotukipäätöksen ensivuodellekin. Tällä kertaa päätin luottaa Postiin ja Posti oli tällä kertaa luottamukseni arvoinen ja kiikutti hoitotukilausunnon Kelaan asti ja vieläpä ihan säädyllisessä ajassa :mrgreen: . Postilakko ei tokikaan ollut päällänsä vielä tuolloin, kun shrinkkini lausunnon lähetti. Kelan päätöstä en tietenkään paperipostina saanut, vaan tsekkasin sen omista Kela-tiedoistani. Enpä mä sillä paperilapulla oikeastaan mitään olisi tehnytkään, turhaa roskaa moiset lippuset ja lappuset. Positiivista sekin, että Kelan(kin) kanssa pystyy nykyisin asioimaan pääosin sähköisesti.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 13.11.2019 18:08:19

Sain hoidettua pari ei-niin-mukavaa asiaa pois päiväjärjestyksestä ja muutenkin ollut yllättävän toimelias päivä, vaikka tämä marraskuinen pimeys ja synkkyys ei mua kovin energiseksi yleensä teekään.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.11.2019 14:13:50

Nyt tukkani näyttää taas paljon paremmalta, kun ohutta hamppuharjaa lyhennettiin reippaalla kädellä. Kevät saa hiukseni voimaan paremmin ja kasvatankin aina kesäksi pitkän tukan, mutta syksyllä hiukseni menevät huonoon kuntoon, vaikka kuinka vimmatusti söisin sinkkiä ja siksi onkin parempi leikkauttaa talveksi lyhyempi tukkamalli, mikäli meinaan näyttää edes jotenkuten ulkoisesta olemuksestani piittaavalta ihmiseltä. Nyt pitää vain toivoa, että tukkani kasvaisi vielä ensi kesänäkin pitkäksi niin, että se vielä näyttääkin hyvältä.

Kurkkukipukin loppui, eli taisi olla jälleen kyse ns. väärästä hälytyksestä :D .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 15.11.2019 23:18:52

Pääsin koirien kans kunnon lenkille ku ilma oli jopa hyvä.Ei sitä koiruudetkaan tykkää sateessa mennä.Tai voi olla et ne lähtiski mut emäntä pistää hanttiin :lol:
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tohtori Sykerö » 16.11.2019 12:42:02

Tohtori Sykerö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 16.11.2019 15:30:12

Olen aina ihmetelly tuota sanontaa, koiran ilma. Yksikään meidän koirista ei sateesta tykkää. Lumisade menettelee.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tohtori Sykerö » 18.11.2019 15:33:26

Vähän Antabusta ja bentsoa huuleen niin elämä hymyilee!
Tohtori Sykerö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 19.11.2019 14:35:17

Pääsin pois mielisairaalasta sillä ehdolla, et uusi järjestely on, et haen ja otan lääkkeet sairaalassa.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.11.2019 06:08:10

^ Hyvä ja se, että joudut päivittäin ravaamaan sairaalalla tuo tiettyä rytmiä ja rutiinia elämään, vaikkei pöpilässä hyppääminen sinänsä mikään huviretki olisikaan. Vielä parempi, jos se "sun" pöpiläsi on kävelymatkan päässä asunnoltasi. Ulkoilusta harvemmin on haittaa kenellekään sen enempää psyykkisesti, kuin fyysisestikään. No, Suomessa ainakin näin, New Delhissä tai vastaavassa mestassa en sitä varauksetta suosittelisi :mrgreen: .

Positiivista tänään: Hyvät yöunet. Ehdinkin tuossa jo lievistä univaikeuksista kärsiä. Myös sangen hyvä mieli tänä aamuna siihen nähden, että mielialani on ollut vähän alamaissa viimeaikoina.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tohtori Sykerö » 20.11.2019 11:54:45

Lyhyet harmaat hiukset on ihan tyylikkään näköiset etenkin alle nelikymppisillä naisilla. Niin sanottu talvimalli.
Tohtori Sykerö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tohtori Sykerö » 20.11.2019 12:09:58

Nnaana kirjoitti:Pääsin pois mielisairaalasta sillä ehdolla, et uusi järjestely on, et haen ja otan lääkkeet sairaalassa.

Miksei kaupungin kotihoitaja voi tuoda niitä kotiisi niinkuin ennenkin? Kyllähän sä silloinkin otit lääkityksesi ihan suosiolla. Etenkin Serenase ja PKV-ryynit tuntui maistuvan.
Tohtori Sykerö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tohtori Sykerö » 20.11.2019 12:31:04

Ja tietysti Tramal, endometrioosi kipuihin.
Tohtori Sykerö
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna