Olet täällä

Positiivista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

2021 !

ViestiKirjoittaja 1970 » 29.12.2020 07:04:13

^ Jari Aarnion syyksi on laitettu myös ilmastonmuutos, heikko colan nykymaku ja liian vähäiset minihameet kesäisin.

Tulin vaan kertomaan, että olen löytänyt ratkaisun paskaduunissa vellovalle kansanosalle. Duunarikin voi alkaa tekemään pomohommia, joissa ei ole juuri mitään vastuuta ja palkka on silti pääministeritasoa + Berlusconiedut*. Puku päälle aamulla ja
sadan alaisen passattavaksi kultatuolissa ja illalla panssarimersulla himaan ja puku silitettäväksi, Berlusconiseksiä**.

* voi tehdä mitä vaan ja saa pitää pöllimänsä miljardit.
** vähintään kymmenen alaikäistä ritsaa hieromassa.

Koulutuksena sellanen lyhyt, muutaman viikon helppo luokassa käsi poskella istuminen, osalle tuttua jo peruskoulujälkkäristä
tai tarkkiksen aikaisesta oppimäärästä. Nykyään ei saa sanoa tarkkis, kun kaikki on niin erityislasta, että niistä kaikista
tulee vielä miljoonainen erityisaikuisarmeija. No, osastahan tulee rokkareita ja kohtuullisia, melkein luettavia kirjailijoita.

Samaan hengenvetoon naisettomalle ukolle helpotusta hankkimalla jo tänään naisen, joka on kaunis kuin Miss Universumi,
mutta samalla sen verran ruma, ettei sitä naapurin bräd pitti vie illan päätteeksi taas mukanaan. Järkeä ja tissin kuppikokoa
pitää tietenkin olla riittävästi ja jokaemännän huushollin ylläpitotaidot hallussa ja makkarissa on oltava myös luova ja estoton.

Tämä ihannebeibe sitten sijaa vuoteen, tekee joka päivä ruuat, siivoaa, silittää sukat ja pyyhkeet ja paijaa rankan työn uuvuttamaa keijopoloista ja kohta hani jo jakaakin kroonista sylin lämpöä ja naisen kaiken kattavaa ymmärrystä,
mutta tällä kertaa vain yhdelle valitulle !

Nainenhan vastaavasti haluaa miehen, joka on tasapainoinen, mutta kulmikas ja hauska, ja tarpeen tullen hetkessä vakavoituva.
Rikas, mutta romanttisen köyhä pennitön uneksija. Uskomaton lahjakkuus, mutta silleen söpösti kömpelö. Erinomainen seuramies,
mutta parhaimmillaan kahden kesken. Rakastaa lapsia, mutta haluaa duunata niitä vain valittunsa kanssa ja harjoittelee tekemistä paljon. Kunnollinen, mutta renttu, kova panemaan, mutta ei työntele koko aikaa täydellä mitalla. Ripee, mutta sopivasti viivyttelevä,
älykäs, mutta aivan pöljä, komee, muttei liian komee, sosiaalinen, mutta jatkuvasti valmis sulloutumaan kahden ihmisen kuplaan jne,

niin: alkaa vaan sellaseksi. Ei se oo sen kummempaa. Markkinat ja maailman vanhin måtivaattåri eli vaginaattåri määrää.
On korkea aika keijojenkin tajuta, että pillun eteen pitää paiskia töitä, saatana. Ei se kellekään ilmaiseksi ryömi näkösälle, hä ´

Nyt vaan tuota pian tulevaa Uutta Vuotta kaikille saunalaisille !!

Ja mitä parhainta 2021jatkova, myös kaikille !!
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja
selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: Positiivista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.12.2020 18:43:27

^ Hyvää tulevaa vuotta myös sulle ja mukavaa, kun poikkesit tällä puolella piiiitkästä aikaa :) . Tosin täällä ei enää ole juurikaan saunalaisia tai ketään muutakaan, joille toivotella hyviä uusia vuosia. Aikalailla pahasti pystyynkuollut tämä Plinkin osasto nykyään. Jopa se harvinaisen sitkeä ja luokattoman surkea trolli taisi luovuttaa lopullisesti. No, aikansa kutakin. Niin kai se tuppaa mennä asioiden kanssa ylipäätäänkin.

Luuntiheysmittauksen tulosten mukaan kahden vuoden osteoporoosilääkitykseni on tepsinyt, siitäkin huolimatta, että muut elämäntapani eivät osteoporoosin hoitoa pahemmin edistä :oops: . Ei mun luustoni edelleenkään priimakunnossa ole, mutta paremmassa kunnossa kuitenkin, kuin ennen lääkitystä. Lääkäri laittoi kyseisestä lääkkeestä respan vielä kolmannen vuoden jatkokuuriin, josko luuni saataisiin vielä parempaan kondikseen. En ole saanut alendronaatista edes mitään haitallisia sivuoireita, vaikka se lääke onkin aikamoinen myrkky.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.12.2020 14:57:04

Ihanaa, kun maassa ja vähän puissakin on lunta niin kuin tähän aikaan vuodesta kuuluukin. Aamukin näytti heti valoisammalta, vaikkei aurinko ollut vielä lähellekään noussut. Valoa kohti tässä ollaan taas jo muutenkin menossa :) .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 30.12.2020 15:41:40

Mulle määrättiin Calcichew D3 forte purutabletteja ja lukee luukadon estoon, kalkki ja Dvitamiini. En mä niitä muista aina ottaa.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 31.12.2020 20:44:31

Parempaa uuttavuotta kaikille ja pidetään Sauna edes kädenlämpöisenä. :)
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.1.2021 06:18:13

^/^^ Parempaa tätä vuotta sinulle myös :) .

Syön minäkin kalkkia+D-vitamiinia nimenomaan sen ennaltaehkäisyyn, ettei osteoporoosini tästä enää pahenisi(Ja eikös D-vitamiinia suositella yleensäkin kaikille täällä pimeässä pohjolassa), mutta tuo alendronaatti on siis lääke siihen, kun osteoporoosi on jo tuhonnut luustoa ja sillä korjataan näitä tuhoja ja ihan eri luokan myrkky kyseessä, kuin reseptivapaat ravintolisät. Hirveitä mummojen lääkkeitä jo nelikymppisellä, mutta itsepä luustoni tuhosin :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 2.1.2021 08:17:27

Mulla tuo kalkki on respalla joten iso purkki maksaa muutaman euron, taitaa siinä olla isommat pitoisuudet kuin ihan hyllykamassa ?
Mulla joskus oli jotain lääkettä jonka nimeä en enään muista mut ne kävi vatsan päälle niin lekuri vaihtoi noihin, aikoihin ei ole tutkittu tai mistä mä tiedän ku joskus labrassa otetaan 8 purkkia verta. Maksa arvot välillä korkeat ja sitten taas alhaisemmat, etanolia menee suurin piirtein sama määrä. Sekin mysteeri miksi heittelee niin paljon.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 3.1.2021 20:23:40

Siinä missä viime vuonna kaikki peruttiin talvea myöten, on 2021 startannut ihan lupaavasti. :)

Lunta on tupruttanut eteläistä Suomea myöten sen verran että tämä juoppo hakee huomenna sukset vintiltä. 8)
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.1.2021 07:02:44

Mä en hiihtele, ainakaan suksilla siis :mrgreen: , mutta on tämä kyllä hienoa, kun talvella on oikea talvi ja lisää lunta lupaavat. Olen kyllä ihan hemmetin jäässä täällä lämmitetyissä sisätiloissakin, mutta mä nyt alan palella, kuin horkkatautinen joka tapauksessa heti, kun ulkolämpötila laskee alle kymmenen plusasteen, joten kai se tässä konkursissa on aivan sama, onko pakkasta 3 vai 30 astetta. Ihokin kuivuu ja nenän limakalvot ovat aivan ruvella, mutta pienempi paha tämä on, kuin nollakeli, musta maa ja loskapaska.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.1.2021 07:04:48

Taisimme isännän kanssa selvitä koronasta todella helpolla. Isännällä oli vain ihan lieviä oireita, eli pientä lämpöilyä, lihaskolotusta, päänsärkyä, kevyttä väsymystä ja pientä kurkkukipua. Edes yskää tai muita mainittavia hengitystieoireita ei ollut, eikä joutunut petipotilaaksi. Sairastumisestaan on kulunut nyt pari viikkoa ja kaikki oireet lieviä lihaskipuja lukuunottamatta ovat loppuneet, joten tuskin tuo tuosta enää huonommaksi menee. Itselläni ei ollut yhtään mitään oireita. Mä en tosin käynyt testissä, mutta kaiken järjen mukaan munkin on täytynyt tartunta saada, kun olen kaiken aikaa majaillut samassa huushollissa ja halinut ja pusinut ukkokultaani ihan samaan malliin, kuin aina muutenkin.

Hieno homma, jos meni näin iisisti ja nyt on immuniteetti ainakin vähäksi aikaa saatu. Koko kansan rokottaminen kun ei tunnu oikein edistyvän :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.1.2021 19:16:39

^ Unohtui mainita tuosta isännän koronasairauskertomuksesta, että hän menetti hajuaistinsakin, tosin vain pariksi päiväksi ja nyt sekin on jälleen kunnossa. Oli kuulemma hiton pöhkö tunne.

Positiivista tänään: Kämppä kiiltää tavallistakin enemmän suursiivouksen jäljiltä ja suklaa on hyvää, kun yksin syö :D . Tänään mulla on ihan luvallinen mässypäivä ja siihen mulla todellakin on varaa. Alan olla taas suorastaan vaarallisen laihassa kunnossa :roll: .

Sekin on kiva, kun maa on edelleen valkea, vaikka ilma lämpenikin. Liikuntakeli ei tosin nyt ole paras mahdollinen tuolla loskassa ja/tai liukkailla, mutta onneksi monet kevyen liikenteen väylät on kunnostettu suht siedettäviksi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 9.2.2021 07:18:03

En narkahtanut uudelleen opparistiksi, vaikka viimeinen viisauteni lähtikin :D .

Olin viime torstaina vähän isomman kaavan viisaudenhampaidenpoisto-operaatiossa ja sain Panacodia respalle sen vuoksi. Kun puudutus kotiin palattuani lakkasi, alkoi kyllä sattua niin maan perkeleesti :twisted: . Kokeilin kipuun ensin Buranaa, jos ei ollut juurikaan apua. Tulin sitten siihen tulokseen, että kai tässä on Pannareihin nöyrryttävä ja otin pari yötä vasten, jotta saisin nukuttua. Auttoivat kyllä kipuun oikein hyvin, mutta totta kai valvottivat niin tehokkaasti, että yöunille sain heittää hyvästit. Siinä sitten totesin, että en mä nyt ainakaan tällaista meininkiä halua. Mitään päihtymystä/oloja noin pienestä annoksesta ei luonnollisestikaan tullut. Kivun lievityksen ja unettomuuden lisäksi ainut vaikutus oli hieman lämpimämpi olo, joka sinänsä oli kyllä ihan miellyttävää. Tuon jälkeen ei sitten ollutkaan enää mitään tarvetta minkäänlaisille kipulääkkeille, vaikka aina pelotellaan, että isompien viisuripoistojen jälkeen pitäisi olla tuskissaan päivätolkulla. Minkäänlaisia himoja oppareihin ei tuosta jäänyt.

Olen oikein iloinen tästä hommasta, koska nyt ei tarvitse jatkossakaan pelätä koukahtavansa takaisin, jos joskus tulen vielä opparikipulääkitystä tarvitsemaan :) .

Jostakin syystä ne 18 jäljellä olevaa Panacodia aiheuttavat kuitenkin hyvin lievää kuumottelua tuolla lääkekaapissa. Ei niin, että pelkäisin retkahtavani, vaan herättävät lähinnä ikäviä muistoja narkkiajoistani ja siitä, kuinka piti vetää kaikki käsiini saamani opparit, mm. ne Pannarit, jollei mitään jytympää ollut siihen hätään saatavilla. Tämä on sikäli aivan ääliömäistä, että meillä on kaiken aikaa ollut kaapit täynnä isännän oppareita, jotka ovat vielä paljon tymäkämpää tavaraa, kuin kodeiini ja ne ovat olleet mulle tyystin EVVK-tavaraa koko tämän ajan, kun olen ollut irti oppareista :roll: :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.2.2021 07:34:50

^ Kylläpä menikin iisisti ja kivuttomasti tuo viisaudenhampaiden poisto, vaikka kyse oli siis ihan kirurgisesta operaatiosta :) . Kipuja ei tosiaan ollut, kuin ensimmäisenä iltana ja turvotuskin laski jo reippaasti alle viikossa. Tikit kiristävät vielä hiukan ajoittain, jos menevät jotenkin vinoon tjtn., mutta eivätköhän nekin siitä lakkaa vaivaamasta. Sulavat tikit kyseessä, niin ei tarvitse edes raahautua poistattamaan niitä.

Opparihimoja ei edelleenkään ole, eivätkä ne muutama Panacod tuolla kaapissa häiritse enää sitäkään vähää, mitä eilen.

Ulkona on kaunista, kuin postikortissa ja nukuinkin oikein makoisasti :) .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 13.2.2021 16:04:55

Olen saanut paikkailtua läheisteni kanssa välejä pikkuhiljaa. Olen 34v ja polkenut suota.
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

Edellinen

Paluu Sauna