Olet täällä

Positiivista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 14.7.2006 16:43:03

Lisää hyvää musaa löytyy koko ajan, ja tunnetusti hyvä musiikki saa mut hyvälle mielelle :)

Toinen erittäinen positiivinen asia on se, että mun äijä yrittää lopettaa juomisen (dokannu juhannuksesta asti), ja lähti kuskiks kaverilleen tänään. Mä oon niin tyytyväinen kun se on ees tän päivän juomatta!
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja jesuiitta » 14.7.2006 16:57:28

Surunmurhaaja kirjoitti:Positiivista on se, että sain DC++:n toimii ja sain Infected Mushroomin kaks vitun hyvää biisiä :D

Hei!

Onko sulla peräti ollut sama ongelma kuin minulla? Nääs sellainen että DC selittää että pitäisi mennä joku Reg+ koodi käydä laittamassa johonkin main chattiin, eikä mulla oo mitään hajua missä sellainen on.
jesuiitta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hesus » 14.7.2006 16:58:27

Nooh.. Se nyt ainakin tänää on positiivista että alko viikonloppu... Ei tarvii taas pariin päivään mennä duuniin... :)
Hesus

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 14.7.2006 17:01:53

jesuiitta kirjoitti:
Surunmurhaaja kirjoitti:Positiivista on se, että sain DC++:n toimii ja sain Infected Mushroomin kaks vitun hyvää biisiä :D

Hei!

Onko sulla peräti ollut sama ongelma kuin minulla? Nääs sellainen että DC selittää että pitäisi mennä joku Reg+ koodi käydä laittamassa johonkin main chattiin, eikä mulla oo mitään hajua missä sellainen on.

Joku sellanen se oli et aina kun käynnisti DC:n, niin ois pitäny rekisteröityy johonkin, tms. mut en muista enää tarkalleen, kun ei se oo pitkiin aikoihin ollu käytössä. Mut poistin sit sen koko version (olikohan muistaakseni v0.694 Beta), ja kävin hakee nyt ton v0.674, toimii oikein hyvin!
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja jesuiitta » 14.7.2006 17:11:22

Mäkin hain uudemman sen toivossa että alkaisi toimimaan, ja nyt on 0.691 ja vieläkin se tilittää. Noh...
jesuiitta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mallory » 15.7.2006 01:23:57

..no seulat ois ainaki +.
Mallory
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja wildcat » 15.7.2006 04:02:49

no ei tässä porukassa oo muuta positiivista kuin huumetestin tulos :)
wildcat

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 15.7.2006 09:17:01

wildcat kirjoitti:no ei tässä porukassa oo muuta positiivista kuin huumetestin tulos :)

Hyvin sanottu! :o
Ei kyl oo midn positiivista tänään tiedossa kun aamukin alko jo näin huonosti. Selkään koskee, eikä noi fuckin Dolanit auta pätkän vertaa, tekee vaan ärtyneen jumitus-olon.
Äijäkin lähti vittuun heti ku heräs. Laitoin sille viestinkin et ois kiva jos viettäisit aikaa myös mun kaa nyt kun kerrankin oot selvinpäin.. Eipähän kuulunu vastausta..
Pitää alkaa säätää tota tulostin-skanneri-kopiokonetta tähän. Kävin eilen kotoo hakee sen, kun ei sillä oo siellä mitään virkaa kun konekin on täällä-- Mut joo, meni taas off-topicin puolelle, niinku mun jutut yleensäkin.. :roll:
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 15.7.2006 19:42:40

Tänään ei ole hirveästi mitään positiivista, ainoana asiana että lääkekaappi on varautunut tällaisiin tilanteisiin ja täyttää tehtävänsä, toinen hyvä juttu on se että on rahaa tilillä ja voin mennä ostamaan suklaata, sitten rauhoittavat suuhun ja tulpat korviin ja menen nukkumaan ja toivon että huomenna on parempi päivä, ja kaikki vaan liioteltu nyt huonossa fiiliksissä.
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja frontti » 15.7.2006 19:45:18

Holly 2 kirjoitti:Tänään ei ole hirveästi mitään positiivista, ainoana asiana että lääkekaappi on varautunut tällaisiin tilanteisiin ja täyttää tehtävänsä, toinen hyvä juttu on se että on rahaa tilillä ja voin mennä ostamaan suklaata, sitten rauhoittavat suuhun ja tulpat korviin ja menen nukkumaan ja toivon että huomenna on parempi päivä, ja kaikki vaan liioteltu nyt huonossa fiiliksissä.

Rakkaani ihana Holly tuli saitille, kumarran seuraavan tanssin. :D
"Kun nainen menettää taitonsa hurmata, hän oppii vihaamaan". -Nietzche-
frontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 15.7.2006 19:49:42

frontti kirjoitti:
Holly 2 kirjoitti:Tänään ei ole hirveästi mitään positiivista, ainoana asiana että lääkekaappi on varautunut tällaisiin tilanteisiin ja täyttää tehtävänsä, toinen hyvä juttu on se että on rahaa tilillä ja voin mennä ostamaan suklaata, sitten rauhoittavat suuhun ja tulpat korviin ja menen nukkumaan ja toivon että huomenna on parempi päivä, ja kaikki vaan liioteltu nyt huonossa fiiliksissä.

kuule kaunis kiitos mutta hollyn tanssit on tanssittu..
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja KK75 » 15.7.2006 19:57:53

oon täysin selvinpäin (vielä) :roll:
KK75

ViestiKirjoittaja frontti » 15.7.2006 20:11:39

Holly 2 kirjoitti:
frontti kirjoitti:

kuule kaunis kiitos mutta hollyn tanssit on tanssittu..

Nounou tanssitaan virtuaalisesti mieles vaikka jenkkaa.
frontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja MB » 15.7.2006 20:19:56

saa olla jouten ja ottaa rennosti :D koko viikon olin menos ja kaikenlaista säätämistä lisäksi.

mut nyt ei muuta kuin relax 8)
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
MB
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja frontti » 15.7.2006 20:39:02

Mulle tärähti Jeesus

Auta Jeesus, että täydellisesti raittiit elämäntavat vallitsisivat kodissa ja sen ympäristössä, jotta meistä lapsistakin kasvaisi yhteiskuntaan raittiutta edistäviä kansalaisia vanhempiemmekin vanhuuden päivien iloksi ja turvaksi. :roll:

Tai sit ei. :lol:
frontti
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna