Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Askarruttavat asiat

ViestiKirjoittaja Psykoterapia » 5.11.2021 15:24:03

Mul ei ole mitään moderneja laiteitta kuten Netfix tai älypuhelinta. Kuuntelen LP-levyjä ja CD-levyjä ja katson aina television ilmaiskanavia.
Psykoterapia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Psykoterapia » 5.11.2021 15:50:46

Mä en osaa käyttää modernia älypuhelinta. Mul on Nokian puhelin missä on suuret ja selvät näppäimet. Maksoi Gigantissa 45 euroa.
Psykoterapia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Psykoterapia » 5.11.2021 16:59:01

Nykyään ihmiset ovat niin laiskoja että ne syöttää kissalle valmisruokaa. Kun mulla oli vielä lyhytkarvainen musta naaras maatiaiskissa niin mä ruokin häntä, kauppatorilta ostetuilla silakoilla, tuoreella maksalla jotka leikkaisin paloiksi saksilla. Launtaina hän sai raakaa jauhelihaa jotka pyöritin pieniksi palloiksi. Eli yli 18 vuotiaaksi ennenkuin munuaiset petti.
Psykoterapia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.11.2021 06:22:50

Mastodontti kirjoitti:Muistaakseni myös Winston on käynyt terapiassa vaikka on ollut bentsolääkitykset päällänsä.

Joo, olen, eikä tuossa nyt mitään ihmeellistä ollut. Ne olivat/ovat laillisia lääkkeitäni, jotka psykiatri on määrännyt mulle ihan diagnosoituihin psyykkisiin vaivoihin. Ei se ole ensinkään tavatonta, että psykoterapiassa käyvällä ihmisellä on jokin kupolilääkitys päällänsä. Itseasiassa nykyään taitaa olla ennemmin vaatimus, että pitää olla jokin lääkitys(Jos sille ei ole perusteltua estettä), jotta saa psykoterapian Kelan korvaamana. Tämä toki koskee lähinnä perusmielialalääkkeitä, ei niinkään benzoja, mutta ei benzojen lääkinnällinen käyttö ole mikään este Kela-korvatulle terapialle.

Se oli sen sijaan erikoisempaa, että käytin laitonta buprenorfiinia terapiassa käydessäni ja psykiatrini ja terapeuttini olivat tästä täysin tietoisia. Kelalle asiasta ei tosin hiiskuttu sanaakaan. No, hyvä vain, että sain silti terapiaa, koska se nimenomaan auttoi siihen, että pystyin lopettamaan bupren käytön(Auttoi toki moneen muuhunkin asiaan). Tuo täysi päihteettömyysvaatimus terapiaan onkin monissa tapauksissa aivan perseestä, koska päihde- ja MT-ongelmat eivät useinkaan ole mitään toisistaan irrallisia ongelmia, vaan juurisyytä(=MT-ongelmat) hoitamalla alkaa hoitua päihdeongelmakin paremmin. Tietenkin terapiaa varten pitää vähän skarpata. Ei siitä mitään hyötyä ole, jos siellä ravaa sellaisissa sekakäyttökuoseissa, ettei muista edes omaa nimeään, saati sitä, mitä terapiassa käsiteltiin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Psykoterapia » 6.11.2021 14:41:00

Psykoterapia sessioissa, terapeutti piilotti minun kasvot sermin taakse jotta katsekontaktia ei muodostuisi. Hänen mukaan vapautuisin ennemmän tällä tavalla, koska silloin vieroksuin kaikkia kanssaihmisiä.
Psykoterapia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Psykoterapia » 6.11.2021 16:01:41

Psykoterapiasta oli kyllä hyötyä nuoruudessa. Mutta siihen aikaan aloitettiin myös psyykelääkitys. Vaikea sanoa että kumpi auttoi. Ehkä molemmat kombot.
Psykoterapia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 6.11.2021 18:37:16

Eläimillä on ihmeeliset vaistot, omaa koiraa olen totuttanut ottamalla hörpyn kaljaa ja puhaltanut nenään ja kehunut+antanut namia. Lisksi sairastan diabetistä, joskus sokerit putoo ales niin koira lätkäyttää tassun mun päälle ja herättää, niin koira nukkuu mun ja vaimon välissä. Nyt ku on välillä kovia kipuja ja herään pissalle koira tulee mukaan vessaan ja takaisin nukkumaan, niillä on kaveria ei jätetä.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 7.11.2021 06:09:24

1970 kirjoitti:Tenaiset: 30 arkista asiaa, joita harva enää tekee – kuinka moni näistä pätee sinuun?

1. Kuuntelet musiikkia langallisilla kuulokkeilla.

2. Kommunikoit ystäviesi kanssa tekstiviesteillä (siis niillä ihan oikeilla, ei Whatsappilla).

3. Olet enintään yhdessä sosiaalisessa mediassa.

4. Kirjoitat ja lähetät paperisia kirjeitä tai kortteja.

5. Tilaat kotiin paperista sanomalehteä.

6. Puhut vähintään välttävästi useampaa kuin kahta kieltä (eli englantia ja suomea).

7. Et käytä mitään filttereitä, kun julkaiset ottamasi kuvan somessa.

8. Käytät oikeaa herätyskelloa kännykän herätyskellon sijaan.

9. Käyt rullaluistelemassa.

10. Teetät paperisia valokuvia...

11. ja teet niistä valokuva-albumeja.

12. Lasket matematiikkaa päässäsi etkä turvaudu heti kännykän laskimeen.

13. Käytät hashtageja somepäivityksissäsi.

14. Korjaat tai korjautat rikki menneen tavaran tai kodinkoneen.

15. Painat puhelinnumeroja muistiisi.

16. Katsot ohjelmia televisiosta reaaliajassa, etkä myöhemmin suoratoistopalvelusta.

17. Tunnet naapurisi, kenties jopa nimeltä.

18. Et osta vaatteita verkkokaupoista.

19. Käyt jäätelöautolla.

20. Käyt treffeillä ihmisten kanssa, jotka olet tavannut alun perin oikeassa elämässä.

21. Kuljetat mukanasi käteistä ja peräti maksat sillä.

22. Taputat lentokoneen laskeutuessa.

23. Menet pikkuflunssassa töihin.

24. Saat kotiisi yhä paperilaskuja ja säilöt niitä.

25. Katsot Salattuja elämiä.

26. Tarkistat ajankohtaiset uutiset teksti-tv:stä.

27. Käyt keilaamassa.

28. Liikut tuntemattomissa paikoissa ilman navigaattoria (eli Google Mapsia).

29. Kuuntelet CD-levyjä tai katsot leffoja DVD:ltä.

30. Käytät netin selaamiseen Internet Explorer -selainta.

1. Kuuntelen hyvin harvoin musiikkia kuulokkeilla ja nappikuulokkeita en ainakaan korviini tunge maksustakaan :x . Ihan käyttökelpoiset kuulokkeet löytyvät huushollista sekä piuhoilla, että ilman, jos joskus tulee tarvis käyttää.

2. Tekstiviesteillä kommunikoin, kun ei ole WhatsAppia. Mitenkään innokkaasti en tekstaile. Vain silloin, kun on oikeasti asiaa, eikä ensisijaiseen yhteydenottotapaani, eli puhelinsoittoon vastata heti.

3. En ole somessa.

4. En

5. En

6. Käytännössä en puhu, kuin suomea ja englantia. Kai ruotsikin sujuisi vähintään välttävästi, mutta periaatteesta en sitä puhu ja taito on varmasti päässyt rapistumaan vähällä käytöllä.

7. En julkaise kuvia somessa.

8. Perinteinen herätyskello on käytössä ensisijaisesti, koska pyrin välttelemään puhelinta makuuhuoneessa. Jos haluan ottaa varman päälle, että herään ajoissa, laitan tuplavarmistuksen, eli sekä vekkarin, että puhelimen herättämään. Käytännössä herään kuitenkin aina ennen herätyskellon soittoa.

9. En

10. En

11. En. Joitakin muinaisaikaisia valokuva-albumeita on kyllä tallessa.

12. Ensisijaisesti lasken päässäni ihan siksi, että kaksi viimeistä aivosoluani pysyisivät virkeinä.

13. En

14. Ehdottomasti korjaan tai korjautan, jos se on mitenkään mielekästä taloudellisesti, ekologisesti tai tunnearvon vuoksi.

15. Olen hyvä muistamaan numerosarjoja, mutta se taito on kyllä päässyt ruostumaan kännykkäajan myötä. Tärkeimmät puhelinnumerot muistan ulkoa, mutta uusia en viitsi opetella.

16. En koskaan katso ohjelmia reaaliajassa. Silloin harvoin, kun katson jonkin ohjelman, se vaatii sopivan ajan ja mielentilan, eikä se ole silloin, kun kyseinen ohjelma tulee telkkarista. Usein luenkin vasta jälkeenpäin, että tuollainenkin ohjelma tuli, sen voisi jopa katsoa. Mihinkään Netflixeihin sun muihin en rahojani tuhlaa. Yle Areena palvelee ihan riittävän hyvin.

17. 3 naapuria tunnen etunimeltä. Sukunimet luonnollisesti voin bongata ovista. Kaikkia naapureita vähintään moikkaan ja muutaman kanssa jutellaankin usein niitä näitä. Mitenkään sen kummemmin en naapureiden kanssa kaveeraa.

18. Välillä ostan. Siinä hommassa on vain vittumaista se palautusrumba, jos vaate ei olekaan sopiva.

19. En

20. Kyllä. Jos treffeillä tarkoitetaan tässä mitä tahansa kavereiden kanssa tapaamista, niin kaikkiin olen tutustunut alunperin IRL.

21. Käteistä kulkee aina mukana. Se on aika fifty-sixty maksanko käteisellä vai kortilla.

22. En helvetissä :roll: !

23. En ole työelämässä.

24. 90 % laskuista tulee sähköisinä. Ne jotka tulevat paperisina ovat sellaisia, etten ole muistanut/ehtinyt laittaa niitä sähköiseen muotoon, koska tulevat niin harvakseltaan tai ensimmäistä kertaa.

25. En

26. En

27. En, mutta voisi se olla hauskaa pitkästä aikaa.

28. Lähtökohtaisesti liikun ihan tuurilla sompailemalla, mutta toki jokin karttasovellus mukana kulkee, jos aivan onnistun itseni hukkaamaan.

29. CD:eitä kuuntelen joskus, mutta aika vähiin se on jäänyt.

30. En
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 7.11.2021 08:08:00

^ 3. En ole somessa.

Kylsää nainen olet. Tämä pirunlinkki on myös somea. Ei ole mitenkään erillinen osa nettivartaloa.
Olemme tänne kirjautuneet nimimerkillä, vaikkakin anonyymisti.

Mutjoo ! Ei muakaan se varsinaiseksi mielletty some kiinnosta tai ole koskaan kiinnostanut.
naamakirjat ja instat ja twitterit ja mitä niitä lasten käyttämiä kanavia nyt onkaan.

=>
Raittihina ritilälle ja reenattu, nätti naama ja roppa uurnaan aikanaan

Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja selkeenä saman beiben sulhasena jo vuodesta 2018

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 14.12.2021 12:11:07

SOME:lla ei ole monellekaan kuin yksi tarkoitus.. "JOSPA tänään saisin ujuttaa Siittimen jonkun naisen Emättimeen" kun täällä roikun ja paukutan viestejä naisille ja lähetän kaverikutsuja
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.12.2021 19:31:11

^ Somessa roikkuu myös hyvin moni siittimetön heteronainenkin ja jopa koko joukko sellaisia ihmisiä, jotka ovat uskollisessa, monogamisessa ja seksuaalisesti tyydyttävässä parisuhteessa. Mikä lie heidän syynsä notkua somessa? En minä vain tiedä, kun en käytä somea, ellei tätä Plinkkiä lasketa someksi. Seksiseuraa en täältä ainakaan hae :roll: . Ei tässä sentään niin huonosti mene.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.12.2021 07:15:53

Joulukuu vetelee viimeisiään, talvi tuli jo moneen kertaan ja silti pihlajat notkuvat edelleen punaisenaan marjoja. Yleensä tilhet ovat tulleet loka-marraskuussa vetämään Sorbusta. Ilmastonmuutosko nekin lie vei :? :( .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 7.1.2022 01:32:02

Mä pöllin Trevocin kuuntelulaitteistoa ja olen kätkenyt ne Vapaamuurari-Loosheihin kuulen uusimmat salaliitto ja ihmiskunnan tuhoamis uutiset ensimmäisenä!! laitteeni ovat myös SUPO:n ja KRP:n johtajien huoneissa. Olen kuullut mm päätöksen Atlantiksen pitämisestä poissa kartoilta vuoteen 2024 saakka - jolloin huomiomme siirretään muualle muista ILLUMNATI:n suunnitelmista paljastamalla "järisyttävä" salailu kokonaisen mantereen olemassaolosta! Loosheissa tiedetään mm Apophis-asteroidin osuvan suoraan New-Yorkiin ja sen tuleminen salataan!! sen väitetään osuvan etelä-atlanttiin ja näin ollen IsonOmenan asukkaat saavat asteroidin päällensä täytetä yllätyksenä! Juuri ennen törmäystä ihmiset istutetaan tv-ruutujensa äärelle katsomaan "valetörmäystä" joka todellisuudessa onkin ydinpommikoe etelä-atlantilla - tunti sen jälkeen todellinen meteori vasta saapuu ja osuu keskelle IsoaOmenaa..
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Kuusviis » 19.7.2022 20:37:31

Juttelin yhteensä kuuden ihmisen kanssa lähijunassa tänään. Tämä on mulle normaalia ja vauhti on kiihtynyt koronan aikana. Asun yksin ja olen irtautunut huonoista sukulaissuhteista, työelämässä en ole ollut 15 vuoteen kolarin jäljiltä, joten jokainen mahdollinen jutunjuuri on mun, julkisissa. Eilen puutuin nätisti, informoiden Pikku-Finlandiasta, jopa viereisen pöydän keskusteluun Oodissa.
Terveys ensin.
Kuusviis
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Diagnoosi » 22.7.2022 13:06:55

Kai se on pakko syödä sitä Ketipinoria plus Parkinson lääkeettä e-p orieiden estoon.
Peace Takes Practise
Diagnoosi
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna