Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Askarruttavat asiat

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 19.8.2021 17:36:06

Lähetin kanta.fi sivuston kautta sähköisesti bentso reseptin uusimispyynön viime viikon perjantaina. Mitään ei ole uusittu vieläkään. Mielestäni se on aika törkeää lopettaa yli 20-vuotta jatkunut bentsohoito seinään. Olikohan "omalääkäri" lomalla? Kiitokset taas kerran paikalliselle terveysasemalle. Onneksi sain lääkkeet hommattua muun instanssin kautta.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 20.8.2021 17:04:33

Rotanmyrkky on nykyään kielletty Suomessa. Sitä ei enään myydä rautakaupoissa. Rotanmyrkky on periaateessa sama kuin Marevan verenohennus lääke. Luin juuri artikkelin missä Afgaani tyttö pitää aina mukana rotanmyrkkyä siltä varalta jos Talibanit pakkonaittavat hänet tai myy hänet seksiorjaksi. Rotanmyrkky ei kyllä välttämättä tapa ihmistä.
Viimeksi muokannut Amerikkalainen Punaniska päivämäärä 20.8.2021 18:48:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 20.8.2021 18:10:47

Kyllä rotanmyrkkyä vielä saa Agrimarket myy kuten navetta raidia, mulle lähti terassin alta ampiaispesä heti. Purkissa luki ettei navetassa saa olla elukoita päivään, rotille toimii tehokas ilmakivääri hyvin. Laki sanoo et ilmakiväärillä saa ampua rakennuksen sisällä, no raadossa ei lue onko ammuttu sisällä vai ulkona.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 20.8.2021 18:54:50

Kerran kesämökillä näin elämäni suurimman rotan, se oli kissan kokoinen ja melkein musta turkki. Se oli syönyt rotanmyrkkyä ja makasi nurmikolla. Se hengitti noin viis minsaa ja sitten kuoli.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 20.8.2021 19:38:54

NeuroKipu kirjoitti:Kyllä rotanmyrkkyä vielä saa Agrimarket myy kuten navetta raidia, mulle lähti terassin alta ampiaispesä heti. Purkissa luki ettei navetassa saa olla elukoita päivään, rotille toimii tehokas ilmakivääri hyvin. Laki sanoo et ilmakiväärillä saa ampua rakennuksen sisällä, no raadossa ei lue onko ammuttu sisällä vai ulkona.

Se voi olla eri juttu pohjanmaalla. Ainakin kun kävin espoossa K-raudassa niin rotanmyrkyt oli vedetty pois hyllyiltä.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 20.8.2021 21:38:58

Mun vanha maatiaiskissa pelkäsi rottia, ne oli paljon suurempia. Nuorempana se tappoi ja söi rottia, mutta vanhalla iällä se oli kuuro ja siihen loppui metsästys. Eli kuitenkin 18 vuotta, kunnes eläinlääkäri lopetti hänet. Se kitui aivan selvästi ja rupes saamaan epileptisiä kohtauksia. Silloin mä tajusin että on lopetuspiikin aika.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 20.8.2021 22:48:12

Jos joku haluaa bongata isoja rottia, niin ne viihtyy ulkohuusin liepeillä ja totuus on se että rotat syövät ihmisten ulosteita. Jotkut koirat tekevät myös samaa.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 20.8.2021 23:05:06

Kerran vein vanhan television Ämmänsuon kaatopaikalle maksoi portilla 5 euroa jätekustannus. Mutta sen minkä huomasin heti oli että koko alue haisi pahalle ja rottia oli runsaasti heti portilla. Ämmänsuon kaatopaikan henkilökunnalla on sisällä vartiointikopissa lemmikkeinä rottia jota ne ruokkii. Lokeista ei taas pidetä ja niitä ammutaan runsaasti kaatopaikalla.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 21.8.2021 20:51:56

Se on nyt aika 300 tuhatta afgani sotilasta kahdenkymmenen vuoden koulutuksen jälkeen hoitaa oma maa. Ainoo paska juttu on se että he heitti aseet maahan kun kuukaus palkka loppui ja antautui talbinaeille. Talibaneja on vain noin 60 tuhatta.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 22.8.2021 11:28:18

Mut nuo talibaanit ei pelkää kuolemaa, eli ne ei ole ihmisiä.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amerikkalainen Punaniska » 23.8.2021 15:47:48

Se on tosi kiva alkaa harrastamaan jotain lenkkeilyä ulkoiluradalla kun niska on virheasennossa ja kivut kovat.
Science of Silence
Amerikkalainen Punaniska
Vahvasti panostava jäsen

Vetolaput vireille ja vähän äkkiä

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 27.8.2021 00:46:55

Pitäisiköhän laittaa lotto vetämään ja isosti?? Jos minulla on Suomessa vuonna 2021 laillinen Bedrocan-lääkekannabisresepti (psykiatriseen syyhyn) ja niitä on tänä vuonna tähän aikaan vuodesta enään 34kpl:tta ylipäätään kokonaisuudessaan voimassa niin voisi hyvinkin voitto osua kohdalle :?
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 27.8.2021 15:50:41

^Yksi rivi Eurojackpottia riittänee, eihän lääkekannabiksen myöntämiseenkään tarvita kuin vain yksi ainut tohtori jolla on Euroopan omistajan teräspallit, tosin sekin on tietty tässä tapauksessa naisihminen :mrgreen:

Sitten kun osuu niin helvetin äkkiä johonkin todellisen sivistyksen pariin täältä korruption mätäpesäkkeestä, omat rehut kasvaan (pätevää terapiaa sekin) ja myös Havaijille delfiini-terapiaan hoidattaa traumoja.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 27.8.2021 21:09:57

Kaveri sai lääkekannabis respan, anto mulle puoli purkkia, ei auotanut kipuihin. Kumpikaan ei poltettu vaan rasvaseen pikkuleipään laitettiin, eihän siinä sitä THC: vai mitä se on ole juurikaan. No oma kasvihuone pystyyn ja nyt lähti toimimaan, saakeli sain elää muutaman päivän ilman neuropasia kipuja. Eli lääkäreiden ihan turha sanoa ettei ole enään mitään lääkettä mulle, siis kyllä olis mutta sitä ei vaan saa. Mäkin saisin varmaan tuon lääkekannabis respan mut sillä paskalla ei tee mitään. Pitäiskö nyt ruveta taas poltelemaan, ei rakennan pienen kasvihuoneen ja haen istukkaita ja rupean omatoimiseksi. Joo musta tulee rikollinen, arvatkaapa häiritseekö mua, no ei pätkääkään.

Niin menikö päähän niin sanon ettei ainakaan huomattivassa määrin, meikäläinen vetää neljän kolmiolääkkeen kanssa kipulaastari olassa temgesikkiä pahimpiin kipuihin eikä kodeiini toimi mulla. Panacodia on iso purkki ja olen erotellut sen panadolin pois ja juonut 8 tabletin kodeiinit ei vaan toimi mulla. Kyllä mä tiedän mistä apua saa mutta sairaseläkeläisen tulot ei oikein riitä. Näitä asioita ei mun pää oikein ymmärrä, elikä kyllä askarruttaa.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 27.8.2021 22:47:36

NeuroKipu kirjoitti:Kaveri sai lääkekannabis respan, anto mulle puoli purkkia, ei auotanut kipuihin. Kumpikaan ei poltettu vaan rasvaseen pikkuleipään laitettiin, eihän siinä sitä THC: vai mitä se on ole juurikaan.

Suomessa on saatavilla (ainakin vielä) neljää eri kukintomuotoista lääkekannabista. Bedrocan THC 22% CBD<1% ja Bedica THC 14% CBD<1% ja Bediol THC 6.5% CBD 8% ja Bedrolite jossa CBD 9% ja THC <1%.

Minulla oleva Bedrocan on todella vahvaa sativaa ja se on ylipäätään n. kolmanneksen vahvempaa mitä kadulla päihdekannabiksena myydään eli todella tiukkaa tavaraa. Tosin se on nimenomaan sativaa kun monet, erityisesti kipupotilaat tarvitsevat voimakasta Indicaa. Tiedä sitten mitä laatua teillä oli siellä testissä..
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna