Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Askarruttavat asiat

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 26.9.2021 13:30:23

Mua askarruttaa miksi 80´s JumppaPuvussa, joka kuvassanikin on - åitää vetää uikkari housujen päälle? tuollainen kapea vakouikkari? nykyäänhan haarus on yhtä kappaletta - pikemminkin bebaa korostetaan eräissä fitnesspuku malleissa
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Totuus » 26.9.2021 16:42:44

Se on haarakiila sama kuin naisten elastisisissa sukkahousuissa. :)
Totuus
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Totuus » 26.9.2021 18:36:31

Se oli jännä ilmiö 80-luvun lopulla kun naiset vetivät alus/bikini housut mustien nahkahousujen päälle. :roll:
Totuus
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 27.9.2021 04:23:12

Pjotr-77 kirjoitti:Mua askarruttaa miksi 80´s JumppaPuvussa, joka kuvassanikin on - åitää vetää uikkari housujen päälle? tuollainen kapea vakouikkari? nykyäänhan haarus on yhtä kappaletta - pikemminkin bebaa korostetaan eräissä fitnesspuku malleissa

Se on supersankarityyliä. Batmanilla ja Teräsmiehellä ainakin on ne simmarit trikoopuvun päällä. En muista onko Hämähäkkimiehellä ja mitä näitä muita nyt on. Sitä en tiedä, mistä moinen muotivillitys on saanut alkunsa. Ehkä se on jokin amerikkalaisten käsittämätön siveyssääntö :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.9.2021 02:48:07

Kävin taannoin terveystarkastuksessa. Ennen sitä piti täyttää esitietolomake, jossa kyseltiin mm. sairaudet, lääkitykset, onko lähisuvussa sitä tai tätä, juotko, poltatko, paljonko liikut, paljonko syöt rehuja, kuinka monta tuntia keskimäärin nukut yössä jne. Siinä oli pari mielenterveyspuoleen liittyvää kysymystäkin. Yksi niistä kuului näin: Oletko stressaantuneempi, kuin ihmiset yleensä? Vastausvaihtoehdot: kyllä tai ei. Vastasin kyllä, koska olenhan mä kova stressaamaan. Oliko nyt taas sarjaa tyhmät kysymykset? Mistä helvetistä mä tiedän, kuinka paljon muut ihmiset stressaavat? Onko jossakin helposti nähtävillä jonkinlainen kansallinen stressikeskiarvo tai -mediaani, johon voi näppärästi verrata itseään? Ja eiköhän se stressaamisen määrä ole ihan tilannekohtaista eri ihmisillä. Mä en esimerkiksi stressaa lainkaan sosiaalisia tilanteita tai puhelun soittamista johonkin instanssiin, koska ne ovat mulle ihan jeejee-hommaa. Joku toinen taas menettää yöunensa tyystin jo pelkästään ajatuksesta noista. Itse voin stressata puolestani sellaisista asioista, joista jollekulle muulle ei tule mieleenkään, että niissä voisi edes olla jotakin miettimisen arvoista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Taiteen Ystävä » 2.10.2021 19:53:08

Mites Winston kuinka sulla menee? Toivottavasti ei PTSD fläsäreitä ja uni-vaikeuksia. Jos oikeen muistan niin sulla on tapana keittää aamukahvit about neljän jälkeen aamulla ja mennä nukkumaan seitsemän jälkeen illalla. Mä en ole koskaan ollut "aamuihmisiä".
Taiteen Ystävä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 2.10.2021 19:56:52

Kyllä meillä on järviä mutta pieniä eli jotkut sanoo lampia. Meidän mökkisaaressa on kolme järveä, kukahan vanha ukko on istuttanut niihin ruutanoita ja ahvenia. Ongittiin niitä ja ahvenet oli hyvin tummia, mökki naapuri oli hammaslääkäri ja tutkitutti veden joka oli ihan juomakelposta. Saari ei ole kovin iso 140 mökkiä on kaikkiaan, mutta mihin hävisi sammakot. Ennen ku syksyn pineillä haki vettä paljain jaloin niin aina astui sammakon päälle.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 2.10.2021 20:34:07

Mulla ollu huonoa tuuria virvelöinnissä, haukia vaan ja hauki ei ole kala. Mut ostettin jigejä joipohjaa pitkin vedettiin niin jopas isoa appuraa rupes tulemaan. Ihan liikaaki eli piti lopettaa kesken.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 4.10.2021 20:05:12

Postaako täällä enää kukaan muu, kuin Winston ja Neuro?
Takapöydän vävyehdokas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 4.10.2021 20:17:26

Eiköhän mullakin ole jäänyt vähiin.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.10.2021 06:32:45

Luin jostakin, että korona-aika olisi vaikuttanut pahiten yhteiskunnan kaikkein köyhimpien ja heikompiosaisten taloudelliseen tilanteeseen. Keski- ja hyvätuloiset olisivat selvinneet huomattavasti vähemmällä taloudellisen aseman heikentymisellä. Mä olin, että täh? Miten korona-aika nyt ensin mainitun ryhmän rahatilanteeseen mitään vaikuttaa? Oletan siis, että näillä kaikkein köyhimmillä ja heikompiosaisilla tarkoitettiin takuueläkeläisiä, pitkäaikaisia toimeentulotukiasiakkaita ymv. Sama rahahan se heille/meille Kelasta tulee tasaisen varmasti joka kuukausi, oli korona tai ei. Luulisi, että työssäkäyvän taloudellinen tilanne heikkenee vähän eri tavalla, jos joutuu työttömäksi, lomautetuksi, yritys menee konkkaan jne.

Itse olen nuoresta asti työkyvyttömyyseläkkeellä ollut takuueläkeläinen(En tosin pidä itseäni mitenkään hirveän köyhänä pienistä tuloistani huolimatta) ja korona-aika ei todellakaan huonontanut taloudellista tilannettani. Päinvastoin; mähän aloin suorastaan rikastua, kun ei tarvinnut tuhlata rahaa bändien keikkoihin, festareihin, ulko- ja kotimaan reissuihin, eikä myöskään perkeleen kalliiseen baarikaljaan niin paljon, kuin yleensä :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 6.10.2021 06:57:08

^Eiköhän kyse ole siitä, että kaikenlaiset ruokajonot ja vastaavat ovat olleet puissa. Varmasti nuo ovat tärkeä asia suurissa kaupungeissa, joissa elinkustannukset ovat korkeat. Loppurahat narkataan ja juodaan, suunnilleen kaikki ravinto haetaan noista ilmaisista palveluista. Eri asia jossain Kouvostoliiton Lehtomäessä tai Eskolanmäessä, jossa itsemurhayksiön vuokra on puolet Stadin hinnoista
Takapöydän vävyehdokas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 9.10.2021 18:15:07

[Poistettu henkilökohtaisuuksia - Päihdelinkin moderaattori]
Takapöydän vävyehdokas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 12.10.2021 21:03:03

Mielentervystoimisto kirjoitti:Onko teillä ylipäätänsä mitään positiivista sanomista elämästä? Miksi sen aina pitää olla tätä surullista Kouvola paskaa?

Se on ku vitun lottovoitto kun saa asuu Kouvolassa
On tutuiks tullu Eskis, Lehtomäki, kyttis sekä assa
On päällä aina Addua, Nikeä ja Fubua
Rassi, mutka, värkit, haku, piriä ja Subua.
Kun on kemiallinen toppatakki päällä
Niin on lämmin vaikka Kymijoen jäällä
Mut se on velat taikka jalat ja jos sä mulle alat
Niin koht' on reikä päässä kusipäällä

Voi vitun vuokraisäntä - heitti meikän pihalle
Kun kämppä haisi kuulemma mädälle vasikanlihalle
Mutta siitä nyttei jääny juuri paljoo todisteita
Ja kuka vittu kaipaa kadonneita narkkareita?

Tarkenee pihalla säällä ku säällä
Ne sanoo: "Siperia opettaa"
Mä vastaan "Vain jos lopettaa"
Ja se ei ole optio täällä
Kun on Kemiallinen toppatakki päällä
On vitun kivaa äidin pikku piripäällä
Mut nyt on kalkkunat ja kolottaa
Ja kyyti Niuvaan odottaa
Mut se ei ole uutinen täällä.
Takapöydän vävyehdokas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.10.2021 03:59:29

Takapöydän vävyehdokas kirjoitti:
Se on ku vitun lottovoitto kun saa asuu Kouvolassa
On tutuiks tullu Eskis, Lehtomäki, kyttis sekä assa
On päällä aina Addua, Nikeä ja Fubua
Rassi, mutka, värkit, haku, piriä ja Subua.
Niin on lämmin vaikka Kymijoen jäällä
Mut se on velat taikka jalat ja jos sä mulle alat
Niin koht' on reikä päässä kusipäällä

Voi vitun vuokraisäntä - heitti meikän pihalle
Kun kämppä haisi kuulemma mädälle vasikanlihalle
Mutta siitä nyttei jääny juuri paljoo todisteita
Ja kuka vittu kaipaa kadonneita narkkareita?

Tarkenee pihalla säällä ku säällä
Ne sanoo: "Siperia opettaa"
Mä vastaan "Vain jos lopettaa"
Ja se ei ole optio täällä
Kun on Kemiallinen toppatakki päällä
On vitun kivaa äidin pikku piripäällä
Mut nyt on kalkkunat ja kolottaa
Ja kyyti Niuvaan odottaa
Mut se ei ole uutinen täällä.

Hyvä biisi tämä Kouvolan kansallislauluyritelmä. Suurin osa Bergmanin projekteista on. Henkilöstä itsestään voikin sitten olla montaa mieltä :roll: . Tämä oli tiedossa jo kauan ennen sitä valtakunnallista punkstoo-hässäkkää.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna