Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Askarruttavat asiat

ViestiKirjoittaja Nnaana » 22.10.2019 03:15:01

Askarruttaa pitäisiköhän mun nostaa kipukynnyslääkettäni, Neurontinia. Tai siis pyytää nostamaan. Menee vaan 1800 mg. Olen läpilyöntikipujen takia tarvinnut Oxynormia. En tietenkään mulkun osastonlääkärin toimesta, vaan naistentautien ystävällisen henkilökunnan. Jo kahtena päivänä.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 22.10.2019 11:42:54

Mikä oli se lääke joka sisältää kukkaa? Bedrocan tai joku semmonen. Mä haluaisin sitä.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 22.10.2019 15:06:47

Kohta paukkuu bannit taas, mut kelatkaa mitä pahaa olen taas muka sanonut? Olen jutellut eläimistä, kansallispuistoista, ruokailusta ja huumediilereistä.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 23.10.2019 13:18:48

Mitä pidätte muun uudesta nickista "Tampax-Rouva?"
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 23.10.2019 19:46:00

Tampax-Rouva kirjoitti:Mikä oli se lääke joka sisältää kukkaa? Bedrocan tai joku semmonen. Mä haluaisin sitä.

Suomessa Bedrocan, Bedica, Bedrolite ja Bediol. Eikun sitten vaan vaatimaan lääkäreiltä troppeja.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 24.10.2019 00:17:46

Miksi tuo haku näkyy nykyisessä Plinkissä vain, jos on sisäänkirjautuneena? Ainakin tässä minun versiossani. Kai joku kirjautumaton ja rekisteröitymätönkin voi haluta hakua käyttää.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 24.10.2019 00:46:24

.^ Kyllä se mulle näkyy, mut tää on jotain sekoillut eilen iltapäivälläkin.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 24.10.2019 11:39:05

Mastodontti kirjoitti:
Tampax-Rouva kirjoitti:Mikä oli se lääke joka sisältää kukkaa? Bedrocan tai joku semmonen. Mä haluaisin sitä.

Suomessa Bedrocan, Bedica, Bedrolite ja Bediol. Eikun sitten vaan vaatimaan lääkäreiltä troppeja.

En mä sellaisia varmaan saa. Temestaa tai Xanoria saisin varmasti jos valitan että Diapam ei auta. Mutta hyvin pitkän Temesta riipuuvuuden jälkeen yritän vältellä kaikkia "short half life" bentsoja.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 25.10.2019 00:33:00

Tampax-Rouva kirjoitti:
Mastodontti kirjoitti:

En mä sellaisia varmaan saa. Temestaa tai Xanoria saisin varmasti jos valitan että Diapam ei auta. Mutta hyvin pitkän Temesta riipuuvuuden jälkeen yritän vältellä kaikkia "short half life" bentsoja.

Rivatril voisi olla kokeilemisem arvoinen. Mitäänben kuitenkaan suosittel
Muttapa jos lekuri auttaisi..
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.10.2019 06:36:53

Miksi helvetissä noissa tonnin painoisissa jääkaappipakastinyhdistelmissä ei voi olla pyöriä alla? Helpottaisivat huomattavasti niiden siirtelyä pois paikoiltaan, kun imurointi ja pölyjen pyyhintä on suositeltavaa sieltä takaa aina silloin tällöin ihan paloturvallisuudenkin vuoksi. Ei luulisi olevan vaikeaa keksiä pyörää :mrgreen: , semminkin, kun ihan yleisessä tiedossa taitaa jo olla, että noiden vekottimien siirtely on suht vittumaista ja voimaa vaativaa. Ne pyörät voisivat toki olla sellaista lukittavaa mallia, ettei se kaappi lähde omia aikojaan seilaamaan mihinkään.

Tulipa vain mieleen, kun tässä alkaa olla pakastimen sulatus taas ajankohtainen asia ja siinä samalla olen aina hoitanut jääkaappipakastimen takusen siivoamisen. Aina olemme jotenkin sen saaneet sieltä loossistaan ulos vedettyä ja vielä takaisin paikoilleenkin työnnettyä, mutta kyllä se homma kiroilemaan ja ähisemään pistää ja siitä kaapista on vielä niin hankalaa saada pitävää otetta. Mulla ei fyysistä voimaa hirveästi ole ja isännällä on tuo pirun selkävaivansa, jonka kanssa ei saisi itseään hirveästi repiä. Ja tuskin olemme ainoita, joilla on tämä vastaava ongelma :? .

Lieden allakin voisi olla pyörät, mutta se on toki paljon kevyempi siirreltävä, joten eivät ne aivan niin välttämättömät olisi. Pyykinpesukoneessakin olisivat äärimmäisen hyvät olla olemassa, koska se vasta raskas kapistus onkin ja senkin alta olisi joskus kiva pestä lattia, mutta ymmärrän kyllä, jos moinen systeemi ei pyykkikoneen kanssa tule kyseeseen. Sen kun pitää pysyä niin vakaasti paikoillaan ja vieläpä vatupassissa linkoamisen vuoksi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 30.10.2019 23:23:09

Mikä on Rivatrilin maximiannos 8mg-10mg/pv? Vai onko joku 6mg/pv kerho olemassa?
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 31.10.2019 07:09:22

^ Mun Riva-respassani lukee ja on lukenut jo pitkään 4-8 mg/vrk. Käytännössä tuo meinaa sitä, että 8 mg voi ottaa silloin, kun oikein pahasti ahdistaa, mutta sitä ei tokikaan ole missään määritelty, että kuinka usein mua saa ahdistaa niin pahasti, että se oikeuttaa 8 milligrammaan per päivä. Missään ei siis virallisestikaan kielletä mua ottamasta tuota 8 mg vaikka jokaikinen päivä. Tuollaiseen en tietenkään itse lähde, vaan pysyn visusti siinä neljässä millissä päivää kohti(Välillä reippaasti sen allekin, koska Rivatrilin vaikutus kantaa niin hyvin). Jos ahdistaa, niin antaa ahdistaa. En mä siihen kuole ja mulla on kyllä erinäisiä luomukonsteja, joilla saan ahdistusta hillittyä. Mua ei yhtään kiinnosta nostatella tolejani tai ylläpitää niitä taivaissa, kun olen saanut ne laskettua näinkin alas aikaisemmasta HC-käytöstä, eikä se Rivatrilin vaikutus lopulta annosta nostamalla mihinkään parane. Toki spastisuuden ymv. somaattisten vaivojen hoidossa korkeat annokset voivatkin olla ihan lääkinnällisessä mielessä tarpeen ja perusteltuja, mutta omalla kohdallani puhun ihan yleisen ahdistuneisuuden lääkinnästä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 2.11.2019 17:17:28

Dontti otti Winstonin käypä-hoitolinjan bentsojen suhteen. Paitsi, että minä en käytä alkoholia kuin hyvin maltillisesti/harvoin enkä käytä Nikotiinia juurikaan kun taas minulle kukka maistuu hienosti, Winstonille ei (ainakaan thc-pitoiset niinkään).

8mg Rivatril
40mg Diapam
5-10mg Insomin

Buustataan Sirdaludil, Panacodil, kukal, tenoxil ja tramalil jos ei tepsi.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.11.2019 06:52:49

^ Mihin vaivaan/vaivoihin tuon pitäisi tepsiä? Alkaa moinen coktaili kuulostaa jo aika tarkoitushakuiselta sekakäytöltä(Oletan, ettet ole toipumassa isosta leikkauksesta, terminaalivaiheen syöpäpotilas tmv.) ja siinä hommassa ei tietyn pisteen jälkeen kyllä tepsi enää mikään. En minä sillä, vedä ihan kaikessa rauhassa mitä lystäät ja kuinka paljon lystäät. Kunhan olen vain utelias.

Mitenhän Nnaanalla on alkanut elämä sujua siviilissä :? ?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 3.11.2019 09:46:41

^ Moikka, W! Mulla ei tää siviiliin lähtö meinannut ottaa oikein tuulta purjeisiinsa, koska kotihoito ei ole vielä aloittanut ja en ole syistä x, y ja z jaksanut jakaa itselleni dosettiin lääkkeitä ja näin ollen en oikein ollut muuta ottanut kuin Serenasea ja Temestaa. (Ja kipulääkkeitä.) Sainpa sitten jo matkalla bussissa kauheita kuuloharhoja, niin, että kotona mun oli pakko soittaa lanssi kun pelotti niin perkeleesti.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna