Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja mdma » 15.8.2006 12:22:29

Mustat sukat, verkkarit ja valkonen hihaton paita. :P

PS. Minkä väriset sukat sul on jalas?
mdma

ViestiKirjoittaja Miffy » 15.8.2006 12:25:14

Cemetery Gates kirjoitti:mitäs muuta teil on yllä? hmm alkaa mennä jo aika levottomaks. jabadabadoo!" :oops:

Pitkä hame ja punanen paita Ö_ö
Miffy

ViestiKirjoittaja Cemetery Gates » 15.8.2006 12:26:55

ottaa housut poiiss ottaa sukat poiis ! heh. ei oo sukkia. shortsit ja oon yläosattomis! lol :E :)

kiva että naiset käyttävät vielä hameita <3
"Kaikkee ei oo pakko vetää "
Cemetery Gates
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 15.8.2006 12:29:16

Miksi baareissa ja leffateattereissa pitää olla miehille ja naisille eri vessat? Eikö voisi olla vain yhtä isoa vessatilaa, jossa olisi sitten erillisiä koppeja? Ei mua ainakaan kiinnosta kumpaa sukupuolta on se, joka äheltää viereisessä kopissa. Ei se kuitenkaan mua näe.
Miffy

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 15.8.2006 12:34:46

Cemetery Gates kirjoitti:mitäs muuta teil on yllä? hmm alkaa mennä jo aika levottomaks. jabadabadoo!" :oops:

ai nyt just heti? farkut, kapeat käärityt lahkeet, musta t paita, eipä muuta, niin ja rintsikat paidan alla.
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 15.8.2006 12:35:54

Miffy kirjoitti:Miksi baareissa ja leffateattereissa pitää olla miehille ja naisille eri vessat? Eikö voisi olla vain yhtä isoa vessatilaa, jossa olisi sitten erillisiä koppeja? Ei mua ainakaan kiinnosta kumpaa sukupuolta on se, joka äheltää viereisessä kopissa. Ei se kuitenkaan mua näe.

mä en hirveästi välitä mitä siinä ovessa sanotaan, baareissa meen sinne missä on pienempi jono, ja jos joku äijä on siellä niin sanon sori, ja ketään ei oo haitannut.
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 12:55:57

Mustat sukat aina.

Ja mieluummin erilliset mies-nais vessat, kun miesten vessassa on aina niin helvetin sotkuista, että naisena olisin tyytyväinen että saa käydä asioimassa sivistyneessä saniteettifasiliteetissa.

Ja nolottaisi minua jos tietäisi naisia olevan samassa vessassa, täytyisi käyttäytyä hyvin asiallisesti ja olla kunnolla, ei voisi karjahdella, kiroilla eikä paukuttaa kyrpäsellä lavuaarin reunusta. Pitäisi varoa ettei sotke ja sottaa eikä voisi puhua miesasioita koska naiset kuulisivat...
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja mdma » 15.8.2006 13:01:41

-
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 18.8.2006 11:24:10, muokattu yhteensä 1 kerran
mdma

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 15.8.2006 13:04:38

Rauli Herttua kirjoitti:Mustat sukat aina.

Ja mieluummin erilliset mies-nais vessat, kun miesten vessassa on aina niin helvetin sotkuista, että naisena olisin tyytyväinen että saa käydä asioimassa sivistyneessä saniteettifasiliteetissa.

Ja nolottaisi minua jos tietäisi naisia olevan samassa vessassa, täytyisi käyttäytyä hyvin asiallisesti ja olla kunnolla, ei voisi karjahdella, kiroilla eikä paukuttaa kyrpäsellä lavuaarin reunusta. Pitäisi varoa ettei sotke ja sottaa eikä voisi puhua miesasioita koska naiset kuulisivat...

...siis rauli oikeesti tapat mut vielä joku päivä noilla sun jutuilla :lol:
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 15.8.2006 13:47:30

Rauli Herttua kirjoitti:täytyisi käyttäytyä hyvin asiallisesti ja olla kunnolla, ei voisi karjahdella, kiroilla eikä paukuttaa kyrpäsellä lavuaarin reunusta.

Tuollaistako miehet harrastavat vessassa? :o
Miffy

ViestiKirjoittaja hip » 15.8.2006 14:17:29

O.J kirjoitti:Minkä värisiä rintsikoita plinkin tytöt käyttää(jos käyttävät) ?

Rauli Herttua kirjoitti:Muakin kiinnostaa tämä valtavasti, oon tällainen heteromies...

en yleensä käytä.
jotenkin ne on alkanu ahdistaa.
mutta on mulla vielä muutamat yksväriset, joihinkin tilanteisiin.

Cemetery Gates kirjoitti:mitäs muuta teil on yllä?

ruskea hame ja keltainen t-paita.
alkkaritkin löytyy :P
Kuva
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
hip
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hip » 15.8.2006 14:18:01

Miffy kirjoitti:
Rauli Herttua kirjoitti:täytyisi käyttäytyä hyvin asiallisesti ja olla kunnolla, ei voisi karjahdella, kiroilla eikä paukuttaa kyrpäsellä lavuaarin reunusta.

Tuollaistako miehet harrastavat vessassa? :o

hyvin hämmentävää! :roll:
Kuva
hip
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hip » 15.8.2006 14:19:28

Holly 2 kirjoitti:
Miffy kirjoitti:Miksi baareissa ja leffateattereissa pitää olla miehille ja naisille eri vessat? Eikö voisi olla vain yhtä isoa vessatilaa, jossa olisi sitten erillisiä koppeja? Ei mua ainakaan kiinnosta kumpaa sukupuolta on se, joka äheltää viereisessä kopissa. Ei se kuitenkaan mua näe.

mä en hirveästi välitä mitä siinä ovessa sanotaan, baareissa meen sinne missä on pienempi jono, ja jos joku äijä on siellä niin sanon sori, ja ketään ei oo haitannut.

minäkin käyn poikain vessassa, jos jono on hirmuinen siellä naisten puolella. silti se on aina jotenkin hermostuttavaa.
en tiijä.

ois siistii, jos ois vaan ne yhteiset vessat, niin ei tarttis miettiä turhia ja kaikki sais jonottaa yhtäläisesti :D.
Kuva
hip
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 14:32:18

Käyn minäkin toisinaan naistenvessassa jos on esim. houmoubaari... siellä on siistiä ja hermostuttavaa.
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja Miffy » 15.8.2006 14:32:23

Mä menin kerran sellasessa lievästi sanottuna tolkuttomassa humalassa miesten vessaan, kun en ihan tosi tajunnut mikä ovi johtaa mihinkin paikkaan. Eka äijät vähän ihmetteli siinä ja valisti mua että olen väärässä paikassa. Kun sitten kysyin missä on naisten vessa, kukaan ei suostunut kertomaan vaan olivat silleen "kyllähän sä nyt tännekin voit jäädä". Siinä vaiheessa alkoi tulla kiire ulos... :D

Jos vessat olis yhteisiä, ei tollasessakaan tilanteessa tarvisi noloilla ja hämmentyä.
Miffy

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna