Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 15.8.2006 15:13:25

Rauli Herttua kirjoitti:..ei voisi karjahdella.

Saanko kysyä et miks sä karjahtelet vessassa? Repesin kyl täydellisesti tolle jutulle :lol:
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja soaddict » 15.8.2006 15:14:25

Nyt kun on saatavilla noita push-up tyynyjä ja semmosia rintsikoiden täytteeksi.. Hokasin että niitä on nykyään myös NÄNNEILLÄ varustettuna. Käyttäkö pimut semmosiaki? Onko ne muijien mielestä ok vai joko ampuu yli? (..kait sitä saa kysyä?)
soaddict

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 15:20:43

Surunmurhaaja kirjoitti:

Saanko kysyä et miks sä karjahtelet vessassa? Repesin kyl täydellisesti tolle jutulle :lol:

Koska siellä on niin kivaa että karjun riemuissani. Ja täytyyhän vessan muille uroksille näyttää kuka on poreammeen kunkku, tehdään hierarkia selväksi ja merkataan reviiri, siksihän joku aina tyytyy kusemaan suoraan sinne yökerhon nurkassa olevaan kukkaruukkuun... :roll:

Nyt tämä kääntyy taas ällöksi mies/nais -keskusteluksi... hmmm. Niille on omat topikit. Mutta en minä nipota.
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja O.J » 15.8.2006 15:22:26

Surunmurhaaja kirjoitti:
O.J kirjoitti:Minkä värisiä rintsikoita plinkin tytöt käyttää(jos käyttävät) ?

Yleensä mustia tai viininpunaisia. Tällä hetkellä mustat :roll:

Viininpunaset on tosi jees! Mustat ajattoman tyylikkäät..tietysti leikkaus ja muotoilu vaikuttaa..Rinsikat on mahtavia ylipäätänsä! En toki voi kiistää että rintaliivittömyydessäkin ei olisi mahtavat puolensa. Naiskroppa on kaunis jokatapauksessa.. :wink:

Muutkin vaan kertomaan,,Miffy,beyootch,t teitähän on vaikka kuinka paljon.

Ja uusia kysymyksiä peliin myös
..hyieno topic
O.J

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 15.8.2006 15:27:44

soaddict kirjoitti:Nyt kun on saatavilla noita push-up tyynyjä ja semmosia rintsikoiden täytteeksi.. Hokasin että niitä on nykyään myös NÄNNEILLÄ varustettuna. Käyttäkö pimut semmosiaki? Onko ne muijien mielestä ok vai joko ampuu yli? (..kait sitä saa kysyä?)

En henkilökohtasesti ymmärrä mitään ylimääräsiä täytteitä rintsikoissa. Mä ainakin tyydyn tähän mitä mulle on suotu. Sitäpaitsi näyttää överrykseltä jos hoikka ihminen käyttää rintaliivejä mitkä saa rinnat näyttämään luonnottoman isoilta. No, makunsa kullakin.
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja stonehead » 15.8.2006 17:35:24

Rauli Herttua kirjoitti:
Surunmurhaaja kirjoitti:

Koska siellä on niin kivaa että karjun riemuissani. Ja täytyyhän vessan muille uroksille näyttää kuka on poreammeen kunkku, tehdään hierarkia selväksi ja merkataan reviiri, siksihän joku aina tyytyy kusemaan suoraan sinne yökerhon nurkassa olevaan kukkaruukkuun... :roll:

Nyt tämä kääntyy taas ällöksi mies/nais -keskusteluksi... hmmm. Niille on omat topikit. Mutta en minä nipota.
Strong RAOL! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elegy » 15.8.2006 17:50:42

Minun mielipiteeni tähän rintsikka keskusteluun on se että kaikki menee(niin toisella naisella, kuin itsensä päällä)paitsi seppälän ym söpöt snoopy ym rintsikat. ne on vain niin KAMALIA.
Elegy

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 15.8.2006 20:11:33

soaddict kirjoitti:Nyt kun on saatavilla noita push-up tyynyjä ja semmosia rintsikoiden täytteeksi.. Hokasin että niitä on nykyään myös NÄNNEILLÄ varustettuna. Käyttäkö pimut semmosiaki? Onko ne muijien mielestä ok vai joko ampuu yli? (..kait sitä saa kysyä?)

TÄH??? nänneillä varustetut rintsikat????? haloooo, ei kai? mull on ainakin ihan omat nännit.huuh huuh, kyllä nyt maailma on perselleen sanoisin.

Enkä kyllä niitä toppauksia tajua, ok jos ois rintasyöpä ollut ja rinnat kokonaan poistettu, mut muuten, mitä järkee??
mä en myöskään tajua että joku haluaa isommat rinnat, mä antaisin ilomielin omista desin pois.
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja grip » 15.8.2006 20:16:47

minkä takia kasari on pop just nyt? tai onhan se ollut jo pidemmän aikaa, mut kuitenkin. tuleeks seuraavaksi ysäri taas muotiin? nirvana ja dancepoppi on sit taas rok ja pop ja kaikki pitää flanellipaitoja..
grip

ViestiKirjoittaja hip » 15.8.2006 20:47:32

grip kirjoitti:minkä takia kasari on pop just nyt? tai onhan se ollut jo pidemmän aikaa, mut kuitenkin. tuleeks seuraavaksi ysäri taas muotiin? nirvana ja dancepoppi on sit taas rok ja pop ja kaikki pitää flanellipaitoja..

niinkai se menee.. odottelen pelolla :lol: .
kyllähän ne aina muokkautuu vähän.

musta on tosi outoa, että ihan vähän aikaa sitten olleet asiat esim. muodissa tai sisustuksessa näyttää nykyään *niin* vanhoilta.
näyttääkö tääkin, mistä nyt tykkää, jonkun ajan päästä ihan kummalta? (siis ei niin, että muodin mukaisista asioista välttämättä tykkäisin)
Kuva
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
hip
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja geraldine^ » 15.8.2006 21:00:05

historia toistaa itseään... :roll:

itse tykkään eniten mustista ja viininpunaisista/punaisista alusvaatteista, tällä hetkellä mustat. pushupit sopii joihinkin tilanteisiin, mutta ihan normi arkena en niitä pukisi. nänneillä varustettuja rintaliivejä en ymmärrä laisinkaan, miksi pitäisi näyttää koko ajan jotenkin yli-kiihottuneelta? ei jummarra.

päällä on tällä hetkellä vihreä t-paita ja itse kyherretty outo sekava kukkahame vähän yli polven ja punaiset sukat. jeii.
geraldine^

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 21:41:22

grip kirjoitti:minkä takia kasari on pop just nyt? tai onhan se ollut jo pidemmän aikaa, mut kuitenkin. tuleeks seuraavaksi ysäri taas muotiin? nirvana ja dancepoppi on sit taas rok ja pop ja kaikki pitää flanellipaitoja..

Kasari ei enää ole niin kovin pop... se ysäri on tosiaan ollut jo jonkin aikaa tuloillaan. Ja kauhulla sitä odotellaan; Nirvanaa ja altsua indie-rokkia ja flanellia ja farkkumallit muuttuu ihan järkyttäviksi, mutta minkäs teet. Kohta ne kaikki näyttää jo ihan luontevilta jutuilta.

Sama se oli kasarinkin kanssa, että ensin hirviteltiin miten järkyttävä vuosikymmen ja hekoteltiin sen paluulle, ja sitten tajusi että "Hei, täähän näyttää oikeesti hyvältä ja paras musiikkikin tuli 80-luvulla..."

Siis kunhan vaan menee tarpeeksi aikaa niin alkaa suhtautua historiaan eri tavalla.

Ja jos menee liikaa aikaa niin sama juttu; 70-luku on nyt niin saatanan hyi yöks... kun se oli vielä muutama vuosi sitten tosi staili juttu.

Jännää vaan että 60-luku on aina pop, ikuisesti. :?
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja frontti » 15.8.2006 21:46:19

Mun tuttavat, typykät, ei käytä rintsikoita ollenkaan.
Ymmärrän kyl, jos sellaset meijerit, et pakko. :roll:
"Kun nainen menettää taitonsa hurmata, hän oppii vihaamaan". -Nietzche-
frontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pandae » 15.8.2006 21:50:01

60-luku on rock! :D
pandae
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 21:53:02

stonehead kirjoitti:
Rauli Herttua kirjoitti:
Surunmurhaaja kirjoitti:

Strong RAOL! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Joo, mä oon tosi stronkki! Alan vaikuttaa ihan äijältä näiden mun juttujen takia! :lol: :shock: :roll:
Rauli Herttua

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna