Olet täällä

Askarruttavat asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 21:54:30

Niin joo, rinnat on kivoja. :)
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja Cemetery Gates » 15.8.2006 22:35:15

joo pääsispä koskettelee niitä nyt joskus! ;<>
"Kaikkee ei oo pakko vetää "
Cemetery Gates
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nölliäinen » 15.8.2006 22:39:10

soaddict kirjoitti:Nyt kun on saatavilla noita push-up tyynyjä ja semmosia rintsikoiden täytteeksi.. Hokasin että niitä on nykyään myös NÄNNEILLÄ varustettuna. Käyttäkö pimut semmosiaki? Onko ne muijien mielestä ok vai joko ampuu yli? (..kait sitä saa kysyä?)

On vai? Päheetä! Nimittäin kokeilin jotain perhanan tissityynyjä jonkun tavaratalon alusvaateosastolla kaverin kanssa vammaillessa (sarjassamme: kyllä, mulla on hyviä harrastuksia) ja huomasin että ne tosiaan tuntuivat tissiliivien sijasta paidan läpi ihan oikeilta tisseiltä paitsi että nännit puuttuivat mikä mielestäni oli kerrassaan harmillista.

Josko moisia on valmistettu niin kaipa niille on kysyntääkin. Ihan jees jos tykkäävät, itse taas jätän kaikki ylimääräiset toppaukset väliin koska viihdyn parhaiten pienten tissien kanssa.
nölliäinen

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 22:39:45

No, aina voi sentään mennä kauppaan hiplaamaan rintsikoita.
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja nölliäinen » 15.8.2006 22:41:36

...tai änkemään suurimmilla kuppikoilla (kai tämän pitäisi taipua näin vaikka kuulostaakin joltain hyönteiseltä) varustettuja yksilöitä päähänsä.
nölliäinen

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 15.8.2006 22:48:05

Nölliäinen on aina verbaaliagregaatti. Se on hupaisaa. :D
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja geraldine^ » 16.8.2006 06:56:36

nölliäinen kirjoitti:kuppikoilla (kai tämän pitäisi taipua näin vaikka kuulostaakin joltain hyönteiseltä)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hahaha
pelastit päiväni. :D
geraldine^

ViestiKirjoittaja viemäri » 16.8.2006 08:50:24

Kuva

Miksi??!!!
viemäri

ViestiKirjoittaja noora05 » 16.8.2006 09:05:54

O.J kirjoitti:Minkä värisiä rintsikoita plinkin tytöt käyttää(jos käyttävät) ?

Mustia ainaski tänään! :D
-Mä en vaihtais mihinkään, rakkauttasi en sua koskaan keneenkään-
noora05
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Cemetery Gates » 16.8.2006 09:36:40

;=)
"Kaikkee ei oo pakko vetää "
Cemetery Gates
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Burjoliisa » 16.8.2006 14:04:57

Voi noita koira raukkoja..^ Eläinrääkkäystä sanon minä. :evil:

Mustat tissiliivit on kivoimpia. Ja punaiset. Niitä mä suurimmaks osaks käytän. Ja tunnen itseni niiiin seksikkääksi. 8)
Mitään ylimääräisiä toppauksia en ole koskaan käyttänyt. Ne perustoppaukset mitkä monissa rintsikoissa on valmiina riittää mulle.
Miettikää nyt hei, jos baarissakin joku poika pyytäis sut jatkoille vaan sun tissien koon perusteella ja sit kun tulis riisumisen aika niin mitä sitten tapahtuisi? :shock: :oops: :wink:
Burjoliisa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 16.8.2006 14:09:29

Burjoliisa kirjoitti:Voi noita koira raukkoja..^ Eläinrääkkäystä sanon minä. :evil:

Mustat tissiliivit on kivoimpia. Ja punaiset. Niitä mä suurimmaks osaks käytän. Ja tunnen itseni niiiin seksikkääksi. 8)
Mitään ylimääräisiä toppauksia en ole koskaan käyttänyt. Ne perustoppaukset mitkä monissa rintsikoissa on valmiina riittää mulle.
Miettikää nyt hei, jos baarissakin joku poika pyytäis sut jatkoille vaan sun tissien koon perusteella ja sit kun tulis riisumisen aika niin mitä sitten tapahtuisi? :shock: :oops: :wink:

Puhumattakaan kun nykyään on kaikenmaailman litistävät pöksyt, ja nostattavat sukkahousut, ja irtokynsiä, ja irtotukkaa ja irtoripsiä, kyllä miehiä huijataan tuolla yöelämässä... Miettikää kun joku riisuu ne sukkikset ja perse putoo 10 senttiä alaspäin.. Luonnollisuus kunniaan sanon minä!!

Jos mä oisin mies niin ihastuisin kyllä aika luonnollisen näköiseen naiseen.
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 16.8.2006 14:10:26

...mut sitten en usko että nää saunan naiset ja miehet hirveesti kiitää noissa superpintamestoissa... enhän tiedä, mutta en usko..
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Burjoliisa » 16.8.2006 14:13:15

Minä ihastun miehiin, jotka tykkää pienistä tisseistä. 8)
Burjoliisa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 16.8.2006 14:18:03

Miksi naisen pitää näyttää jotakin muulta kuin se on? Tämä on askarruttanut jo pitkään. (Jos joku osaa vastata, niin ollos hyvä.)

Itse olen lopettanut hiusten värjäämisen kokonaan, ja meikkaan todella harvoin - lähinnä ihan läpällä, kotona. En mene mielelläni julkiselle paikalle maalia naamassa, se tuntuisi jotenkin nololta. Vähän niinkuin olisi ihan vääränlaiset vaatteet päällä, koko ajan on sellainen olo että kaikki tuijottavat.
En käytä myöskään minkään sortin toppauksia tai litistäviä vaatekappaleita. Jos vaate ei tunnu kivalta päällä, sitä ei sitten käytetä.

Niin kauan kun omissa silmissä näyttää hyvältä, itsevarmuus näkyy ulospäin ja kaunistaa. Epävarmuutta ei peitä mikään meikki.
Miffy

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna