Olet täällä

Paras bentso? (mielipiteitä)

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja JZIi » 30.10.2006 20:31:37

Xanor, Rivatril ja Tenox ovat ainakin mun mielestä parhaita..
mmmh..
JZIi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Viimeiset Hitaat » 30.10.2006 21:11:33

Terve!

Taidan olla kokeillut kaikki bentsot sekä normaalisti että hihaan vedettynä. Oma suosikkini on kyllä Diapam. Otan 10mg lähes päivittäin. Kovaan ahdistukseen auttaa Xanor hyvin.

Minulla on lääkekaapissa hillitön määrä eri bentsoja. Niitä kun on määrätty esim. Pameja 30-60 mg/vrk, mutta syön vaan yhden tai en sitäkään. Haen kuitenkin lääkkeet aina 3kk välein, vaikka niitä olisi jäljellä. Syy moiseen käytökseen: Joskus niitä voi todella tarvita eikä lääkäri välttämättä kirjoita niitä silloin...

VH
Viimeiset Hitaat

ViestiKirjoittaja Bumbaklaa » 30.10.2006 22:41:45

1. Halcion (todella hankalasti saatavia vain, ainakin täällä oulun suunnalla.)
2. Xanor
3. Oxepam
4. Dormicum

Ja noitten lisäksi on tullut kokeiltua: Temesta, Rivatril, Tenox, Diapam ja Insomin. Toi Insomin menee kyllä ehkä Oxepamin kanssa samoihin top 4 listallani :D
Bumbaklaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SimoSisu » 31.10.2006 01:14:03

Miten noita Temestoja saa reseptille? Olen kuullut, että se on ns. "sairaalalääke"
SimoSisu

Re: bentsoista puheen ollen

ViestiKirjoittaja kirvesmies » 1.11.2006 15:01:23

jonegor kirjoitti:onkos joku kokeillut stemetiliä, risperdahlia tai cipramiliä? onko tullu mitään kiksejä...?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

jos kutsut kikseiksi sellaista oloa missä silmät sulaa päässä niin kannattaa vetää vaikka koko paketit kaikista kerralla. tässä ketjussa puhutaan bentsoista, ei plasebo(luulo)lääkkeistä.

stemetil= pahoinvointilääke, tulee paha olo jos vetää paljon
risperdal= neurolepti, jolla lähinnä plasebo(luulo)vaikutus. en todennut sivu, enkä mitään vaikutuksia; parempi neurolepti on seroquel joka sentään väsyttää mutta sekin loppuu aikanaan
cipramil= ssri lääke, kaikilla ssri lääkkeillä on ainoastaan voimakkaat sivuoireet, ei auta ongelmaan millään tavalla mutta voi aiheuttaa fyysisiä vierotusoireita
kirvesmies

ViestiKirjoittaja hops » 1.11.2006 21:59:05

Oxepam
Dormicum

ne just!!
hops

ViestiKirjoittaja Madmike » 2.11.2006 00:04:15

SimoSisu kirjoitti:Miten noita Temestoja saa reseptille? Olen kuullut, että se on ns. "sairaalalääke"

saamalla. ei se loratsepaami mikään sairaalalääke ole sen enempää kuin diatsepaamikaan (Stesolid Novum- nimellä sairaalassa)

Temestasta sammuin saakeli saman tien

otin 2 mg ja 30 mg tenoxia ja 20 mg Diapamia. voi vittu ku vitutti sammua , ehkä oli liian tuju annos sit kai
Madmike

ViestiKirjoittaja stuf » 2.11.2006 10:53:43

Emt rivatrilia eniten tullu käytettyä joten sen kans on ollu eniten hauskaaki, mut jos lasketaa tsolpideemi ni se ehdottomasti.
stuf

ViestiKirjoittaja O.J » 2.11.2006 11:10:11

Sairaaloissa tosiaan on lääkkeet eri merkkejä mitä apteekeista saa, itse esim. sain alpratsolaamia joka kyllä näytti xanorilta, koko ja muoto olivat kohdallaan, mutta teksti oli jotain muuta kuin "upjohn" ja väri oli 0,5mg napeissa (ainut voimakkuus jota oli kuulemma) kirkkaampi ja punaisempi. Myös "panacodit" olivat eri muotoisia..tai sitten vain olin saanut liikaa niitä oxynormeja :D

Kaipa sairaalat saavat lääkkeitä kansainvälisiltä markkinoilta edullisemmin..

Keksiikö kukaan syytä siihen miksi helvetissä Xanor depotit on pakattu postilaatikonkokoseen pakettiin(100kpl)? Epäkäytännöllistä, HUOMIO PFISERIN EDUSTAJAT, viestiä eteenpäin!
O.J

ViestiKirjoittaja stuf » 2.11.2006 11:20:50

Ninjoo dormicumitha o metkoja, tulee melko letkee fiilis ko muutaman tönää :E
stuf

ViestiKirjoittaja jonegor » 2.11.2006 18:40:21

tosta cipramilista vielä että, mihin sitä käytetään? ssri- lääke ei sano mulle mitää... siis millään niistä ei oo mitää viihdearvoa, eli siis paskaa purkissa? :cry:
jonegor

ViestiKirjoittaja PanicAttack » 2.11.2006 19:32:17

jonegor kirjoitti:tosta cipramilista vielä että, mihin sitä käytetään? ssri- lääke ei sano mulle mitää... siis millään niistä ei oo mitää viihdearvoa, eli siis paskaa purkissa? :cry:

Masennus/ahdistus/paniikkihäiriölääke. Ei viihdearvoa, ellet katso viihteeksi sitä, että paska olo on poissa. :?
PanicAttack

ViestiKirjoittaja Viimeiset Hitaat » 2.11.2006 19:41:47

stuf kirjoitti:Ninjoo dormicumitha o metkoja, tulee melko letkee fiilis ko muutaman tönää :E

Itse olen laittanut pumppuun neljä muistaakseni 15 mg nappia ja ränniin, mutta en huomannut yhtään mitään?!?! Lääkäri varoitteli, että saatan nukahtaa jo yhdestäkin napista :lol: ...

Pohjalla oli silloin 30 mg/vrk Pameja ja paljon buprea. Olisikohan noi voinneet viedä tehot Dormicumeista?

VH
Viimeiset Hitaat

ViestiKirjoittaja stuf » 2.11.2006 20:23:20

Viimeiset Hitaat kirjoitti:
stuf kirjoitti:Ninjoo dormicumitha o metkoja, tulee melko letkee fiilis ko muutaman tönää :E

Itse olen laittanut pumppuun neljä muistaakseni 15 mg nappia ja ränniin, mutta en huomannut yhtään mitään?!?! Lääkäri varoitteli, että saatan nukahtaa jo yhdestäkin napista :lol: ...

Pohjalla oli silloin 30 mg/vrk Pameja ja paljon buprea. Olisikohan noi voinneet viedä tehot Dormicumeista?

VH

Emt muistaakseni tulee etäisesti bupremaine fiilis dc rännäämisestä ni ei kai sitä siin sit huomaa jos o tekkeneis jo valmiiks ja vaikuttaaha siihe sitte toleki, itel on kyl reilusti aikaa siitä ku dc:t viimeks nähnykää.
stuf

ViestiKirjoittaja Madmike » 3.11.2006 01:32:50

hoh, tänään tuli oksatsepaamia pitkästä aikaa syötyä. vie ahdistuksen kyllä, mutta paljon kevyempää tavaraa ku tenox.... tenox relaa ihan saakelisti enemmän ja saattaapa jopa euforisoida siinä 100 mg annoksella
Madmike

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna