Olet täällä

"RAKKAUS-topic"

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: "RAKKAUS-topic"

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.7.2021 06:32:52

Katselimme taannoin isännän kanssa YouTubesta stand upia. Siinä oli varmaan ihan tunnettujakin suomalaisia alan koomikoita, mutta en minä niistä mitään tiedä.

Tosi moni vitsi koski parisuhdetta, eikä ensinkään mairittelevaan tyyliin. Akka tai ukko oli tehnyt tai sanonut sitä ja tätä ja aina se tekeminen tai sanominen oli jollakin tapaa tyhmää ja irvailemisen arvoista. Tai "meillä on tässä akan/ukon kanssa sellainen ongelma, että..." Joissakin yksittäisissä jutuissa oli ihan hyviä täkyjä ja oivalluksia, jotka naurattivat, mutta noin yleisesti en jaksa pitää järin hauskana tuollaista siipan haukkumista ja halveksimista. Jos mä rakastan ihmistä enemmän, kuin ketään muuta, puhun hänestä mieluummin kauniisti. Harvemmin on mitään syytäkään puhua rumasti. Toki hänessäkin on omat vikansa ja ärsyttävät piirteensä, kuten meissä kaikissa, mutta ne ovat sen verran harmittomia pikkujuttuja, etten jaksa tehdä niistä numeroa. Jos siipastaan ei pysty mitään hyvää sanomaan, niin eikös silloin ole parempi pistää se siippa vaihtoon :? . Parisuhteessa oleminen on kuitenkin täysin vapaaehtoista tässä maassa.

Ei tuo tietenkään stand up -koomikoiden keksintö ole. Oikeasta elämästähän he lohkaisunsa ammentavat. Tuossa ko. asia tuli vain karrikoidusti esiin niin kuin kait komiikassa tarkoitus onkin. Kyllä näitä ihmisiä näkee/kuulee ihan IRL, kuinka muija on niin saatanan tyhmä ja nalkuttaa vain tai ukko ei osaa tehdä mitään oikein. Itsensähän tuossa lähinnä nolaa, kun kertoilee avoimesti kaikille, kuin huono nais-/mies-/joku sukupuolimaku minulla on :roll: .

Onneksi näkee paljon niitäkin pareja, jotka tuntuvat tykkäävän toisistaan ihan oikeasti ja joille parisuhde ei tarkoita jotakin helvetin valtataisteluasetelmaa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 14.7.2021 06:57:27

^ Jep, mekin ollaan kateltu tuota sarjaa ja joskus siinä on verraten hyviäkin ja jopa kohtuullisen nimettömiä tyyppejä.
Toisilla vaan voi olla niin suuri kutsumus esiintymään, suoranainen vietti, joka ylittää henkiinjäämis- ja lisääntymisvietin,
ja vaikka matsku haalaa kilometrin perässä, eikä olekaan yleisöön uppoavaa, niin lauteille on päästävä ja esiinnyttävä vaikka väkisin.

Nolaaminen on keinona varmaan halvinta ja sellanen roustaus itselle hyvin vastenmielinen tyyli.
Siis että ollaan porukalla toista nälvimässä, vaikka se ois ihan ansainnutkin sen, jos tosissaan olisivat, mutta jokin siinä panee ankarasti vastaan ja suorastaan taistelee vastaan verissäpäin meikän siveää ja hienostunutta, sisäisesti virheetöntä moraali- ja etiikkasäännösten järkähtämätöntä maailmaa.

Tää oli mulle uutinen, että parisuhteessa oleminen on vapaaehtoista ja että toisessa voi olla jotain ärsyttävyyksiä.
Luulin, että pakkohan se on hyvä ottaa ja että vain miehellä voi olla sellasia lieviä heikkouksia, jotka tarkemmin
tarkastellen ovat just niitä vahvuuksia ja hyviä puolia ja hauskuuksia, joista nainen saa kivaa täytettä päiväänsä.

Ah, eläköön se pieni ero, vaikka suurempikin se saisi olla.
Ekat tuhat päivää tässä ollaan naiseni kaa menty kohta silleen.
Opin ton laskumetodin juomattomuuteni alkuaikoina, kun piti jotenkin
brassailla lukemilla ja tuhat päivää on 2 vuotta ja yhdeksän kuukautta,
joten ei se ole edes vaikea ynnäillä tällaiselle päivittäin päissään laskevalle jäbälle.
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 14.7.2021 07:24:40

Niin kuin taivas tänä yönä
tuhlaa meille tähtiään
älä pihtaa enää, antaa maljan läikkyä
yli jos on läikkyäkseen,
voitetaan tai hävitään,
samantekevää,
tuhlattavaksi on meille elämä annettu,
ainutkertainen, rakastetaan toisiamme
yli varojen

Arto Melleri
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 14.7.2021 09:38:32

Ville Valo - Olet Mun Kaikuluotain https://youtu.be/0JfeC66K534
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.9.2021 06:34:44

Nykyään ovat kovasti muodissa nämä parisuhdeterapiat. Voin olla taas armottoman vanhanaikainen, mutta olen sitä mieltä, että jos parisuhdettaan pitää alkaa terapoida, niin eiköhän siinä vaiheessa se parisuhde ole siinä ja parempi laittaa lusikat jakoon. Parisuhteen pitäisi IMO olla iloinen ja mielihyvää tuottava asia, sekä voimavara, ei mikään ongelmavyyhti, jonka ratkomiseen tarvitaan ulkopuolista ammattilaista.

Itse aina hehkutan terapiaa, koska se on auttanut mua niin paljon. Tarkoitan sillä terapialla kuitenkin ihan oman pääni terapoimista. Itseni kanssa kun joudun elämään, jollen elämääni lopeta ja toistaiseksi mulla ei sellaiseen mitään haluja ole. Parisuhteessa ollaan kuitenkin tyystin vapaaehtoisesti. Jos parisuhde ei toimi, niin paskaakos sitä väkisin tekohengittämään ja ainutkertaista elämäänsä sellaiseen tuhlaamaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna