Mulla on ajokorttiseulat tulossa (laajat joissa eritellään kaikki, vastauksen saaminen kestää 2 viikkoa kun lähettävät kotikaupungistani helsinkiin labraan eli tarkimmat mahdolliset ovat) ja olen käyttänyt subua iv:nä 5 vuotta (annos ollut maximissaan 4 mg /vrk) , nyt kohta kolme viikkoa nokittanut, ekalla viikolla meni puolikas tai ylikin kasiainen päivässä mutta nyt saanut vähennettyä annosta, tosin eilen vedin ihan pienet töötit (n. puoli mipaa) ja nokitin toiset puoli mipaa, toissapäivänä taas otin 3-4mg osan iv:nä osan nokkaan kun kuulin että vanhempani hylkäsivät lopullisesti mut juuri nyt kun tarvitsen eniten tukea.

Mutta nyt loppuu kaikki kemialliset päihteet, en aio käyttää enää muuta kuin ulkomailla missä se ganjakin laillista.
Tilasin netistä kotitestereitä ja tietty eka testaus näytti bubren positiivisena. Kauanko mun pitäis pystyä nyt olemaan ilman bubrea (ihan maksimi aika??) että voin olla varma ettei se näy? Ganja ja bubre näkyivät edellisissä testeissä mutta siitä ilmoitin lekurille (onneksi antoi uuden mahdollisuuden) että ottanut vain yhden teemun kun ollut niin rankkaa ja polttanut paukkua koska mulla on jatkuvia kroonisia kipuja joihin en saa kunnon lääkkeitä hullun papereitteni takia.
Sitten, TÄRKEÄ KYSYMYS!!! en ainakaan löytänyt täältä tietoa mutta tietääkö kukaan/onko kokemuksia kauanko "elvansis" niminen apteekki piri näkyy testissä? ajattelin että otan sitä tänään kun pää niin rikki ja tekee mieli kaikkea, helpottaisi himoja ja auttaisi lopetuksessa, mun ei ikinä piripäissäni (en oo enää vuosiin käyttänyt muuta kuin ihan satunnaisia kertoja) tee mieli polttaa eikä buprellekaan ole tarvetta.
Onko hyviä vinkkejä miten subun kivuista selviäis nyt tuon ajan ennen testejä? Saan lääkitykseksi reseptillä bentsoja ja panacodeja mutta syönyt niitä niin kauan ettei kumpikaan auta. Tänään kipujen takia taas lääkäriin, onko vinkkejä mitä kannattaisi pyytää, vatsakipu ja levottomat kipukoivet pahin ongelma? Mietin itse tramadolia ja sirdaludia, aikoinaan sain sirdaludin ja paukun polton avulla lopetettua 6 vuoden iv piri&subu koukun mut olin silloin 10 v nuorempi kuin nyt (ikää jo yli 30..)
Ja minkälainen ruokavalio vähentää näkymisaikaa? sain kotitesteristä ganjasta jo haalean negaviivan, odottelen saavani siitä viel kunnollisen mutta eniten pelottaa toi subu koska sen lopetus aiheuttaa todella kovaa kipua näin pitkän käyttöhistorian jälkeen (vaikka olen pikkuhiljaa vähentänyt). Lisäksi pää hajoaa niin että haluttaa tehdä itselleen pahoja asioita. Siksi ajattelin että otan tänään tuota elvansista 30-50mg mut en löytänyt mitään tietoa kauanko se näkyy, näkyykö niinkuin normi amfetamiini ja mihin tuota esim 30mg:n kapselia voi verrata? en käytä niitä iv:nä vaan syön, toimii niin erittäin miellyttävästi eikä yhtään liikaa, en halua olla "kunnolla" pireissä.
Kiitos jo etukäteen vastauksista, tiedän että metaboliikka vaikuttaa tosi paljon eli viikonloppuna en voi syödä ja juon pelkkää sitruunaa&vettä... Hajottaa jo nyt, oon pääsemässä kamasta eroon mutta ajokortti on se ainoa joka pitää "miehen tiellä", mulla kuitenkin koulut ja kaikki kesken ja hommat menossa parempaan suuntaan koko ajan. Jos menetän nyt korttini (2014 jääny ratista kii ja vieläki kiusataan) niin en tiedä jaksanko enää jatkaa taistelua.