Olet täällä

Uutiset

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Uutiset

ViestiKirjoittaja gekko » 14.4.2009 02:57:20

iina kirjoitti:^Väkisinkin nauratti muutama kohta jutussa.. :mrgreen:

"YK:n päämajassa New Yorkissa asti ihmeteltiin, miten on mahdollista, että neljän miljoonan asukkaan Suomessa kului 40-luvun lopulla heroiinia vuodessa saman verran kuin muissa maissa keskimäärin 25 vuodessa.
Vuonna 1946 Suomessa kulutettiin – reseptilääkkeinä – 99 kiloa heroiinia.
Suomi ei ollut vielä YK:n jäsenmaa. Ehkä siksi vastaus Helsingistä New Yorkiin oli kylmänviileä: Jatkamme heroiinin käyttöä. Sitä tarvittaisiin itse asiassa entistäkin enemmän – kansanterveydellisistä syistä."

Tosta aiheesta tuli joskus vuosia sitten dokumentti (5-10 vuotta sitten), itse en sitä nähny mut kaveri kerto siitä ja kuinka siinä oli joku sodassa polleen koukkuun jäänyt vanha pappa, siis joku 90-v, viimeisiä elossa olevia tuolta ajalta, nykyään jo edesmennyt.

Nii-i, niin sitä voi pollea vetää vaikka kuuskyt vuotta, jos aine on tasalaatuista, enpä usko et kovinkaan monen kroppa kestäis viinan vetämistä samaan tahtiin.

Edit;
Ainiin, piti vielä mainita et mun mielest opiaatit pitäis olla laillisia, valtion maksamia päihteitä/lääkkeitä. Kuka hullu ilman niitä kestäis tätä pohjoimaista kylmyyttä? Onhan alkoholin naukkailukin ollut hyväksyttävää kautta aikojen "lämmikkeeksi".
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 16.4.2009 12:56:25

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Afg ... 5245190513
Näin sitä Afganistanissa turvataan miehen oikeus raiskata vaimonsa joka neljäs päivä.
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 6.5.2009 09:06:39

Perhe kasvatti marihuanaa rahapulan vuoksi - idea televisiosarjasta
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /05/872241

Hui kauhistus, meidän isänmaassa kasvatellaan huumeita, voi että. :lol:
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 6.5.2009 15:39:55

LOL! "Tarkoituksena oli saada 200€ kuussa lisää massii."
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 7.5.2009 09:29:59

dark magus kirjoitti:http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/59172-ministerin-nakemys-kannabishoidoista-%E2%80%9Dei-ihmelaake%E2%80%9D

"kannabis ei ole ihmelääke" sanoo asiasta tietävä lääkintöneuvos. :P

Perkele että pistää vihaks tollanen paskanjauhaminen, no ei se ehkä ihmelääke ole niinkuin mikään muukaan, mut vois tota valehtelua vähän rajoittaa. Kokoomuslaiset pitäs viedä saunan taa kaikki. Aikamoinen yllätys et joku Suomen Pankin entinen pääjohtaja puhuu kannabiksen puolesta, aika rohkea veto.

Muuten tosta vois päätellä et heroiini on kannabista miedompi/terveellisempi lääke. Onhan se parempi kun ihmisten päät turrutetaan miettimästä liikoja kuin se että ne saattais pössytellessään hiffata joitain elämän perusasioita.

70 vuotta täyttävä Sirkka Hämäläinen totesi lääkekannabiksesta Helsingin Sanomille ottavansa vanhainkodissa ”ennemmin kipulääkettä, jolla on miellyttäviä sivuvaikutuksia”.

Kuka pitää mitäkin miellyttävänä.

Itsestäänselviä asoita tässä kirjoittelen ihan vaan sen toivossa et joku tietämätön misinformaation uhri tajuais asian todellisen laidan. Yhdellä toisella foorumilla missä tapan aikaa saimme nuoren juntin jostain jenkkien etelävaltioista, kuka piti pilven polttajia täysinä idiootteina ja kannabista aivan turhana crackiin verrattavissa olevana paskana, tajuamaan todellisuuden. Se oli kahdeksan sivun pituisesta puuduttavasta väittelystä huolimatta mun mielestä hemmetin hyvä homma.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 7.5.2009 09:33:44

dark magus kirjoitti:http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/59172-ministerin-nakemys-kannabishoidoista-%E2%80%9Dei-ihmelaake%E2%80%9D

"kannabis ei ole ihmelääke" sanoo asiasta tietävä lääkintöneuvos. :P

Perkele että pistää vihaks tollanen paskanjauhaminen, no ei se ehkä ihmelääke ole niinkuin mikään muukaan, mut vois tota valehtelua vähän rajoittaa. Kokoomuslaiset pitäs viedä saunan taa kaikki. Aikamoinen yllätys et joku Suomen Pankin entinen pääjohtaja puhuu kannabiksen puolesta, aika rohkea veto.

Muuten tosta vois päätellä et heroiini on kannabista miedompi/terveellisempi lääke. Onhan se parempi kun ihmisten päät turrutetaan miettimästä liikoja kuin se että ne saattais pössytellessään hiffata joitain elämän perusasioita.

70 vuotta täyttävä Sirkka Hämäläinen totesi lääkekannabiksesta Helsingin Sanomille ottavansa vanhainkodissa ”ennemmin kipulääkettä, jolla on miellyttäviä sivuvaikutuksia”.

Kuka pitää mitäkin miellyttävänä.

Itsestäänselviä asoita tässä kirjoittelen ihan vaan sen toivossa et joku tietämätön misinformaation uhri tajuais asian todellisen laidan. Yhdellä toisella foorumilla missä tapan aikaa saimme nuoren juntin jostain jenkkien etelävaltioista, kuka piti pilven polttajia täysinä idiootteina ja kannabista aivan turhana crackiin verrattavissa olevana paskana, tajuamaan todellisuuden. Se oli kahdeksan sivun pituisesta puuduttavasta väittelystä huolimatta mun mielestä hemmetin hyvä homma.

Edit;
iina kirjoitti:http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Afgaaninaisia+kivitettiin+%E2%80%93vastustivat+avioseksin+m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4%C3%A4+s%C3%A4%C3%A4telev%C3%A4%C3%A4+lakia/1135245190513
Näin sitä Afganistanissa turvataan miehen oikeus raiskata vaimonsa joka neljäs päivä.

dark magus kirjoitti:mielestäni juuri tuo on sitä miesten johtamaa maailmaa jossa miehet tosiasiassa pelkäävät naisia.

Näinhän se on. Taitavat pelätä omaa varjoaankin.

Edit:
Pitää viel tosta kannabiksen lääkekäytöstä mainita, että vaikka käytän sitä itse pääasiassa päihteenä, niin enpä ole astmaatikkona tarvinnut muuta piippua kuin vesipiipun sen jälkeen kun rupesin polttamaan. Astmapiiput menee aina mulla vanhaks ennen kuin kerkeän edes paria kertaa niitä käyttämään.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 19.5.2009 01:56:42

^Me ollaan edelläkävijöitä!
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Li55u » 20.5.2009 17:01:30

dark magus kirjoitti:ketiapiini vs. USA

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Skits ... 5246106694

Ei muuta kuin kaikki käyttäjät tekemään ryhmäkanne myös Suomessa...
Li55u

ViestiKirjoittaja Shiva-Pipo » 21.5.2009 02:05:19

mä haastan teidät kaikki. sut varsinkin ihmelissu.
Ei voi mitään. Vai voiko?
Shiva-Pipo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 21.5.2009 03:23:31

dark magus kirjoitti:ketiapiini vs. USA

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Skits ... 5246106694

Jos se oikeasti altistaa diabetekselle niin tähän loppuu mun ketipinorin käyttö. Ja ihmekös mulle on kasvanut aikamoinen kaljamaha viimevuosina (oon aina ollu tosi hoikka), tosin se johtuu myös remeronista.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HomesickA » 25.5.2009 14:59:54

dark magus kirjoitti:inkinen löytyi.

Nykypäivän noitavainon uhri!
Kuva

Joskushan tämä loppuu, mut ei näköjään vielä
homesicka(at]gmail.com
HomesickA
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Li55u » 25.5.2009 15:14:55

HomesickA kirjoitti:
dark magus kirjoitti:inkinen löytyi.

Nykypäivän noitavainon uhri!

Samaa mieltä. Paska yhteiskunta. Olispa itelläkin ballseja tehdä samanlainen ratkaisu.
Li55u

ViestiKirjoittaja HomesickA » 25.5.2009 15:21:23

Li55u kirjoitti: Olispa itelläkin ballseja tehdä samanlainen ratkaisu.

Eipä tuossa mistään palleista kyse ollu, vaan masennuksesta ja paineesta!
Kuva

homesicka(at]gmail.com
HomesickA
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Li55u » 25.5.2009 15:32:29

HomesickA kirjoitti:
Li55u kirjoitti: Olispa itelläkin ballseja tehdä samanlainen ratkaisu.

Eipä tuossa mistään palleista kyse ollu, vaan masennuksesta ja paineesta!

Sä nyt ymmärsit väärin. Tarkoitin vaan että joskus se on parempi ratkaisu.
Li55u

ViestiKirjoittaja HomesickA » 25.5.2009 15:39:14

Li55u kirjoitti:Sä nyt ymmärsit väärin. Tarkoitin vaan että joskus se on parempi ratkaisu.

Vähän outoon paikkaan ujutit oman toivees!?!? :shock:

Mun mielestä tolle ratkaisulle on tosi vaikeeta löytää perustetta, joka kestäis aikaa!

Hetkellisesti voi siltä tuntua, mut näkökulmasta kaikki on kiinni ja se muuttuu vääjäämättä...
Kuva

homesicka(at]gmail.com
HomesickA
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna