Millään viranomaisella ei pitäisi olla mulle nyt mitään asiaa ja jos jonkin viranomaisen olisi oikeasti tärkeää tavoittaa mut, niin kyllä ne tekisivät sen sitten jollakin muulla tavalla, jos en kerta kaikkiaan suostu vastaamaan puheluihin. Kela soittaa niistä 020-alkuisista numeroista, eikä tuo ole se eläinlääkärikään, koska A) mulla on sen numero tallennettuna ja B) tämä soittelu alkoi jo ennen, kuin kissa sairastui. Puhelinmyynnin esto mulla on luonnollisestikin aina päällä ja se on toiminut kokemukseni mukaan tosi hyvin, joten tuskin on kyse puhelinmyyjästäkään. Ja jos tietäisin, että olisi, niin en takuulla vastaisi

Jäljelle jäävät lähinnä vaihtoehdot: Joku laiton puhelinmyyjä tahi muu huijari, joku turhanpäiväinen vanha tuttava, jonka numeron olen syystäkin poistanut, jonkin höpöhöpö-gallupin tekijä, joka haluaa aivan välttämättä kuulla juuri mun mielipiteeni asiaan X tai sitten se kuuluisa väärä numero, joka on tällä kertaa harvinaisen sinnikäs. Tuskin siis menetän mitään, vaikka jätänkin reagoimatta noihin puheluihin, mutta hämää silti tuollainen.