Olet täällä

Ärsyttävät asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ärsyttävät asiat

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.9.2020 05:35:46

Ärsyttää, kun puhelimeeni on nyt lähes päivittäin tullut puhelu jostakin vieraasta numerosta, jolle en löydä tietoja numerohausta, vaikka ihan "kunniallinen" 050-alkuinen numeron on kyseessä. Mulla on puhelin järjestäen äänettömällä, jollen vartavasten odota jotakin puhelua ja takaisin en soittele. Ties mikä maksullinen huijari siellä on toisessa päässä tai sitten joku muutoin vain ei-toivottu henkilö. Jos on niin tärkeää asiaa, niin luulisi, että laittaisi sitten tekstiviestin perään.

Millään viranomaisella ei pitäisi olla mulle nyt mitään asiaa ja jos jonkin viranomaisen olisi oikeasti tärkeää tavoittaa mut, niin kyllä ne tekisivät sen sitten jollakin muulla tavalla, jos en kerta kaikkiaan suostu vastaamaan puheluihin. Kela soittaa niistä 020-alkuisista numeroista, eikä tuo ole se eläinlääkärikään, koska A) mulla on sen numero tallennettuna ja B) tämä soittelu alkoi jo ennen, kuin kissa sairastui. Puhelinmyynnin esto mulla on luonnollisestikin aina päällä ja se on toiminut kokemukseni mukaan tosi hyvin, joten tuskin on kyse puhelinmyyjästäkään. Ja jos tietäisin, että olisi, niin en takuulla vastaisi :x .

Jäljelle jäävät lähinnä vaihtoehdot: Joku laiton puhelinmyyjä tahi muu huijari, joku turhanpäiväinen vanha tuttava, jonka numeron olen syystäkin poistanut, jonkin höpöhöpö-gallupin tekijä, joka haluaa aivan välttämättä kuulla juuri mun mielipiteeni asiaan X tai sitten se kuuluisa väärä numero, joka on tällä kertaa harvinaisen sinnikäs. Tuskin siis menetän mitään, vaikka jätänkin reagoimatta noihin puheluihin, mutta hämää silti tuollainen.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 6.9.2020 13:32:13

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 7.9.2020 09:04:59

Varpusemo kirjoitti:[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Joo siis mehän myydään molemmat Winstonin kanssa persettä, mutta olit katkera kun ensin et uskaltanut tulla asiakaspalvelutiimimme käsiin ja muihin reikiin, sillä lekuri eväsi pamirespasi ja toisella kerralla 180€ tuntitaksa oli muka kiusausta sinua kohtaan, joka olet maskuliinisuuden perikuva, jolle pitäisi kuulemma mielestäsi antaa ilmaiseksi.

Aika foorumilla ohi? Luultavasti saat jonkun kohtauksen kun et kestä minua ja tulet poistumaan paareilla viimeiselle lanssimatkalle, jossa ei enää pameja tarjota, vaan mukava makuupussi ja jään tänne Winstonin ja muiden otusten kanssa kunnioittamaan hyvän viinamiehen poismenoa ja lähddemme muistelemaan foorumiantiasi johonkin suomalaiseen karaokepubiin. Tulkitsemme Irwinit ja Juicet tippa linssissä. Sinua muistellen. Itse aion ottaa muistoasi kunnioittaen kolmen pamin sijasta ainakin neljä femmapamia. Olet sen arvoinen. :lol:
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.9.2020 05:55:34

Ärsyttää tuo Plinkin tiimi.

Olen tässä hiljattain käynyt muutaman kerran lukemassa Dosettia ja Lataamoa ja kommentoinutkin jotakin, jos olen katsonut, että mulla on johonkin aloitukseen jotakin sanottavaa. Nuo osiot ovat sangen hiljaisia ja niinpä Plinkin tiimi käy usein heittämässä aloituksiin jonkin kommentin, ettei aloittaja aivan yksin jäisi. Noh, joku mm. tuskaili sitä, kun on lopettanut dokaamisen ja käy päihdeklinikalla saadakseen apua. Kärsii vakavasta masennuksesta, eikä saa mitään tukea ja ymmärrystä siihen tuolta päihdeklinikalta. Toinen tapaus oli huolissaan hänelle määrätyn lääkekombon turvallisuudesta ja lääkäri oli vain jaahastellut jotakin ympäripyöreää, kun hän oli siitä kysellyt. Plinkin tiimi sitten kovasti ihmetteli, ettei depistä huomioida päihdehoitoyksikössä tai lääkäri ei osannut sanoa lääkityksestä mitään. Häh. Tuossa nyt ei ole mitään uutta tai ihmeellistä. Ennemmin mä lentäisin perseelleni, jos joku lääkäri tietäisi lääkkeistä jotakin enemmänkin(Mitkään laajat farmaseutin opinnot kun eivät lainkaan automaattisesti lääkärin koulutukseen kuulu, vaan sellaisia saa lekuri sitten ihan tarkoituksella lähteä opiskelemaan, mikäli on kiinnostunut) tai jos päihdepalveluissa otettaisiin huomioon se fakta, että päihde- ja MT-ongelmat kulkevat usein käsikädessä, eikä vain käskettäisi sulkea korkkia tai lopettaa rojun rännäämistä.

Kai Plinkin tiimin sitten kuuluu jonkin minkä lie altavastaajille vittuilun ja esivallan kunnioituksen vuoksi vastailla siten, kuin lääkärit olisivat kaikkitietäviä ja apua kyllä saa ongelmaan, kuin ongelmaan ja vieläpä saman katon alta, jos sitä vain itse vaivautuu pyytämään :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.9.2020 05:33:07

^ Pitää vetää vähän takaisin tuota ainaista valitustani ja marinaani. Ei Plinkin tiimi mikään iham paska ole. Hyvä, että edes ne vastailevat, jos ja kun muuten on hiljaista, semminkin, kun tämä on A-klinikkasäätiön foorumi/sivusto. Niissä vastauksissa on usein ihan asiaakin ja konkreettisia neuvoja, esim. kysyä Plinkin proviisorilta, jos lääkitys askarruttaa. Versus Kuivaushuoneen Tuomo Seppäsen nollapostaukset tyyliin: "näinkö siinä sitten kävi?" tai "retkahdus on retkahdus" ym. hyvin tyhjentäviä viisauksia :roll: :mrgreen: . Totta kai siinä pitää kirjoittaa vähän kieli keskellä suuta, kun ei ole liikkeellä yksityishenkilönä, joka voi paukutella huolettomammin ilmoille omat elämäntotuutensa.

Seison silti edelleen täysin sanojeni takana tuossa, että siinä ei ole yhtään mitään taivastelemista, jos päihdehoitoyksiköissä ei tunnisteta ja tunnusteta MT-ongelmia ja niiden yhteyttä ongelmalliseen päihteiden käyttöön ja jos lääkärit ovat usein aivan pihalla määräämistään lääkkeistä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 5.10.2020 12:51:30

Kotipizza. Halvin lätty maksaa joku 11-12 euroa ja se on tosi pieni. Törkeää. Mamu pizzerioista saa huomattavasti suuremman noin 7,90-8,50 eurolla. 12 eurolla voi jopa saada perhepizzan yhdellä täytteellä.
He said he wanted heaven but prayin' was too slow
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 9.10.2020 15:09:14

Vaikka olen melko liberaali ja vapaamielinen henkilö niin mielestäni nämä "sukupuolineutraali" ja kolmannen sukupuolen edustamiset alkaa mennä liian pitkälle. Alan kai tulla vanhaksi. Juuri tämän takia Unkari ei enään osallistu euroviisuihin.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 10.10.2020 12:38:01

UNISEX - vessat.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 13.10.2020 17:53:06

Saatanan tyhmät ihmiset, jotka eivät tiedä, mitä eroa on paino-, pituus-, tilavuus- ym. mittayksiköillä :roll: . Kyllä tuollaiset asiat vain pitää tietää, vaikkei olisi käynyt päivääkään edes kiertokoulua, lukenut koskaan ainuttakaan kirjaa ja kaiken kukkuraksi olisi vielä narkannut aivonsa tuusannuuskaksi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 13.10.2020 19:47:52

No sinulle VISA sitten.. kun Harley Davidsonissa saattaa lukea ilmanputsarissa 110 CI.. mitä tarkoittaa.. :lol: :lol: :lol: :lol:
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.10.2020 14:01:22

^ Ensimmäinen Ci-lyhenne, joka tuli mieleeni liittyy radioaktiivisuuteen, mutta radioaktiivisuus ei taas käsittääkseni liity mitenkään Harrikoihin. Mitäpä minä tosin Harrikoista tiedän... Onneksi Google toimii näppärästi ja osasi kertoa, että yksi maailman monista CI-lyhenteistä tarkoittaa dieselmoottoria. Se sopisi Harrikkaan todennäköisimmin. Dieselmoottori ei tosin ole mikään mittayksikkö :? .

Nyt mua ärsyttävät lehtipuhaltimet. Eilen ja tänään, heti kun sää vähän poutaantui, joku huoltoyhtiön tyyppi pöllähti suoraan tuohon ikkunan alle huudattamaan sitä helvetin konetta :evil: . Harava kauniiseen käteen ja hommiin, saatana! Siinä kasvaa kuntokin sen lisäksi, että ilmasto kiittää, kuten kiittäisivät myös herkät korvaparkani.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pilleri Setä » 14.10.2020 14:50:30

Pjotr-77 kirjoitti:No sinulle VISA sitten.. kun Harley Davidsonissa saattaa lukea ilmanputsarissa 110 CI.. mitä tarkoittaa.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Kuutiotuumia.
Elämäniloinen plinkki vakkari
Pilleri Setä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.10.2020 06:54:28

Pjotr-77 kirjoitti:No sinulle VISA sitten.. kun Harley Davidsonissa saattaa lukea ilmanputsarissa 110 CI.. mitä tarkoittaa.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Eiku hei, nyt bimboblondikin tajusi, kun sitä vähän potki :lol: . Ci=kuutiotuuma. Cc:n olisin tiennyt heti, mutta nämä brittiläis-amerikkalaiset, muinaiset, ei-mihinkään-logiikkaan-perustuvat mittayksiköt ovat mulle aika vieraita. Joskus harvoin, kun joutuu niiden kanssa tekemisiin, olen ihan pihalla, että mitä tämä ja tämä nyt tarkoittaa ja paljonko siinä on sitä ja sitä. Toki nuokin on nykyään helppo muuntaa kymmenjärjestelmään. Lyhenne CI voi tarkoittaa ziljoonaa asiaa aina vastavakoilusta Kanarian saariin ja mittayksiköissä mm. tuota curieta, jonka yllä mainitsin.

Siitä mulla ei ole harmainta aavistusta, miksi Harrikan ilmanputsarissa on minkään vertaa minkään kokoisia kuutioita, koska mulla ei ole harmainta aavistusta, mikä on Harrikan ilmanputsari :mrgreen: :D .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tohtori Pentti Erkkilä » 15.10.2020 15:22:07

Sä aivan selvästi lunttasit vastauksen "Pilleri-Sedältä". Kukaan ei usko että olisit pannut hänet ignoreen. Yliopistolla saisit arvosanan I. :lol:
Tohtori Pentti Erkkilä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.10.2020 05:24:13

Alkoivatpa muuten ärsyttää nämä esihistorialliset, ties mistä perseestä revityt mittayksiköt, joita edelleen käytetään paljon Jenkeissä, Briteissä ym. kehitysmaissa. Esim. jalka. Niinku kenen jalka? Niitä on aika monen mittaisia. Tai gallona. Mistä sekin on repäisty? Jollain tyypillä oli joskus jokin itsetehty random kokoinen kiulu ja päätti mielivaltaisesti, että tässäpä on nyt tilavuusmitta nimeltään gallona? Sen kokoa on sittemmin hilailtu näppärästi ja reippaasti ylä- tai alakanttiin, mikä nyt sattuu milloinkin tilanteeseen sopimaan, mutta gallona se on ja sillä sipuli.

Jos menen johonkin irkkuhenkiseen pubiin, tilaan tiskillä automaattiohjauksella sen perinteisen ison kolmosen. Baarityöläinen tuo mulle tuopposen ja pyytää siitä ihan hirmuista summaa. Ihmettelen ääneen, että onpa kallista, johon tarjoilija toteaa, että se on pintti. Minä siihen, että "ai jaa, niin joo" ja maksan kiltisti mitä pyydetään. Tyhjästä maksan. Matkalla pöytään onnistun läikyttämään sen piripintaan lasketun tuopin nollavitoseksi. Että onpa vitun siistiä :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna