Olet täällä

Ärsyttävät asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ärsyttävät asiat

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.10.2021 05:38:09

Kyllä huomaa, että koronarajoitukset ovat hellittäneet, kun takatuupparit ovat jälleen alkaneet häiriköidä kaupan kassajonossa :twisted: . Vittu, se on raivostuttavaa, kun takana tuleva tunkee itsensä persuksiin kiinni ja alkaa latoa ostoksiaan hihnalle, vaikka mulla on vielä omien ostosten latominen kesken. Se jono ei etene tuolla tavalla yhtään nopeammin, enkä myöskään maksa näiden änkeäjien ostoksia, vaikka ilmeisesti sitä yrittävät :roll: . Sitten kun sanon ihan nätisti, mutta napakasti, että odotapa vuoroasi ja siirry vähän taaemmas, katsovat kuin sonni uutta porttia, että mitä tuo tuossa "rähjää", vaikka itse eivät noudata edes alkeellisimpia käytöstapoja.

Vaikka monet koronarajoitukset vituttivat mua, niin turvavälisuositus oli tosi jees. Mä en halua iholleni ventovieraita ihmisiä, oli sitten liikkeellä tautia tai ei. Tosin suomalaiset pitävät varsin hyvin turvaväliä kanssaihmisiin ihan luonnostaan lukuunottamatta näitä yllämainittuja kassajonotakatuuppareita.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.11.2021 18:47:27

Aina kun odotan jotakin tärkeää puhelua, nämä Microsoft-huijarit(Tai en minä tiedä, ovatko niitä, kun en koskaan vastaa ulkomaiden suuntanumeroista tuleviin puheluihin, koska kenelläkään niistä numeroista soittavilla ei voi olla mulle mitään oikeaa asiaa) alkavat soitella repeatilla. Siinä sitten saa kuunnella sitä turhaa rinkutusta odotellessaan, koska se toivottu puhelu tulee :x . Soittelevat ne ulkomaan huijarit toki joskus muulloinkin, mutta ei se mua luonnollisestikaan häiritse silloin, jos puhelin on äänettömällä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.1.2022 07:17:59

Imurin pölypussien ostamisesta on tehty kyllä sellainen mission impossible, että voi vittujen vittu :x . Ei riitä, että erimerkkisiin imureihin olisi omat pölypussinsa, vaan saman merkin eri malleihinkin pitää olla omanlaisensa, eikä ole mitenkään sanottua, että niitä aina löytäisi paremmin varustelluistakaan kaupoista. Ei luulisi olevan vaikeaa tehdä kaikkiin imureihin sopiva standardi-pölypussi tai vaihtoehtoisesti tehdä imureista sellaisia, että niihin sopii se yksi ja sama pussimalli. Kaipa se sitten on hyväkin bisnes tuo ziljoonan erilaisen pölypussin myyminen.

Seuraavaksi hommaan kyllä pölypussittoman imurin. Mulla oli sellainen joskus ja olihan siinä säiliön tyhjentämisessä oma hommansa, mutta helpommalla siitä silti pääsi, kuin tästä epätoivoisesta pölypussien metsästyksestä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.3.2022 05:49:18

Kokonaista 3 viikkoa jatkunut kovaääninen remppa naapurissa. Saapi nähdä jatkuuko se vielä tälläkin viikolla. Viikonloppuisin kun on onneksi ollut taukoa siitä mekkalasta. Ei tuosta valittaakaan voi, koska ihmisillä on täysin lakisääteinen oikeus tehdä remppaa päiväsaikaan ja arkisin, enkä muutoinkaan halua olla nipottava naapuri. Ja parempihan se on, että asunnot tarvittaessa remontoidaan, kuin että ne jätettäisiin remontoimatta. Kyllä se silti vain käy hermoa riipimään, kun jokaikinen halvatun arkipäivä saa kuunnella 6-8 h putkeen poraamisen, piikkaamisen ja hiomakoneen meteliä ja ties minkä naulaimen pauketta :twisted: . No, vastamelukuulokkeista rauhoittavaa musiikkia soimaan ja ainahan voi lähteä toviksi pihalle "evakkoon". Pienethän ne murheet taas. Ties vaikka tässä maailmantilanteessa alkaisi pian huomattavasti pahempikin rytinä :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.5.2022 18:37:43

Niin paljon kuin keväistä auringonpaistetta rakastankin, niin raivostuttavasti se paljastaa kaiken pölyn, kissankarvat ja likaiset ikkunat :x . Tässä huushollissa ei todellakaan ole epäsiistiä, mutta pöly tuppaa olla sen verran nopeaan uusiutuvat luonnonvara, että aina sitä jostakin ilmestyy, vaikka kuinka neuroottisella vimmalla puunaisi paikkoja.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 9.9.2022 18:26:34

Onpas nyt maansuru, tai pikemminkin maailman laajuinen suru, kun yksi vuosia haudan partaalla kontannut, satavuotias, häijy juoppoakka meni ja potkaisi tyhjää :roll: . Joo, en pidä monarkeja ja monarkioita yhtään minään. Moiset muinaisjäänneinstituutiot pitäisi kieltää lailla.

Yleensäkin ärsyttää tämä nykyajan länsimainen aivan perverssi suhtautuminen kuolemaan. Kukaan ei saisi kuolla. Ei vaikka olisi kuinka vanha ja/tai parantumattomasti ja vakavasti sairas.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna