Olet täällä

Ärsyttävät asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ärsyttävät asiat

ViestiKirjoittaja imn30 » 20.6.2020 21:48:24

Voi vitsi teitä piripäitä ja muita subutex-ihmisiä.

Menkää hoitoon ja ottakaa omasta elämästä vastuu, vaikka se on aluksi KELA:n tuilla elämistä, mutta siitä se lähtee.

Minä sentään sain tuolta juoppo puolelta hoidettua pois nimimerkki Lomapuiston, kun hän veti oma agendaansa siellä.
imn30
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.6.2020 06:14:32

^ Kelan rahoillahan tässä nimenomaan on piriä ja Subua vedettykin :wink: .

imn30 kirjoitti:Minä sentään sain tuolta juoppo puolelta hoidettua pois nimimerkki Lomapuiston, kun hän veti oma agendaansa siellä.

Ihanko otit tästä itsellesi kunnian, jos joku on lopettanut kirjoittelun jollekin foorumille? No, mikäs siinä, jos moinen kuvitelma itsetuntoa hivelee. Taidanpa tästä lähteä NA:han ottamaan vastuuta elämästäni ja istua siellä lopun ikääni ylläpitämässä addikti-identiteettiäni ja siinä sivussa levitellä hihhuliagendaani ympäriinsä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 21.6.2020 11:02:40

Se että tuotteita avataan ja syödään jo kaupan käytävällä ennen kassalle menoa. Ennen pienet lapset saivat jätskin jo ennen kassalle menoa jonka äiti aina maksoi kiltisti kassalla. Se on eri asia kun aikuiset miehet napostelee jauhelihapihvejä ennen maksua, jos edes maksavat.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.6.2020 05:55:08

Jos tässä maassa haluaa tappaa jonkun ilman, että joutuu siitä vuosiksi vankilaan, kannattaa teilata se autolla :twisted: . Aivan uskomatonta, miten pienillä rangaistuksilla pääsee autolla aiheutetusta kuolemantuottamuksesta. Vähän ehtoollista, joka ei tarkoita käytännössä mitään ja ehkä pienet sakot päälle, jotka kyllä saattavat vähän kirpaista, jos on kovin nuuka ihminen. Toki ymmärrän, että rangaistusasteikko kuolemantuottamuksessa on laaja, koska esim. nyt sen auton kanssa saattaa päästää jonkun hengestään ihan oikeasti vahingossa ja niin, että sille ei voinut mitään, vaikka olisi ajanut kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja tällaisista nyt olisi kohtuutonta rangaista kovinkaan kummoisesti ja onpa tapauskohtaisesti ihan okei, vaikkei rangaistaisi ollenkaan. Puhunkin nyt näistä tapauksista, kun on ajettu pysähtymättä stop-merkin takaa, koska "en mä siinä ennenkään ole pysähtynyt", someteltu ajaessa, painettu kaasua turhan raskaasti, koska on vitutus päällä tai sitten oltu ihan päihteiden vaikutuksen alaisena jne., jne.

Edit: Yleensäkin ajokortti on tässä maassa niin pyhä asia, että sitä ei ihmiseltä kovinkaan helposti pois oteta. Saa olla suunnilleen 100-vuotias neliraajahalvaantunut kuurosokea, jonka Alzheimer on loppuvaiheessa ennen kun lääkäri toteaa, että ehkä se on parempi, jos pappa/mummo ei enää ajaisi autolla. Ja kaikille se kortti pitää antaa, vaikka sössisivät inssin kymmeneen kertaan ja lopulta läpäisisivät sen rimaa hipoen ja ihan säälistä. Vähän tarkempi tuo seula voisi olla IMO. Tätäkään en ymmärrä, että nykyään ajokortin voi erityisluvalla saada jo 17-vuotiaana. Sitten saa alvariinsa lukea uutisista näitä, kuinka joku alaikäinen erityislupakorttilainen oli hurjastellut ja mällännyt autolla ihan miten sattuu. Toki tässä voi olla jälleen kyse siitä harhasta, että kun jostakin asiasta kovasti uutisoidaan, niin saa sellaisen käsityksen, että näitä tapahtuu ihan liukuhihnalta, vaikka todellisuudessa tilastot kertoisivat aivan muuta :? . Eipä noita 17-vuotiaita erityislupalaisia tosin niin hirveän paljon ole ja tilastollinen fakta ainakin on se, että raskain kaasujalka on juuri kortin saaneilla nuorilla miehillä.

Eihän autoa tosin kortilla ajeta, mutta voisi se kortittomuus kuitenkin vähän suitsia lainkuuliaisempien ihmisten kruisailua.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.6.2020 06:14:45

Se, kun odottaa jotakin tärkeää puhelua, sitten puhelin pirahtaa, ryntää kiireellä vastaamaan ja siellä soitteleekin joku turhanpäiväinen puolituttu kysyäkseen "mitä sulle kuuluu? Ajattelin tässä soitella pitkästä aikaa, kun ei muutakaan tekemistä ollut", tai äiti kysyäkseen "ooks siä vielä hengissä siellä" tai sitten vain se kuuluisa väärä numero :evil: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.7.2020 05:41:34

Tämä nykyajan äänikirjavillitys.

Mä en ole lukutaidoton tai näkövammainen, joten voin ja haluan lukea kirjani perinteisinä kirjoina. Ei minua kiinnostaa kuunnella jonkun lukijan "seksikästä puhelinääntä". Häiritsisi vain moinen keskittymistä. Kun luen kirjaa, tahdon tehdä sen omaan tahtiini, eli jäädä makustelemaan jotakin kohtaa, joka on hienosti kirjoitettu tai menee sen verran yli hilseeni, että se pitää lukea useampaan otteeseen, jotta hiffaisin pointin. Vaihtoehtoisesti tahdon myös lukaista pikakelauksella läpi esim. jonkin turhanpäiväisen ja epäkiinnostavan maisemakuvauksen tmv. ja siirtyä nopeasti itse asiaan. Ja kun mä luen, haluan uppoutua nimenomaan lukemiseen, en multitaskata siinä samalla sataa eri asiaa, olkoon vaikka kuinka muodikasta.

Ei se minulta pois ole, jos äänikirjoja on olemassa ja joku toinen niistä tykkää. Sen sijaan se on, jos luen, että joku on kirjoittanut kirjan aiheesta X, joka kiinnostaa mua ja sitten kerrotaan, että kyseinen opus on saatavana vain äänikirjamuodossa :x . No, niin paljon mua ei kiinnosta mikään aihe, että äänikirjaan sortuisin :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 20.7.2020 20:25:23

Minäkään en ole yhtään äänikirjaa kuunnellut, mutta vuoden ajan olen kuunnellut Spotifyssa podcasteja, ja kyseinen harrastus on edelleen noususuhdanteessa.

Se on aina tapauskohtausta, mutta mieluummin vastaanotan informaation korvan kuin silmän kautta.
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 11.8.2020 17:22:16

Musta on näemmä tullut vanha ja nipottava sähkötupakan käyttäjä, kun naapurin ukon parveketupakointi ärsyttää. En edes oikein tiedä, ärsyttääkö mua tässä asiassa enemmän se röökin katku vai oma tukarointini(En tosin tiedä, hyväksyvätkö ehdat tukarit edes sähkötupakkaa :? ). En mä sentään naapurille valittamassa ole. IMO ihmisillä on oikeus tupakoida omalla partsillaan vielä. Kauhulla odotan millainen kerrostalokyttääjähirmu ja kaikesta mariseva tantta musta vielä kehkeytyy, kunhan ikää tulee vähän lisää :shock: :| .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 11.8.2020 18:50:48

MALAPORON tehtaalla kuulemma ollaan jalostamassa Hajutonta ja terveellistä TerveysTupakkaa.. sitä poltamalla saa rautaisen hapenottokyvyn ja raikkaan hengityksen, suojaa myös kaikilta tulevilta virus-epidemioilta
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.8.2020 05:58:55

^ Jaajaa, että Phillip Morris meinaa tehdä paluun menneisyyteen? Olen joskus lueskellut vanhoja lehtiä jostain 60-luvun hämäristä ja niissä sai mainostaa tupakkaa mielinmäärin ja sangen mielenkiintoisilla mielikuvilla: Menthol-savukkeet raikastavat hengityksen ja Marlboro tahi jokin vastaava tunnettu tupakkamerkki kasvattaa mieskuntoa ja yleensäkin kuntoa ja kyllä naisia riittää joka sormelle, kunhan vain vedät sitä röökiä niin maan perkeleesti ja kaikkea tämän tyylistä hupaa :lol: .

Itse olen kuullut vain, että Phillip Morris alkaisi valmistaa sähkösavukkeita, koska pitäähän firman pysyä kehityksen kelkassa, semminkin, kun perinteinen röökaaminen on länsimaissa vähenemään päin. Phillip Morrisin sähkösavukkeisiin sopisivat vain ko. puljun itsensä valmistamat ja valmiiksi täytetyt litkupatruunat. Eihän siitä nyt mitään tulisi, jos ihmiset ostaisivat laitteen Phillip Morrisilta ja kävisivät sitten täydentelemässä sitä kilpailevan firman tuotteilla.

Silloin ysärillä kun minä olin nuori, ärsytti, kun punkkaripiireissä valmistupakan polttamista pidettiin tosi nolona ja vääränä, koska se on niin epäeettistä ylikansallisen riisto- ja luonnonraiskaamisfirman tukemista. Sätkiä sai sen sijaan vääntää ja käryttää vaikka ketjussa. Mitä vittua?! Samalta paskafirma-Phillip Morrisilta(ja siihen aikaan oli vielä muitakin tupakkafirmoja, mutta samaa paskaa ne kaikki) se sätkätupakkakin tuli :lol: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 22.8.2020 13:48:51

Miten nuori kandi kehtaa sanoa että "minä määrään täällä"? Törkeyden huippu. Aion lähettää sähköpostia terveysaseman ylilääkärille jossa kerron että tämä kandi juuri astui kaikkien vanhempien lääkäreiden varpaille. :x
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.8.2020 06:00:21

Vittu, mulla on sitten hulluja sukulaisia! Sekä äidin, että isän puolelta. Puhuin eilen äitini kanssa puhelimessa ja kuulin viimeisimmät juorut eräistäkin, vaikken olisi välttämättä halunnutkaan. Tällä kertaa kyse ei ollut niinkään edes hulluudesta, vaan silkasta tyhmyydestä ja kusipäisyydestä, joka vituttaa vielä enemmän(Hulluudellehan ei mitään voi, mutta virtsapäisyys on kyllä ihan oma valinta) :x .

Eipä kai multakaan voi kauhalla vaatia, kun näin on lusikalla annettu :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 28.8.2020 12:14:35

Se kun Alepan myyjä antaa väkisin kuitin käteen palautusrahojen yhteydessä, kuten äsken kävi. Yleensä myyjät kysyvät ystävällisesti että haluatteko kuitin.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 1.9.2020 11:35:16

Toivottavasti Joe Biden voittaa presidenttivaalit. Mä roikuin kymmenen vuotta jenkkiläisellä foorumilla ja sitä ei voi sanoin kuvailla minkälaista typeryyttä nämä Trump kannattajat edustavat. Ja vielä uskaltaa väittää olevansa kunnon kristittyjä.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 1.9.2020 14:18:18

Metsästyt on tietekin pakollinen asia muuten hirvikanta lisääntyisi siihen malliin että ne kävelisivät pitkin Helsingin keskustaa syömässä tulppaaneja tai söisi kaiken ravinnon pois metsistä ja kuolisi aliravitsemukseen. Metsästyt ei vaan oikeen ole ollut mun homma.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna