Aa, emmä tiedä, mistä muistin poimuista tommonen virheellinen väite singahti, höh.
Enivei, toihan o hel-ve-tin hyvä tsydeemi

.
Mä olen "nyt" päihdepuolel "hoidos"; multa lopetettiin psykiatrinen hoito vuosia sitten julkisel puolel, kun tuli eläkepäätös, missä kenties on jotain logiikkaa tai sitten ei

. No, onhan se tietysti rahakysymys, niinku niin helvetin moni asia loppujen lopuksi on.
Monta vuotta oon ollu päihepuolel, ja siel aikoinaan oli erittäin fiksu lekuri, joka kenties katsoi munkin kuuluvan siihen ryhmään potskuja, joita ei (enää..) kannata painostaa vieroitukseen, kerta haitat voivat olla suuremmat kuin hyödyt. Vitsit, jos sil lekuril olis yksityisvastaanotto, pentele. Nykylekurit o tuol sit Valviran ohjeiden orjallisia noudattajia. Jossei suostu ylläpitoannokseen, sit ku viikkojen päästä on aika, mun täytyy sit lopettaa siel vissiin kokonansa.
Mut mietinpä vaan, kandeisko siinä tapaukses hakea uudestaan psykiatrisel julkisel puolel lähete...syytä totta vieköön olis muuten... Siellä on ne merkinnät kyllä, vaan eipä tuo ota, jos ei annakaan.
Kolmas vaihtoehto on sit yksityinen, mut rahatilanne on päin v*ttua, mm. kiitos eräiden pirunsikiöiden.
Neljäs on. Voi olla jopa halvempikin, mut muuten, voi perse. En haluis palata vanhaan, voe voe.
Mietin vain vaihtoehtoja. Kyl mää vaivan olisin valmis näkemään, mut rahhaa uupuu ja pirusti uupuukin. Toinen juttu on se, että sen psykiatrin, jonka vastaannotolle päätyisin vaiks ny ensin julkisel puolel, pitäis osata ajatella asiaa potilaan edun kannalta. Vaikka ennen sekoilin ja päihteilin, nyt on kyse sekä riippuvuudesta, että siitä, ett oikeasti tarvin, huolimatta aiemmasta väärinkäytöstä, mihin muuten lipsahtaa paljon helpommin, jos lääkemäärää ei mikään virallinen taho kontrolloi...

.
Saako lähettää terveisiä. Kuule sie Valvira, asialliset hommat vois hoitaa sillee oikeesti haittoja minimoiden. Haittoja minimoi se, että ihmisel on vaikka ylläpitoannos, jota kontrolloidaan apteekis ja lekuri kanssa, tietenkin. Vs.moni muu ikävä asia.
Mähän olin noin kolme kuukautta kokonaan ilman toukokuun alusta etiäpäin, ja herrankiesus se oli hirviää

. Siis yritin oikeasti lopettaa, ei "käsketty". En suosittele. Mahtaako se päihdelinkin Suuri Pyyhekumi nyt tulla poistamaan tuon epäsuosittelun.
Eniten ärsyttää kaikki.