Olet täällä

Ärsyttävät asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ärsyttävät asiat

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin moderaattori » 15.6.2018 20:17:02

Moikka Zeus,

Ikävä kuulla että sinulla on ollut haasteita kirjautumisen kanssa, teemme parhaamme korjataksemme kaikki virhetilat ja bugit, viimeistelyssä saattaa mennä tovi. Jos kohtaat jotain merkittäviä bugeja (kuten mainitsemasi kirjautumisongelma), arvostaisimme todella jos laitat viestiä paihdelinkki@a-klinikka.fi sähköpostiin niin tarkastamme asian. Kiitos ja mukavaa illanjatkoa!

-Päihdelinkin moderaattori
Päihdelinkin moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 16.6.2018 13:40:49

^ Morjens vaan.
Sain ton kirjautumis ongelman ratkottua ihan ittekseni eilen pienen pähkäilyn ja testailun jälkeen, eli nou hätä.. :D
Mut mä voin kyl laittaa infoa tosta ongelmasta tohon teidän ilmoittamaan s-postiin, niin jos sattuu jollekkin muulle tulemaan eteen sama/samankaltainen ongelma, niin voitte ainakin jotain vinkkejä antaa.
-Tää maa on syntinen laulu, elämä vitsi, kuolema nauru.
Turhaa tääl on vitutukseen hukkuu, anna pois sun lapsesi nukkuu...

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpushaukka » 17.6.2018 15:01:58

Tää uusi plinkki sivusto on tosi makee homma. Itse tykästyin heti. Mikä parasta vanha softa vielä muistaa salasanan automaattisesti. Itse olen aina kirjautunut sisään automaattisesti.
Tohtori Pentti Kejonen
Varpushaukka
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpushaukka » 17.6.2018 15:17:16

Zeus76 kirjoitti:^ Morjens vaan.
Sain ton kirjautumis ongelman ratkottua ihan ittekseni eilen pienen pähkäilyn ja testailun jälkeen, eli nou hätä.. :D
Mut mä voin kyl laittaa infoa tosta ongelmasta tohon teidän ilmoittamaan s-postiin, niin jos sattuu jollekkin muulle tulemaan eteen sama/samankaltainen ongelma, niin voitte ainakin jotain vinkkejä antaa.

Joo, laita tulemaan infoa tohon s-postiin ja myöskin ehdotuksia miten meidän yhteistä sivustoa voisi parantaa jatkossa!
Tohtori Pentti Kejonen
Varpushaukka
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpushaukka » 17.6.2018 15:42:47

Itselläni on tuo "saa lähettää yksityisiä viestejä optio" päällä. Sanoisin että yli 75% keskusteluista tällä sivustolla hoidetaan personal message option kautta. Pari päivää sitten sain mukavan henk. kohtaisen viestin naiselta joka asuu Keravalla ja on myöskin bupre hoidossa. Odottaa kolmatta skidiä parhaillaan.
Tohtori Pentti Kejonen
Varpushaukka
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 17.6.2018 15:45:42

Huonommaksi meni.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 17.6.2018 16:33:49

Sekä että tän uuden tapetin kanssa, mutta harmaata EI tarviis olla värinä missään, sitä on liikaa maailmassa jo muutenkin.

Ja kyl kirjautuminen hyvin onnistuu, mutta tämä uusi malli potkii pois kahden tunnin hiljaiselon jälkeen ja se onkin ihan okei juttu.

Mobiilissakin wörkkii, mutta tuo saatanan palaute-lätkän tarkoitusta en ymmärrä, ei meilläpäin koskaan lähetetä palautetta 8)
mut ehkä se on niille, jotka ei tykkää toisten viesteistä, siis mähän en tiedä

sellanen tykkäämistouhu saa pysyäkin poissa, ei tää oo mikään naamakirja tai mistä mä tiedän, kun en ole sellasessa käynyt.
Bentsoitta 22.2.2017 alkaen
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lavuska » 19.6.2018 15:34:39

^ Täälläkin jotenkin osaa emmuuttaa tuo palaute plakaatti tuossa näytön sivussa ja varsinkin se jotenkin on vieläkin selkeemmin esillä kun käyttää mobiililaitetta. Kernaamminhan tuossa vaikka näkisi kirjaudu kyltin, enemmänhän sille olisi käyttöä kun taas tuolle palaute-kyltille. Tämä kahden tunnin aktiivimallikin joo on vähän typerä kun jo kahden tunnin jälkeen potkii pihalle. Noh ainahan mie olen ollut täällä Plinkissä kirjautuneena paikalla, kun ei jaksa rumpata aina käyttäjätunnuksia ja salasanojakaan. Naamakirjasta tulikin mieleen että sekin osaa olla aika ärsyttävä keksintö josta mie otinkin lopputilin jo hyvän aikaa sitten samoin ihan kaikista muistakin sisiliaisista meedioista paitti tästä päihdelinkistä.
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 21.6.2018 21:29:06

Vitun tunkeminen joka väliin. Oli ihan helvetan raskasta kuunnella yhtä tuttavaa tänään, kun vittu sitä ja vittu tätä ja vittu, vittu. :roll:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pööpää (poistunut käyttäjä) » 28.6.2018 07:48:27

Alko naurattaa, kun yritin mielessäni kuvitella vitun tunkemista joka väliin...öööök...
Toinen ärsyttävä tapa aloittaa puheenvuoro/täyttää puhettaan kun aivot -kenties- hetken etsivät sanaa, on saatana tai v*ttusaatana. Voimasanoiksihan noita nimitetään, mutta emmä nyt tiijä, kui paljon vahvemmaksi niistä tulee.
Kaunista suomen kieltä... :roll: .
Oma täytesanani puheen taukoihin on tavallaan, joka kuulostaa pölhöltä.

Mua ärsyttää kaikki epämukavuus :oops: . Epämukavuudessa ihminen varmaan kehittyy, jos yrittää sille epämukavuudelleen tehdä jotain rakentavaa, niin että kasvaa ihmisenä kun tekee työtä henkisen kasvunsa eteen mutta ärsyttää silti.
Pööpää (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 4.7.2018 06:10:06

Ärsyttää tuo Pssst... kirjautuminen on tuossa ylhäällä -ilmoitus tuossa sivun ylälaidassa, joka ilmestyi siihen tämän viimeisimmän Plinkki-uudistuksen jälkeen. Olisivat laittaneet kirjautumisen sitten siihen kohdalle, niin olisivat välttyneet tuoltakin vaivalta, eikä tuo kirjautumiskohta nyt niin vaikeassa paikassa nykyiselläänkään ole, etteikö sitä huomaisi puolisokeakin. Tosin sitten olisivat laittaneet varmaankin tuonne sivun oikeaan yläkulmaan "Pssst... kirjautuminen on tuossa alhaalla -ilmoituksen :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 27.7.2018 02:10:35

Ärsyttää lukea säätiedotteita aina ennen näitä helleputkia, kun joku Pekka Pouta tai kuka keijo siellä milloinkin raportoi, kertoo, että nyt on hyviä uutisia kaikille lomalaisille. Lomalla tai ei, kuka näistä pitkistä helteistä muka oikeasti tykkää? No, jokusia toki löytyy, mutta mahtuuhan maailmaan monen muunkin sortin pervoja, jotka pitävät ihan vitun oudoista ja sairaista jutuista :roll: :mrgreen: .

Sitten kaikki muu uutisointi pitkien helteiden ajalta onkin sitä, että ensiavut täyttyvät helteen vuoksi osumaa ottaneista(Eivätkä läheskään kaikki ole edes niitä sydänvikaisia vanhuksia), järvet ovat täynnä sinilevää, pohjavedet laskevat, metsäpalot roihuavat, väkivaltarikosten ja itsemurhien määrä nousee, alkoholin kulutus kasvaa, maanviljely menee aivan perseelleen jne., jne. Että sellaisia hyviä uutisia kaikille :lol: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pööpää (poistunut käyttäjä) » 10.9.2018 12:07:16

Ärsyttää kaikki tämä traaginen puhetapa -hei mul just eijole lain ha, ha, ha- päihteistä. Alkkkohoolin käytölle naureskellaan, on niiiin hassuja vitsejä ja sketsejä, mut vähempi huumeista, bentsoista. Aikoinaan AbFab- sarjas oli kyl, mut Päihelinkki eijole todella satumainen. Miksei vois vaa kirjottaa hauskemmin, kun tääl o monta, jokka ossaa, esim. Winston (kirjoittaa jo), 1970 (samoin), ja Vävy & Varpunen varmasti osaa :o . Täs ny vaa jokunen ekaksi mielhen tulhutta. Keijosta ja minusta en sano mittää, hys hys, sillä vaatimattomuushan kaunistaa -ja v*tut kaunista.

Siis ärsyttää traagisuus. Juu, kyl o traagisia elämänkohtaloita itse kullakin ja lähiympäristössä ja kuten laulussakin lauletaan hetken kestää elämää ja sekin synkkää ja ikävää. Mutta: eiks rankat työt/rankka elämä vaadi (ainakin hetkittäin) rankan huumorin???? Oikeasti olen kyllästynyt OMAAN traagiseen puhetapaani. Eli nyt alko irrottelu perkkeles. Välil se onnistuu, välil ei. Siis nyt minä lakkaan olemasta niin pirun dramaattinen ja traaginen, buUAAAH :lol: . Viehlä mie teilhe näythän :evil: .

ViestiKirjoittaja Pööpää (poistunut käyttäjä) » 10.9.2018 21:25:45

Miksi pitäisi lopettaa..? Miksi on aina olevinansa -ainakin tarinaosion perusteel- niin jumalattoman itsestään selvää, että a i n a olis paree, että jokaine lopettaa jokaisen päihteen käytön, etenkin jos aine on laiton..? Perkele, jos joku -uskon, että monet kestä/ä/vät elämänsä käyttämällä jotain ainetta, eikä/eivätkä vaiks tapa itteään, k o s k a käyttävät ja mahdollisesti pystyvät hallitsemaan käytön, miksi per-ke-lees-sä ei saisi??? Laillistaminen dekriminalisaation sijaan takaisi ainakin paremmin ostetun aineen laadun... (Tosin tästä ny enää ole täysin takeita edes apteekis :evil: . ) Ärsyttää kategorinen suhtautuminen, että aina kaikille ois parempi lopettaa... Opioidienhan kohdalla tämä hyväksytään käsittääkseni lähinnä sosiaalisista syistä. Se ennen viljelty hokema siitä, että "opiaatit aiheuttavat pysyviä muutoksia aivoissa" muuttui joskus jonkinsortin papukaija/Echolauseeksi, ei juuri mietitty, mitä muutoksia. Olen ymmärtänyt (ehkä väärin?), että opioidit/opiaatit tuhoavat pysyvästi harmaita aivosoluja, joten tämmöinen peruste o n outo. Mutta ns. "huumemaailma" ei ainakaan silloin, kun pahaksi menee, kimaltele glamouria. Yksi lääketieteen tarkoitus, jollei tärkein pitäisi olla inhimillisen kärsimyksen vähentäminen, eiks?? Miksi sitten kitistä vaiks tämmösel ku minä, joka olen käyttänyt 25vee bentsoja, ollut 20v riippuvainen, että minun PITÄÄ lopettaa... Siksikö, etteivät lääkärit aiemmin noudattaneet ohjeita, jotka olivat kylläkin olemassa koskien bentsojen määräämistä. Nyt sitten ei vissiin monikaan, jotkut "uskalla"/"halua" asettua ylemmän tahon, s.o.Valviran kanssa poikkiteloin, ja noudattavat yhtä orjallisesti Veen ohjeita kuin ennen lääketuote-esittelijöiden. Tai sitten vain taas tosissansa uskovat Ylempää Tahoa, Korkeinta Voimaa ja Ukko Itse Ylijumalaa. Jooo. Syitä on taustal, mut kun niille ei saattanshelvetesjävlafittan enää voi mitään. Taidanpa melkeen mieluummin vaiks ottaa käytön haitat, kuin pohtia miksi käytän. Syiden tiedostaminen, sikäli kuin edes mahdollista, ei auta minua tänä päivänä. Bentsot tekevät minusta edes likimain normaalin, niin että se kaikki kaameus, joka mielen, kropan sisällä on, ei näy niin hyvin ulkopuolelle. Sellaistahan me emme halua kukaan.

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.9.2018 06:35:27

^ Käsittääkseni(Joku fiksumpi korjatkoon) oppareiden pitkäaikaisen käytön aiheuttamat pysyvät haitat aivoille ovat lähinnä sitä, että opparit tuhoavat mielihyväreseptorit ja täten ihminen ei kykene tuntemaan enää mielihyvää ilman oppareita, vaan jää loppuiäkseen masentuneeksi kaikkine siihen liittyvine lieveilmiöineen. Tietenkin hengityslamaan johtavat överöinnit sitten erikseen voivat vammauttaa aivot pahastikin. Niin ja tuo lopullinen mielialareseptoreiden tuhoutuminen vaatii toki useiden vuosien säännöllisen ja päivittäisen käytön. Ei sitä vuoden kestäneellä subuttelulla aikaan saa, vaan siitä kyllä toipuu vielä ennalleen, vaikka aluksi voikin tuntua varsin nihkeältä.

Siitä puheenollen; Mua ärsyttää se, että nykyään tässä maassa ainut apu, mitä oppaririippuvainen voi julkisen terveydenhuollon puolelta saada, tuntuu olevan korvaushoito. En todellakaan vastusta korvaushoitoa. Se on oikein hyvä olemassa niitä wanhan liiton Henoiini-Seppoja varten, jotka eivät enää kuunaan tule käytöstään toipumaan ja joita ei maksa vaivaa vieroittaa+muillekin, jotka itse korvaushoitoa haluavat ja joiden kohdalla vieroittaminen ei onnistu syistä X, Y ja Z, mutta se, että se on ensimmäinen ja ainut vaihtoehto, mitä tarjotaan niille vuoden-pari subutelleille nuorille, on aivan perseestä. Tuossa tilanteessa kun olisi vielä aivan hyvät saumat päästä kiinni tyystin lääkkeettömään/päihteettömään elämäänkin ja moni ihan itse haluaakin nimenomaan lopettaa, ei olla loppuikäänsä koukussa, vaikka se täysin laillista olisikin. No, raha se tässäkin taas puhuu ja lääkkeen lykkääminen tulee paljon halvemmaksi, kuin kaikenmaailman psykososiaaliset kuntoutukset ja terapiat.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna