Niin pitkään, kun saatan muistaa, eli ainakin yli 20 vuotta, virtsankarkailusuojien mainokset on suunnattu yksinomaan naisille ikään kuin vain naiset kärsisivät inkontinenssiongelmista. Aivan samoja vaivoja on miehilläkin ja luulen, että ainakin tietyn iän jälkeen kutakuinkin yhtä paljon, kuin naisilla. Niitä ei vain tuoda esiin, koska eiväthän miehet moisista "bimbovaivoista" kärsi

. Nuo mainoksetkin ovat järjestäen sellaisia, että tämä mannekiini on vähän hölmön oloinen vanhempi nainen, jolla pissa lirahtaa housuun heti kun vähän nauraa/aivastaa/yskäisee/nousee ylös sohvalta ja "hihihii, taas lirahti, koska olen vähän tyhmä ämmä"

. Ja niitä miesten Tenoja myydään kaupoissa ihan siinä, missä naistenkin, vaikkei niitä mainostaa sovikaan. Johan siinä menee miehinen uskottavuus, jos niistä ääneen puhutaan. Sentään miesten Tenat on laitettu hyllyyn sinne muiden hygieniatarvikkeiden sekaan, eikä niitä tiskin alta tarvitse vaivihkaa kysellä

. Joo, tuli tuossa katseltua töllöä taas pitkästä aikaa ja sieltä tuli jokaisella mainoskatkolla naisten Tena-mainos, eikä meininki ollut muuttunut mihinkään siitä, mitä se oli silloin, kun olin nuori. Myönnän tosin, että katselen telkkaria aniharvoin ja mainoksia vielä vähemmän, joten en nyt sitten varmaksi tiedä, vaikka miestenkin inkontinenssisuojia nykyään mainostettaisiin parhaaseen katseluaikaan.
Ärsyttää myös suunnattomasti tämä korona-ajan mukanaan tuoma ilmiö, kun yli 70-vuotiaat ihmiset niputetaan joksikin homogeeniseksi ryhmäksi, jotka ovat suunnilleen syyntakeettomia koko sakki ja joiden oikeuksia voidaan polkea ihan miten lystää sillä verukkeella, että heitä suojellaan. No, nythän näihin karanteenimääräyksiin tuli vähän höllennystä, kun "yllättäen" todettiinkin, että myös vanhat ihmiset tarvitsevat sosiaalisia kontakteja ja ulkonaliikkumista, eivätkä vain voikaan/haluakaan ihan mukisematta istua yksin neljän seinän sisällä sylkemässä kattoon ja kehittelemässä peräpukamia vaikka maailmantappiin saakka, koska flunssa. Eipä tässä tosin mitään uutta ole, että jollekin altavastaajan asemassa olevalle ihmisryhmälle sanellaan ylhäältäpäin, mikä on heille parhaaksi kysymättä heiltä itseltään, mitä he haluavat ja todellisuudessa ei ole kyse tämän ihmisryhmän hyvinvoinnin ajattelemisesta, vaan silkasta vallankäytöstä.