Olet täällä

Parhaat bentsot

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Parhaat bentsot

ViestiKirjoittaja jabali » 25.9.2008 22:04:38

Bentsodiatsepiinien ekvipotentteja annoksia:
Valmiste Kauppanimi Pitoisuus-maksimi Puoliintumis-aika Ekvivalentti-annos
Alpratsolaami Alprazolam Generics, Alprox, Xanor 60-120min 12-15h 1 mg
Diatsepaami Diapam, Stesolid 20-90 min # 7-28h 10
Klobatsaami Frisium ?# 10-50h 5 mg ?
Klonatsepaami Rivatril 60-240 min* 18-45h 0,5 mg
Klopoksidi Risolid 120-240 min # 7-28h 25 mg
Midatsolaami Dormicum 20-45min 1-3h 15 mg
Loratsepaami Temesta 60-120min 8-24h 1,5 mg
Nitratsepaami Insomin 30-240min 15-57h 10 mg
Oksatsepaami Alopam, Opamox, Oxamin, Oxepam 120-240min 5-25h 20 mg
Tematsepaami Normison, Tenox 30-60min 5-20h 20 mg
Tsaleploni Sonata 60min 1h 10 mg
Tsolpideemi Stilnoct 30-180 min 2,4 h 10 mg
Tsopikloni Imovane, Zopinox, Zopiclone Alpharma 30min 4h 10 mg
Triatsolaami Halcion 50-120min 2-5h 0,25 mg[/quote]

Tämä on OYKS:n ohjeesta.
Eli huonon tripin (tai yleensä huonot fiilikset) saa pysäytettyä nopeimmin vaikuttavilla aineilla. Tämä teksti on kopioitu yhdestä word-dokumentista, joten taulukoiden rajat jäi pois.

Mutta tässä suuntaa. Eli katso noita ekoja numeroita, eli pitoisuus maksimeita. Diapam ei hc käyttäjälle mitään taida sanoa, mutta vaikutus tulee nopeasti. Xanor eli Alpratsolaami vaikuttaa suht nopeasti ja helpottaa, mutta myös koukuttaa lujaa. Kaikkihan ne jotenkin tehoaa, mutta määrien suhteen on eroa. Esim. Xanor (joissain maissa xanax) on aika nopea, mutta ehdottoman hyvä ja siksi koukuttava. Opamoxit vaikuttaa hitaasti ja niitä saa syödä ihan järjettömästi, että apu joskus saapuu. Mutta niitä määrätän mieluiten, koska eivät ole niin addiktiivisia (riippuvuutta aiheuttavia). Mulle on kyllä apu saapunut kahden tunnin odottelun jälkeen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results..
jabali
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HerraJaffa » 28.9.2008 01:45:03

Sikäli omituista, että paniikkihäröön eivät ole antaneet Opamoxia (tai Oxaminia) kummempaa. Tiedustelin edes vahvempaa laatua viimeksi, niin säädökset täälläpäin kuulemma eivät salli 30mg:n oksatsepaamin määräämistä. Onneksi on fenatsepaami, jolla apu tulee suht äkkiä, ja kestää ihan tarpeeksi kauan, joskus liikaakin.

Niinkuin oksatsepaamilla saisi kohtauksen pois. Juu, viimeksi auttoi vitosen pami kyllä.
HerraJaffa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja LoisLane » 28.9.2008 11:47:39

Parhaita on kyllä xanorit. Ideaali ois mulla, kun sais sekä lyhyt- et pitkävaikutteisii tarpeeks (minun mielestäni tarpeeks, lääkärin mukaan tarve on yleensä joku miniminidoussi). Nukahtamiseen diggailisin melkein itse saada tenoxia, ja miksei sillä joskus voisi ahdistustakin poistaa. Dormarit ja tsolpparit (joo, ne ei ookaan benejä) tulee liian helposti kiskottuu hihaan ja kaikki samana päivänä... Tosiaan xanor-respaa ei lekuri mulle kirjota, enkä ehkä sinällään haluakaan, kerran siinä on suurin koukutusmahis. Nyt mulla on siis vaan 2mg rivoja respalla, ja muka 0,5-1 päiväs, diipadaapa...
LoisLane
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 28.9.2008 11:57:17

Riippuu niin tilanteesta!! kympin pamit vie ahistukset sun muut kummajaiset ihan hyvin pois, mut tunti kun on
kulunu ni alkaa väsyttää siihen mallii et paree olla sohva jossain lähettyvillä :)

Kakkosen rivat (tai yleisestikkin rivat), pirun hyviä piristään päivää ja antaa potkua persuksille ..

Xanorit, no ihan kivoja kyllä viihteeseenkin muistan ku tolettomana noita joskus rouskin (telareit), ni aina ku alko "nousemaa" ni naamaa kuumotti/lämmitti silleen kivasti.. ja joo, muistihan siinä lähti lähes aina 10mg kohdalla :D
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Silomat » 28.9.2008 12:36:11

1. Rivatril 2mg (Klonatsepaami)
2. Xanor 2mg/Alprox 1mg (Alpratsolaami
3. Dormicum 15mg (Midatsolaami)
4. Tenox 20mg (Tematsepaami)
Silomat
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rutto » 29.9.2008 10:09:29

shaahi kirjoitti:Mitkä bentsot ovat parhaita pysäyttämään huonon tripin?

Xanor nyt ainakin, ei toisaalta ole koskaan ollut huonoa trippiä, pari kertaa ahdistanut ja sit ottanut hölmöyksissäni xanoria, no kyllähän se tehos.
Viimeksi muokannut Rutto päivämäärä 26.8.2008 12:15:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Rutto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja DM » 29.9.2008 10:18:29

Xanorit ja Rivat. Edelliset on aika jees sosiaalisissa tilanteissa, rivat toimii siihenkin, mutta mieluummin pelkkää chillausta niiden kanssa harrastaa. Kerran menin rivoja sotkemaan viinan kanssa, se tarina on varmaan vielä jossain ketjussa tallessa..
Kuva
En ensam kvinna söker man...
DM
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 29.9.2008 11:48:12

Parhaat bentsot on ne mistä oon riippuvainen, koska ne vie "viekkarit" pois. Eli Diapam tätä nykyä; hemmetin olemattomalla annoksella ;) . Senkin sais helposti pois.. Oon pudottan 2 beneä ;) .. Editti..
Viimeksi muokannut malibu päivämäärä 24.9.2011 20:30:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja thisnuty » 30.9.2008 04:02:18

En syö benzoja, kuin tarvittaessa. Tämä on ahdistukseen mulla respalla Rivatril.
Musta se on paras benzo.
Toki muitakin syön, jos niitä nyt eteen tulee. Mut en viihteile sillee enää benzoilla.
Viihteilyyn on sienet ja muut psykedeelit! :)
The MuShr00m is GOD!
thisnuty
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Bumbaklaa » 30.9.2008 18:12:48

1. Halcion (harmittavan harvoin vaan näitä saa)
2. Xanor
3. Dormicum
4. Rivatril
5. Risolid (riittävän suurina annoksina).
Ran an den Feind!
Ran an den Feind!
Bomben auf Engelland!
----------------
Fucking pigs legalize,
legalize Murder!
Bumbaklaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 30.9.2008 19:42:30

Edit..
Viimeksi muokannut malibu päivämäärä 24.9.2011 20:31:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Fernetti » 1.10.2008 11:35:43

Hei tiedättekö te saunalaiset vaikuttaako alkoholitoleranssi muiden päihteiden/lääkkeiden kuten esim. bentsojen toleransseihin vaikka niitä ei olisi koskaan käyttänyt? Periaatteessa varmaan vaikuttaa kun kumpikin vaikuttaa keskushermostoon.

Sain reseptin rivatril 0,5mg:hin ja kokeilin kaksi kertaa ohjeen mukaan. Eli yhden tabletin. En huomannut yhtään minkäänlaista vaikutusta paitsi jotain sydämentykytyksen tasaantumista.
En ala mitään käyttämään ja palautin lääkkeet, mutta asia jäi vaan mietityttämään että kyseessä kuitenkin on aika koukuttava lääke, että mikä siinä koukuttaa...? :roll: Ja täälläkin rivoja kehutaan että ne on hyviä. tietysti kun niitä käyttää liikaa nekin vaikuttaa. Mutta eikös mulla nyt pitääs ton 0,5mg:nkin jossain tuntua ku en ole lääkkeisiin koskaan elämässäni aikaisemmin koskenut.

Siis ku mietiskelin tuossa ettei mulla ole esim. kannabikseen minkäänlaista toleranssia ollut koskaan. Meen ihan tutkalle jo parista hatsista, vaikka olen ollut alkoholin suurkuluttaja jo pidempään. Eli alkotoleranssi ei ainakaan siihen vaikuta. Miksi se sitten vaikuttaisi bentsotoleranssiin? :roll:

Kuhan mietiskelin...
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen?
Fernetti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja taika81 » 3.10.2008 11:36:32

Mää oon itse henk. koht todennut että parasta pitää bentsojen käytöt minimissä silläkin perusteella, että tehot säilyis. Nykyisin mulla on vähän riistäytyny käsistä tuo käyttö kun on ollut henkilökohtaisia ongelmia... Mut on kyllä ollu mahtavaa että ne siinä tilanteessa auttoi, ahdistus ei ollu sietämätöntä vaikka oma tilanne oli aika paha.

Mut nyt kun oon ajautunut tällaiseen n.6mg Xanoria/päivä niin huomaa että esim. 2 mg ei sano mitään. Oikeestaan saan 2mg saman kuin silloin joskus alkuaikoina jopa 0,25mg! Eli silleen jos kiksejä hakee niin suosittelisin et ota harvoin ja suht vähän.. Itellä alkaa tiputtelu nyt kun akuuttitilanne elämässä on ohi.

Mulla on silleen "kiva" tilanne että saan käytännössä rajattomasti Xanoreita(1mg), Temestaa (1mg) ja Opamoxia reseptillä. Ihan hyvä, mutta itsekuri on koetuksella kun tekis mieli vaan koko ajan ottaa ja sit pelkää että jos nää ei enää tosipaikan tullen tehoo. Mut musta tosiaan sellaiset "respatoiveet" että 3x2mg Xanoria päivässä ei oo mitenkään järkeviä, koska pitemmän päälle tosta ei oo oikeesti enää mitään iloa. Kannattaa ottaa (jos voi) harvemmin vaikka 1mg, "viihdepotentiaali" on paljon parempi.

Saan ite tosi hyvät euforiat Temestasta, vaikka monilla se ei toimi yhtään. Ja xanorithan on tunnetusti kans aika "viihteellisiä", että aika kova itsekuri täytyy olla noitten respojen kaa.. :?
taika81

ViestiKirjoittaja kati83... » 3.10.2008 15:50:08

osaisko joku viisas kertoo paljo 1mg temesta vastaa diapameis ? 20mg ?
kati83...

ViestiKirjoittaja mistral » 7.10.2008 03:03:17

taika81 kirjoitti: Ja xanorithan on tunnetusti kans aika "viihteellisiä"
Minkäslaista tuo noiden ( tai bentsojen yleensäkin) tarjoama viihde on viihteilyannoksilla? Tarkoitan siis sitä että naurattaako kaikki, tuleeko "rakastan kaikkea"- olo, höpötteleekö sekavia vai minkä tyylinen vaikutus on, siis ilman viinaa otettuna? Voiko noita verrata jonkin huumeen tai muun sellaisen tuomiin fiilareihin ja jos voi niin minkä?

Olen kyllä pari vuotta sitten syönyt muutaman viikon ajan 15 mg opamoxia lääkärin määräyksen mukaan tramalin vierotusoireisiin ja joskus vuosia sitten vetänyt kännin päälle 10-15 diapamia mutta muisti meni sen verran tehokkaasti etten tuosta kokemuksesta muista muuta kuin sen että seuraavana iltana herätessä jalat ei oikein pitäneet alla.
mistral
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna