Olet täällä

Parhaat bentsot

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Parhaat bentsot

ViestiKirjoittaja pohjasakka » 28.7.2010 18:26:31

Jep,xanor2mg ehdoton ykkönen,rivat kans jees...Nyt vaan a-klinikalta diapam 5mg mitkä nekin vaihtuvat opamox 15mg... :roll: HUOH.
pohjasakka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Risomies » 12.9.2011 11:59:06

No juu. Paras ja paras.
Onhan tuo Xanor hyvä lääke. Toimii nopeimmin paniikki yms. oireiluun. Siksi myös viihdekäytössä ehkä toimivin bentso. Valitettavasti juuri viihdekäyttäjät ovat pilanneet Xanorin maineen. Monelle siitä on todella suuri apu. Eikä se loppujen lopuksi koukuta muita bentsoja pahemmin, jos ei käytä säännöllisesti.
Itse olen syönyt bentsoja about 20v. Nyt menee Risolidia ja tarvittaessa Xanoreita. Joskus myös Tenoxia. Kaikkia melko pieniä määriä.
Mitä mulla kokemusta on niin joskus koin Diapamin rentouttavan paremmin kuin Xanorin. Joskus taas Xanor on just se oikea nappi. Nuo vaihtelut lienee johtuu omasta vireystilasta ja fiiliksistä.
Tenoxia en osaa oikein arvostaa. Vaikka saahan silläkin bentsopöhnän ja turtumuksen mutta ei siitä ainakaan mulle unilääkkeeksi ole. Tosin en mä nukkunu Oxynormillakaan kun jouduin sairaalaan onnettomuuden seurauksena. Muutenkaan en tykännyt Oxynormin vaikutuksesta vaikka joskus tykkäsin kodeiinista. (tää meni jo kipulääkevertailuksi).
Risomies
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja demogorgon » 12.9.2011 23:13:39

On kyllä tiukas bentsot nykysin,mulla o se bibo ni respaa ei irtoo millään,paitsi se venlan alasajon aikaan.Minä kun en tarvii joka päivä edes niit ottaa,ni ei.No,eihän siin muu auta ku ostaa kadulta.Mieluummin ottas apteekista halvemmalla.Rivatril,xanor tai 10mg pami on ostoslistalla.
Kun rahat loppuvat,niin luovuus lisääntyy
demogorgon
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Addie » 13.9.2011 17:49:18

Rivatril ja nimenomaan 2mg kielenalla sulava, ei se 0.5mg mössöksi menevä. Toisena parhaana Xanor. Risolid on "naurettavin" bentso mitä olen koskaan syönyt, ehkä purkillisen joskus kun määrättiin, kakunkoristeiksi käyvät ihan näppärästi, tai vaikka päällystettäväksi koko kakku niillä.
I know it hurts bad, to give everything and still end up sad
Twisted fact of life, every single day is another fight..
Addie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chrizze » 13.9.2011 18:23:23

Temesta.rivatril ehkä,en ole kokeillut,..ja perus diapam..opamox hätätapaukses,..tenoxia en ota vaiks sais ilmaseks.se vaan nukuttaa,.temesta ei väsytä,vaikka ottais kaks listaa,..kunnes menet vaaka-asentoon.sit sammuu valot 12 tunniks,mut pystystä et putoa,no matter what.etkä oo väsynyt.
Beware of your thoughts,because they will become your words.
Beware of your words,because they will become your actions.
Beware of your actions,because they will become your habits.
Beware of your habits,because they will form your destiny.
Chrizze
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SoiKannel » 13.9.2011 18:34:36

-Rivatril poistaa tehokkaasti ahdistusta ja virkistää +++++
-Tenox poistaa myös todella tehokkaasti ahdistustani. (ei väsytä millään annoksella) +++
-Temesta, samat ahdistusta poistavat vaikutukset ja todennököisesti toimisi minulla unilääkkeenä jollain 6-8mg/pv, tosin tollasta respaa ei kukaan kirjoita. +++
-Opamox, jostain syystä tämäkin pelittää ihan hyvin. Ei lainkaan väsyttäviä vaikutuksia. ++
-Dormicum, satavarma tipauttaja yli 30mg annoksella. Muuten ei tipauta. +
SoiKannel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tonttu77 » 24.9.2011 18:30:42

Ehdottomasti rivatril. Voi rouskia huoletta pitkin päivää, eikä pelkoa, että kaataa petiin, huolet ja murheet poissa.
tonttu77
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Addie » 25.9.2011 00:57:17

Ehdottomasti Rivatril, nimenomaan 2mg:n ei 0.5mg:n (2mg tabut sulaa kielen alla, 0.5 ei). Kuitenkin hieman sekavaa kysyä mikä on paras bentso, no sehän riippuu ihan tietty mihin vaivaa sitä tarvii!
Kuitenkin ainakin näin korkean tolen omaavana, tuo rivatril on aivan loistava, ei väsytä, lievittää hieman selkäkipujani (se kun sisältää tuota spasmeja lievittävää ainetta myös, käytetään myös muistaakseni suurina annoksina epileptisiin kohtauksiin) ja rauhoittaa pääkoppaani. Tosin jos etsitään hyvää bentsoa nukahtamiseen, niin ei todellakaan rivatril, mitä enemmän syöt, sitä enemmän virkistyt. Unettomuuteen sanoisin paras olevan Halcion.
Hyvänä toisena hermostuneisuuteen yms pidän Xanoria, itellä jeesas ainakin todella hyvin parin vuoden korkean vrk annoksen efexor nimisen masennuslääkkeen seinään lopettamisessa (auttoi siis todella paljon vieroitusoireisiin, se onkin toinen juttu sitten miten xanoreista päästään eroon, itse vaihdoin toiseen "pahaan" eli rivoihin)
Addie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Salar » 25.9.2011 11:26:53

Xanor, Diapam... tulee mieleen.
Mä en oo koskaan katunu mitään mitä mä oon tehny.
Salar
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja velma- » 25.9.2011 11:45:49

Varsinaisista bentsoista, joita itse olen kokeillut, seuraavat:

1. Dormicum 15 mg
2. Xanor 2 mg,
3. Rivatril 2 mg
4. Diapam 10 mg

Haluisin kokeilla Halcionia ja Temestaa, mutta olen nyt kuitenkin ihan bentsoton ja näin ehkä parempi.

Ykkösnappi kuitenkin on bentsojohdannainen Stilnoct 10 mg. Jostain syystä olen tykästynyt siihen :lol:
Kuva
velma-
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja PiiZu » 25.9.2011 20:07:39

Tenoxit ja Temestat on jees :) Niillä saa ihan kiitettävän hyvän olon aikaseks :)
PiiZu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 26.9.2011 09:42:07

oikeaan tarkoitukseen diapam ja tenox tuntuvat omaavan parhaan hyötysuhteen, viihteilyyn sit dormarit, inkkarit. xanor on ihan hyvä muuten mut vaikutusaika on vaa aika onneton.
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja haziz » 26.9.2011 10:28:53

kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, paniikki häiriöstä ja masennuksesta.
oon maininnu lääkärille ja itsseasiassa oon käyttänyt bentsoja hoitosuhteen aikana ihan siihen ahdistukseen niin tuunkohan koskaan saamaan kunnollista lääke hoitoa. terapiat ei auta mulla. lääkärin kanssa puhuminen antaa uusia n'kökulmia asioihin ja ei välttämättä ahdistakkaan se asia enää paljoa. meni vähä ohi aiheen mut mitä sitte oli pakko kirjottaa ku häiritsee.

niin ootteko saaneet bentsoja sen jälkeen kun lääkäri on tietoinen etttä olet väärinkäyttänyt lääkkeitä. entä oiskohan kipulääkityksellä osaa asiaan, voikohan ne ees määrää bentsoja opiaattien kans hm.. :roll:
haziz
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Addie » 26.9.2011 17:10:49

Itselleni ainakin nimenomaan määrättiin opiaattejen kanssa bentsoja, rivatrilia koska se auttaa myös spashmeihin. ekana oli panacod, sitten tramal, nytten bubrenorfiini, kaikkien kanssa käyttänyt 4mg/vrk rivatrilia. myös muita bentsoja samalla esim nukahtamiseen, mutta ne nyt ei enään vaikuta vaikka kourakaupalla rouskisi kun on nuo tolet tässä monen vuoden jokapäiväisessä bentsolääkityksessä ilman tauon taukoa. Dormicumia voisin pyytää muutenvaan seuraavalla käynnillä ja koittaa kuinka helvetin isolla annoksella sillä saisi nukahdettua jos ollenkaan.
Addie
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja self destruction blues » 30.9.2011 01:59:49

Rivatril on tasanen eikä houkuttele viihteileen...

Stillnoct sitä vastoin antaa mulle siivet, on tarvinnu vähän vältellä sitä ; sen myötävaikutuksella on takavuosina menny autoo, ajokorttia ja työpaikkaa jne. Muilla hypnooteilla ei oo mulle päihdyttävää vaikutusta.
"Julmia ovat valvotut unet" -Claude
self destruction blues
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna