Olet täällä

Rivatril on taivaan lahja ;)

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Rivatril on taivaan lahja ;)

ViestiKirjoittaja Rooster » 8.4.2009 21:13:38

Voi että en ole varmaan puoleen vuoteen syönyt tätä lääkettä ja kaikki ahdistukset ja vainot lähti pois ja olen tuplasti sosiaalisempi, kiitos tämän lääkkeen. Onkohanvaikee saada respa tähän? Edellinen lääkäri määräs mielalashittii ja siihen en suostu koskemaan edes.
Rooster
Vahvasti panostava jäsen

Re: Rivatril on taivaan lahja ;)

ViestiKirjoittaja Qosi^ » 8.4.2009 21:52:24

Jep rivatril on kyl lääke aika moneen vaivaan, vitutukseen, ahdistukseen, paniikkiin, sosiaalisten tilanteen pelkoon, vainareihin ja tietystimyös viiheteilyn, itsellä tällä hetkellä virtaa 14mg tuota klonatsepaamia plus ainakin viittä muutakin :mrgreen: pitkäs aikaa alkaa tulla kunnon bentso olo mut näköjään 25-30(100mg pamii ja 7,5mg xanorii,2,5mg xonee, pirii, kukkaa, alkoo) nappii joutuu yhteensä syömään, tolet nousee nopeesti :mrgreen: mut joku 5mg-8mg poistaa ahdistusta ja muita oireita tosi hyvin :)
Viimeksi muokannut Qosi^ päivämäärä 8.4.2009 22:08:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Qosi^
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopasjota » 13.4.2009 22:19:39

Kysy diapamia ennemmin, bentsotauon jälkeen 10mg toimii myös ja oot puolta sosiaalisempi. :)

Helpompi irrottautuakin ku rivatril, ja todennökösemmin määrätään.

Oxepameista ei sitten ole mielestäni oikeen mihkään. :?
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja robosilmä » 14.4.2009 00:54:08

On se, taivaan lahja ja helvetin vaikee saada resepti. Eli resepti on siis taivaan lahja. Tai voi olla, ei kaikki kuitenka tarvii bäntsoja, mutta kaikilla niitä pitäs varalla olla olemassa. Kumma ku ei lähe enää jämptiä mielipidettä mistään. Aina on kolikolla kaksi eri kääntöperkelettä ja mielipiteet kuin käärmeen kieli.
ON SE SURKEETA!
robosilmä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 16.4.2009 17:47:47

Meil saa klinikal yleensä tota ennemmin ku santtuja. Oisin ite vaihtan yhes vaihees pamit rivoihi, mut lekuri sano et voi santut vaihtaa... Nyt en sit enää viitsis, ellen sais ynnättyä ilman viekkarei sekä pameja et äksiä rilleiks niin, et jäis ilman koukkua kaikki viihteesee. Se taas tuskin onnistuu, koska oon koht sen 7 vuotta syöny päivittäin santtui ja melkee heti sen jälkee sain pamit.

No jos ees pärjäis jollaa 0,5mg rivoi päiväs ja pyytäis 2mg, ei mitää järkee! Ku oon alkan benei vähentää ni en niit ala uudestaa syömää. Muutenkii aina kuvittelee ettei rivat toimi, mut niinhän se on kaikis bentsois, vaik tuo nyt niin virallinen bentso ole.
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kirkas » 16.4.2009 17:52:08

dark magus kirjoitti:itsellä on tuossa 400x 2mg. :)

hyi älä sitten väärinkäytä niitä Iso.. esim 50x2mg ja viinaa perään niinkun joskus syksyllä vai koska oli ;)
Rivatril on joo itelläkin ihan ok lääke, ahdistukseen jos tarvii johonka ite tarvin myös sedaatiota anksiolyyttisten vaikutusten lisäks niin Rivatril ei oo niin kätevä esim kun 10mg Diapam. Esimerkki, saman tilan eli pahan ahdistuksen ja pienen sedaation saan 3x10mg Diapamista, Rivatrileja tarvii 3x2mg samaan ongelmaan ja tuo "vastais" 12x10mg diapamia ekuileventti taulukoiden mukaan, mutta siinähän se nähdään, että eri bentsoilla on vähän eri käyttökohteet ja eri vaikutukset.
thats it!
kirkas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ziontrain » 21.4.2009 20:02:56

Olipa paljastus :shock:
Kuva

- i wont change my ways -
ziontrain
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllöpää » 12.5.2009 14:03:22

Mä pidän enämpi diatsepaamista ku rivatrilista. Alpratsolaamista ny puhumatikaa.... Rivatril ummettaa mua, jatulee vähän masis olo....(tulipa siinäkin tärkeitä paljastuksia :D )
"Miksi kaikki nämä sirpaleet, jolleivät lopulta yhteen koottaviksi?" Marilynne Robinson, Talonhaltijat
Pöllöpää
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 12.5.2009 20:27:20

Voivoi.. 10vkoo ilman. mielitekoja edelleen satunnaisesti.
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja DarkFlip » 13.5.2009 18:36:05

Mä sain niitä heti.. karkasin ensin sairaalasta ne soitti kytät perään mut menin yleis lekurii ja sanoin et sain kaverilta tälläsiä ja nää toimi todella hyvin eikä mulla oo ollu sen jälkeen yhtään huono olo ni pisti ensi 1 krt3pv ja sit soitin 2vko päästä et annostus pitää nostaa ku ne o nii mietoi ni 0.5 2x3pv ja sit nyt mul on 2 respaa mitkä vien todisteeks 9nappii pv.s lekurille et siin on sopiva tole ja toimii ku koodi.
DarkFlip

ViestiKirjoittaja El Amargo De Lorca » 14.5.2009 06:06:19

Kauheat Rivatril-laskuvapinat, en kyennyt eilen raahaamaan itseäni apteekkiin ja olen ollut normaaliakin pienemmällä annoksella ison pudotuksen jälkeen. Ketiapiinilla on yritetty korjailla, niin olen lähinnä nukkunut. Mutta tänään on taas taivaasta kun saan normaalit 4mg: ani päivässä :D
El Amargo De Lorca

ViestiKirjoittaja Maago » 14.5.2009 09:43:12

Noi bentsot on sillai jänniä lääkkeitä, että jollekkin sopii Rivatril, toiselle taas Diapam yms. Itse tykkään Insominista ja Xanorista.
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja DarkFlip » 21.5.2009 13:19:39

Lasken toleja tilanteen mukaan rivoissa 3x0.5mg x3pv ja nyt riippuen päivästä: 2x0.5mg - 3x0.5mg x3pv en nosta toleja enempää.. No joskus 4x0.5mg pommi naamaan.. thats it.

Tenoxit soveltuu ehkä bissen kanssa, mut pelkästään viihdekäyttöön Temesta ilman alkoholei. Rivatril + bisse combo jees. mut bisseki on hyvää..
DarkFlip

ViestiKirjoittaja stufff » 21.5.2009 14:09:05

Rivatril on taivaan lahja niin kauan ku sitä on, sitte alkaaki helvetin tuskat eikä tunnu loppuvan ikinä.
stufff

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 21.5.2009 16:53:27

^Jep, tärinät pelkästään kestää vähintään 3viikkoa, jos on vähänkään 'venähtäny'
kuurin pituus, ja isot annokset tietty vaikuttaa kans siihen, mut sanosin et hitaasti se
poistuu elimistöstä, kun käytön lopettaa. Mulla näky seuloissa 4vkon jälkeen bentsot (rivatril),
vaikka muruakaan en laitoksessa ollu ottanu ton kk aikana. Sitten se jossain vaiheessa häippäs.

OON HELVETIN TYYTYVÄINEN ETTÄ PÄÄSIN EROON!

En saa enää ees raivokohtauksii, kun en käytä bentsoja. Olin sekopää insane clown!
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna