Olet täällä

Rivatril on taivaan lahja ;)

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Rivatril on taivaan lahja ;)

ViestiKirjoittaja stufff » 21.5.2009 19:13:34

En jaksa uutta topikkia perustaa ko tää sopii tähänki: syön noita tenoxeja joka pvä lieventääkseni rivarefloja, olemattoman määrän mut kuitenki syön, niin eikö se vaan siirrä refloja eteenpäi vai olisko niin hyvin ku oon kuvitellu et ne loiventais pudotusta ja voin jatkaa niitten ottamista ilman että helvetinportit aukee isommalla ryminällä sit ku noiki loppuu ?
stufff

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 21.5.2009 19:22:41

^No mä ajattelen niin et ku tenox on kuitenki huomattavasti miedompi bentso (vaikka kuuluu
jollain tapaa eri bentsoryhmään) ja sä syöt tenoxia kohtuullisesti ni veikkaan et pikku hiljaa sun
toleranssi tippuu sinne tenoxin tasolle, joka tietenki tarkottaa sitä et viekkarit tulee olee huomattavasti
pehmeemmät, mut en oo mikää lääkäri enkä edes bentsoexpertti mut näin maalaisjärjellä aateltuna näin.
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 25.5.2009 15:44:37

Tennareilla oon kerran pari hoitanu loput xanori ja rivakitkut. Sopi ihan hyvin siihen.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 10.6.2009 16:16:17

Mä en yleensä syö bentsoja. Nyt kevään aikana oon kuitenkin saanu reseptin, ensin opamoxeja. Tuntui et ne ei auttanu tarpeeks, ni pyysin et vaihdettaisiin rivatrileihin, ja vaihtoihan se. No, nyt musta kyllä tuntuu et nää auttaa vielä vähemmän! Ensinnäkin pitää otta kaks et edes tuntuu missään (mulla on niitä miedoimpia tietenkin, kun ei yleensä respaa ole), ja sit vähän aikaa sen jälkeen ku vaikutus on alkanut, niin tuntuu et ahdistus vaan kasvaa! :o

En nyt tiedä mitä pitäis tehdä. Kun haluaisin opamoxit takas, mut nyt tossa on purkillinen noita rivoja, tai siis puolet suunnilleen, niin tuskin se mulle taas uutta reseptiä kirjoittaa..? :(
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Alexandra45 » 10.6.2009 16:46:30

iina kirjoitti:Mä en yleensä syö bentsoja. Nyt kevään aikana oon kuitenkin saanu reseptin, ensin opamoxeja. Tuntui et ne ei auttanu tarpeeks, ni pyysin et vaihdettaisiin rivatrileihin, ja vaihtoihan se. No, nyt musta kyllä tuntuu et nää auttaa vielä vähemmän! Ensinnäkin pitää otta kaks et edes tuntuu missään (mulla on niitä miedoimpia tietenkin, kun ei yleensä respaa ole), ja sit vähän aikaa sen jälkeen ku vaikutus on alkanut, niin tuntuu et ahdistus vaan kasvaa! :o

En nyt tiedä mitä pitäis tehdä. Kun haluaisin opamoxit takas, mut nyt tossa on purkillinen noita rivoja, tai siis puolet suunnilleen, niin tuskin se mulle taas uutta reseptiä kirjoittaa..? :(

:D Rivatril onkin siinä mielessä erilainen bentso, ettei siitä saa monikaan mitään oloja. Mulle tuli aikanaan vain sellaista 'sähköistä surinaa' päähän yli 8mg/vrk annoksilla. Kandee yrittää vaihtaa Opamoxiin takaisin, koska siitä ei tule niin riippuvaiseksi kuin Rivatrilista, Oxatsepam on vesiliukoinen ja poistuu näin ollen elimistöstä nopeimmin. Muut bentsot on rasvaliukoisia, joten niiden puoliintuminen on huomattavasi hitaampaa(siis poistuminen elimistöstä. Mitäs jos heität purkin takaisin lekurille ja sanot, että haluat vaihtaa takaisin???? :wink:
http://www.kylläsejääkantaa.fi/forum/
Alexandra45
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 10.6.2009 17:16:34

Alexandra45 kirjoitti:Mitäs jos heität purkin takaisin lekurille ja sanot, että haluat vaihtaa takaisin???? :wink:

No joo, näen sen tällä viikolla joka tapauksessa, ni ajattelin yrittää...
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja burnout boy86 » 20.8.2009 23:10:04

mä aloin laskeen monta rivaa on jäljellä ja kaadoin purkin vesi lätäkön päälle pöydällä tuhannen sekasin :( vaikuttaako tehoihin?
burnout boy86

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 16.10.2009 23:45:08

No taas se on taivaan lahja kun niitä nyt saan lääkärin määräämänä. Annos naurettavan pieni mut tarkotus
onki et ne on tarvittaessa eli oikeeseen tarpeeseen silloin ku on pakko vaikka tehä joku vaikee asia tai muuta
sellasta ni pystyy hoitaa asioita.

Hyvä lääke ahdistukseen juuri sen takia koska se ei mua ainakaan väsytä. Ehkä välillä jopa päinvastoin,
riippuen annoksista. Ja nautinta tyylistä. Isommat minttupastillit voi ihan imeskellä tai pitää kielen alla, hyvä
maku! Minttu tai vastaava..

Välipäiviä on pakko pitää ja seurata tilannetta ettei se sit lähe lipsuu joka päiväseks se käyttö. Mut ei noilla
annoksilla edes vois viihteillä. annosta saisin varmasti nostettua mut en halua koska haluan olla suht benjo-
vapaa.
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja DOLO » 17.10.2009 20:49:30

Pahin bentso imo. Kyllähän se vaivaan auttaa(en osaa sanoa epilepsian kanssa), mutta vieroitus oireet ovat todella hirvetät. Jostain syystä lääkärit haluavat määrätä näitä päihdeongelmaisille ihmisille. Pitempi käyttö on lähestulkoon mahdotonta lopettaa ilman kuntoutusta ja kuukausien tiputusta.
Aamu alkaa A.lla illan päättää A
DOLO
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 17.10.2009 20:56:18

Jep, viekkarit on todella veemäiset tärinä ja muuta pidemmässä päivittäisessä käytössä lopettaessa
kestää sen 3vkoo vähintään. Ja helposti lähtee käsistä. Mut hyvä lääke vaivaan pitkävaikutteisuutensa
vuoksi. ja sen tasasen nousun/laskun vuoks.
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja DOLO » 17.10.2009 21:16:05

dark magus kirjoitti:
DOLO kirjoitti:Pitempi käyttö on lähestulkoon mahdotonta lopettaa ilman kuntoutusta ja kuukausien tiputusta.

aijaa. mitä on pitempi käyttö? vuosi? 4v.?
en tosin syö noita pääni ongelmiin.

laskut ovat vaikeat mutta eivät mahdottomat.

Kolme suvee söin 3 x 2mg päivässä reseptin mukaan. Kyllä ainakin itsellä laskut olivat aika "mahdottomat". Sanoisin että vuoden xanorin käyttö oli ainakin itsellä huomattavasti helpompi lopettaa ja se oli samoilla milli määrillä.
Aamu alkaa A.lla illan päättää A
DOLO
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kirkas » 18.10.2009 02:52:56

Taivaan lahja ja taivaan lahja.. hyvät ja huonot puolet näil laillisil ja laittomil huumaavilla aineilla on. Joka tapauksessa pyydän ensviikon puolivälissä lekurin vaihtaa (testiksi) tällä hetkellä Diapam 10mg Diapam -> 2mg Rivatrileihin, kuten selostanut, auttaa ahdistukseen molemmat (riva hitaammin, mutta kauemmin ja se on iso plussa) ja molemat rentouttaa lihaksia johon tarvin myös bentsoja. Ihan noita bentso annosvertailu listoja se on aika selvä et 3-4x10mg Diapam vaihtuu 2mg Rivatriliin vastaavuushan on "sama" listojen mukaan, mutta ei ne ihan yks yhteen mee, mutta kyllä se 2mg alotusannos sopii, sitä voi muokata jos tarvii sitten ja jos toimii lääkinnällisessä käytössä ja kakkoset saa 4 osaan eli voi helposti pistää 1mg tai vaikka 0.5mg jos haluaa, ite meinaan ottaa melkein aamusta heti sen 2mg, vaikuttaa aika hyvin päivän. 0.5mg rivat oli myös ennen 2 jakoviivalla, nykyään vaan yhdellä, mutta enpä niitä.. purkki menee hetkessä jos annos hilautuu tonne 3mg/vrk, mutta eipä mennä asioiden edelle, katotaa nyt mitä mieltä lääkäri.

Opiaattikuosin boostaukseen vaan syönyt rivoja ja ne toimii vasta 0 tolella itellä 5-10mg annoksilla, mutta lääkekäytössä varmasti ihan eri kun haluaa vaan ahdistuksen pois ja lihakset rennoiks. Toi "kuosi" annoksen suuruus selittyy varmaan aikalailla sillä, ettei Klonatsepaami oo erityisen sedatiivinen..
thats it!
kirkas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja monivamma » 21.10.2009 16:16:45

hmm, vaikee topik. sanoisin että se on taivaan lahja niille jotka kärsii vaikka epilepsasta tms. ja auttaa ahdistukseen sen 2-3kk, sitten sitä vain saada lisää. siinä mielessä huono. ja klonatsepaamilla on niin pitkä(aprox 36h) halflife., puolliintumisaika. vain diatsepaamilla puoliintumisaika on suurempi, hmm, lahemmas 100h.

itse olen syonyt rivatrilliä 4v annoksella 6mg/pv. mutta sitten tuli vähän esteitä vastaan mistä menin vähän maihin niin suurensin päiväannostani. ahdistus ei lahtenyt enaa pois niin psykiatri ehdotti lyricaa.

en tiedä teistä mutta ei mulla lyrica 600mg/pv aiheuta mitääm sivuoireita. tainoh, ekana päivänä kun otin sen 1600mg niin käsi lähti sijoiltaan, tyttoystava jätti, kaverit lähti veks. yhtä kaveria lukuunottamatta. :cry:

mutta pöh, empä tuumi enää vanhoja ajatuksia. eli uus olut ja paukut. ehkä vahän lisaa lyricaa. :lol:

tulee vaan
monivamma
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gepacod » 23.10.2009 13:21:17

Mites vertaatte Rivatrilin ja Sirdaludin vaikutuksia nimenomaan kouristuksissa ja lihaskrampeissa? Itellä yhdistelmä diatsepaami + sirdalud,mutta tuntuu ettei enää kramppeihin tehoa,vaikkei bentsoja oo enää viihteilyyn tullu rouskittua.Kannattaisko vaihtaa,kivut ja diagnoosit on sellasia että Oxycontejaki saisin jos huolisin,mut tiedän että siltä tieltä ei tultais takas...
gepacod
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja KILLZYOU » 24.10.2009 22:13:46

Itselläni on 2x2mg aamuun ja päivään 2mg ja iltaan 2mg, puhumattakaan muista lääkkeistä mutta auttaa parhaiten ahdistukseen ja paniikkiin todellakin. Xanori myös mutta menee semisti pöhnään liikaa ja alkaa tekee mieli kuosaa vitusti :D
KILLZYOU
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna