Olet täällä

Mitä mieltä MDPV:stä`?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä mieltä MDPV:stä`?

ViestiKirjoittaja Meri_Kukka » 16.7.2009 01:36:25

Olen huomannut tutkareista en siis puhu mdpv, mut et muista näkö voi huonontua huomattavasti pitkäksi aikaa sekä kauheeta pään särkyy monta viikkoa. Riippuu vähän kui paljovetää ja mitä. En tiedä tosta MDPV koska en uskalla enää kokeilla.
Meri_Kukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jema » 17.7.2009 06:22:46

kertokaa vaarat ym. MDPV aineesta, huonoja kokemuksia!!!!!

Olen kamun kans kokeillut ko. ainetta ja luulin sen olevan pirii,mut ei ollut ja sain tiedon noin poul timmaa ku oli tullut tempastuu ne! Ja olo oli helvett.... laatta meinas tulla ja nuppi poksahtaa! Jos oisin ottanut samanlaiset vedot ku normisti, ni en usko et olisin kirjottamassa teille kohtalotovereille!
Mita toi skeida on ja mika ainesosa tosta tekee niin vaarallista ja paskaa??? Onko teil MDPV haissut tai tullut makua niinku nopeesta tulee??? Meille ei kumpaakaan! Ei polta ees hius suonia! Kumma juttu!
Eli KUKA OSAA KERTOA MIKSI SE ON NIIN VAARALLISTA???
Ja millaisii eri myrkkyi siin on esim, se kaikkein vaarallisin tai haitallisin, mm. aivoihin???
EN HALUA TODELLAKAAN TEKO-OHJEITA!!! En suosittele kelleen tyypille, ottakaa normaalii nopeeta jos on pakko.
Tost tulee monia kuolemia, varsinki nuorille ja ahneille! Olis kiva ku jossain kerrottais esim,netis,vinkis,uutisis monta kuoleman tapausta toi on jo aiheuttanut ja voitas enempi mainostaa sen riskei esim sokeutuu ja tiedottaa miks on niin vaarallinen!!!! Tai ainakin silt tuntui se paska! :shock: :?:
jema

ViestiKirjoittaja gekko » 17.7.2009 16:15:05

jema kirjoitti:kertokaa vaarat ym. MDPV aineesta, huonoja kokemuksia!!!!!

Olen kamun kans kokeillut ko. ainetta ja luulin sen olevan pirii,mut ei ollut ja sain tiedon noin poul timmaa ku oli tullut tempastuu ne! Ja olo oli helvett.... laatta meinas tulla ja nuppi poksahtaa! Jos oisin ottanut samanlaiset vedot ku normisti, ni en usko et olisin kirjottamassa teille kohtalotovereille!
Mita toi skeida on ja mika ainesosa tosta tekee niin vaarallista ja paskaa??? Onko teil MDPV haissut tai tullut makua niinku nopeesta tulee??? Meille ei kumpaakaan! Ei polta ees hius suonia! Kumma juttu!
Eli KUKA OSAA KERTOA MIKSI SE ON NIIN VAARALLISTA???
Ja millaisii eri myrkkyi siin on esim, se kaikkein vaarallisin tai haitallisin, mm. aivoihin???
EN HALUA TODELLAKAAN TEKO-OHJEITA!!! En suosittele kelleen tyypille, ottakaa normaalii nopeeta jos on pakko.
Tost tulee monia kuolemia, varsinki nuorille ja ahneille! Olis kiva ku jossain kerrottais esim,netis,vinkis,uutisis monta kuoleman tapausta toi on jo aiheuttanut ja voitas enempi mainostaa sen riskei esim sokeutuu ja tiedottaa miks on niin vaarallinen!!!! Tai ainakin silt tuntui se paska! :shock: :?:

Laatan lentäminen (/melkein lentäminen) on "ihan normaalia", mulla on lentäny laatta ihan puolikkaista vedoista (=puolet normiannoksesta), kumma juttu miten toi pistää pakin ihan sekasin. Kannattais aina maistella ja haistella sitä pulveria ennen kuin rupeaa vetämään, ja muutenkin tuupata se mäntä vähän hitaammin pohjaan tai pitää puolessavälissä pieni breikki. Mä vedän aina ekat vedot aika hissukseen kun on kamaa minkä vahvuudesta ei tiedä.

Oishan se kiva jos asioista vois uutisoida asiallisesti eikä vaan huutaa "SEKSIHUUME, SEKSIHUUME!!!".

MDPV on varmaan ainoa douppi mitä voisin kuvitella vetäväni pöntöstä alas vapaaehtoisesti.

rEdit;
joo ihan hajutonta ja mautonta se on aina ollut.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja susi-tyttö » 18.7.2009 01:45:22

Tulee tuhoamaan vielä järjettömän monta elämää. Moni lähipiirissä vetää tota ja tiedän itteni lisäks vain yhden joka on selvinnyt ilman psykoosia. Ite haluisin irti, mut tää koukuttaa ainaki mut ihan hemmetin pahasti!! mulla ennen ollut piri se elämän rakkaus, mut nykyään ajatuski kuvottaa. Nyt on vaan pv,pv,pv... :evil: Musta on tullu tunnekylmä, ylemmyyden tuntonen, joka asiasta kilahtava riutunut nistin irvikuva joka vielä pirin kaa piti kiinni harvoista periaatteistaan ja oli ihan vitun ylpeä että niitä oli! ettei vaan antanu ihan kaiken mennä paskaksi. Nyt ei enää oo periaatteita. Ihan tyrmistyneenä seuraan tavallaan sivusta tätä elämäni murenemista, mut ei vaan saa tehtyä mitään. Tällasta tänään.
susi-tyttö

ViestiKirjoittaja kirkas » 18.7.2009 04:49:32

^jännä miten ihmiset on niin erilaisia, en ikimaailmassa olis tohon kamaan voinut jäädä kiinni (ellen ois sit vetänyt ja vetänyt ja vetänyt ja kai siitä viekkarit tulee ja sitten..) muttakun tuosta ei euforiaa saanut erityisemmin (ekat vedot oli jees) loput kolme iha ok stimua, mutta ei mitään IHANAA ei sinnepäinkään. Ei tajua miten tuosta voi tykätä jotkut noin paljon ja tuhota ja tappaa ittensä. Ei tietenkään kaiki tajua jarrujakaan, mutta jarrut nyt vaan on kuninkaita ;)
thats it!
kirkas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chronic » 18.7.2009 10:52:04

Meri_Kukka kirjoitti:Olen huomannut tutkareista en siis puhu mdpv, mut et muista näkö voi huonontua huomattavasti pitkäksi aikaa sekä kauheeta pään särkyy monta viikkoa. Riippuu vähän kui paljovetää ja mitä. En tiedä tosta MDPV koska en uskalla enää kokeilla.

Aijaa..En tiä sitten mitä oot mennyt vetämään, mutta kyllä mulla on ainakin kaikkien tutkareiden jälkkärit hävinny siinä 24~72h ottamisesta. Mutta kuten sanottiin niin ihmiset on erilaisia...

Kannattaa kuitenkin noiden tutkareiden kanssa olla aika varovainen, selvittää olemassa olevat faktat ja miettiä vielä sen jälkeenkin aika tarkasti ennen kuin alkaa suuhunsa/nenäonteloonsa saati suoniinsa mitään survomaan.

Kun eiköhän sanan tutkimuskemikaalit pitäisi kertoa jokaiselle vähänkin järkeä omaavalle, että kyseisistä kemikaaleista ja niiden vaikutuksista/haittavaikutuksista(ennenkaikkea mahdollisista kroonisista haitoista) on verrattain vähän tutkimustietoa?

Tuosta MDPV:sta ei btw omia kokemuksia ole. Enkä usko, että tuleekaan...
Every man dies, but not every man really lives.
Chronic
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 19.7.2009 07:12:33

Mä oon tähän päivään mennessä vetäny MDPV:tä alle kymmenen kertaa (tosin joka kertaan kuuluu ne 2-4 vedot ja yön yli valvominen), ja joka kerran jälkeen rupee yököttämään enemmän ja enemmän, ihan kirjaimellisesti. Taidan heittää vikat vedot menemään, ei tollasta paskaa voi edes antaa eteenpäin. Piristä sentään tulen sosiaaliseks ja koen nousut mukaviksi, mut ton kuran ns. "nousuja" (=oksennus nousee mahasta suuhun) en millään voi kehua eikä meinaa seurustelustakaan tulla mitään kun pää ei toimi. Mulla menee ekojen vetojen jälkeen kuuppa yhtä jumiin kuin 2-3vrk pirivalvomisella. Muutama kaveri löytyy ketkä vetää sitä mieluummin kuin piriä, mut suurin osa tutuista inhoo sitä sydämensä pohjasta.

Aika hassua miten voi kama jakaa noin radikaalisti mielipiteitä, mulla ei ainakaan tule heti mieleen toista douppia minkä suhteen olis noin (tarkoitan lähinnä ihmisten fyysisiä eroavaisuuksia). Toki on nää perinteiset Hitaat vs. Nopeet mut...
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja p5yk0 » 21.7.2009 08:58:06

Hullujen puuhaa sanon minä. Lähes päivittäin hoidan ihmisiä jotka vetää mitä naamansa eteen saavat mutta MDPV on lakan ohella se paskin kama minkä kanssa jengi ei osaa toimia ja vetää homman överiks. MDPV aiheuttaa tosiaankin muutaman päivän putkissa, ja joillakin jo laakista, paljon psykoottisemman ja tilan kuin esim. piri, en ymmärrä miten kukaan sitä roskaa voi hehkuttaa. "MDPV-vainot" vaikuttaa myös paljon rankemmilta muihin piristeisiin verrattuna, pirivainoista ihmiset pystyy kuitenkin helpommin tiputtelemaan maanpinnalle jos tietää mikä on meininki ja mitä pitää sanoa. Myös rauhoittavien lääkkeiden vaste MDPV:tä käyttäneille on huono mikä hankaloittaa näiden ihmisten hoitoa. Omakohtaista kokemusta en siis omaa tuosta paskasta enkä aio sitä myöskään hankkia.
p5yk0

ViestiKirjoittaja MorningStar » 1.9.2009 17:45:33

Totaalisen kammottavaa paskaa. Kauheimmat laskut ikinä.
Ei ihme että jengi sekoaa tästä.Ei koskaan enää.
"Huumeita voidaan tarkoituksellisesti käyttää uskonnnollisissa menoissa toisille tasoille pääsemiseksi. Usein kyseessä on kuitenkin vain surkea pako"
MorningStar
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja miltsu » 10.9.2009 05:30:10

mä tutustuin tähän kirjainhässäkkään silloin joskus alkuvuodesta ja vanha heila piri jäi. tämä varmaan poistetaan taas hehkutuksena, mutta haluun kertoo mitä tää mulle alkuihastuksen jälkeen on tehnyt. näit kirjaimia oon kokeillu montaakin versiota mitä tuolla pyörinyt ja samalla tavalla laatu vaihtelee niinkuin pirissäkin. parhaimmillaan huimat nousut, [Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin toimitus] ja pitkä vaikutus. mutta joka ikinen kerta ne laskut muuttuu pidemmiksi ja rankemmiksi kun aikaisemmin. pirilaskuja oon aina pystyny rauhottelemaan bentsoilla, mutta tän suhteen bentsot on ihan yhtä tyhjän kans. buprella oon helpottanu laskuja silloin kun on tilanne sallinut, mut muuten seuraus on kahen päivän tärinä.

viimeksi kun kiskoin muutaman päivän putkeen, sain sellasen kivan pikku psykoosin, näin hyönteisiä seinillä ja lattioilla ja ne riivas mua ja mä juttelin jotain täysin sekopäistä takaisin. sit raidin puutteessa suihkutin koko kämpän täyteen hiuslakkaa ja puin hirveen kasan vaatetta päälle. mulla oli tietoisuus jotenkin tallella, ajattelin et tää johtuu tost tuotteesta, mut ei se juuri kärsimystä lieventänyt.

et sellanen kultanen tämä kirjainhässäkkä. luopuisin [Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin toimitus]
kun on valittava kahden pahan välillä,
valitsen aina sen jota en ole vielä kokeillut
-mae west-
miltsu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tsih » 10.9.2009 14:17:34

Mulle se ei ainakaan sovi, saan rytmihäiriöitä ja siitä tulee tosi inhat tärinät kuten RC:illä on tapana. Ainakin meilläpäin on ollut useita myrkytystapauksia kun annokset ovat niin pieniä ja toisaalta taas toisia on jatkettu arvaamattomasti. Niin ja monille tulee laskuissa helvetinmoiset vainot, pahemmat ku piristä ikinä..
tsih

ViestiKirjoittaja Snow » 11.9.2009 10:54:37

Mulle ei ole ikinä tullut kyseinen päihde vastaan. Mun tietääkseni kenellekään tutullekaan. Johtuukohan paikkakunnasta.
Snow

ViestiKirjoittaja gekko » 12.9.2009 20:43:23

tsih kirjoitti:saan rytmihäiriöitä ja siitä tulee tosi inhat tärinät kuten RC:illä on tapana.

Kai tiedät ettei RC:t ole mikään lääkeaineryhmä kuten vaikka bentsodiatsepiinit, eivätkä siten aiheuta mitään tietyntyyppisiä laskuja. RC:t on mitä sattuu. Toki jotkut niistä ovat samantyyppisiä, muttei se mikään sääntö ole.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja olli-pekka » 12.9.2009 20:53:07

Vois tulla lisää laillisia "tukimus kemikaaleja" markkioille. Kiva tutkia omaa päätä välillä. ;)
olli-pekka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja miss_jj » 23.9.2009 06:16:24

----
Viimeksi muokannut miss_jj päivämäärä 25.6.2010 19:33:31, muokattu yhteensä 1 kerran
miss_jj
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna