Olet täällä

Mitä teet nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt

ViestiKirjoittaja 1970 » 2.7.2021 09:13:38

Alanpa reenaamaan eli käynnistän tän kuun proggikset,

viikonloppuja tyypeille
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Maatiaiskissa » 2.7.2021 22:17:07

Syön kohta kanasoppaa ja ruisleipää. Eilen Beck jännärin jälkeen söin kolme grillimakkaraa, jotka rohmadutti mun verensokerit täysin. Se on just tätä roskaruokaa mitä tarjoillaan halpaan hintaan.
Maatiaiskissa
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Parsio » 4.7.2021 04:44:41

Maatiaiskissa kirjoitti:Syön kohta kanasoppaa ja ruisleipää. Eilen Beck jännärin jälkeen söin kolme grillimakkaraa, jotka rohmadutti mun verensokerit täysin. Se on just tätä roskaruokaa mitä tarjoillaan halpaan hintaan.

Tuttua kun mul diabetes. Ekaa kertaa pari viikkoo sitten joutu kamu tilaa lanssin, kun mä tipahdin. Mittasivat 1,5 verensokerin. Hämmentävää herätä eikä tajuu mitään. Jotenkin sen jälkeen mun muisti pätkinyt tosi paljon. Olin edelllis pvänä liikuntaa ihan tusti joo harrastanut ja tölkkejä keräilly.

No ny mä kuten aina niin itteeni hyväilen pippelistä.
In nomine dei nostri Satanas Luciferi Excelsi
Parsio
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 5.7.2021 08:28:15

Ka, alanpa just kohta kokkailemaan. Aamuyöstä otin ne esille. Raa´at lihat, jotka nyt sulavat ruoka/himasalin pöydällä. Neljä kilova jauhelihaa ja pari isoa makkarapakettia. Tästä tulee vielä hikinen puhde ja ajankohta on 28 sisälämmöllä täysin väärä tähän hommaan. On kuitenkin duunattava Petterin pakastin täyteen ehtaata ½valmisteshittiä. Hämmentänen pussipohjaiset eliittieinekset messiin. Tämä on keittiöeinsteinin perussettiä, jossa hiilihydraatti- ja proteenijohdannaiset sekoittuvat luontaisen kauniisti makuelämysten saaristoon, luoden illuusionomaisen kokemuksen jostain eksoottisen elähdyttävästä uutuudesta, jonka aiheuttamat rankat kouristukset ravistelevat ruokailijan rujoa roppaa elämyksellisesti juuri oikeista kohtaa ja salpaavat runouden hengen.

Lounas on sentään ihan ammattikokin ja rakkaan naiseni käsialaa. Mikäpä onkaan parempaa, kuin... no niin,
mennäänpä sitten eteenpäin...

Tässä kämpässä ei oikeestaan ole keittiötä, vain keittokatos, jonka olen nimennyt ihan ite.
Ehkä neliön verran keittokomeroksi tunnettua lattiapinta-alaa, mutta se riittää oikein hyvin.
Edellisessä kämpässä oli kyl helvetin hyvä kitseni, mutta Jussinkylässä oli mahdotonta asua.
Onneksi se aika on koko ajan haalistumassa ja takanapäin se varmasti onkin ja
½ veetä tulee tässä tänkertaisessa keskustan asunnossa täyteen tuota pikaa.

Tätä päivää vaan kaikille ja tehkää hyvin,

haista maista kesä, tupakatta tottakai !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 5.7.2021 10:12:54

Perkele, kun tuli tymäkät, tuliset ja tuhdit satsit ja yhdeksän kahden litran pänikkää, astiaa, kaukaloa, ämpäriä ja lodjua aivan täyteen.

Ei tätä kyl viitti kovin usein näissä lämmöissä ja oksentavan ja ripuloivan koiran kanssa duunata, ah

joo, tästä ja näin ====>>>>
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 6.7.2021 07:02:08

Koitan pelastaa pakastimen. Se ylikuumeni yöllä ja tyhjensin sen kolmen aikaan ja siirsin kipot, astiat ja ruukut jääkaappiin.
Nyt oon sulattanut sen perkeleen ja käynnistin kammesta uudelleen ja totean, että se saatanan susi kuumenee edelleen ja
on tulikuuma paikoittain. Vjittu, mikä romu halpaan hintaan. 77 litraa paskaa. Varmaan ihan okei muuten, ja sähkönkulutuksen maksimoimisen suhteen, sekä tilaa varastavana tyhmänä kaappina, mutta se on ennenkaikkea lähinnä superlämpöpatteri
näillä muutenkin rajattomilla helteillä ja turvallisuusriski, sekä vitutuksen iso lähde ja tarpeeton rahareikä.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 6.7.2021 09:40:16

^ Joo, ehkä en heitä sitä romua vielä ikkunasta kadulle, vaan käytän sen loppuun asti.
Vaihdoin valtavat, pakastettavat artikkelit päittäin kahteen kertaan jääkaapin pakastimen ja ton lämpöpatterin välillä.
Säädin myös tehoja alaspäin ja viiveellä se alkoi hieman pinnalta viilentymään ja toivottavasti sisällä pysyy routa ja siperia, ah ´

kun mä häntä rakastin, hän kohteli mua kuin pakastin.

En rakasta mammonaa ja näitä härveleitä, vempaimia ja ihmisen teknologisia aikaansaannoksia liikaa.
tykkään niistä ja diggailen kympillä ja nautin tuloksista, viihteestä ja ylläpidosta.
Jo isävainaani lausui kasarilla, vikalla vuosikymmenellään, että
rakkaus-sana on kokenut inflaation. Jos mitäkin sanotaan rakastettavan,
kuten pihviä, autoa, aamuista rapularyyppyä, nikotiinia ja tuuletinta.
Ne on silti vain asioita, esineitä, eikä niiden pauloihin pidä liikaa juuttuman, sanon minä.

No, jatkuu jatkuu

:arrow:
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja PatrickBellamy » 6.7.2021 09:59:26

Syön ensimmäisen ateriani myöhemmin päivällä ja näen parannuksen fokuksessani
PatrickBellamy
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.7.2021 10:17:14

Tulin, näin safka-ainekset ja kokkasin.

Tulen näin voitin, sanoi palohenkilö, mut mä peittosin orastavan tai suorastaan polttavan sudennälän.

Eilisestä viisastuneena ja kaukonäköisenä irrotin palohälyttimen irti katosta kriittisessä hellavaiheessa.
Sen kimeä, uliseva huuto haittaa alkusammutusta tai lähinnä keskittymistä ja palopeitolla operointia.
Saundi muistuttaa elämäänsä pahoinpitelevää, turhan ja merkityksettömän kestokeijon vaikerointia.

On pieni notkahdus hellespedestä ja siksi tämä kaksio ei ole niin palava pätsi, mutta kohta mennään taas.

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.7.2021 23:46:00

1970 kirjoitti:Koitan pelastaa pakastimen. Se ylikuumeni yöllä ja tyhjensin sen kolmen aikaan ja siirsin kipot, astiat ja ruukut jääkaappiin.
Nyt oon sulattanut sen perkeleen ja käynnistin kammesta uudelleen ja totean, että se saatanan susi kuumenee edelleen ja
on tulikuuma paikoittain. Vjittu, mikä romu halpaan hintaan. 77 litraa paskaa. Varmaan ihan okei muuten, ja sähkönkulutuksen maksimoimisen suhteen, sekä tilaa varastavana tyhmänä kaappina, mutta se on ennenkaikkea lähinnä superlämpöpatteri
näillä muutenkin rajattomilla helteillä ja turvallisuusriski, sekä vitutuksen iso lähde ja tarpeeton rahareikä.

Pakastimet tykkäävät leikata kiinni helteillä. Tämä on yksi niitä nurinkurin-juttuja, joista huomaa, ettei tekniikka niin kovin pitkälle olekaan kehittynyt. Oma pakastin ei onneksi ole vielä antanut mitään hälyyttäviä merkkejä, mutta yhtenä päivänä kaupassa sellainen oikein iso pakastinkaappi kävi niin kierroksilla, että tuli melkein kiire ulos ennen kun se räjähtää.

Mä suren. Tiistaina tuli tieto, että rakkaan veljeni maalliset kärsimykset ovat sitten lopullisesti ohi. Olen lähinnä itkenyt sellaiset reilut pari päivää putkeen :cry: . Nyt tuntuu siltä, että ainakin hetkellisesti riittää tätä lajia. Nukuttua olen saanut ihan okei, jos tosin lääkkeillä(Nyt ilman lääkkeitä jäivät unet vähiin, vaikka ihan hyvin nukahdinkin) ja ulkona käynyt. Mökkihöperöityminen on viimeinen asia, mitä tässä kaipaan. Olen kyllä myös tosi helpottunut ja sitä mieltä, että oli se aikakin jo lähteä. Aikamoista tuskaa ne loppuajat olivat. Mopo ja muut mömmöt auttoivat kyllä hyvin kipuihin ja saattohoidossa palvelu pelasi, mutta on siinä kaikenlaista muutakin. Ei se ihan niin mene, että köllötellään vain onnellisena opioideissa kirjaimellisesti vailla huolta huomisesta, kun kerrankin saa vetää huumeita oikein luvan kanssa ja parempi överit, kuin vajarit(Veljeni ei ollut koskaan narkkari. Tämä ihan tarkennuksena, jos tuosta sai sellaisen käsityksen). No, kuolemakin on elämää ja elämä jatkuu. On mulla vielä toinen veli ja paljon muita rakkaita elossa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 9.7.2021 05:23:22

^ Osanottoni :( ja en oikein muuta osaa sanoa. Vaikka kuolema tähän kiertoon kuuluukin,
niin aina se niin lopullista on. Surra pitää ja se on luonnollista myös.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 10.7.2021 07:29:16

Budjaan punkassa, kuuntelen ukkåsta ja valmistaudun koiralenkille beiben kaa. Onkin paikallaan, että ees vähän tuleepi viilennystä.
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 13.7.2021 06:11:26

^^ Kiitos, Mick. Eiköhän tämä tästä päivä kerrallaan.

Nyt heräilen hyvin nukutun yön jälkeen hellepäivän puuhiin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 13.7.2021 07:36:59

^ Ole hyvä ja voi hyvin, paremmin.

Ka, tuli jonkin verran leivottu näppistä ja tarinaa taas,
ja aivan viikko-ohjelman mukaisesti rykäsemme tästä lenkille ja
sitten panen reenaten. Tästä tulee päivä ja tuli koisittuakin jopa n. 7 timmaa.

Pyykit kuivui aika nopeesti tässä kuumuudessa, mutta jouduin vaan pesemään ne toistamiseen, kun unohdin sen vjitun pesuaineen !
Olen biorytmisesti kehittyvässä ja rakentavassa moodissa, joten keksin tähänkin lapsukseen parannuskeinon ja
se on laittaa pyykinpesuainaputeli tyhjään pesurumpuun, josta sen luulisi huomaavaan ja muistavan...

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 26.7.2021 20:07:48

Juon kaljaa. 8)
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna