Olet täällä

Mitä teet nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt

ViestiKirjoittaja panda » 12.9.2009 15:56:39

panda kirjoitti:poltan hitit ja meen viereiseen puistoon potkii fudista :lol:

alko muuten samantien sataa prkl :evil:
panda

ViestiKirjoittaja Rooster » 12.9.2009 16:29:53

Korkkaan ensimmäisen oluen ja menen tohon terassin aurinkotuoliin makoilemaan 8)
Rooster
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 12.9.2009 18:07:07

Noo mä tulin saunomasta ja nyt nördäilen koneella tovin ja kohta meen kuuntelee musiikkia ja vaivun
samalla valveuniin. Eli toisin sanoen nautin olostani niin paljon kun vaan mahollista.
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 13.9.2009 15:05:37

Heräsin tovi sitte vaatimattomilta 15 tunnin unilta ja kävin suihkussa nyt juon kahvia ja naatiskelen
kun tramadoli nousee kera lyyrikan. Hyvää olooo 8)
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja panda » 13.9.2009 16:32:45

palikka87_ kirjoitti:Heräsin tovi sitte vaatimattomilta 15 tunnin unilta ja kävin suihkussa nyt juon kahvia ja naatiskelen

palikka tuu tänne :lol:
panda

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 13.9.2009 16:45:25

panda kirjoitti:
palikka87_ kirjoitti:Heräsin tovi sitte vaatimattomilta 15 tunnin unilta ja kävin suihkussa nyt juon kahvia ja naatiskelen

palikka on rahatoooOOO ainanki loppukuuhun asti. tuli ostettua dikipoksista lähtien kaikkea hauskaa kotiin.
ja ryypättyä ja ja ja... meinattiin frendin kaa tulla alkukuusta stadiin, mut se sit jäi. :(
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iloinenhylje » 13.9.2009 17:37:56

Odotan viikonloppua.
iloinenhylje
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja panda » 13.9.2009 18:13:02

palikka87_ kirjoitti:
panda kirjoitti:

palikka on rahatoooOOO ainanki loppukuuhun asti. tuli ostettua dikipoksista lähtien kaikkea hauskaa kotiin.
ja ryypättyä ja ja ja... meinattiin frendin kaa tulla alkukuusta stadiin, mut se sit jäi. :(

hetiku saat rahaa tuut tänne köllöttää :roll:
panda

ViestiKirjoittaja gekko » 13.9.2009 18:54:25

palikka87_ kirjoitti:Juon coca'colaa ja syön pandan täytelakuja :)

***** kun piti tän viestin osua silmiin! Nyt on pakko lähtee hakee kaupasta täytelakuja, limuista en välitä.
Eli olen lähdössä kauppaan ostamaan makeisia. Sitä ennen luin tätä palstaa.

dark magus kirjoitti:heräsin reflapainajaisesta

Mikäs sulla on poistumassa? Tramadol?
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Exilim » 13.9.2009 19:25:09

Ihan asian vierestä, olitko sä Gekko asunnoton? Muistan jostain lukeneeni ett sulla oli omaisuutta suurinpiirtein läppärin verran...
Exilim
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 13.9.2009 20:28:12

panda kirjoitti:hetiku saat rahaa tuut tänne köllöttää :roll:

Jepulis vastasin mailiin.

gekko kirjoitti:
palikka87_ kirjoitti:Juon coca'colaa ja syön pandan täytelakuja :)

***** kun piti tän viestin osua silmiin! Nyt on pakko lähtee hakee kaupasta täytelakuja, limuista en välitä.
Eli olen lähdössä kauppaan ostamaan makeisia. Sitä ennen luin tätä palstaa.

Noi täytelakut on halpoja ja helskutin hyviä. ja kun pussissa lukee panda ni tuoreus on taattu 8)

edit: meinas melkein unohtua, et mikä topik kyseessä. no mä meen harjaamaan hampaat ja ajattelin oikasta
itteni seuraavaks tonne sängyn pohjalle sitä ennen yölääkitys nassuun jos ottas taas pienet tirsat.
Kuva

palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 13.9.2009 21:50:27

Exilim kirjoitti:Ihan asian vierestä, olitko sä Gekko asunnoton? Muistan jostain lukeneeni ett sulla oli omaisuutta suurinpiirtein läppärin verran...

Hyvä muisti sulla. :) Kuinkas moista kyselet? Oletko kaunis nainen joka haluaa mut asumaan luokseen, ja joka sattuisi olemaan lääkäri? :P

palikka87_ kirjoitti:Noi täytelakut on halpoja ja helskutin hyviä. ja kun pussissa lukee panda ni tuoreus on taattu 8)

Aijai, pandan täytelakuja ja pätkis mini biittejä (kiva et noita ruvettiin myymään pusseissa, pätkis patukka on ollu mun herkkua jo kolmattakymmenettä vuotta).
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Exilim » 14.9.2009 12:04:13

gekko kirjoitti:
Exilim kirjoitti:Ihan asian vierestä, olitko sä Gekko asunnoton? Muistan jostain lukeneeni ett sulla oli omaisuutta suurinpiirtein läppärin verran...

Hyvä muisti sulla. :) Kuinkas moista kyselet? Oletko kaunis nainen joka haluaa mut asumaan luokseen, ja joka sattuisi olemaan lääkäri? :P

Heh, en sentään (hyvä huomata ett joku muukin fantasioi lekurista).
Joskus kun en vielä doupannut, tapailin yhtä lekuria. Ei tarvinnu kun valittaa pääkipua, niin oli jo tramalia tyrkyttämässä.
Exilim
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 14.9.2009 15:59:30

No mut tässä tapauksessa potilas on vähän erikoisasemassa, vai pääsetkö sä kutittelemaan sun lekureita hameen alta? Kyllä sillä on jotain merkitystä. Oon mäkin antanu mun exälle buprea (n.~0,1mg, ehkä jopa alle) päänsärkyyn kun mitään muutakaan ei ollu (ei meistä kumpikaan vetäny sitä silloin, kaveri kuka käytti oli jättänyt pillerinsä meille), kyllä se kuulemma jeesas.
Exilim, oot päästäny kultaa karkuun, mä oon haaveillu/suunnitellu kauniin lääkärin naimista jo vuosia... Kyl tuleva lääkärikin kelpaisi*, jos sitä soluttautus yliopiston/lääkiksen opiskelijabileisiin niin mistä mun pitää alottaa tutkinnat, että löydän ne ekat bileet? Käynkö yliopiston ilmoitusseinältä kyttäämässä?
*Pitäis itsekin vähän valvoa ettei mee opiskelut ja molempien tulevaisuus ihan pipariks

Pahasti menee offiksi, pahoittelen. Mitä teen nyt; suunnittelen ruiskun ottamista pois hampaitten välistä, ja tupakan sijoittamista siihen tilalle, eli vetorööki olis paikallaan. Suuri ja ihmeellinen maanantaipäivä on kohta jo ohi.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iloinenhylje » 14.9.2009 18:31:48

Pohdin että tohtisko ottaa uudet vedot ku jäi vajaaks :/
iloinenhylje
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna