Olet täällä

Mitä teet nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä teet nyt

ViestiKirjoittaja Nnaana » 7.2.2019 04:32:14

Samaa kuin aiemmin tuossa mainitsin. Plärään nettiä. Aamupala tulee vasta kolmen tunnin kuluttua ja olis ehkä ihan kiva saada nukuttua vähän ennen sitä, ettei tarvitse hipihiljaa makoilla huoneessaan ja pelätä, että herättää huonetoverit.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 7.2.2019 04:54:31

^ Se on myös yksi ikävä puoli hullujenhuoneella tuo kimppahuoneissa majailu. En mä tosin muista siitä aikoinani mitenkään hirveästi kärsineeni(Riippui toki vähän huonetoverista ja sitä en arvaa sanoa, kuinka moni kärsi mun kanssani huoneen jakamisesta :mrgreen: :lol: ), koska olosuhteet ylipäätään ovat laitoksessa niin erilaiset, kuin siviilissä. Olisi privaattihuone silti ollut mukavampi. Ei tuo ihan tätä päivää enää ole, että ihmisiä pidetään joissakin makuusaleissa, oli kyseessä sitten lataamo tai somaattisten vaivojen osasto, mutta minkäs teet, kun ei niitä tiloja nyt niin vain hetkessä uusiksi pistetä. Tosin, rempataanhan tässä jo kaikki muutkin maan rakennukset sisäilmaongelminen vuoksi. Miksi siis pöpilät ovat välttyneet moisilta tyystin :mrgreen: ?

Nyt ilmeisesti muistelen lataamoaikojani :P . Lisäksi juon kahvia ja spämmään tänne jonninjoutavia.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.2.2019 07:25:38

Mietin mikä ihmeen poltergeist täällä on yöllä mellastanut :shock: . Yhden kaapin ovi oli auki herätessäni ja kaapin ylähyllyllä oleva pussi, jossa oli kierrätykseen meneviä vaatteita oli pudonnut lattialle. Kissoja en voi syyttää, koska noiden kaappien ovet ovat sellaista nk. naksautettavaa mallia, eivätkä kissat ole ainakaan tähän päivään mennessä oppineet niitä avaamaan, vaikka yritystä onkin joskus ollut. Isäntäkään ei tunnusta mitään :lol: . Olenkin tässä ehtinyt jo pohtia kaikenlaiset skenaariot läpi unissakävelystä siihen, että tämä talo on jotenkin laho ja vajoaminen aiheuttaisi kaappien ovien itsekseen avautumista. Oman mielenrauhani tähden tulin nyt kuitenkin siihen päätelmään, että kaapin ovi oli jäänyt illalla vahingossa auki joko mun tai ukkokultani jäljiltä ja se pussi sattui olemaan niin reunalla hyllyä, että tipahti sieltä ihan normaalin painovoiman ansiosta :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.2.2019 07:59:10

Odottelen, että pääsen käynnistämään pyykinpesukoneen. 22.00-6.00 tässä taloyhtiössä on virallinen hiljaisuusaika ja nyt on vieläpä arkipäiväkin, mutta koska pesukone pitää kohtuullista meteliä ja tämä on varsin äänieristevapaa talo, olen katsonut kohteliaaksi naapureita kohtaan käynnistää pyykkikone aikaisintaan aamukahdeksalta. Harvemmin mulla niin tuli hännän alla pyykkieni kanssa on.

Jahas, se alkaakin olla aika.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 25.2.2019 20:03:50

Odottelen, että toi miekkonen vastaisi, että hakeeko se mut lomalle. :evil: Okei, se on varmaan töissä, mut mun pershäiriöni sanoo, että se on nyt hylännyt minut.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 11.3.2019 07:46:39

^ Mitäs sulle muuten kuuluu tällä haavaa? Et ole nyt hetkeen kirjoitellut. Ymmärrän kyllä, ettet välttämättä nyt jaksa täällä roikkua ja päivitellä kuulumisiasi, mutta voimia ja parempia päiviä sulle toivottelen kuitenkin <3.

Mä juon nyt teetä ja odottelen taas, koska kehtaan laittaa pyykinpesukoneen pyörimään. Lisäksi mietin, pitäisikö investoida uuteen sohvaan. Ei vanhassa mitään muuta vikaa ole, mutta kissat ovat päässeet tekemään sille vähän(Eivät onneksi hirveän paljon) tuhojaan. Tosin, jos hommaan uuden, niin sittenpä heillä on uutta tuhottavaa, mikä ärsyttää vielä enemmän, kuin vanhan romun raapimispuuna käyttäminen :mrgreen: . No, jos kissoja mielii pitää, täytyy varautua näihin varjopuoliin, eivätkä nuo onneksi mitään ihan hirveitä täystuhoja ole koskaan täällä aikaansaaneet ja enimmäkseen purkavat energiaansa omiin raapimispuihinsa ja leluihinsa. Olisikohan olemassa jotakin sellaista nk. kissoja hylkivää sohvamateriaalia tahi muuta tehokasta kikka kolmosta tuota huonekalujen kynsimistä vastaan :? ?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 11.3.2019 08:41:20

^ Kiitos kysymästä. <3 Mä odottelen juuri sähköhoitoa. :x Juu, olen vielä pakkohoidossa, niin en ole jaksanut kirjoitella. Plus täällä on ollut viimeaikoina ihan helvetin uunoa juttua. Sinä sentään kirjoittelet järkeviä, josta saa jutunjuurtakin aikaiseksi, niin jaksan vastata. :D
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 11.3.2019 17:54:20

^ Jep, täällä on ollut taas oikein kunnolla vauhdissa tuo yksi trolli laskelmieni mukaan jo kolmannella nickillään spämmäämässä. Olisi edes hauska trolli, kuten Kale vai mikä exalkoholisti hän nykyään onkaan, mutta ei :x :roll: .

Nyt mä chillaan. Tulikin tänään saatua aikaan yhtä sun toista, vaikka aamusta meinasikin kovasti laiskottaa. Lisäksi lallattelen tässä itsekseni Muumien tunnaria, kun sellainen pälkähti nyt jostakin päähän soimaan :lol: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Moottoritie on kuuma

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 30.3.2019 13:04:57

Ajan kohti pohjoista, poltan jointista sativaa ja kajareissa pauhaa maailmanlopun veisut :mrgreen:
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 1.4.2019 02:56:17

Heräsin keskellä yötä, koska tuli ryypättyä perjantaina ja nukuttua lauantai kokonaan, sekä mentyä lauantaina aikaisin nukkumaan migreenin takia.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.4.2019 06:29:00

Tässä Plinkkiin spämmäämiseni ohella kuuntelen naapureita, jotka alkoivat bailata varsin äänekkäästi heti aamutuimaan. Ei se mua muuten häiritse, koska aloittivat vasta sen jälkeen, kun olin jo herännyt ja sain nukuttua oikein hyvin, mutta ihmetyttää vain hiukan, koska en tiennyt, että tässä talossa asuu porukkaa, joka tuollaista aamubilettämistä harrastaisi(Poislukien tämän meidän kämpän väki :mrgreen: ). Ehkä tänne on sitten muuttanut vastikään uusia naapureita, enkä vain ole huomannut.

Lisäksi pohdin pääni puhki, raaskinko investoida yhteen sohvaan. Löysin nimittäin todella ihanan sellaisen, jota nyt himoitsen, mutta nuukuus astui kuvaan JÄLLEEN. Ei se mikään niin kallis ole, että sen vuoksi konkurssiin joutuisin, mutta kun mä en aivan välttämättä tarvitse sitä ja pihi, mikä pihi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllö » 2.4.2019 10:31:25

Winston-84 kirjoitti:^ Jep, täällä on ollut taas oikein kunnolla vauhdissa tuo yksi trolli laskelmieni mukaan jo kolmannella nickillään spämmäämässä.

Viides "nickki" meneillään ja minkälainen on trolli? Itse kirjoitat ihan samanlaista höpinää päivästä toiseen kuten minäkin. :lol:
Pöllö
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllö » 2.4.2019 10:46:32

Esimerkiksi että kissat haisee pirille ja käkättää ikkunalaudalla katsellessaan parvekkeella olevia talitinttejä. :lol:
Pöllö
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllö » 2.4.2019 10:58:33

Nnaana kirjoitti:Heräsin keskellä yötä, koska tuli ryypättyä perjantaina ja nukuttua lauantai kokonaan, sekä mentyä lauantaina aikaisin nukkumaan migreenin takia.

Sun ryyneillä ei varmasti pahempaa krapulaa tullut.
Pöllö
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllö » 2.4.2019 11:40:19

Tiesitkö että Lasagne on aina parempaa seuraavana päivänä, paistettuna pannussa voin kera.
Pöllö
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna