Winston-84 kirjoitti:Mastodontti kirjoitti:Nauran Savusaunan "Testi kannabiksen käytön riskeistä" avaukselle

Mä tein tuon testin eilen ihan ajankulukseni ja mielenkiinnosta ja blaablaablaa...
Myös tuo Lataamosta löytyvä masennustesti, joka on jokin lyhennelty versio Beckin testistä on aika pöhkö. Se antaa mulle AINA tulokseksi
vähintään keskivaikean masennuksen ja
useimmiten vaikean masennuksen, vaikken olisi tippaakaan masentunut ja mä sentään luulen tietäväni, mitä on olla depiksessä.
Ihan rehellisesti vastaan kysymyksiin ja kyllähän mua tulevaisuus masentaa,
ihan pelkästään jo maailman ja yhteiskunnan tilanteen vuoksi, vaikkei henkilökohtaisessa elämässäni mitään ongelmaa sinänsä olisikaan. Univaikeuksista nyt kärsin säännöllisen epäsäännöllisesti, kuten olen kärsinyt koko ikäni. Eipä se ulkonäkökään kropan osalta niin miellyttävä ole ja miten voisi ollakaan, kun on ruhjonut itsensä kaameaan kuntoon yli kolmenkymmenen vuoden itsensä näännyttämisellä. Pettynyt olen itseeni monesti, kun onhan tässä tullut elämässä kaikenlaista kämmättyä ja aika epäonnistuneena ihmisenä voin itseäni pitää, kun ottaa huomioon, etten ole kovinkaan suuria elämässäni saavuttanut. Itsemurhasta olen tehnyt tarkan suunnitelman. En siksi, että olisin toteuttamassa sitä nyt ja toivottavasti en toteuta koskaan, mutta ihan siltä varalta, JOS joudun joskus elämässäni sellaiseen selkä seinää vasten -tilanteeseen, josta ei kerta kaikkiaan ole enää mitään muuta ulospääsyä.
Ihan elämän reaaliteettejahan nämä tällaiset ovat. Pystyn elämään niiden kanssa aivan mainiosti ja ilman, että kelailen niitä kaiken aikaa, eivätkä ne suinkaan hyvää mieltäni pilaa tai elämänhaluani latista. Tiedä sitten, millaisessa aivottomassa autuuden ja ajatuksettomuuden tilassa ihmisen pitäisi elää saadakseen ko. testistä ei-masentuneen tai edes lievästi masentuneen tuloksen

.