Olet täällä

Nikkisi alkuperä

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Nikkisi alkuperä

ViestiKirjoittaja recklessroad » 28.7.2019 23:04:30

Olen muuten kertonut tämän joskus, mutta toistetaan.

Mun oikean nimen anagrammi käännettynä englanniksi, yksi sana puuttuu.
Siinä kaikki.
recklessroad
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 29.7.2019 14:21:47

mä nappasin nimen runoilija Sylvia Plathilta. kun liityin krapulassa Plinkkiin Plathin kirja oli pöydälläni. sit ajattelin että koska juttuni ny ovat mitä ovat niin muotoillaan toi Plath Plaaksi. plaa plaa plaan mukaisesti. vai olisiko blaa blaa blaa ollut asianmukaisempi tai "oikeakielisempi".
Sylvia Plath ei kärsinyt alkoholismista, mutta mielenterveyden ongelmista senkin edestä. päätti päivänsä aika nuorena työntäen päänsä kaasu-uuniin. surullista. erinomainen runoilija, suosittelen.
entäs muut? onko nimimerkkinne perujaan jostain muistosta tai sankarista vai heititkö nimmariksesi vain hatustasi, kuten minäkin osittain tein vailla sen kummempaa merkitystä, samaistumispintaa tai muuta.
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.7.2019 06:21:56

Oma nickini tulee George Orwellin kirjasta 1984. Siinä päähenkilön etunimi on Winston ja tuo vuosiluku tulee luonnollisestikin kirjan nimestä. Se ei siis ole oma syntymävuoteni, joka on -80. Kyseinen teos on yksi ehdottomia lemppareitani ja silloin vuosia sitten, kun kirjauduin Plinkkiin olin sillä tavoin hassusti psykoottisessa tilassa, että koin jonkinlaista ihme samastumista tähän 1984:n Winston Smithiin :roll: :lol: . Ehkä vähän pöhkö nimmari, mutta olen tottunut siihen ja ei kai se vaihtamalla parane. Luultavasti keksisin jonkin vielä hölmömmän, joten ihan hyvin pärjään tämän nykyisen kanssa.

Korkinkadottaja kirjoitti:
Kysyin taannoin ylläpidolta, että voisinko olla jatkossa pelkkä Korkkis, mutta niillä on kuulemma tärkeämpää tekemistä. :?

Eikös tuo nickin vaihto käy aika helpostikin ottamalla yhteyttä ylläpitoon ja siis ihan niin, ettei tarvitse luoda uutta käyttäjätiliä? Ainakin jotkut ovat muuttaneet nimmariaan täällä noin. Vai onko niillä ylläpidossa sitten jokin "naamaraja", eli tiettyjä foorumilaisia, kuten esim. sinua, ei palvella.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 15:49:26

Nikki kertoo enemmän kuin tuhat omakuvaa. :lol:
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 11.9.2020 11:41:46

Kun viimeisen krapulani aikana huusin "PJOTRRR.. PJOTRRR" vessanpyttyyn :D :D
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.9.2020 06:05:15

^ Kuulostat ihan yhdeltä kaveriltani :lol: .

Olen aina ihmetellyt, miksi joidenkin ihmisten pitää huutaa oksentaessaan. Yökkiminen ja kakominen on pukliessa tyystin normaalia, ellei ole joku äänetöntä oksentamista tarkoituksella treenannut bulimikko, mutta niitä liioiteltuja ääniefektejä en ymmärrä. Luulisi sen vievän vain enemmän voimia, kun harvemman mielestä kai oksentaminen niin kivaa on vai onko kyse sitten jostakin kurjuuden maksimoinnista :? . Sama juttu, kun joidenkin pitää aivastaa sellaisella huutovolyymillä, että se kuuluu kilometrien päähän :shock: . Minä en varmaan onnistuisi saamaan sellaista ääntä itsestäni irti, vaikka yrittäisinkin ja vaikka muutoin voin olla varsin äänekäs tapaus.

Sori offista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 15.9.2020 08:36:18

Eikös tuo nickin vaihto käy aika helpostikin ottamalla yhteyttä ylläpitoon ja siis ihan niin, ettei tarvitse luoda uutta käyttäjätiliä? Ainakin jotkut ovat muuttaneet nimmariaan täällä noin. Vai onko niillä ylläpidossa sitten jokin "naamaraja", eli tiettyjä foorumilaisia, kuten esim. sinua, ei palvella.

Moi

"Ennen vanhaan" nimimerkin vaihtaminen ylläpidosta käsin onnistui, mutta nykyisessä teknisessä järjestelmässä se ei ole mahdollista. Nykyisellään nimimerkki on yhtä kuin käyttäjätunnus. Uuden käyttäjätunnuksen saa rekisteröitymällä uudelleen ja uudella sähköpostiosoitteella. Hankalaa myös meidän mielestämme, mutta tällä erää emme valitettavasti voi asialle mitään. Ja ei, ylläpidolla ei ole "naamarajaa", ihan tasa-arvoisesti palvelemme kaikkia :)

yt. toimitus
Päihdelinkin toimitus
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Hauki » 15.9.2020 17:07:34

Nikkini alkuperä tulee siitä kun sain 8-kilon hauen Inkoon saaristosta. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kun tappaa se koska oli niellyt hopeanvärisen JAK-uistimen syvälle kurkkuun ja pihtejä ei ollut. Fileroin sen kyllä ja paistoin fileet paistipannussa korppujauoheiden kera, sitkeätä se oli. Mua jotenkin inhottaa kalastajat jotka heittävät saaliin roskikseen mitä usein näkee esim Ahvenanmaalla minne Vikin-Line tarjoaa paketti matkoja niille jotka haluvat, syödä, dokata ja kalastaa.
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hauki » 15.9.2020 17:36:29

Päihdelinkin toimitus kirjoitti:

Moi

"Ennen vanhaan" nimimerkin vaihtaminen ylläpidosta käsin onnistui, mutta nykyisessä teknisessä järjestelmässä se ei ole mahdollista. Nykyisellään nimimerkki on yhtä kuin käyttäjätunnus. Uuden käyttäjätunnuksen saa rekisteröitymällä uudelleen ja uudella sähköpostiosoitteella. Hankalaa myös meidän mielestämme, mutta tällä erää emme valitettavasti voi asialle mitään. Ja ei, ylläpidolla ei ole "naamarajaa", ihan tasa-arvoisesti palvelemme kaikkia :)

yt. toimitus

Moikkis, Pinja olen unohtanut minun salasanan. Mitä tämän tyyppisessä ongelmassa pitäisi tehdä? Saako ylläpidolta uuden salasanan sähköpostilla tai tekstiviestillä?
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin moderaattori » 16.9.2020 08:30:31

Moi Hauki,

uuden salasanan voit tilata täältä: https://paihdelinkki.fi/fi/user/password

yt. moderaattori
Päihdelinkin moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Hauki » 16.9.2020 12:54:29

Päihdelinkin moderaattori kirjoitti:Moi Hauki,

uuden salasanan voit tilata täältä: https://paihdelinkki.fi/fi/user/password

yt. moderaattori

Kiitos. Nyt kaikki toimii taas. :)
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Buvidal24mg » 23.3.2022 18:50:04

alotin uudestaan korvaushoidon buvidal valmisteella enkä ole katunut.. nykyään annos on vaan himpun verran isompi :D
Ku mieliala nousee tietää käyneensä pohjalla.
Buvidal24mg
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna