Olet täällä

Nikkisi alkuperä

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Nikkisi alkuperä

ViestiKirjoittaja tikkukaramelli » 2.5.2013 13:29:13

Se vaan tuli jostain, en tiiä. Koitin keksiä sellasta nikkiä joka ei viittaa millään tavalla mun omaan nimeen tai itseeni.
taas yks lisää joka luuli pystyvänsä, huumeiden kanssa normaalisti elävänsä
tikkukaramelli
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sekaiv » 22.6.2013 18:27:17

Tän mä vielä muistan niistä ajoista kun tänne rekkasin. Eli kun mun tulee käyteltyä monia eri tuotteita ja iv:nä niin seka tulee noista eri tuotteista ja lopun jo tiedättekin :lol: Ja mun mielestä tolla nimimerkillä mun kirjoittelutkin välillä sopivasti valvoneena & fiilikset päällä sopii hyvin just tohon nimeen :lol: :oops: :roll:
sekaiv
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 22.6.2013 18:34:54

Tätä tuskin tarvitsee enempiä selventää. :roll:
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Luppis » 22.6.2013 19:36:52

Halusin nimen josta ei suoraan pysty päättelemään olenko mies vai nainen. Ja tietysti pidän luppakorvakaneista :lol:
Olen, ajattelen.
Luppis
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jäätelöauto » 26.6.2013 14:08:46

Ultra Bran ihan vitun korni biisi.
Viimeksi muokannut jäätelöauto päivämäärä 1.7.2013 11:30:44, muokattu yhteensä 1 kerran
"Your denial is beneath you, and thanks to the use of hallucinogenic drugs, I can see through you."
- Bill Hicks
jäätelöauto
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 26.6.2013 14:47:59

Oli ensimmäinen nickki, enkä halunnut nickiä, jonka voisi itseeni yhdistää. Erään läheisen ihmisen lempinimi, jota itse piti enemmän vittuiluna teiniajoiltamme.. :lol: Jälkeenpäin ajatellen ollut vain hyvä asia, ettei laittanut signeeraus-nimeä tai lempinimeä; vanhojen frendien olisi turhan helppo tunnistaa.. :roll:
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kalevi_Kalsari » 26.6.2013 20:16:05

Speden Sketsi..Pankin asiakaspalvelua.. Kalevi Kalsari niminen ukko tulee nostamaan rahaa ilman papereita..(Simo Salminen = Kalevi Kalsarina)
Kirjoitukseni loppuvat tähän kirjoitukseen - hyvää jatkoa
Kalevi_Kalsari
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pikkususi » 28.6.2013 02:42:47

Mä käytän piruuttani usein jotain susi-pidenteitä tai -lyhenteitä, yleensä kehittelen jonkun variaation. Lisäksi olen aika pikkuinen (mutta ainoastaan silloin kun en ole penska ;) ) ja sana "susi" on melkein suoraan etunimestäni.

Mitähän mä muuten teen. Olen lueskellut tätä foorumin puolta hemmetin monta vuotta ja nyt kirjoitan itsekin. Tässähän tuntee olonsa tunkeilijaksi vallan.
Pikkususi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.6.2013 03:45:32

Pikkususi kirjoitti:Mitähän mä muuten teen. Olen lueskellut tätä foorumin puolta hemmetin monta vuotta ja nyt kirjoitan itsekin. Tässähän tuntee olonsa tunkeilijaksi vallan.

Älä huoli, Pikkususi :) . Kirjoittele vain kaikin mokomin Saunaankin, jos mielesi halajaa ja jollet ole pelkästään aukomassa päätäsi "narkkipaskoille", kuten se yksi neropatti tuossa parisen päivää sitten :roll: . Kyllä tähän porukkaan mahtuu kaikenlaista tallaajaa, ei tarvitse olla mikään ojanpohjanarkki tai muutenkaan huumeiden ei tarvitse olla kovin lähellä sydäntä, jos tällainen ilmaisu sallitaan. Toivottavasti et olekaan huumeista kovin kiinnostunut. Ne ovat lopulta aika perseestä :( . Heh, monellakin tapaa :lol: . Ja kuten olet varmasti huomannut, täällä keskustellaan paljon myös aiheista, jotka eivät liity huumeisiin suoraan, jos ollenkaan.

Mäkin kirjoittelen monesti esim. tuonne lopettajien puolelle, enkä suinkaan vittuillakseni, vaikken juomista olekaan lopettamassa, ainakaan vielä. Kyllä mullakin on usein siinä sellainen fiilis, että tykkäävätkö nuo hyvää lainkaan mun postauksistani ja tuntuu aika ulkopuoliselta, mutta en mä siellä ryyppäämisilläni leveile(Eipä niissä juuri leveiltävää olekaan :oops: ), vaan kerron kantojani sellaisiin asioihin, joita siellä käsitellään ja jotka tuntuvat musta edes jossakin määrin kiinnostavilta.

Sori, ehkä hieman sekavaa tekstiä tuli taas :oops: . Olen aika väsynyt, taas kerran :x .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hallucinator » 3.7.2013 06:27:38

Eräästä raskasta Drum'n'Bassia tekevästä dj:stä on nimimerkki alunperin.
hallucinator
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Koi No Yokan » 3.7.2013 15:35:15

Japania, ja ei pysty kääntämään suoraan. Tarkoittaa karkeasti sitä, kun kaksi henkilöä, jotka "kohtalon" sanelemana tulevat rakastumaan toisiinsa ennenpitkää, tapaavat ensimmäistä kertaa.

Ja uusimman Deftonesin levyn nimi on Koi No Yokan :) Siitä tuo idea tuli.
-Vicarious
Koi No Yokan
Vahvasti panostava jäsen

Dudesons = Stuntman

ViestiKirjoittaja duudsoni » 3.7.2013 18:15:19

Oon niin palikka muutenki. tai ainaki joskus ollu. moni sanonu et oon kasvan ihmisen ihan
törkeen paljon, muutamassa tun vuodessa.. mulle tulee varmaan koht 30riisi, jumalauta nää
vuodet menee jokavuos nopeemmin, mitä tää meinaa, hä, ja tä ..?!

edit: hyvin keksityt nimimerkit kiehtoo, vaikka pitää ottaa se huomioon et nickin takaa
voi löytyä kaunis herkullinen kakku jossa päällä vähintään se perinteinen kirsikka!
~HiiOhoi~
duudsoni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Koi No Yokan » 3.7.2013 20:33:29

Kolmenkympin kriisi on vaan semmosta legendaa. Taino voihan sen päässään tietenkin kehittää, mutta itse olen aina täydellisen ikäinen. Niinkuin uskon monen muunkin olevan :)
-Vicarious
Koi No Yokan
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sir Dalud » 4.7.2013 14:00:48

Erääseen lääkkeeseen viittaava joka antaa nopeasti unen :D
Cause this here sugar is much sweeter than mary jane
This here bitch is the mother fucking crack cocaine
Sir Dalud
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Henry » 4.7.2013 16:15:10