Olet täällä

Nikkisi alkuperä

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Nikkisi alkuperä

ViestiKirjoittaja Talisman » 7.8.2013 20:33:13

Mirtillo kirjoitti:
Pölönen kirjoitti:Emmää omastani, mut "Mirtillo" mietityttää... :) ?

Olin purkittamassa kuivattuja mustikoita äitini mukaan viemisiksi Italiassa asuville sukulaisillemme. Kysyin äidiltä, miten kirjoitetaan "kuivatut mustikat" italiaksi. No, sehän on "mirtilli secchi". Kiinnostuin siitä jotenkin ja kysyin emolta, että mikä mustikka on yksikössä ja sehän on mirtillo. Ja minä kun tykkään mustikoista ihan kamalasti, niin siitä sitten nappasin sen nimimerkikseni.

Tiedä sitten miltä mustikka sanana mahtaa italialaiseen korvaan kuullostaa, mutta Mirtillo on törkeän makea sana! jotenkin voisi kuvitella sen jonkun ikälopun mafiapomon kähisemäksi. ...MIRTILLO
Talisman
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mirtillo » 7.8.2013 20:41:09

Talisman kirjoitti:Mirtillo on törkeän makea sana!

Siksipä sen valitsinkin! ;)
1. Don't Hate 2. Don't Worry 3. Give More 4. Expect Less 5. Live Simply.
Mirtillo
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.8.2013 06:15:01

^ Moi Mirtsu! Kiva kun sä poikkesit vuorostasi tällä puolella :) , vaikket varmaankaan aio asumaan jäädä. Äläkä nyt täällä turhia jänskättele :D .

Enpä ole kuullut minäkään koskaan, että Mirtillo olisi jotakin huumesanastoa, mutta kenties sitten Italiassa :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pölönen » 8.8.2013 07:27:46

Moi sulleki ja kiitos vastauksesta, Mirtillo :) . Nimimerkin alkuperä mietitytti. Kun mul just kävi nuita itsku-vieraitaki :) . Utelua, elä toki vastaa, jos on liika henkilökohtainen kysymys: mis päin Italiaa teil on sukua...?
...one of these mornings You´re gonna rise up singing...
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mirtillo » 8.8.2013 10:23:20

^^Moi W! :) Miä oon vähän semmonen kaikesta jännittäjä... No, elämäni onkin niin kertakaikkisen tapahtumaköyhää, että pieni jännä on aina kivaa vaihtelua, heh... ;)

Pölönen kirjoitti: Utelua, elä toki vastaa, jos on liika henkilökohtainen kysymys: mis päin Italiaa teil on sukua...?

Ei tuo nyt vielä liiallisuuksiin mene...on sen verran kaukainen sukulainen kyseessä, joka sinne aikoinaan itsensä nai... Pohjois-Italiassa, Pisan lähistöllä asuvat, ite torni näkyy heillä ikkunasta, kaukana tosin. En ole itse siellä käynyt, viime (vai olikohan toissa-) vuonna piti lähteä käymään, mutta mulle iski paniikki, eikä sitten lähettykään, pääsi sen sijaan sisko perheineen lomalle. Olen tämmönen kotimaanmatkailija...
Mirtillo
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Pölönen » 8.8.2013 10:37:35

^no hyvä, ettei ollut liika uteliasta. Munkin kamut asuuu Pisan lähel... :) . Heh, on ne kutsuneet, mut suap nähhä, tulleeko ikuna mentyä.... :? . Juu mä taidan matkustella enämpi mielikuvitukses, ku matkoilla. So? Mä sitten en olen semmonen maaimanmatkaajaihminen. En enemmistöä, en ollut koskaan.... Asiat vaan on kuin ne on, en suostu häpeämään sitä, mitä o l e n 8) 8) 8) . Oleellista ovat teot :D !!!
...one of these mornings You´re gonna rise up singing...
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mirtillo » 8.8.2013 11:54:42

Pölönen kirjoitti:^no hyvä, ettei ollut liika uteliasta. Munkin kamut asuuu Pisan lähel... :) .

No jopas sattui! :D

Pölönen kirjoitti:Juu mä taidan matkustella enämpi mielikuvitukses, ku matkoilla. So? Mä sitten en olen semmonen maaimanmatkaajaihminen. En enemmistöä, en ollut koskaan.... Asiat vaan on kuin ne on, en suostu häpeämään sitä, mitä o l e n 8) 8) 8) . Oleellista ovat teot :D !!!

No jopas sattui toisen kerran! Miä en oo matkustellut koskaan, siis kaukomailla... Virossa olen kerran oleskellut muutaman päivän, yksissä häissä...ja Norjan puolella käytiin miehen kanssa kerran ajamassa pieni lenkki ja samoiten Ruotsin puolella olen piipahtanut kerran rajan yli, mutta siinäpä ne minun ulkomaan reissut sit olivatkin. Minua ei vain jaksa kiinnostaa! Jos ajattelen jotain hiekkarantaa, kuumuutta ja palmuja ja hotelleja (ja sataatuhatta uimaria siellä rannalla), niin lähinnä puistattaa. Kaupungeissakaan en viihdy ollenkaan.

Juuri tätät Italiassa asuvaa tuttavaani siteeraten voisin sanoa, että miksi matkustelisin, kun olen jo siellä missä haluan olla...

Ja yksi syy on myös se, etten halua kiintyä kovin moniin paikkoihin ja ihmisiin, koska inhoan ikävöimistä..

Minä yritän opetella olemaan häpeämättä sitä mitä olen...pitkä on sekin tie...
Mirtillo
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Ahristunu » 9.8.2013 15:33:36

Tulee siitä kun olen koko elämän ollut ahdistunut
Ahristunu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Koi No Yokan » 22.9.2013 10:51:49

iina kirjoitti:Oh, miten herkkää! :)

Kiitos :) Niin on munkin mielestä. Sen tuon takia tuon nikin valitsinkin, kun olen romantikko. Ja lisäksi se kuulostaa coolilta mun mielestä!
-Vicarious
Koi No Yokan
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hailioquel » 22.9.2013 11:47:55

Inhoan omaa nickiäni, mut oliko se vuonna -09 vai aiemmin kun tänne rekkasin itteni, ni olin kurkkuuni myöte täynnä tota Ketipinorin määräämistä terkkareissa... niinpä yhdistin Hail (Hitler) + (Sero) quel yhteen...

Nyt ketuttaa, et on toi paska nikki, mut en kelannut sillon ku rekkasin tänne, et juuttuisiin tänne vuosiks :D
Hailioquel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.9.2013 10:30:58

^ Mä kuvittelin, että Hailioquel on jokin taruolento :D :lol: . Ei tuo minusta kovin huono ole, siis ihan sanana kuulostaa kivalta, ja nyt kun selitit vielä, mistä se tulee, niin ihan hauska IMO. Ymmärrän kyllä, jollet itse pidä enää nickistäsi, koska mäkään en halua, että oma nickini viittaa ainakaan suoraan päihteisiin/lääkkeisiin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hailioquel » 23.9.2013 15:23:24

Winston, aivan oikein ymmärretty. Sitä on ite vähän pistoksissa, et oma nicki viittaa johonki lääkkeeseen, olenhan minä paljon muutakin... mut se oli se kuuluisa hetki elämässäni, kun tulin jälleen kerran Ketipinor respa kädessäni kotiin, niin se vitutus sitten johti tuohon nickiin... pysyköön nyt sit muistona siitä hetkestä. :D

Sitä paitsi Hailioquel voi aivan hyvin olla joku fantasiamaailman haltiasoturi tai vastaava. :D Ihan miten kukakin haluaa :D.
Hailioquel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.9.2013 15:27:39

^ Hailioquel-soturi voi taistella lääkärien mielivaltaista leptien määräämistä ja neuroleptien hirveitä vaikutuksia vastaan :D .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hailioquel » 23.9.2013 15:50:48

^ Aina! Tällä soturilla on tehtävä!
Hailioquel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 28.7.2019 19:10:51

Tutkiskelin wanhoja spämmäyksiäni, ja huomasin tällaisenkiin topiciin vastanneeni. :o

Vuonna yksi tai kaksi tuumailin, että Korkinkadottaja olisi forumin kovimman juopon nimimerkki. 8)

Toinen aivosoluni viestitti, että noin viileä nick on taatusti jo varattu, mutta eipä ollutkaan. :twisted:

Kysyin taannoin ylläpidolta, että voisinko olla jatkossa pelkkä Korkkis, mutta niillä on kuulemma tärkeämpää tekemistä. :?
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna