Olet täällä

mistä haaveilette?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

mistä haaveilette?

ViestiKirjoittaja panda » 11.9.2009 13:21:33

niin kuin topic jo sen ilmaisi : mistä haaveilette?
kyseessä voi olla ihan pienet ja arkiset asiat taikka sitten suuret kenties saavuttamattomat (tai siltä tuntuvat) asiat.
panda

Re: mistä haaveilette?

ViestiKirjoittaja panda » 11.9.2009 13:30:04

mäpäs vastaan heti.
niinkuin kirjoitin jo tuonne maagon uskonasiat topikkiin mä haaveilen pienimuotosesta maatilasta.
haluisin muuttaa landelle omakotitaloon jonka pihapiiriin kuuluisi navetta eläimineen, ulkopuusauna, pieni kaistale metsää josta saa polttopuita ja pelto jossa viljeltäisiin ainakin perunaa, porkkanaa sekä sipulia.
yksin en tätä haluaisi vaan jakaa sitä tarvitsevien ihmisten kanssa. olisi enemmän kuin hienoa tarjota tälläinen paikka esim huumeista eroon haluaville, joka ei olisi uskonnon kanssa missään tekemisissä. ainoastaan lähimmäisenrakkauden ja halun erillaiseen elämään.

itse samoilisin tulevien koirieni kanssa metsissä ja nauttisin muutenkin täysin rinnoin hyödyllisen työn tekemisestä ja maaseudun rauhasta :)
panda

ViestiKirjoittaja malibu » 11.9.2009 16:01:28

Heti tahtosin uuden asunnon, jota voi sisustaa mielin määrin ilman et raha tai tila ois ongelma.. Myös tuonne luontoon tahdon lähteä kävelee; taidanpa muuten tän viestin jälkeen mennä... ja toivon löytäväni jonkun verran suippumadonlakkeja ja samal myös kanttarellei ja suppilovahveroit.

Päätavoite on nyt täs järjestykses et pääsen kiinni hoitoon ja tiputan pamit takas pienempää annoksee. Sit alan pudottaa hoito-annost ja 30v oon kuivil ja kunnos ja on menny miehenkaa niin hyvin et meil joko on oma kolmio tai ollaa ostaas sitä. Sit harkitaa perheenlisäyst. Mut siis tuo oma asunto, päihteettömyys ja lapsi sekä hyvä parisuhde ois tärkeimmät. Ja se, et pystyy elää tyytyväisenä itseensä.

Kolmas päivä himas ja pitäis saada kaikkea tehtyä ja jotenkii vaa vaikeeta olla yksin kotona selvänä... Huomiseks sentää tekemist niin et aamul lenkille siskon ja muksun kans, liuotus, sieltä kaverille ja illal frendi meille. Eikö se, et ois aina onnellinen ois kaikkein tärkein ja täysin mahdoton haave?

Myös mä voisin asua maaseudun rauhas, mut ekokylässä asuisin mieluiten. Kaikki kasvatettais ite, oltais kasvissyöjiä ja käytettäis aurinkopaneeleja ja muita vaihtoehtoisia energianlähteitä. Käytettäis sellasia ulkohuusseja jois on kuselle ja paskalle eri huussit, koska kusta käytetään lannoitukseen typen takia. Ei se mua pelottais kyl yhtään :D .
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja gekko » 11.9.2009 18:57:04

Miljardien lottopotista. Ei noita millejä viitti käydä ees lottoomassa...

Tai sit ihan vaan mökistä (kalaisan) järven rannalla, tai kahdesta, toinen jossain etelässä mihin voi paeta kun järvi täällä jäätyy. Sen verran pitäis olla viljelytilaa et pysyis omavaraisena hampun ja unikon suhteen, miksei jotain pottuakin voisi viljellä.
Kuva
gekko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ziontrain » 11.9.2009 20:03:28

Rakkaudesta tietenkin, päivät pitkät. Joskus sitä keskittyy johonkin muuhunkin, mutta aika äkkiä palaa taas samoihin ajatuksiin.
Kuva

- i wont change my ways -
ziontrain
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mr.Gladinton » 11.9.2009 22:16:17

...
Viimeksi muokannut Mr.Gladinton päivämäärä 12.9.2009 13:17:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Mr.Gladinton
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sleep » 12.9.2009 00:05:04

riippuu mis on kalas :lol:
Sleep
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aaaaargh » 12.9.2009 13:47:20

paremmasta hyvinvoinnista (ei harvinaista kai) se olisi=mökki järven rannalla, puutarha ja katiska + kissoja
party pay surprise
aaaaargh
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja palikka87_ » 12.9.2009 19:01:32

Tahtoisin niiin rakastua. en vaan osaa, tai sit oon liian nirso. :wink:
Kuva

rikkinäinen ei vissiin toimi.
palikka87_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja resukka » 12.9.2009 21:11:30

Mista haaveilen hmm.. OK yosta? Aika paukuissa oon taalla Barcelonassa mutta yopaikasta ei tietoa. Kaikki jarjestyy...
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hornypony » 13.9.2009 13:14:24

Joo...rakastua voisin :wink:
Kuva
hornypony
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja resukka » 13.9.2009 16:29:07

resukka kirjoitti:Mista haaveilen hmm.. OK yosta? Aika paukuissa oon taalla Barcelonassa mutta yopaikasta ei tietoa. Kaikki jarjestyy...

Kaikki jarjesty(putosin puistoon) Huomenna lento takasin Suomeen ja nukun viikon....
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja panda » 14.9.2009 12:58:41

mä haaveilen nyt MIITISTÄ.
pitäskö pitää stadis joku miittinki oisko ketää messis???
panda

ViestiKirjoittaja Nietzsche » 14.9.2009 15:14:54

Tuolla toisella sivullahan noi nistit miittailee vähän väliä, huomenna kai seuraava miitti helsingissä, jos nyt oikein muistan. Mä en vaan tajua, miks joku haluis tavata likaisen nistin. varmaan ne hakevat miiteissä hyväksyntää ja kehuvat toisiaan. Itse pyrin liikkumaan hieman paremmissa piireissä..
Nietzsche
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ilpo » 14.9.2009 22:04:04

olen jo pitkaan haaveillut omasta pellon palasta, savusaunasta sekä puutalosta.niin ja voi..voi..voi kun olis rahaa...nii ostaisin järven rannalta jonkun omaperäisen mestan, jossa vois vetää relaa rauhassa auringon laskuun saakka.

....vittu mitä haaveilua meinasin melkeen joutuu levelille-2 voi...vittu pojat oli lähellä meinaan ny. :? :| :D
ilpo
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna