Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja 3mmaus » 19.5.2022 12:07:17

Kaikki. Postaan klassikon.
Sori, en lukenut lankaa alusta asti, olen itsekin
Pilalla
Ihmiset,Facebook - pilalla, YouTube - pilalla, internet on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Asenteet - pilalla, argumentit - pilalla, toteutus on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Huumeet on kuulema pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Kirjolohi - pilalla, maidon juonti - pilalla, soijan tuotanto on sairasta paskaa, tilalla voi olla vain...
Pelkkää paskaa
Tulevaisuus - pilalla, nostalgia - pilalla, nykyhetki on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Nuoriso on pilalla, vanhukset on pihalla, väestönrakenne on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Politiikka - pilalla, kansantalous - pilalla, hyvinvointi on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
USA - pilalla, Eurooppa on pilalla, muista paskoista me ei välitetä kun nekin on vittu pilalla
Maapallo on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Oma elämänhallinta - pilalla, henkilökohtainen talous ei itse asiassa oo pilalla mut, taiteellinen visio on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
3mmaus
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 16.6.2022 11:27:50

On se kumma jos ammattimiehetkään eivät tiedä että päihdeongelma on mielenterveys-sairaus :shock: :shock: :shock: Jokainen NA/AA-hemmo sen tietää varsin hyvin
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.6.2022 06:21:34

11 vuotta hyvin palvellut läppäri sanoi sopimuksen lopullisesti irti. Prossu kärähti, eikä tuota enää ole mitään mieltä korjata ja tuskinpa tuohon enää varaosia mistään saisikaan. Oli muuten niin helvetin hyvä masiina, että melkein muistotilaisuuden ajattelin viettää :cry: . Pitkästä iästään huolimatta toimi aina, kuin uusi, kunnes eilen illalla kävi miten kävi. No okei, piti tuohon kerran uusi kovalevy vaihtaa ja kerran vähän päivitellä näytönohjaimen ajureita uusiksi, mutta nuo nyt ovat ihan normaaleita pikkuhuoltotoimenpiteitä, jotka tekee ihan itsekin. Kyllä tästä huushollista tietokoneita löytyy sen verran, ettei tämä mitään katastrofia aiheuta. Tuo kyseinen läppäri oli vain pirun hyvä kone ja minä en osta mitään vain siksi, että pitää saada uusinta uutta, jos vanha on vielä täysin käyttökelpoinen.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.7.2022 18:38:58

Iänikuiset tietotekniikkaongelmat. Kyllä ennen oli kaikki paremmin, kun ei tarvinnut alvariinsa vääntää näiden helvetinkoneiden kanssa :x .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 7.7.2022 06:03:50

Meidän talossa tehdään parvekeremppaa. Onneksi se tehdään sentään ulkopuolelta käsin, eli nostolava-auton kautta kuljetaan partseilla, eikä täällä sisällä ravaa remppaporukkaa. Kyllä se silti aikalailla häiritsee, kun ikkunan takana hyppää jengiä metelöimässä ja pitää piilotella täällä kaihtimien takana. Ei sillä, että meillä mitään erityistä salattavaa täällä olisi, mutta ihmiset nyt pruukaavat arvostaa tietynlaista yksityisyyttä omassa kodissaan. Parveketta ei nyt voi luonnollisestikaan käyttää myöskään mukavaan kesäoleskeluun. Hyvä asia toki, että paikkoja rempataan ja huolletaan, eikä päästetä taloa rapistumaan aivan asumiskelvottomaksi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 9.7.2022 16:22:24

Kaikki Erikois-Jousto-AlusHousuni ovat nyt pyykissä ja jodun laittamaan tavalliset alkkarit joihin mun Siitin ei valitettavasti mahdu..
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 15.7.2022 21:41:36

ei tänään enää mikään vituta.
äsken vitutti monikin asia: korona ja sen aiheuttama olo ja eristys. facebookin tietyty sivut ja niiden kommentit ihan ääliömäisiä, persut, kokkarit, uskovaiset, ihmiset ylipäänsä, ilmastodenialistit, itsekkäät kusipäät, minut unohtaneet muka tutut, auto hajalla ja ei saa aikaa edes etsittyä varaosia, vanha paska auto, auton katsastaminen ihan turhaa sillä voisi ajaa kunnes leviää tai ainakin minä voisin, paskanjauhajaääliöt, taloususkovat, lääketeollisuus ja niiden lääkäriorjat, hoitajat-varsinkin eräs, petoeläimet-syövät viattomia kasvissyöjiä ja ihan turhia-ihminen pahin, venäläispaskapommittajat, sotahullut, suomalaiset valittajat-niitä suurin osa kansasta, iskelmät ja muu paska musiikki, rokin viihteellistyminen, pinnalliset ihmiset, meikkiä vitusti naamaansa työntävät naiset, itsensä tuotantoeläinten näköisiksi treenanneet naiset, tuotantoeläinten huono kohtelu, oma rumuus, oma pää, omä laiskuus, oma vitutus vituttaa, oma tyhmyys kun odotan mitään ja siksi petyn aina...
sitten sain lettuja siskon tuomana(ja se osaa tehdä hyviä) mansikkahillon ja kermavaahdon kera ja kaikki oli hetkessä paremmin.
mitä tästä opin? kai sen, että letut ovat luultavasti paras lääke vitutukseen.
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.7.2022 14:16:16

Vielä on kesää jäljellä(Vittu, mä vihaan sitä biisiä :x ), mutta vähän hiipii mieleen jo sellainen haikeus, kun kesäpäivänseisaus ja juhannus menivät jo ja pimeyttä kohti lähdettiin taas...

Pakkoajatuspahalaiset yrittävät taas saada valtaa mun päässäni. Ei mitään sellaista, mistä en olisi jo tottunut kärsimään tai mikä veisi yöunet, mutta vähän ärsyttävää silti.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Diagnoosi » 22.7.2022 12:53:41

Sori tästä mutta nyt avaudun ja en enään tiedä mikä mua vaivaa. Voi olla hypomania, skitsofrenia tai päihteiden laukaisema sekaavustila. Odotan diagnoosia.
Peace Takes Practise
Diagnoosi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 24.7.2022 17:21:13

sellaista yleistä vitutusta asioista: hoitajat usein juuri tuollaisia. eivät paljoa tajua ja eivät tajua etteivät tajua. sitten toisinaan käyvät sähläämässä kaiken ihan vituiksi. toisinaan olisi parempi kun tajuaisivat olla hoitamatta kuin omia asioitaan.
se sitten aina vituttaa kun alan puuttua kaikenlaisten valittajien touhuihin.
Nehän eivät valittamista lopeta ja itse valitan kun valittavat.
vielä on kesää jäljellä-biisi on ehdottomasti top10ssä maailman huonoimpia biisejä ajatellessa.
onneksi en sitä tarvitse kuunnella kun en radiota juurikaan käytä.
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 24.7.2022 22:06:34

lisää hoitajista:
psykologit okei olleet yhtä lukuunottamatta ja se paikkakin oli lopulta aika sairas. olin kai itsekkin vaan ne enemmän.
jotkut hoitajat ihan okei, suurin osa jotain vammaisia lehmiä jotka suojatyöpaikassa valittavat kovaa työtään, huonoa palkkaansa ja piristyvät vain kun on tauon aika.
psykiatrit kaikki ihan idiootteja, jollakin toisinaan hyvä päivä mutta tuo harvinaista. omaa etuaan suojaavia pellejä etupäässä.

parhaita hoitajia yleensä muut kuin hoitoalalla olevat.
hoitajien kanssa jos et puoliasi osaa pitää olet kusessa, ainakin itse olisin ollut.

yleis- ja erikoislääkäreissä suurin osa ammattitaitoisia.
teho ja päivystyspolien hoitajat yleensä ammattilaisia.

perushoitajaksi pääsee kuka tahansa ja koulutus onneton. niille pitää kai kuukausitolkulla opettaa lääkkeiden jakamista kun eivät ole oppivaista sorttia. potilaan kohtaamista ei kai käsitellä kuin ohimennen.

sairaanhoitajat yleensä ammattilaisempia.
monet perushoitajat palloilevat työpäivän ympäriinsä kantaen jotain vaatenippua hukassa kuin banaani bingossa. kaikki niitä vituttaa ja luultavasti ovat jossain lääkepöllyssä.

tollasta ritiikkiä nyt. kivaheijajee
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja lp1 (poistunut käyttäjä) » 26.7.2022 15:58:33

olipas aika kärkevä kannanotto tullut laitettua, :oops:
no otan takaisin jos se nyt on mahdollista: eiköhän suurin osa hoitajista ole ihan hyviä tai ainakin yrittävät parhaansa ja työkin saattaa monilla osastoilla tai paikoissa olla kovinkin rasittavaa.
mieluummin kai kannattaisi muistella niitä hyviä hoitsuja ja terveysalan immeisiä sillä sellaisiahan on tullut vastaan vaikka kuinka: se yksi m:llä alkava mies, kaksi h:lla alkvaa naista, se ambulanssin parivaljakko(naispuolisia), se päivystyksen lääkäri: mukava ja ammattitaitoinen. nehän on joskus koettaneet palastaa terveyteni vaikka itse olen mokaillut pahemman kerran.
Joo minä: muistahhan pysyä totuudessa kommenteissasi ja jos on tosi huono päivä voit jättää vaikka kommentoinnin toiseen kertaan.
ei tuo nyt sinänsä hirveästi vituta vaan laitan kuitenkin ja toivon ymmärrystä osakseni, että vittumaista tänään osioon kirjoitan jutun joka ei tänään enemmälti vituta.
muttaa saattaa tämäkin huomenna vituttaa joten...niin...
lp1 (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.8.2022 17:34:40

^ Välillä tekee ihan hyvää vähän kiukutella ja tuulettaa tunteitaan.

Parista pitkään tuntemastani ja mukavana pitämästäni ihmisestä paljastui ei-niin-hyviä asioita, enkä nyt oikein tiedä, miten suhtautua. Ovat mukavia edelleen siinä mielessä, etteivät ole koskaan tehneet mulle henkilökohtaisesti mitään pahaa, mutta ehkä parempi pitää vähän etäisyyttä nyt ainakin toistaiseksi :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.8.2022 14:28:48

Suunnitelmat muuttuivat lennosta ja minusta riippumattomista syistä. Ihan mukavia juttuja tässä on tiedossa, eli ei sinänsä mitään valittamista. Mun läpeensä neuroottinen pääni ei vain tykkää tällaisista äkkikäännöksistä. Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu, kunhan tokenen alkujärkytyksestä.

Jokin lievä, epämääräinen ihme alemmuuskompleksi on myös vaivannut tässä pari päivää. Tuntuu tosin jo vähän helpottavan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.9.2022 14:42:11

Bongasin reidestäni vähän epäilyttävän näköisen luomen, jota kävin näyttämässä lääkärille. Tällä kertaa en ollut tyystin hysteerinen hypokondrikko, vaan lekurikin oli sitä mieltä, että parempi poistaa se ja laittaa patologille tutkittavaksi, varan vuoksi ainakin, jos ei muuten. Ei se lekuri kovin huolestuneelta kuulostanut, enkä itsekään usko, että olen tässä ihan akuutisti melanoomaan kuolemassa, mutta onhan tämä nyt vähän vittumaista elää potentiaalisesti pahanlaatuisen ihomuutoksen kanssa. Kuukauden päästä on aika poisto-operaatioon ja katsellaan sen jälkeen mitä patologi tuumaa. Turha repiä tässä välissä mitään ylenmääräistä stressiä asiasta, joka on hoidossa ja jolle en tällä hetkellä mitään voi ja pilata sillä muutoin ihan hyvä fiilis.

Multa on kerran poistettu yksi ihomuutos ja siitä selvisin säikähdyksellä. Oli täysin harmiton syylä. Koputtelen puupäätäni, että hyvä tuurini jatkuu.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna