Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja Hesus » 7.8.2006 13:27:27
Kirjoittaja hollowlife10 » 7.8.2006 13:35:16
Hesus kirjoitti:Mua vituttaa tänää kans just nii paljon et meinaa verisuonet poksahdella päästä!!! Oon ollu monta päivää jo polttamatta... ja ei oo tehny ees mieli.. Oon vaan huomannu et oon ärtyny kokoajan... Ja nyt VITUTTAA oikeen kunnolla! Tietokone saatana kaatuilee ja vittuilee mulle henk.koht...!!!
Kirjoittaja Speyer » 8.8.2006 11:49:11
Kirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 11:51:50
Kirjoittaja Miffy » 8.8.2006 12:37:30
Kirjoittaja Miffy » 8.8.2006 12:46:44
Speyer kirjoitti:Saatana, kun on menossa kaupan kassalle, niin myyjä nostaa puhelimen korvaansa ja menin paniikkiin ja lähdin juoksemaan kaupasta pois. En ollut vienyt mitään, mutta joskus aikasemmin kauan sitten olin. Vartijat lähtee helvetti perään ja minä juoksen niin hlevetisti karkuun niitä. Varmaan kilometrin sain juosta ympäri ostaria ja sitten tuli juuri bussi, millä pääsen kotiin niin pääsin sillä sitten karkuun niitä.
Helvetti ja poliisit vetää nyt tässä ympärillä kokoajan, mutta en tiedä onko minun perässä. Saatana! Vittu tääkin on elämää. Ei voi saatana tänään edes mennä moikkaamaan kavereita, kun kaikki ettii mua. Teki mieli helvetti jäädä vaan paikalleen, kun en jaksanut juosta turhan takia, mutta kuitenkin juoksin. Helvetti! Seuraavan kerran kun nään ne idiootit vartijat siviilissä, niin pistän sellasta kommenttia niille, että ei mitään rajaa. Vielä turhasta lähtivät perään! Tarkastais kameralta ennen kun juoksee perään ja soittaa poliisit! Tietenkin näytin tosi syylliseltä kun lähdin juoksemaan, mutta perkele. Vittu vihaan tollasta yhtä paskaa vaan. :evil:
Kirjoittaja Surunmurhaaja » 8.8.2006 13:12:40
Kirjoittaja Deliriumi » 8.8.2006 13:22:00
Surunmurhaaja kirjoitti:Työkkäriin pitäis lähtee kuuntelee valitusta siitä, etten oo vieläkään saanu töitä..
Kirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 13:29:17
Delirium 1. kirjoitti:Surunmurhaaja kirjoitti:Työkkäriin pitäis lähtee kuuntelee valitusta siitä, etten oo vieläkään saanu töitä..
Mol.fi sivuilta
"Työvoimatoimistosta saa henkilökohtaista palvelua työnhaussa ja -välityksessä ja tietoa työmarkkinoista, koulutuksesta, ammateista sekä yrittäjyydestä. Työvoimatoimisto neuvoo työttömyydenaikaisten etuuksien hakemisessa ja tukee työllistymistä eri tavoin. Työnantajille on tarjolla mm. rekrytointi- ja koulutuspalveluja. Avoimista työpaikoista työnantaja voi tiedottaa maksutta työhallinnon valtakunnallisissa, erittäin suosituissa kanavissa.
Työvoiman palvelukeskukset ovat työhallinnon, kuntien ja Kelan yhteisiä palvelupisteitä. Ne palvelevat henkilöitä, joiden työllistyminen on eri syistä vaikeutunut."
Niiden tehtävä ei ole valittaa asiakkaalle vaan tehdä jotain asian eteen, toki itsekin pitää olla aktiivinen mutta jotain rajaa nyt sentään.
Kirjoittaja Miffy » 8.8.2006 14:26:22
Kirjoittaja miltsu » 8.8.2006 14:34:41
Kirjoittaja Surunmurhaaja » 8.8.2006 15:02:36
Kirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 15:07:37
Kirjoittaja Nahka » 8.8.2006 15:45:49
Kirjoittaja hollowlife10 » 8.8.2006 15:48:31
Holly 2 kirjoitti:mä oon niistä kelan virkailojoista kirjoittanut ihan lehtiartikkelinkin, ja yks vastaus mikä oli aika hyvä oli että 'kelan virkaillijat ovat entisiä kansanedustajia ja valtio antaa heille kelasssa suojatyöpaikan'