Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja 3mmaus » 19.5.2022 12:07:17

Kaikki. Postaan klassikon.
Sori, en lukenut lankaa alusta asti, olen itsekin
Pilalla
Ihmiset,Facebook - pilalla, YouTube - pilalla, internet on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Asenteet - pilalla, argumentit - pilalla, toteutus on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Huumeet on kuulema pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Kirjolohi - pilalla, maidon juonti - pilalla, soijan tuotanto on sairasta paskaa, tilalla voi olla vain...
Pelkkää paskaa
Tulevaisuus - pilalla, nostalgia - pilalla, nykyhetki on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Nuoriso on pilalla, vanhukset on pihalla, väestönrakenne on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Politiikka - pilalla, kansantalous - pilalla, hyvinvointi on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
USA - pilalla, Eurooppa on pilalla, muista paskoista me ei välitetä kun nekin on vittu pilalla
Maapallo on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
Oma elämänhallinta - pilalla, henkilökohtainen talous ei itse asiassa oo pilalla mut, taiteellinen visio on pilalla
Pelkkää paskaa tilalla
3mmaus
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 16.6.2022 11:27:50

On se kumma jos ammattimiehetkään eivät tiedä että päihdeongelma on mielenterveys-sairaus :shock: :shock: :shock: Jokainen NA/AA-hemmo sen tietää varsin hyvin
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.6.2022 06:21:34

11 vuotta hyvin palvellut läppäri sanoi sopimuksen lopullisesti irti. Prossu kärähti, eikä tuota enää ole mitään mieltä korjata ja tuskinpa tuohon enää varaosia mistään saisikaan. Oli muuten niin helvetin hyvä masiina, että melkein muistotilaisuuden ajattelin viettää :cry: . Pitkästä iästään huolimatta toimi aina, kuin uusi, kunnes eilen illalla kävi miten kävi. No okei, piti tuohon kerran uusi kovalevy vaihtaa ja kerran vähän päivitellä näytönohjaimen ajureita uusiksi, mutta nuo nyt ovat ihan normaaleita pikkuhuoltotoimenpiteitä, jotka tekee ihan itsekin. Kyllä tästä huushollista tietokoneita löytyy sen verran, ettei tämä mitään katastrofia aiheuta. Tuo kyseinen läppäri oli vain pirun hyvä kone ja minä en osta mitään vain siksi, että pitää saada uusinta uutta, jos vanha on vielä täysin käyttökelpoinen.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sairaalamies » 2.7.2022 12:54:10

Voitte olla varmoja siitä että nää farmaseutit puhuu taukotilassa että mitä tää asiakas on puhunut puhelimessa. Siks mul on Prepaid liittymä josta ei näe mun nimeä. Yks vanha entinen poliisi Kymenlaaksosta joka oli mun duunikaveri sanoi aina että pitää olla Prepaid ja läppärin kamera maalarinteipillä teipattu kiinni.
Peace Takes Praxtise
Sairaalamies
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna