Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.3.2021 05:14:37

Se on kesäaika taas :x . Ei tämä sentään koko maailmanjärjestystäni kaatanut ja nopeastihan tämä tästä taas tasaantuu, mutta vituttaa silti tällainen täysin turha venkslaaminen. On kuulemma tutkitustikin terveydelle haitallista. Tästä piti päästä eroon jo pari vuotta sitten, mutta kuinka ollakaan, jäi jumiin byrokratian rattaisiin tämäkin asia :roll: .

Aamuvirkkuna ja iltatorkkuna mulle sopii paremmin talviaika.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

kesään aikaista tänään?

ViestiKirjoittaja 1970 » 28.3.2021 07:32:02

^Niinpä, ei ottanut toteutuakseen kellojen siirtämättömyys, eikä varmaan tule toteutumaankaan, koskaan.
En tiedä, kuka tässä tilanteessa voittaa ja kerää hillot vai onko tää vaan tällanen vittuilukeino, joka koskee myös itse päättäjääkin...

Mutta onko sillä kerrassaan mitään väliä. Olen ehtinyt rakkaani syliin näillläkin säädöillä ja koiraa paskattamaan heti aamusta.

Sinänsä en tätä ketjun palstaa tarvitse. Vitutus-käsite on mennyt uusiksi viime vuosina. Vittumaista ei ole edes katkennut käsi. Siitähän parantuu, ainakin jotenkuten ja se vie vain aikaa, jota ei voi käyttää haluamaansa ja on "poissa peleistä" ehkä muutaman kuukauden.

Vittumaista on joutua sotaan, menettää kaikki lapsensa terroristi-iskussa ja nähdä omin silmin, kun pyrstötähti mäjähtää juuri rakentamansa talon päälle. Vittumaista ei ole, että just bygattu hiekkalinna menee rikki äkillisen nousuveden ilmaantumisen takia.
Nousuvesi on ollut täällä miljardeja vuosia ja meri pitää meidät, kelvottoman surkeen ihmislajin, hengissä päivästä toiseen, sillä
n. 70 % hapesta lävähtää ilmatilaan merien välityksellä.

Vittumaista on lajimme katoaminen, vaikka se sen ansaitseekin, vittumaista ei ole "maapallon tuhoutuminen", sehän vain jatkaa matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan korjattuaan vahingot muutamassa kymmenessä tuhannessa vuodessa, hä `

Kylse se sellanen "asioita vain tapahtuu"-ajattelu on rautaa ja ensi askel on lopettaa turha kiroilu ja
päättää itse, onko jostain tapahtuneesta minulle merkittävää etulyöntiasemaa tulevaan elämään,
sillä vain itse annan valtaa sille, että kiroanko kaiken syvimpään helvettiin vai jatkan valitsemallani rakentamisen polulla,
josta tulee aikojen saatossa vaikuttava valtatie, jota pitkin kuljen yhä enempi tyyneyden vaippaan kietoutuen ja
kohti valaistumisen eri tasoja palaamatta koskaan pahalle haisevien ja rumien kuolevaisten keijohyypiöiden
ja pyryharakkaperseiden merkityksettömiin tavissäpinöihin, eiväthän ne hysteeriset hässäkät tiedä edes olevansa elossakaan.

:arrow:
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja
selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.4.2021 18:27:15

Voisi olla vähän lämpimämpää ja muutenkin keväisempää, kun kerran jo huhtikuuta eletään. Ainakaan ei tarvitse kärsiä kevätpölyistä, jos tästä takatalven tyngästä pitää jotakin positiivista repiä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 00:37:56

Viimeaikoina mua on uhattu että joudun Järvenpään sossusairaalaan vasten tahtoa koska muka olen vaarallinen itselleni koska minulla on heikko terveys (diabetes, korkea verenpaine) ja juon viinaa ja syön PKV-lääkitystä. Mitään psykoottista sairautta ei ole koskaan ollut, jos ei normi keskivaikeaa masennusta lasketa. Voiko joku taho tehdä pakkohoitopäätöksen näillä perusteilla?
Viimeksi muokannut Pöllösetä päivämäärä 14.4.2021 14:54:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 14:38:11

Pitäis ajaa sänki pois tänään, ennenkuin menen kauppaan ostamaan Rainbow alennuskaljaa tyhjillä tölkeillä. Jotenkin yritän vielä takertua normi-ihmisen rooliin ja välttää spurguimagoa vaikka naama on ihan räjähtäneen näköinen. Sanon kiitos ja näkemiin kaupankassalle koska näin minut on opetettu lapsesta saakka tekemään.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.4.2021 18:15:05

Se ikävä puoli tässä muuten ihanassa kevätauringon paisteessa on, että pöly ja kissankarvat näkyvät aivan liian selvästi. Jostakin niitä vain siunaantuu aina lisää ja lisää, vaikka kuinka neuroottisesti siivoan kämppää ja harjaan kissankin joka päivä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 21.4.2021 00:46:12

Eilen uskaluin ulos koiran kanssa max 500m kävelin ja nyt ei uni tule, diabetes lääkäri otti pamit pois sanoen ettei sekoiteta päätä ajokortin uusimisen takia. No yhden 5Mg tabun jätti yöksi, menin yksityiselle neurologille ja sanoin että ei saa vaikuttaa ajokorttiin, se määräsi mulle
noritren 100Mg + metoprolia 47,5 Mg + metohexal 50Mg ja näiden nostosta pitää keskustella diabetes lääkärin kanssa. Lisäksi se nosti mun gabapentiinin 600Mg aamuin illoin ja 300Mg päivisin, no en nyt pysty kävelemään kuin max. 500m, oliko tämä 20Mg pamin poiston arvoista. Pamien kanssa kykenin kävelemään eikä mun mielestä ollut yhtään sekava olo. Arvatkaa oloa nyt, dlääkäri 6.5 ja sanon suoraan että haluan toisen lääkärin ja mielellään sellaisen jolla ei ole pamien pelkoa. Aamu pameja en ottanut koskaan aamulla jos mulla oli autolla ajoa, mä tiedän et pamit on pitkävaikutteisia mut olen niitä syönyt 13V ilman ongelmaa ja liikenne virhettä. Tiedän pamien olevan lievästi rauhoittavia mut ennen paketissa luki et kipuun ja nyt rauhoittava. Ei mee hyvin.

Niin hermoihin joissa se kipu on nämä kaikki vaikuttaa, mitä mieltä muut ovat eli olenko nyt turvallinen kuski vaikka jalkoja pistelee niin etten tunne polkimia. Itse en pidä nykyistä oloa turvallisena mm hirveitä painajaisia ja lähes jalatonta oloa. kerroin neurolokille harkitsevani itsaria ja oloa ei yhtään paranna etten kykene olevani vaimolleni mies. Ei auta vaikka aseeni haettaisiin pois koska paapan sotamuiston paikan tietää vain minä ja koirani.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.4.2021 14:38:55

Suomen Postiin ei ole ollut luottamista enää aikoihin, mutta nyt tähän asti toimivana pitämäni USPS on pantannut yhtä pakettiani jo 2kk. Kyseinen paketti lähti Jenkeistä ihan näppärästi, mutta Eurooppaan saavuttuaan se jämähti herra ties mihin. En yhtään tiedä, missä se tällä hetkellä jumittaa, koska lähetysseurantakaan ei tunnu enää toimivan. Korona voi toki aiheuttaa logistiikkaongelmia. Jos näin on, ymmärrän sen kyllä, mutta voisivat ne USPS:ltä edes vastata tiedusteluihin. Olen laittanut sinne jo useamman sähköpostin, mutta minkäänlaista vastausta ei kuuluu.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 4.5.2021 06:05:21

Kevyttä ikäkriisin tynkää puskee, kun 41 vuotta tuli täyteen. Ei 41-vuotias mielestäni mikään ikäloppu ole, enkä muutenkaan ajattele sitä mitenkään erityisen pahana ikänä. Lievää angstia nostaa pintaan vain sen tajuaminen, etten ole saanut elämässäni aikaan juuri muuta, kuin ryyppäämistä, narkkaamista ja työkyvyttömyyseläkeläisenä kattoon räkimistä. No, nämä nyt ovat näitä hetkellisiä itsetunnon romahtamisia. Eiköhän tämäkin tästä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Namusetä » 26.5.2021 14:13:03

Jääkiekon MM-skabat ei näy muilta kuin maksullisilta kanavilta. Näytetäänkö Suomen pelit silti MTV kolmoselta? Sitä mietin.
Namusetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Namusetä » 26.5.2021 16:02:21

Valitettavasti kukaan käyttäjä ei voi koskaan käsittää sitä hätää, kärsimystä, sairastumista mm. masennukseen, minkä käytöstavat monelle välittävälle/rakatavaiselle omaiselle tuo. Pilaatte kaikkien läheistenne elämän.

Näin ainakin mulle on opetettu.
Namusetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kanahaukka » 31.5.2021 16:29:48

Itselläni on aivan hirveä krapula ja morkkis. Auta minua Winston!
Kanahaukka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 1.6.2021 05:58:18

Erään läheisen vakava sairastuminen tai tarkalleen ottaen jo pidempään vaivanneen sairauden paheneminen olennaisesti :( . Saattaa olla, että hänellä on nyt lähtölaskenta alkanut :cry: . Myös oman ukkokultani terveydentila on taas huonontunut. Hänen vaivansa eivät onneksi ole kuolemaksi, mutta sangen ikäviä ja elämänlaatua heikentäviä kuitenkin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rikkonainen-Sielu » 1.6.2021 18:17:06

NeuroKipu kirjoitti:Eilen uskaluin ulos koiran kanssa max 500m kävelin ja nyt ei uni tule, diabetes lääkäri otti pamit pois sanoen ettei sekoiteta päätä ajokortin uusimisen takia. No yhden 5Mg tabun jätti yöksi, menin yksityiselle neurologille ja sanoin että ei saa vaikuttaa ajokorttiin, se määräsi mulle
noritren 100Mg + metoprolia 47,5 Mg + metohexal 50Mg ja näiden nostosta pitää keskustella diabetes lääkärin kanssa. Lisäksi se nosti mun gabapentiinin 600Mg aamuin illoin ja 300Mg päivisin, no en nyt pysty kävelemään kuin max. 500m, oliko tämä 20Mg pamin poiston arvoista. Pamien kanssa kykenin kävelemään eikä mun mielestä ollut yhtään sekava olo. Arvatkaa oloa nyt, dlääkäri 6.5 ja sanon suoraan että haluan toisen lääkärin ja mielellään sellaisen jolla ei ole pamien pelkoa. Aamu pameja en ottanut koskaan aamulla jos mulla oli autolla ajoa, mä tiedän et pamit on pitkävaikutteisia mut olen niitä syönyt 13V ilman ongelmaa ja liikenne virhettä. Tiedän pamien olevan lievästi rauhoittavia mut ennen paketissa luki et kipuun ja nyt rauhoittava. Ei mee hyvin.

Niin hermoihin joissa se kipu on nämä kaikki vaikuttaa, mitä mieltä muut ovat eli olenko nyt turvallinen kuski vaikka jalkoja pistelee niin etten tunne polkimia. Itse en pidä nykyistä oloa turvallisena mm hirveitä painajaisia ja lähes jalatonta oloa. kerroin neurolokille harkitsevani itsaria ja oloa ei yhtään paranna etten kykene olevani vaimolleni mies. Ei auta vaikka aseeni haettaisiin pois koska paapan sotamuiston paikan tietää vain minä ja koirani.

Itse olen ajanut auota pameilla jo 20-vuotta. Voin sanoa että olen paljon parempi kuski niiden avulla kuin ilman. Olen myös ajanut autoa apteekkiin ilman pameja ja pelkääjänpaikalla oleva matkustaija on huomauttunat minulle että sinun ajotapa on jotenkin nykivää ja jäykkää. Ei yhtäkään liikenneonnettomutta tai ulosajoa 20-vuoteen. Olisin paljon pahempi kuski ilman pameja.
Rikkonainen-Sielu
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna