Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.8.2020 17:26:48

Kiinasta tilaamani paketti on lähetysseurannan mukaan jumittanut jossakin helkkarin limbossa jo pitkälti toista kuukautta, vaikka sen piti tulla perille huomattavasti lyhyemmässä ajassa. No, toki mä ymmärrän, että Kiinan lähetykset voivat nyt viivästyä paljonkin koronahärdellistä johtuvien poikkeusreititysten vuoksi, eikä mulla mikään kiire tuon tavaran kanssa ole ja saan rahani kyllä helposti takaisin, jos ko. lähetys onnistuu katoamaan lopullisesti(Tutusta ja aina hyvin palvelleesta puljusta tilasin), mutta ärsyttää silti vähän.

Myös eräs toinen pieni käytännön homma siirtyy hamaan tulevaisuuteen minusta riippumattomista syistä. Olisin senkin mieluusti jo hoitanut pois päiväjärjestyksestä.

Peräpukamatkin alkoivat sitten vaivata sangen pirullisesti tänään :x . Kyseinen ongelma loisti poissaolollaan jo ainakin pari-kolme vuotta, mutta koskaan ei varmaankaan pitäisi tuudittautua liian hyvään asiain tolaan tuossaKAAN asiassa :roll: . Pitää mun apteekissa käydä joka tapauksessa tässä lähipäivinä, joten kai siinä samalla reissulla peräpukamasalvaakin voin ostaa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 26.8.2020 11:06:07

Sun pitäisi syödä säännöllisesti laksatiiveja eli ripulilääkkeitä niinkuin Imodium Plus 2 mg. Jos uloste on kovaa ja joutuu pinnistellä vessapytyllä niin se usein rohmaduttaa suolen limakalvot. Yleensä raskaana olevat äidit saa synnytyksen yhteydessä peräpukamat koska ne työntää niin kovaa että peräsuoli osittain repee.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 26.8.2020 12:08:55

Se on myöskin hyvä käyttää jonkilaista vaippaa kun on Imodium Plus kuurilla. Ei siinä ole mitään hävettävää. Kyllä hän näitä eturauhas vaippoja löytyy myös vanhemmille miehille jotka kusee housuun tai kärsii jälkitiputuksesta kalsareihin.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 27.8.2020 13:07:53

Mulla ei ole peräpukama salvaa koska en käytä niitä koska minulla ei ole enään pukamia. Mutta joskus pitkän ryypputken jälkeen tuntuu kuin perse olisi tulessa ja ripuli lentää. Vessa käynin jälkeen levitän NIVEA kosteusvoidetta anuksen ympärille. Se on kai alunperin käsivoide mutta mä käytän sitä silti pepun hoitoon.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.8.2020 03:45:15

Jestasperkele, kun nyt tahmoo. Heräsin kahdelta(Oli tällä kertaa jopa mulle liian aikaista), kun näin unta yhdestä ihmisestä, jota vähän kaipaan ja sitten ei enää uni tullut. Sille kaipaukselle en tee yhtään mitään, vaikka voisinkin, koska mulla nukkuu tuolla sängyssä sellainen kultakimpale, etten ala edes platonisella tasolla lietsoa tässä mitään tunteita. Tiedän varsin hyvin, että tämä on ihan biologiaa ja sangen yleistä ja lähinnä terveenmerkki ja ajatukseni eivät vahingoita ketään ja mitään en ole tekemässä, mutta silti riipii niin pirusti ja tunnen itseni joksikin vitun ajatusrikolliseksi :x . Ohi se menee, eikä tässä mitään uutta ole, mutta kai se on tämä syksyn tulo, joka, ainakin osittain, nyt tekee olosta ankean.

Olen jotenkin turvonnutkin. En tiedä, vaikka olisi ihan päänsisäistä turvotusta :mrgreen: , mutta oli oikeaa tahi ei, niin turvotusta silti, eikä läskiä. Siitä huolimatta tuli mieleen, että voisin kiskaista pirikuurin ihan laihdutuslääkkeeksi. Siinä voisi sitten hyvässä lykyssä pumppu pettää lopullisesti ja pääsisin näitäkin maisia murheita miettimästä :twisted: :mrgreen: . No niin, en ole tekemässä edes sitä. Kaloreita aloin tosin eilen laskea pitkästä aikaa. Tyystin turhaa hommaa sekin, koska tiedän tasan tarkkaan, mitä syön ja kuinka paljon ja osaisin vanhastaan luetella ne kalorit vaikka koomassa, mutta johonkin sitä pitää purkaa ahdistustaan. Olen muutenkin ollut taas aika pahasti pakko-oireinen.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 30.8.2020 12:54:12

Sitä yrittää aina morkkiksessa korjata sanojaan mutta jossain vaiheessa ihmiset ei enään jaksa ja kääntyvät pois.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 31.8.2020 12:21:35

Miksei ihmiset osaa puhua normaalisti, vaan kaikenlaista happotrippi sekavia ajatuksia on pakko heittää. Kukaan ei ymärrä hevon vittua näistä ajatuksista. Olen itse sanonut että pysyttelen bentsoissa, oppareissa, viinassa ja skodeissa ja se on pelastanut minun mielenterveyden. Toi tyyppi alkoholi ketjussa on aivan sekava happopää joka luulee olevansa boheemi ja kultturelli.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 31.8.2020 20:35:29

työHELVETTI alkaa taas!!!!!!! KAI TUO pitää käydä nyt sitten kerralla JUOMASSA POIS!! tuo paskatyö
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 5.9.2020 13:04:40

Minä ja Winston ollaan yhtä paskassa jamassa tällä foorumilla. Kukaan ei vastaa hänelle ja kukaan ei vastaa enään mulle. Niin sanottu "cul-de-sac" tilanne.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 7.9.2020 09:17:21

Varpusemo kirjoitti:Minä ja Winston ollaan yhtä paskassa jamassa tällä foorumilla. Kukaan ei vastaa hänelle ja kukaan ei vastaa enään mulle. Niin sanottu "cul-de-sac" tilanne.

Kyllä teistä toinen saa asiallisiakin vastauksia. Ja toinen sitten niitä huvittavia vastauksia. 8)
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 7.9.2020 19:35:13

Pahinta kai et ees heräsin, sit ku päivä kehitty, niin et yhen väkivaltarikollisen, mua nuoremman mustan vyön karatekan muija löi mun päähän kaljatölkin paskaks ja koska ei suostunu lyömää toista, saa kotoon ite leikkii kuten tavallist nyrkkeilysäkkii.

Sen lisäks, ku uus luuri hajos ilman mitää damagee, ni vanhal luuril ei onnistu ees netti+puhelinlaskun maksaminen.
Mä meen ensin, vaikka tuleen.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Junkie » 7.9.2020 19:39:34

Varpusemo kirjoitti:[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori].

Hä. Onks tääki muuttunu löysäks paskaks. Mä oon kyl aina arvostanu Winstonii.
Mä meen ensin, vaikka tuleen.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 7.9.2020 19:46:47

Junkie kirjoitti:
Varpusemo kirjoitti:Tulee mieleen että it was a trap voi hyvinkin olla ehkä plinkin suurin trolli joka on Winstonin tai jonkun muun ystäviä, joka on asetettu asemaan Varpusemon pään menoksi. Kelatkaa vähän: Pirinisti, huora, transu ja äidin oma kulta. Nyt on joku pahasti vialla. Word.

Hä. Onks tääki muuttunu löysäks paskaks. Mä oon kyl aina arvostanu Winstonii.

Tottakai sä arvostat koska se on yksi ehto pysytellä hyvissä väleissä tällä foorumilla. Mä en koskaan niellyt hänen läpinäkyvää ja negatiivista uskoa ihmiskuntaa kohtaan ja sain heti plinkin vihat niskaani.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 7.9.2020 21:46:04

Mutta se on yleinen käytäntö että jokapaikas on GURU tai KUNKKU jota suojellaan. AA-ryhmissäkin on KURKO:nsa ja Henkiset Gurut joita palvotaan ja suositaan.. jos olet GURU:n oppilas ja nyökytät kuin hitsari sen puheenvuoron aikana ja se on kummisi.. oot lellaligirl ja lellariboy ryhmässäsi
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja it was a trap » 8.9.2020 15:38:17

Se, että asiat eivät mene koskaan niin kuin on niiden toivonut menevän.

Toki ihmismieli ainakin länsimaalaisessa maailmankatsomuksessa pyrkii muistamaan vain ne huonot jutut, eikä hyvät jutut jää sillä tavalla mieleen, vaikka suurimmallaosalla asiat ovat kuitenkin verrattain hyvin, mutta silti naapurin Pertin uusi auto saa Jussin viikset väpättämään ja suusta kuuluu mutinaa harvojen hampaiden välistä; "Vittu, saatana, perkele! Että kehtaa noin ylpeillä, minähän ostin tuon oman autoni viime vuonna ottamalla ison lainan ja nyt maksan niitä hernekeittoa ja kaurapuuroa syömällä eläkeikään asti...."

Minua vituttaa itseäni asunnottomuus, vaikka minulla on majapaikka/koja. Tämän takia en esimerkiksi kykene tekemään töitäni kotona, koska minulla ei ole kotia. Jollakin tuntui olevan töitäni kohtaan suuria antipatioita, vaikkahän itse on eläkkeellä oleva keski-ikäinen.
Minua inhottaa itse asiassa kirjoittaa jostakin täällä negatiivisesti, mutta kun hän tekee sitä itse kaikille muille, koska ei uskalla amputoida päätänsä, niin sitten hän valittaa siitä, kuinka häntä pilkataan, sanomisia vääristellään jne. Voi kun kaikilla olisi hyvä olla maailmassa ja rakastettaisiin itsemme lisäksi tietysti läheisiä, mutta myös koko maailmaa ja sen kauneutta. Minua vituttaa sekin, että monia vain vituttaa. :lol:

Voihan tuolla sanalla toinenkin merkitys toki olla. Vituttaa minuakin usein, mutta tytöt ovat nirsoja, koska olen ilmeisesti sitten katsottu kilpailijaksi saalismarkkinoilla. Olisihan se kauheaa kun joku adonis hakisi minut saatille ja jättäisi kolme nättiä platinablondia, näteissä meikeissä ja seksikkäissä vaatteissansa, jotka eivät paljoa peittele ja jätä varaa arvailuille. Mutta heitä varmasti vituttaisi kun tämä paksua lompakkoa näyttävästi tarjoilujen välissä esittelevä komea herrasmies ottaisikin minut matkaan ja sanoisi; "Mennäänks beibe hotelliin, mulla on täällä lompakossa kolkyt donaa?". Kysyisin kuin YLE:n haastattelija 1984 vuonna Andy McCoylta, että miksi sä tollanen määrä päällä rahaa liikut? Johon tää mut matkaan ottanut herrasmies sit vastaisi, että; "Jos mä nään jotain mist mä diggaan, ni mä ostan sen!" :lol:

Tossa se haastattelu, on niin pirun hyvä vaikka vitutusketju onkin, mutta mulle sallittakoon offftopic, ku oon ADHD -aikuinen (teinin tasolla muuten).

Hanoi Rocks - klassikkohaastattelu

https://www.youtube.com/watch?v=PRZiDghU9rEan

Lisäksi mua vituttaa mun huumeongelma ja olen todennut itselleni armollisena, että en lupaa koskaan, että nyt mä onnistun ja lopetan. Koska silloin sitä pettyy aina ihan hirveesti. Mut mua tympii tää, kun joka päivä pitää säätää rahaa ja nyt ku ei oo kämppääkään, niin pirun hankalaa.
Tulee oikeasti välillä mieleen ajatus siitä, että hommaisi fentanyyliä ja ottaisi OD:t, mutta tollasta se on ollu teini-iästä asti ja aina sitä jaksaa jotenkin eteen päin. Mähän en oo ikinä ollu masentunut, mutta mulla on krooninen ahdistus. Se oli jo lapsena. 10 v ajattelin ensimmäisen kerran, että uskaltaisinpa hirttää itseni tuohon jalkapallomaalin ylätankoon ripustamalla hirttoköydellä ja itsekin ainakin 30 min siinä maalin vieressä.

Nyt jos Varpusemo viimein tajuaisi, että myös minä olen ihminen ja minulla on tunteet. Itse asiassa olen erittäin tunneherkkä. Joten jos minua tekee mieli edelleen sättiä narkkariksi, huoraksi, transuksi ja sen sellaiseksi, niin anna palaa vain. Totuus vain on se, että minua ei noin vähällä voi nujertaa millään tavoin, että pilaisin päiväni siksi. Kaiketi syysi muiden juttujen vääristelyyn, mukahauskoihin vitseihisi jne, jne. on motiiviltaan sitä, että koitat oman vitutuksen tähden jotenkin osallistua edes kännissä, kun silloin uskallat tulla internettiin, mutta jostain syystä sä et osaa ollenkaan normaalilla tavalla käydä keskustelua, vaan sä vaan keljuilet ihan kaikille keskustelijoille. Niillekin, jotka eivät edes sinulle kirjoita tai ole koskaan kirjoittaneet.

Haluatko juttuseuraa? Mä voin antaa puhelinnumeroni jos haluat. Mulle voi myös kirjoittaa sähköpostiini sarinavalentina1987@gmail.com ja jos asut lähellä tai olet tulossa maakuntamatkailemaan, niin voidaan käydä vaikka puistossa syömässä pullaa ja juomassa sihijuomat. Ja tää oli ihan vakavasti sit kirjoitettu. Heutän pallon sulle.

Mua vituttaa se tänään ja aina, että ihmiset tekee yhdeksän euron palkalla töitä, saaden päälle työttömyyspäiväkorvauksen. Sitten moni sanoo iloisena aamulla tai jonnekin facebookiin leijuu "mäpä muuten meen tänään töihin!". Ei se ole työtä, vaan ilmaistyötä. Sanonkin aina sossuille, että mä en ilmaistöihin mene ja oon kysynyt usein että menisittekö muuten itse. Eivät vastaa. Toistan joskus, vastatkaa kysymykseeni?! Niin sitten alkaa lätinä jostakin "Valitettavasti tilanne on tämä ja sinun on pakko koittaa jotakin kuntouttavaa työtoimintaa tai joudumme leikkaamaan sinulta tuloja...". No mulla oli tuohon idea ihmisille, mutta kaikki oleelliset jutut jätettiin kertomatta siinä haastattelussa. Sanottakoon, että olin IL:n top-1 luetuin uutisartikkeli tai siis tarkemmin olin sen aiheena.
Eli sairauslomapaperit vaan hakemaan tk-lekurilta. 100% onnistuminen jokaiselle jos on valmis sanomaan, että voisinko saada sairauslomaa, koska minulla on erittäin paha masennus ja ahdistus ja haluan psyk. polille lähetteen. Lääkäri sitten kyselee lisää ja nyökkäilet, samalla tietysti pysyt aiheessa, että on niin kova ahdistus. Et myös revi sitä lääkärin kirjoittamaa SSRI- tai neuroleptireseptiä heti vaan vasta sen kulman takana kun sairaalaa ei enää näy. Lääkäri kirjoittaa sairauslomaa siksi aikaa kun jonot psyk.polille kestävät - vähintään. Itse pyydän aina 6kk sairauslomaa kerralla ja saan sen. On mulla persoonallisuushäiriöitäkin toki B-klusterista. Huomiohakuinen, epävakaa jne. eli tyypilliset narkkarihuoran persoonallisuushäiriöt. :lol:
Mut mua vituttaa siis se, että ihmiset ei uskalla tapella systeemiä vastaan edes porukalla. Mitä jos 10,000 ihmistä menis eduskuntatalon eteen huutamaan, että ilmaistyöpaikat pitää lakkauttaa ja niiden johtajat, jotka käärii erahat niistä itselleen ja perheilleen, heidät on sijoitettava Lappiin, jonne rakennetaan työleirit, kuten Siperialla. Sinne yhdeksän euron päiväpalkalla heidät vähintään 20 vuodeksi. Mutta töitä he saavat tehdä vain neljä tuntia päivässä ja vain neljänä päivänä viikossa, jotka saat itse valita arkipäivien joukosta. Saat myös valita moneltatulettöihin ja sieltä poistut, kunhan se tapahtuu 8:00 - 16:00. Lisäksi näille vangituille suotaisiin se 530€:n työttömyyspäiväkorvaus, paitsi se joudutaan valitettavasti eväämään, koska he ovat suorittamassa vankeusrangaistusta.

Oikeesti, lähtisin ite jos edes 100 tyyppiä uskaltais lähteä tuonne tai jonnekin muualle kertomaan, että asia ei ole oikein. Tavallinen normiduunarihan ei tajua edes, että tuolla on monet 18-65v asti, mutta että se ei kerrytä sitten sitä eläkettä ollenkaan.

Medianäkyvyyttä voisi tehostaa sillä, että juostaisiin ilkosillaan ek-talon portaita ylö ja alas. Olisi toivottavaa, että esim MDMA:ta olisi nautittu ennen tempauksen suorittamista, soitettaisiin hyvissä ajoin HS:n, YLE:n jne. toimituksiin, että täällä olisi etusivun lööppi moneksi päiväksi ja sieltä saisi loistavaa videokuvaakin... ^^

Oikeesti. Ja huvittavintahan tässä oli kun kerran sitten kamarahan lisätoivossa ajattelin, että ilmoittaudun kuntouttavaan työtoimintaa, olin ollut muutaman kerran aiemmin pesulassa, niin mulle sanottiin, että eivät voi antaa töitä mulle, koska olen huumeidenkäyttäjä. Mutta tarjosivat vaihtoehtoista apua jostakin niin vammaisen nimen omaavasta hankkeesta taas kerran. Eli olisin saanut tehdä töitä pesulassa (täsmälleen samoja hommia,kuin silloinkin kun olin normaalisti kuntouttavassa työtoiminnassa 4 päivänä viikossa ja olin muuten aina siellä huumeissa, mutta minusta ei näe kun käytän, ellen erikseen halua bailata, ja se on harvoin...) Sanoinkin, että mitä vittua sama homma, mutta vain yksi 36€ lisää kuukaudessa vaikka olen ennenkin tehnyt samaa hommaa huumeiden vaikutuksen alaisena.
KH:ssa kyllä saa tehdä 4 päivää viikossa, mutta jos on omakustanteisessa katujen KH:ssa, niin siitäkin rankaistaan.

Mua vituttaa siis nyt lisäksi, että ei kannata olla rehellinen! Älkää missään nimessä kertoko missään tuollaisessa, että olette huumeidenkäyttäjiä. Se avuntarjonta termi kätkee taakseen kyllä oikeasti merkityksen terminä "elämän entistä enemmän mutkikkaaksi tekeminen".

Vittu kun vituttaa kaikki vittumaiset vittupäät ja se, että rehellisyys ei peri maata. :lol: :lol: :lol: 8)
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna