Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja miljoona » 8.8.2006 16:03:51

Äää! Äitiii! Mul ei oo mitää tekemistä! Tylsää!

Tylsyys vituttaa. Mikään ei oo ärsyttävämpää ku tylsyys. Jos kysyisin mutsilta mitä tehä, se varmaan sanois et siivoo kämppäs tai juokse kymmenen kierrosta talon ympäri. Mut ei se oo hirveen hauskaa. Mitä voi tehdä helsingissä tiistaina, kun kaverit ovat jossain, eikä pysty pysymään paikoillaan?

Äh. Tekis mieli lähtee ostaa viinaa ja vetää lärvit. Mut sit mä en ainakaa jaksais olla paikoillani.. :? Hmm.. plaaah.. Äitiii!!
miljoona

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 16:06:08

miljoona kirjoitti:Äää! Äitiii! Mul ei oo mitää tekemistä! Tylsää!

Tylsyys vituttaa. Mikään ei oo ärsyttävämpää ku tylsyys. Jos kysyisin mutsilta mitä tehä, se varmaan sanois et siivoo kämppäs tai juokse kymmenen kierrosta talon ympäri. Mut ei se oo hirveen hauskaa. Mitä voi tehdä helsingissä tiistaina, kun kaverit ovat jossain, eikä pysty pysymään paikoillaan?

Äh. Tekis mieli lähtee ostaa viinaa ja vetää lärvit. Mut sit mä en ainakaa jaksais olla paikoillani.. :? Hmm.. plaaah.. Äitiii!!

Mä aion vetää lärvit tänään, vaikkei vitutakaan, 'I am the weirdo in your bedroom' :mrgreen:
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 8.8.2006 16:08:55

Yäk! Ei tee yhtään mieli juomaan! Fuckshit. Unohdin tänään käydä viemäs tennari- ja Dolan-respat uusittavaks. No ehtiihän ne huomennakin.. Koht vois lähtee taas käymään ulkosalla. On kyl liian kuuma joka paikassa! Ruokahaluakaan ei oo näin kuumalla säällä.
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 16:10:09

Holly 2 kirjoitti:

Mä aion vetää lärvit tänään, vaikkei vitutakaan, 'I am the weirdo in your bedroom' :mrgreen:

Sitäpaitsi tänäänhän on keskiviikko, ja voi tehdä ihan mitä vaan, maailma on mun.
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja miljoona » 8.8.2006 16:13:54

Hm. Eiks tänää oo tiistai?!? :D Ei sen puoleen, mäkin elän ihan keskiviikossa. Oon ollu ihan sekasin ku luulin et eilen on tiistai.. (Vai onks tänää keskiviikko?)
miljoona

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 8.8.2006 16:15:40

Eiks tänään oo ihan tiistai? Mä luulin aamulla et on maanantai.
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 16:15:54

miljoona kirjoitti:Hm. Eiks tänää oo tiistai?!? :D Ei sen puoleen, mäkin elän ihan keskiviikossa. Oon ollu ihan sekasin ku luulin et eilen on tiistai.. (Vai onks tänää keskiviikko?)

katsopas, koneessa lukee tiistai :oops: mä luulin että on ke... no, ei se mitään, juon ja juhlin silti.
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja miljoona » 8.8.2006 16:20:23

Hehe, nojoo ei se mitään. Tuntuu olevan kaikki yhtä pihalla päivästä :lol:
miljoona

ViestiKirjoittaja hollowlife10 » 8.8.2006 17:46:09

Pane kolmatta äijää joka tulee kadulla vastaan...? :)
hollowlife10

ViestiKirjoittaja miljoona » 8.8.2006 18:03:55

hollowlife10 kirjoitti:Pane kolmatta äijää joka tulee kadulla vastaan...? :)

Hm. Saaks panna kolmatta muijaa?! Se houkuttelis enemmän :)
miljoona

ViestiKirjoittaja hollowlife10 » 8.8.2006 18:04:39

miljoona kirjoitti:
hollowlife10 kirjoitti:Pane kolmatta äijää joka tulee kadulla vastaan...? :)

Hm. Saaks panna kolmatta muijaa?! Se houkuttelis enemmän :)

Juu saa, tai kolmatta transua tms..;)
hollowlife10

ViestiKirjoittaja stuf » 8.8.2006 18:05:43

Ei taho uni tulla
stuf

ViestiKirjoittaja miljoona » 8.8.2006 18:14:48

stuf kirjoitti:Ei taho uni tulla

No mutta! Eihän vielä ole nukkuma-aika?
miljoona

ViestiKirjoittaja stuf » 8.8.2006 18:17:20

miljoona kirjoitti:
stuf kirjoitti:Ei taho uni tulla

No mutta! Eihän vielä ole nukkuma-aika?

Kellä on ja kellä ei, eikä se uni o tullu monee vrk :E
stuf

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 8.8.2006 18:32:24

Näin vanhaa frendii tänään ja se sano ettei oo nukkunu pariin kuukauteen. En kyl usko et asia ihan noin on. Mitenkähän pitkään ihminen voi olla täydellisesti ilman unta?

Tost frendist tuli viel mieleen, et kauheeta miten se oli laihtunu ihan olemattomiin! No semmosta se vauhti teettää. En oo ikinä nähny sitä niin laihana.. :o Yks toinen frendi kans oli laihtunu ihan törkeesti kun näin sitä pitkästä aikaa.
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna