Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja geraldine^ » 3.8.2006 13:14:17

sain eilen duunissa paniikkikohtauksen kesken asiakaspalvelun, se vituttaa lievästi. selitin hirveessä psykoosissa yhdelle toiselle työntekijälle et mun kaverin isä on kuollut ja menin tärisemään jonnekin sivummalle. :shock: mulla ei oo tullut paniikkikohtauksia piiiiiiiitkään aikaan, joten luulin sen menneen ohi, mutta ilmeisesti on taas lääkärireissun paikka.
geraldine^

ViestiKirjoittaja stonehead » 3.8.2006 13:37:31

geraldine^ kirjoitti:sain eilen duunissa paniikkikohtauksen kesken asiakaspalvelun, se vituttaa lievästi. selitin hirveessä psykoosissa yhdelle toiselle työntekijälle et mun kaverin isä on kuollut ja menin tärisemään jonnekin sivummalle. :shock: mulla ei oo tullut paniikkikohtauksia piiiiiiiitkään aikaan, joten luulin sen menneen ohi, mutta ilmeisesti on taas lääkärireissun paikka.
Leguriin sit siitä!Voi perkele kun ei oo pusuhymiöö!Jokatapauksessa PUSUHYMIÖ!Nyt!
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Deliriumi » 3.8.2006 13:44:50

Siinä pusuhymiö Kuva
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 3.8.2006 13:49:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Deliriumi

ViestiKirjoittaja Deliriumi » 3.8.2006 13:48:04

hokksa kirjoitti:Eiköhän tää ala olla jo normaalia että vituttaa joka päivä.

On.

Paitsi silloin kun en oo töissä, silloin ei vituta.
Deliriumi

ViestiKirjoittaja stonehead » 3.8.2006 13:52:58

Sillon kun mulla alkaa duunis agret nousee pintaan ni saa kamat kyytii ja vittulen kaille ja raivoon.Onneks jengit tietää et en mie pahalla.Ne vaan nauraa ja saa mutkin nauramaan.
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Claudia » 3.8.2006 14:06:34

Tänään on kyl harvinaisen vittumainen päivä, kauhee olo eikä mitään tapahdu ikinä torstaisin! Torstait vois kokonaa unohtaa!
Claudia

ViestiKirjoittaja stonehead » 3.8.2006 14:25:52

Ottele Claude iisiti!
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vimma » 3.8.2006 14:32:01

Helvetin helvetti.

Oikeesti, minkä takia pitää aina olla joku toinen, miks joku muu on aina niin vitun täydellinen. No olishan se pitäny arvata, näinhän siinä käy aina, nyt mä muistan minkä takia mä oon päättäny olla sekaantumatta kehenkään, enää koskaan. Vittu on niin saatanan arvoton olo.

Helvetin helvetti.
Kuva
Vimma
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Benzopää » 3.8.2006 20:07:43

Vimma kirjoitti:Helvetin helvetti.

Oikeesti, minkä takia pitää aina olla joku toinen, miks joku muu on aina niin vitun täydellinen. No olishan se pitäny arvata, näinhän siinä käy aina, nyt mä muistan minkä takia mä oon päättäny olla sekaantumatta kehenkään, enää koskaan. Vittu on niin saatanan arvoton olo.

Helvetin helvetti.

näinhän se tuppaa olemaan...mahdatko olla nainen? me naiset ollaan usein niin perkeleen itsetunnottomia, että ei kyllä ole mitään arvoa, jos ei toi just tossa haluu mua. eihän se ole lainkaan niin. ei ole!!!!! mää rupeen vemi-nistiks.
Benzopää

ViestiKirjoittaja frontti » 3.8.2006 20:18:35

Helvetin helvetti.

Vimmukka, sä oot ihq, oikeesti. Kuvittelen sut.......... :wink: :D
"Kun nainen menettää taitonsa hurmata, hän oppii vihaamaan". -Nietzche-
frontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sokerimuru » 3.8.2006 20:24:12

Helvetin helvetti.

kuules, älä anna muiden määritellä arvoas vaan tiedä se itse. ja vaali sitä. enkä muutenkaan ymmärrä, miksi se joku ettis täydellistä, täydellisyydessä ei oo mitään hyvää tai kaunista. täydellisen kuoren alla on usein enemmän epätäydellistä kuin epätäydellisen kuoren alla. tätä mieltä mä ehdottomasti.

voita sun harmitus ja jatka eteenpäin. tsemii ja parempaa mieltä!
sokerimuru

ViestiKirjoittaja Vimma » 3.8.2006 21:00:28

näinhän se tuppaa olemaan...mahdatko olla nainen? me naiset ollaan usein niin perkeleen itsetunnottomia, että ei kyllä ole mitään arvoa, jos ei toi just tossa haluu mua. eihän se ole lainkaan niin. ei ole!!!!! mää rupeen vemi-nistiks.

No nainenpa nainen, oot oikeessa.. kyl tää täst viel :roll:

kuules, älä anna muiden määritellä arvoas vaan tiedä se itse. ja vaali sitä. enkä muutenkaan ymmärrä, miksi se joku ettis täydellistä, täydellisyydessä ei oo mitään hyvää tai kaunista. täydellisen kuoren alla on usein enemmän epätäydellistä kuin epätäydellisen kuoren alla. tätä mieltä mä ehdottomasti.

voita sun harmitus ja jatka eteenpäin. tsemii ja parempaa mieltä!

Juu arvostus nollassa kyllä, mut pakko vaan porskuttaa.
Kuva
Vimma
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vimma » 3.8.2006 21:01:19

frontti kirjoitti:Vimmukka, sä oot ihq, oikeesti. Kuvittelen sut.......... :wink: :D

rontti, sä se osaat :D

kiitos ja pusu :D
Kuva
Vimma
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja frontti » 3.8.2006 21:56:10

Vimma kirjoitti:
frontti kirjoitti:Vimmukka, sä oot ihq, oikeesti. Kuvittelen sut.......... :wink: :D

rontti, sä se osaat :D

kiitos ja pusu :D

Kuva
"Kun nainen menettää taitonsa hurmata, hän oppii vihaamaan". -Nietzche-
frontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Black Dot » 3.8.2006 21:58:39

kävin juomas pari tuoppia. sitten loppu rahat :cry:
hirvee viinanhimo vieläkin muttei mahda mitään
Black Dot
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava