Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja geraldine^ » 3.8.2006 13:14:17
Kirjoittaja stonehead » 3.8.2006 13:37:31
Leguriin sit siitä!Voi perkele kun ei oo pusuhymiöö!Jokatapauksessa PUSUHYMIÖ!Nyt!geraldine^ kirjoitti:sain eilen duunissa paniikkikohtauksen kesken asiakaspalvelun, se vituttaa lievästi. selitin hirveessä psykoosissa yhdelle toiselle työntekijälle et mun kaverin isä on kuollut ja menin tärisemään jonnekin sivummalle.mulla ei oo tullut paniikkikohtauksia piiiiiiiitkään aikaan, joten luulin sen menneen ohi, mutta ilmeisesti on taas lääkärireissun paikka.
Kirjoittaja Deliriumi » 3.8.2006 13:44:50
Kirjoittaja Deliriumi » 3.8.2006 13:48:04
hokksa kirjoitti:Eiköhän tää ala olla jo normaalia että vituttaa joka päivä.
Kirjoittaja stonehead » 3.8.2006 13:52:58
Kirjoittaja Claudia » 3.8.2006 14:06:34
Kirjoittaja Vimma » 3.8.2006 14:32:01
Kirjoittaja Benzopää » 3.8.2006 20:07:43
Vimma kirjoitti:Helvetin helvetti.
Oikeesti, minkä takia pitää aina olla joku toinen, miks joku muu on aina niin vitun täydellinen. No olishan se pitäny arvata, näinhän siinä käy aina, nyt mä muistan minkä takia mä oon päättäny olla sekaantumatta kehenkään, enää koskaan. Vittu on niin saatanan arvoton olo.
Helvetin helvetti.
Kirjoittaja frontti » 3.8.2006 20:18:35
Oikeesti, minkä takia pitää aina olla joku toinen, miks joku muu on aina niin vitun täydellinen. No olishan se pitäny arvata, näinhän siinä käy aina, nyt mä muistan minkä takia mä oon päättäny olla sekaantumatta kehenkään, enää koskaan. Vittu on niin saatanan arvoton olo.
Helvetin helvetti.
Kirjoittaja sokerimuru » 3.8.2006 20:24:12
Helvetin helvetti.
Kirjoittaja Vimma » 3.8.2006 21:00:28
näinhän se tuppaa olemaan...mahdatko olla nainen? me naiset ollaan usein niin perkeleen itsetunnottomia, että ei kyllä ole mitään arvoa, jos ei toi just tossa haluu mua. eihän se ole lainkaan niin. ei ole!!!!! mää rupeen vemi-nistiks.
kuules, älä anna muiden määritellä arvoas vaan tiedä se itse. ja vaali sitä. enkä muutenkaan ymmärrä, miksi se joku ettis täydellistä, täydellisyydessä ei oo mitään hyvää tai kaunista. täydellisen kuoren alla on usein enemmän epätäydellistä kuin epätäydellisen kuoren alla. tätä mieltä mä ehdottomasti.
voita sun harmitus ja jatka eteenpäin. tsemii ja parempaa mieltä!
Kirjoittaja Vimma » 3.8.2006 21:01:19
frontti kirjoitti:Vimmukka, sä oot ihq, oikeesti. Kuvittelen sut..........![]()
Kirjoittaja frontti » 3.8.2006 21:56:10
Vimma kirjoitti:frontti kirjoitti:Vimmukka, sä oot ihq, oikeesti. Kuvittelen sut..........![]()
rontti, sä se osaat![]()
kiitos ja pusu
Kirjoittaja Black Dot » 3.8.2006 21:58:39