Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Kissa-Täti » 1.10.2019 14:41:02

Mä haluaisin privaatti/meiliystävyyttä nimenomaan päihdelinkin käyttäjistä. Mulle voi lähettä sähköpostia osoitteeseen: [Poistettu sääntöjenvastaista. -Päihdelinkin moderaattori]
Kissa-Täti
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 2.10.2019 02:37:53

Siis, vittu, mä en nuku koskaan.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kissa-Täti » 2.10.2019 09:01:06

Nuku, nuku nurmilintu,
Väsy, väsy västäräkki!
Tee sä pellolle pesäsi,
Koivunoksalle kotisi,
Kalliolle kartanosi!
Nuku, kun minä nukutan,
Väsy, kun minä väsytän,
Nuku unosen rekehen,
Väsyläisen kelkkasehen!
Kissa-Täti
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pulusetä » 4.10.2019 10:41:47

Pimeä ja sateinen aamupäivä, mä haluaisin sytyttää kynttilöitä tunnelma valaistukseksi mutta se ei käy koska meillä on kissoja nyt.
Pulusetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.10.2019 05:09:53

Äh... Meinaa nyt vähän takuta tämä elo ja olo taas. Johtuneeko syksystä vai mistä?

Illalla on vaikeaa saada unta, kun ikävät ajatukset riepovat. Sitä tyyliä, että kukaan ei tykkää musta ja ei mistään mitään tule ja kaikki on paskaa, paitsi kusi ja itsetunto nollissa. Sitten puskee ihan ahdistavia ja pelottaviakin ajatuksia. Fläsäreitäkin on jonkin verran ollut, mutta ONNEKSI niin lievinä, että niistä pääsee nopeasti yli ihan vain hengittelemällä. Noiden kanssa tilanne on ollut kyllä miljoona kertaa pahempikin. Aamulla ei sitten huvittaisi nousta, ei niinkään väsymyksen, vaan pimeyden ja kylmyyden vuoksi, mutta jos jään sänkyyn pyörimään, niin se alkaa ahdistaa vain enemmän.

Päivät menevät kyllä ihan okei. Toimintakyky on tallella ja jaksan innostuakin asioista :) . Lähinnä häiritsee kylmyys, jonka vuoksi sohvannurkasta nouseminen ja ulos lähteminen tuntuu aina alkuun pienimuotoiselta taistolta :x . Ilmeisesti unenlaatukin on suht kohdillaan, kun ainakin toistaiseksi tuntuu pärjäävän n. 4 h unilla ihan kohtuullisesti.

Sitten vituttaa sekin, että ainakaan siinä marketissa, missä pääasiassa hoidan isommat ruokaostokset, ei ole nyt toviin löytynyt hyllystä sitä yhtä hyvää ruusunmarjasosetta. Liekö valmistus tai tilaus lopetettu tyystin vai onko nyt vain jokin tilapäinen toimituskatkos meneillään. No, ei mun nyt mitään hyvää tarvitse syödäkään, joten ei kai tämäkään kriisi niin akuutti ole :roll: . Pienessä lähikaupassa nyt ei myydä muuta, kuin kaljaa ja en jaksa kierrellä kaikkia maailman tai edes lähiseudun kauppoja yhden tuotteen tähden.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 11.10.2019 16:08:50

Ketuttaa kaikki. Eilen kun menin pitkästä aikaa metrolla niin eikös joku somppu mekkaloinu koko matkan "minä vihaan suomalaisia minä vihaan vihaan"
Teki mieli tempasta turpiin vähä-älyistä paviaania ja muutenkin oli hirveesti ählyjö metrossa. Vittu tää maa on pilattu. Kiitos teille suvakit vihaan teitä myös. Menkää te tarjoomaan prsettä niille jos ne vaik siitä rauhoitus Vittu ku vituttaa!
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 11.10.2019 18:00:30

Vituttaa Ek ja tää pska yhteiskunta. Mun palkka ei oo noussu 10v kun 1€ viddu 1€!
Onneks sentään vähän nautin kun tiedän sen kurjan kohtalon mikä niitä syöttöporsaitaodottaa ja parasta se tulee yllätyksenä niille raukoille!
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 11.10.2019 18:42:24

Noh jatketaan kun alkuun päästy :roll:
Vihaan kaikkialle tunkekaa homopropagandaa, ylen
Matutuspropagandaa,
Hesarin valehtelua, Mtv3:sen valehtelua,
Paskaa kaikkialla!

Viimeisin vitutus tämä: joku suvakkihörhöidiootti-instituutti on keksinyt että ok-merkki on Rasistinen, siis mitä aktuaalista helvettiä. Tunkekaa nyt jo noi ideologianne suoraan takaisin PERsEEseen!
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.10.2019 06:15:12

TänäänKIN vituttavat 2 viimeistä aivosoluaan liuottaneet luuserirappioalkkikset, jotka syyttelevät somppuja, ählyjä, neekereitä, suvakkeja, homoja ja valtamedioita siitä, että itse ovat vitun tyhmiä reppanoita ja sössineet kaikki asiansa päin helvettiä ihan itse :twisted: .

Terveisin yleläinen vihervassari-suvakki-kommari-maailmanhalaaja-mamupatja-lesbo :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 16.10.2019 07:45:28

Oletko sinä Winston sössinyt kaikki asiasi ihan itse? Pitääkö olla nettomaksaja, jotta on oikeutettu ilmaisemaan tiettyjä yhteiskunnallisia mielipiteitä? Itsehän toki olen joskus ollut taipuvainen näin ajattelemaan, mutta että plinkissä huudellaan tällaista. Jo on aikoihin eletty
Takapöydän vävyehdokas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 16.10.2019 08:26:39

Takapöydän vävyehdokas kirjoitti:Oletko sinä Winston sössinyt kaikki asiasi ihan itse?

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori]. Muuhun ei ole tarvetta ottaa kantaa.

Onko asiatonta kertoa Winstonin ihan itse kertomiaan asioita/elämänkokemuksia. Vitun vähäpää ylläpito!
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.10.2019 16:33:36

^^ Poliittiset mielipiteet, nekin, joista olen tyystin eri mieltä, voi esittää ilman alatyyliä ja solvauksia, sekä asiallisesti perustellen. Siitä tässä nyt oli kyse. Toki tajusit tämän itsekin, mutta kunhan halusit jälleen vain kuittailla mulle.

Mitä tulee niihin asioihin, jotka olen itse sössinyt, niin harvemmin olen syytellyt niistä mamuja, homoja ym. ryhmiä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 16.10.2019 21:35:30

Winston-84 kirjoitti:TänäänKIN vituttavat 2 viimeistä aivosoluaan liuottaneet luuserirappioalkkikset, jotka syyttelevät somppuja, ählyjä, neekereitä, suvakkeja, homoja ja valtamedioita siitä, että itse ovat vitun tyhmiä reppanoita ja sössineet kaikki asiansa päin helvettiä ihan itse :twisted: .

Terveisin yleläinen vihervassari-suvakki-kommari-maailmanhalaaja-mamupatja-lesbo :mrgreen: .

No siis tää on vittuuntumistopicci niin postaan jatkossakin jos joku ketuttaa enkä pyytele mielipiteitäni anteeksi. Käsittääkseni en kyllä syyttänyt ketään omista sössimisistäni? Toisekseen asiani on oikein hyvin nykyään ja aivosolujakin lienee jäänyt liiankin paljon, kun tuntuu että keskimäärin ihmiset ovat hyvinkin yksinkertaisia ja kykenemättömiä yhdistämään erilaisia yhteiskunnan ilmiöitä ja tapahtumaketjuja.
Suvakkeja pidän vähän semmosina hyvää tarkoittavia hölmöinä, joita pitäs jotenkin suojella itseltänsä... Niin ku yksikin sankari joka lähti yksin matkaamaan Euroopan läpi todistaakseen, että esim Turkki on aivan turvallinen yksinäiselle naiselle. Miten kävi?
Hänet raiskattin siinä "turvallisessa Turkissa"
Suljekaa jatkossakin silmänne suvakit, minä kävelen ohi jos nään että teitä raiskataan :D
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 16.10.2019 23:26:31

Mua vituttaa, että annoin äänille periksi ja otin lääkeyliannostuksen. Tosin sairaalalta törkeä hoitovirhe, kun eivöt lähettäneet mua ensiapuun, vaikka pulssi oli 116 ja hiiliäkään eivät juottaneet. Vaikea kirjoittaa, kun näen kaiken kahtena. Mutta siis soitin myrkytystietokeskukseen. Sieltä käskettiin heti päivystykseen, jota nä kusipäät eivät tehneet.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 16.10.2019 23:42:13

Harhailija kirjoitti:Suljekaa jatkossakin silmänne suvakit, minä kävelen ohi jos nään että teitä raiskataan :D

On siinä meillä kerrassaan juoppo jolla tosiaankin kuupassa viiraa ja tosissaan. Eikun lisää vaan sitä liuotinta kitusiin niin hyvä tulee :lol: Ja jos trollaat niin hanki elämä.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna