Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Harhailija » 17.10.2019 07:19:59

Heh, tahallani kärjistin, ei tarvitse hepuloida :mrgreen: elämäkin sujuu oikein hyvin löytyy mukava työ ja päihteetkin jäänyt, suosittelen kaikille 8)
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 17.10.2019 07:49:14

^ Uskoo ken tahtoo :lol:
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 17.10.2019 18:07:10

Njaa ehkä se voi olla jollekin ylitsepääsemätön konsepti, et joku voi lopettaa päihteilyn, meikäläinenkin veti Alkoa aika rankasti pari viime vuotta, mut nykyisin on jo sen verta terve itsetunto ja itsetuntemus et muutenkin on tullu elämään tietty varmuus ettei muitten, varsinkin vielä päihteilijöiden tai hippien mielipiteet kiinnosta pskan vertaa. Käytän energiani treenaamiseen ja itsenikehittämiseen ja pikkasen kyl säälittää kattoa noita ihmisraunioita jotka kerjää kaljarahaa ostsreilla. Yhtäki urpoa ripitin et jos ei häivy *ittuun täältä häiriköimästä potkin sen keski-afrikkaan :mrgreen:
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 24.10.2019 00:54:17

ENDOMETRIOOSI. :twisted: :cry: Osastonlääkärin mielestä mun pitäisi pärjätä Panadolilla. En ymmärrä logiikkaa; naistentaudeilta sekä päivystyksestä on kirjoitettu, että Tramal retard 150 mg 1-2 krt pv ja kovempaan kipuun Oxynorm 5 mg. Ellen saa niitä tässä, niin voinhan mennä sairaalaan saamaan. :roll:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 24.10.2019 12:53:56

Naistenklinikan vuodeosastolla olen aina saanut hyvän palvelun. Olin siellä Tramal-Retard hoidossa kolme kuukautta, sen jälkeen kun olin synnyttänyt esikoiseni. Suosittelen.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 25.10.2019 18:12:59

No nyt. Joku elämäänsä kyllästynyt tantta ei myyny mulle cokista Alkossa, siis viddu kokista?? Kysyi papereita. Hemmetin urpo, oli muutenkin lievä vatsatauti ja huono olo nii kostin OKSENTAMALLA siihen kassan eteen. Oppii saatana olemaan :lol:
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 28.10.2019 14:59:25

Eläinallergia joka puhkesi noin kaksi vuotta ennen kissani kuolemaa. Nykyään en voi pitää kotieläimiä laisinkaan.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 28.10.2019 16:40:53

Kissa on pahin ja johtuu siittä että nuolee itseään kokoajan ja sylki kuivuessaan pölisee. Tunnen erään allergikon joka pystyy pitämään pientä villakoiraa. Ilmalämpöpumppu on hyvä ilman putsari jopa 99,9 prosenttia epäpuhtauksista menee suodattimee ja kun ei tarvi lämmittää eikä viilentää Pure näppäin suodattaa. Tätähän ei ole halvimmissa pumpuissa, mulla eräs kaveri ihmetteli kun ei saanut mitään oireita vaikka oli monta tuntia. Lisäksi mulla on lattialla erillinen suodatin eli tekniikan keinoin voi altistusta vähentää.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 28.10.2019 17:13:08

Harhailija kirjoitti:Njaa ehkä se voi olla jollekin ylitsepääsemätön konsepti, et joku voi lopettaa päihteilyn, meikäläinenkin veti Alkoa aika rankasti pari viime vuotta, mut nykyisin on jo sen verta terve itsetunto ja itsetuntemus et muutenkin on tullu elämään tietty varmuus ettei muitten, varsinkin vielä päihteilijöiden tai hippien mielipiteet kiinnosta pskan vertaa. Käytän energiani treenaamiseen ja itsenikehittämiseen ja pikkasen kyl säälittää kattoa noita ihmisraunioita jotka kerjää kaljarahaa ostsreilla. Yhtäki urpoa ripitin et jos ei häivy *ittuun täältä häiriköimästä potkin sen keski-afrikkaan :mrgreen:

Ei missään nimessä ylitsepääsemätön konsepti vaan minulle keskimäärin aina mielenkiintoinen asia. Päihteilijä ja hippi en ainakaan minä kyllä ole. Puskaradion voimaa ei muuten kannata aliarvioida kun soittaa suutaan kenellekkään, siinä ihan ilmanen pelivinkki.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 28.10.2019 18:00:28

NeuroKipu kirjoitti:Kissa on pahin ja johtuu siittä että nuolee itseään kokoajan ja sylki kuivuessaan pölisee. Tunnen erään allergikon joka pystyy pitämään pientä villakoiraa. Ilmalämpöpumppu on hyvä ilman putsari jopa 99,9 prosenttia epäpuhtauksista menee suodattimee ja kun ei tarvi lämmittää eikä viilentää Pure näppäin suodattaa. Tätähän ei ole halvimmissa pumpuissa, mulla eräs kaveri ihmetteli kun ei saanut mitään oireita vaikka oli monta tuntia. Lisäksi mulla on lattialla erillinen suodatin eli tekniikan keinoin voi altistusta vähentää.
NeuroKipu kirjoitti:Kissa on pahin ja johtuu siittä että nuolee itseään kokoajan ja sylki kuivuessaan pölisee. Tunnen erään allergikon joka pystyy pitämään pientä villakoiraa. Ilmalämpöpumppu on hyvä ilman putsari jopa 99,9 prosenttia epäpuhtauksista menee suodattimee ja kun ei tarvi lämmittää eikä viilentää Pure näppäin suodattaa. Tätähän ei ole halvimmissa pumpuissa, mulla eräs kaveri ihmetteli kun ei saanut mitään oireita vaikka oli monta tuntia. Lisäksi mulla on lattialla erillinen suodatin eli tekniikan keinoin voi altistusta vähentää.

Mikä tahansa nelijalkainen eläin kelpaa, mikä ei aiheuta allergiaa. Tässä vaiheessa en ala nirsoksi. Kiitos ilmalämpöpumppu ehdotuksesta. Itselläni oli aikoinaan sähköinen ilmankostutin joka toimi vedellä ja nosti asunnon kosteusprosenttia höyryn avulla.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 28.10.2019 18:16:16

Kyllä se mun vanha musta kissa oli verraton ystävä, viimeiset kolme vuotta se oli umpikuuro. Kun se rupesi saamaan epileptisiä kohtauksia niin mä tilasin eläinlääkärin kotiin antamaan lopetus-piikin. Mä en halunnut viedä sitä viimeiselle matkalle koska se inhosi sitä kuljetuskoppaa. Kahdeksantoista ja puoli vuotta. RIP.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 28.10.2019 19:07:45

Kahdeksantoista ja puoli vuotta yhteistä ystävyyttä. Mä hankin sen eläinsuojeluyhdityksestä pentuna.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 28.10.2019 19:26:53

Mun täytyy käydä nyt suihkussa, mä oon nähtävästi pistäny nestesaippuaa hiuksiin luulin sen olevan geeliä ja halusin tietysti näyttää hyvältä kun vein tyhjät pullot kauppaan.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.10.2019 07:17:50

Sain tuossa eilen hieman ikäviä uutisia. Ei mitään kuoleman vakavaa onneksi, mutta taas näitä juttuja, jotka aiheuttavat ylimääräistä stressiä. No, eiköhän tästä selvitä lähinnä vitutuksella ja varsin pienellä vaivannäöllä.

Pimeys ja kylmyys toki vituttavat myös, mutta siinä nyt ei ole mitään uutta.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 29.10.2019 16:16:59

Kyllä se kevät taas koittaa jos vain jaksat sinnitellä siihen saakka. Masarit ja erilaiset PKV-lääkkeet auttavat pahimman kaamoksen läpi.

"Just hang on and keep going; this pain won't last forever".
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna