Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.11.2019 04:48:40

Kyllä se nyt tahmoo ja takkuaa tämä marraskuu tai sitten muuten vain, mutta ei tämä yhä pimenevä kaamos asiaa yhtään autakaan.

Hyvät yöunet olivat sitten vain lyhytaikainen ilo. Ikäviä koko maailma on mua vastaan -ajatuksia puskee. Ei siis mitään teiniangstia, vaan sellaista liki harhaista settiä, että jotkin ihan pikkupikkuvastoinkäymiset, tyyliin: liikennevalo vaihtui punaiseksi juuri mun nenäni edessä, ovat tarkoitettu mulle ihan henkilökohtaiseksi vittuiluksi :roll: . Tiedän kyllä, etteivät ole, lähinnä pakkoajatustasolla nuo kelat menevät, mutta inhottavia silti ovat. Ja ihme murehtimista joistakin aivan naurettavista asioista, kuten eilen lenkillä juoksin niin, että se näytti varmaan ikälopun kamelin ja kiinanpalatsikoiran risteytyksellä :roll: . No, voi kamala ja mitäs sitten. Ikään kuin en olisi suurempiakin syntejä elämässäni tehnyt. Ei sillä, että niitäkään nyt olisi tarve märehtiä, kun mitään akuuttia kriisiä ei ole ja kyllä se menneisyys jaksaa mua muistutella itsestään ihan ilmankin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Itse Häiriö » 24.11.2019 17:46:50

Winstonin päivän vitutusaiheet on tuttua kauraa lähes jokapäiväisessä elämässäni. :roll: :lol:

Mut sai SUUNNATTOMAN vitutuksen valtaan eräs ihminen keneen eilen sattumalta törmäsin ja tämä kuuluu kastiin "ei ikinä enää missään tekemisissä, enkä koskaan halua nähdä, kiitos!" :evil:
"...mutta normaalien maailmassa, niin hukassa..."
Itse Häiriö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 1.12.2019 06:37:22

Mulla on ensi viikolla lääkäri osteoporoosilääkityskontrollin vuoksi. Ajattelin hoitaa sen nyt ajoissa pois, kun ensi vuoden alusta se olisi ollut viimeistään ajankohtaista. Tuota lääkettä pitää syödä siis vähintään 2 vuotta(Jopa 5 vuoden kuureja käytetään vaikeissa tapauksissa), jotta siitä saisi hyödyn irti ja mä olen syönyt sitä nyt kohta vuoden. Lekuri kirjoitti mulle vuoden reseptin ja sovimme silloin, että respan uusimisen yhteydessä tulen vastaanotolle näyttäytymään, mikä onkin ihan hyvä juttu, koska kyseisellä tropilla voi olla aika vaikeita ja mahdollisesti hyvinkin vaarallisia sivuoireita ja tahdon itsekin tietää, etten syö moista myrkkyä turhan päiten, vaikken ainakaan itse ole tähän mennessä mitään sivareita huomannut.

Mikä tässä sitten on niin vittumaista(Sen lisäksi, etten mä nyt ylipäätäänkään lääkärillä hyppäämisestä niin innostu), on se, että kuumottelen suostuuko lekuri jatkamaan lääkitystäni(Tahdon todellakin saada tämän osteoporoosini paremmalle tolalle, jos lääkitys vain suinkin tepsii) tai millaisia moitteita saan noin muuten. Lääkityksen aloittamisen ehtona kun oli silloin vajaa vuosi sitten se, että alan syödä paremmin. Tämä on toki täysin ymmärrettävää ja perusteltua, koska lääkityksestä ei saa täysiä tehoja irti, mikäli ei syö riittävän ravitsevasti ja monipuolisesti+sivarit voivat olla pahempia, jos kärsii joistakin puutostiloista. No, arvatkaapa vain olenko syönyt paremmin? Enpä tietenkään :mrgreen: . Edelleen näytän samanlaiselta, ellen jopa pahemmalta Miss Keskitysleiriltä :roll: :mrgreen: . Olen kyllä varsin haka keksimään satuja lääkäreille, jos tarvis tulee, mutta eivät nekään loputtomiin läpi mene tällaisissa tilanteissa, joissa lääkäri kyllä näkee asiain oikean laidan, ellei ole aivan sokea, kuuro ja täysin vajaaälyinen.

Kävin kyllä ihan omasta aloitteestani välitarkastuksella silloin, kun onnistuin yskimään kylkiluuni poikki(Osteoporoosilääkitystä käytettäessä pitäisi käydä lääkärillä arvioituttamassa lääkityksensä turvallinen jatko, jos tulee murtumia) ja silloin kaikki meni ihan okei. Lääkäri ei mussuttanut yhtään mitään, sanoi vain, että ihan turvallisin mielin voin jatkaa lääkitystä, mutta ehkä hän oli silloin niin kiireinen, ettei laihuuteni/ravitsemustilani syynääminen jaksanut kiinnostaa :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 1.12.2019 18:20:55

W asiahan ei mulle kuulu mutta kun vaikutat suht viisaalle niin miksi et vaan syö vaikka väkisin, multakin lötyy suvusta anoreksiaa joka laukes kun koulussa haukuttiin lihavaksi. Nyt on kurja katsoa tyttöraukan kuihtumista.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 2.12.2019 15:04:31

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori]
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 2.12.2019 15:24:22

Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 2.12.2019 16:01:02

Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 7.12.2019 10:24:28

Harhailija kirjoitti:
Winston-84 kirjoitti:TänäänKIN vituttavat 2 viimeistä aivosoluaan liuottaneet luuserirappioalkkikset, jotka syyttelevät somppuja, ählyjä, neekereitä, suvakkeja, homoja ja valtamedioita siitä, että itse ovat vitun tyhmiä reppanoita ja sössineet kaikki asiansa päin helvettiä ihan itse :twisted: .

Terveisin yleläinen vihervassari-suvakki-kommari-maailmanhalaaja-mamupatja-lesbo :mrgreen: .

No siis tää on vittuuntumistopicci niin postaan jatkossakin jos joku ketuttaa enkä pyytele mielipiteitäni anteeksi. Käsittääkseni en kyllä syyttänyt ketään omista sössimisistäni? Toisekseen asiani on oikein hyvin nykyään ja aivosolujakin lienee jäänyt liiankin paljon, kun tuntuu että keskimäärin ihmiset ovat hyvinkin yksinkertaisia ja kykenemättömiä yhdistämään erilaisia yhteiskunnan ilmiöitä ja tapahtumaketjuja.
Suvakkeja pidän vähän semmosina hyvää tarkoittavia hölmöinä, joita pitäs jotenkin suojella itseltänsä... Niin ku yksikin sankari joka lähti yksin matkaamaan Euroopan läpi todistaakseen, että esim Turkki on aivan turvallinen yksinäiselle naiselle. Miten kävi?
Hänet raiskattin siinä "turvallisessa Turkissa"
Suljekaa jatkossakin silmänne suvakit, minä kävelen ohi jos nään että teitä raiskataan :D

Viimeisen lauseeseen pieni korjaus. Se oli sanottu harkitsemattomasti. Eli todellisuudessa olen erittäin oikeudentuntoinen, jopa tyhmän rohkeuteen asti. Tässä tosielämän esimerkki muutaman vuoden takaa: olimme broidini kanssa ajelemassa autolla kun huomasimme kadulla pahalta näyttävän tilanteen: näytti nopeasti katsottuna siltä, että sellanen vähän korston näköinen mies ahdistelee nuorta naista. Pysäytimme välittömästi auton ja ryntäsimme väliin selvittämään tilannetta että mitä täällä oikein tapahtuu?

No nainen sanoi heti, ettei mitään ahdistelua ole meneillään vaan he vain pelleilevät tms, että ovat seurusteleva pari.
Mieskin kommentoi sen verran, että on hyvä että edes jotkut vielä tässä maailmassa uskaltavat puuttua, jos näkevät jotain epäilyttävää ja kätteli meitä kumpaakin. Kaikilla oli hyvä mieli ja siitä oli kiva jatkaa matkaa.
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 7.12.2019 12:45:44

No kun vauhtiin päästiin niin vielä toinen täsmennys, seison edelleenkin mielipiteitäni takana, mutta minulla ei sinänsä ole mitään yksittäisiä m-muuttajia vastaan, jos osaavat käyttäytyä. Tähänkin mulla on elävästä elämästä esimerkki 2v takaa.

Olin siis paikallisessa kirjastossa tietokoneella, kun lähellä olevassa koneella istui joku suomalainen täti-ihminen jotain näpyttelemässä. Siihen sitten tuli somalinainen, joka ystävällisesti sanoi tälle tantalle, että hänellä olisi varattu aika k.o koneelle. No tämä tantta tiuskaisi tympeästi, että hänellä on nyt työ kesken että odota nyt siinä vain. No tämä somali jäi siihen odottamaan ja n. 2min päästä tantta nousi ja päästi somalin koneelle.

Mutta ei se siihen päättynytköön vaan jostain kumman syystä tämä tantta alkoikin raivoamaan kovaan ääneen tälle somalille että miksi sinun piti tulla Hänen koneelleen?

Kuuntelin siinä vieressä, että mitä ihmettä tuo tantta mesoaa kun tämä somali oli ystävällisesti odottanut, vaikka hänellä olisi ollut oikeus jo aikaisemmin mennä siihen koneelle. No tantta jatkoi raivoamistaan, niin pian siihen ilmestyi kirjastovirkailija. Mutta mitä teki tämä työntekijä? Ei mitään vaan seisoi siinä kädet tumpussa kuuntelemassa tätä raivoamista :roll:

Mulla meni siinä vaiheessa hermot ja huusin suoraa huutoa sille tantalle että "nyt poistut välittömästi täältä ja ovi on tuolla" tantta ei sanonut sanaakaan mutta kipitti pois paikalta. Joten mietitäänpäs hetki kuka oli se joka puuttui tilanteeseen? Niin, se oli minä, Hirveä Rasisti :lol:
Tästä tullaankin siihen mikä minua vituttaa kin suuresti Suomalaisissa: suuta ei saada auki silloin kun olis aihetta, vaan sitten jupistaan somessa jälkeenpäin :roll:
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 15.12.2019 07:19:05

Päivystävä psykiatri mitätöi Oxynormrespani. :cry: Eikä naistentaudeilla endometrioosilääkärini ole maanantaina paikalla. Soitin päivystykseen ja kysyin. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää tk, ja luulen, et ne lukee psykiatrien riippuuvuuspaskatekstejä. :cry: Mä vaan olen pulassa, ellen saa tuota JUURI maanantaina, koska lähden ulkomaille.
Viimeksi muokannut Nnaana päivämäärä 15.12.2019 07:23:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.12.2019 07:21:12

Ensiviikkoinen hammaslääkäri hermostuttaa ja toki kestovituttaa tämä pimeys :x . Saisi nyt tulla kunnolla ihan oikeaa lunta, ei pelkästään tuota räntämoskaa, joka ei pahemmin valaise ja piristä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 15.12.2019 13:45:08

Harhailija kirjoitti:
Mulla meni siinä vaiheessa hermot ja huusin suoraa huutoa sille tantalle että "nyt poistut välittömästi täältä ja ovi on tuolla" tantta ei sanonut sanaakaan mutta kipitti pois paikalta. Joten mietitäänpäs hetki kuka oli se joka puuttui tilanteeseen? Niin, se oli minä, Hirveä Rasisti :lol:
Tästä tullaankin siihen mikä minua vituttaa kin suuresti Suomalaisissa: suuta ei saada auki silloin kun olis aihetta, vaan sitten jupistaan somessa jälkeenpäin :roll:

Hyvin toimittu. Suomalaisista on tullut kansa erilaisia epäkohtia kohtaan käsittämätöntä lammaslaumaa. Talvisota olis hävitty päivässä tällä nykyasenteella, ei mitään epäselvää.

Minä olisin toiminut tismalleen samoin ja arvostelut vielä sen kirjastonhoitajan niin, että olisi muistanu naamani ikuisesti. Jos olis tullu porttari niin, sitten yhteyttä esimieheensä.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.12.2019 06:44:46

Nnaana kirjoitti:Päivystävä psykiatri mitätöi Oxynormrespani. :cry: Eikä naistentaudeilla endometrioosilääkärini ole maanantaina paikalla. Soitin päivystykseen ja kysyin. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää tk, ja luulen, et ne lukee psykiatrien riippuuvuuspaskatekstejä. :cry: Mä vaan olen pulassa, ellen saa tuota JUURI maanantaina, koska lähden ulkomaille.

Mikset vain estä Kannasta tietojesi luovuttamista koskien noita käyntejä, joissa on mainintaa riippuvuudesta/väärinkäytöstä? Itselläni tuo on toiminut mainiosti, jos menen paikkaan X hankkimaan hoitoa, enkä tahdo, että näkevät siellä mestassa Y kirjailtuja päihdeongelma- ymv. merkintöjä, jotka voisivat vaikuttaa hoitooni haitallisesti. PKV-respoja ei saa piilotettua millään ilveellä, mutta se ei kai ole tapauksessasi mikään ongelma, vaan pikemminkin päinvastoin. Tietenkään tuo tietojen luovutuskielto ei auta mitään, jos psyk.poli ja TK ovat samaa puljua tai tietävät TK:ssa jo valmiiksi ne väärinkäyttöjutut.

Hyvää ulkomaan joulureissua joka tapauksessa :) . Mä kun olen ymmärtänyt, että olet jouluihmisiä ja muutenkin tykkäät käydä siellä toisessa kotimaassasi, niin toivottavasti tuo matka edes vähän piristäisi.

Mulla ei ole nyt mitään raportoimisen arvoisia vitutuksen aiheita(Pimeästä ja kylmästä en jaksa jauhaa ziljoonatta kertaa). Edes uhkaavasti lähestyvä joulu ei vituta nyt. Tiedä sitten, pitäisikö tästä asiasta huolestua :mrgreen: :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 18.12.2019 17:55:26

Winston-84 kirjoitti:
Nnaana kirjoitti:Päivystävä psykiatri mitätöi Oxynormrespani. :cry: Eikä naistentaudeilla endometrioosilääkärini ole maanantaina paikalla. Soitin päivystykseen ja kysyin. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää tk, ja luulen, et ne lukee psykiatrien riippuuvuuspaskatekstejä. :cry: Mä vaan olen pulassa, ellen saa tuota JUURI maanantaina, koska lähden ulkomaille.

Mikset vain estä Kannasta tietojesi luovuttamista koskien noita käyntejä, joissa on mainintaa riippuvuudesta/väärinkäytöstä? Itselläni tuo on toiminut mainiosti, jos menen paikkaan X hankkimaan hoitoa, enkä tahdo, että näkevät siellä mestassa Y kirjailtuja päihdeongelma- ymv. merkintöjä, jotka voisivat vaikuttaa hoitooni haitallisesti. PKV-respoja ei saa piilotettua millään ilveellä, mutta se ei kai ole tapauksessasi mikään ongelma, vaan pikemminkin päinvastoin. Tietenkään tuo tietojen luovutuskielto ei auta mitään, jos psyk.poli ja TK ovat samaa puljua tai tietävät TK:ssa jo valmiiksi ne väärinkäyttöjutut.

Juuri näin!

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 19.12.2019 10:17:28

Liikaa lunta ja Osuuspankissa (käärmeenpesässä) sähläystä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna