Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.12.2019 05:53:53

Nyt mä sitten olen vähän turhan benzoissani, kun eilen piti hammaslääkäriä varten ottaa 12 mg klonatsepaamia+talon tarjoama Kymppi-Pami(Se tosin tuskin hetkautti enää suuntaan tai toiseen, mutta kun kerran ystävällisesti eteen kannettiin). Ohi tämä menee, eikä tässä tänään mitenkään erityisen skarppina tarvitse olla, mutta se vain lievästi vituttaa, kun otin ison annoksen benzoja "turhaan". Hammaslääkärissä käynti onkin tosi turhaa. Kummasti se ei yhtään itketä tai vituta, jos ja kun darroihin kiskaisen parin päivän aikana jopa 400 mg diatsepaamia :roll: . Darra on sentään ihan vapaaehtoisesti ja omaa tyhmyyttä hankittua, mutta ei, tämä nyt vain kuuluu asiaan, ettei dokaamisesta suotta tule ankeita sivuvaikutuksia ja ihan jeeshän se tällainen :roll: . Nykyään ainoat tilanteet, joissa otan benzoja enemmän, kuin sen itse itselleni määräämän päivittäisen maksimin, eli 4 mg klonatsepaamia(Toki joskus harvoin 5-10 mg nitratsepaamia, jos unettomuus pahasti vaivaa, eivätkä kevyemmät konstit auta) ovat hammaslääkäri, lentokone ja krapula. Krapula tulee hommattua huomattavasti useammin, kuin käytyä hammaslääkärissä ja lentokoneella matkustan sitäkin harvemmin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 20.12.2019 10:25:43

Ohi se aikanaan menee. Itse en ole sekaisin edes 20-25 millistä (maximi 8mg/pv tarvittaessa, 2-4mg riittää lähes
aina). Mansikkapamia riittääkin sit jo 80mg nukkumattiin. Ihme litkua. Dormicumeist kipeet amnesesiat, opamoxit alottaa sähläystä, Temestaa ei voi kun 1-3mg aamu-päivä muuten haitat ylittää selkeesti hyödyt. Halcion ja stilnoct sekä Insomin jees turvana iltaan, ei haittoja. Tenox on kuin heikko rauhottava, voi ottaa vaik aamulla mutta vain 40mg/pv muuten taas haitat kasvaa liikaa.

Onks näistä mitään muuta litkuna kun Mansikka herkkua?
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 21.12.2019 13:51:48

Kiitos, W! <3 En voi piilottaa niitä tietoja, kun psyk.poli ja päivystys on täälläpäin tk:n kanssa samaa puljua.

Saavuin viikko sitten about toiseen kotimaahani ja lämmintä on ollut! Ei oo yhtään ikävä Suomen vesisadetta, vaikka pimeästä pidänkin. :lol:

Mastodontti, Dormicumia on saatavina liuoksena. En muista nimeä just nyt.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 21.12.2019 14:57:50

Nnaana kirjoitti:
Mastodontti, Dormicumia on saatavina liuoksena. En muista nimeä just nyt.

Juu sen tiiän mutta kun jo niistä sinisistä napeista tulee amneesiaa niin pakko jättää väliin vaikka saisin sitäkin. Halcionit on parempia vahvoista nopea/lyhytvaikutteisista unitropeista ja ei ole Mansikkalitkun sekä Insominin voittanutta tässä maassa :D
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.12.2019 07:11:40

Aloittivat sitten jälleen uuden vuoden ilotulitteiden myynnin heti joulunpyhien jälkeen ja siitä asti innokkaimmat ääliöt ovat niitä räiskineet :evil: . Noudattaisivat edes sitä laillista räiskimisaikaa uuden vuoden iltana/yönä, niin tämä olisi jotenkin siedettävissä, mutta ei. Pakko päästä paukuttelemaan heti kaupasta ulos päästyään. Ei täällä nyt vielä mikään ihan täysi sotatila ole päällä, mutta ihan tarpeeksi kestämistä tuossakin vähässä.

Minun puolestani saisi kieltää lailla koko "huvin" :twisted: . Tyystin turhaa ilman pilaamista ja roskaamista, monet koirat pelkäävät(Mikseivät myös luonnon eläimet yhtälailla) ja jotkut ihmisetkin, ja aivan turhaa melusaastetta joka tapauksessa, ihan kuin sitä ei tässä maailmassa riittäisi jo muutenkin. Lisäksi ne kaikki vaaratilanteet ja tapaturmat, joita noista seuraa. Ei mua itketä tippaakaan, jos joku juntti itseltään poksauttaa puoli päätä irti, mutta kun tuppaavat sohimaan niillä raketeillaan niin, että siitä aiheutuu välillä vaaraa ihan viattomille sivullisillekin :x .

Se on ihan okei, jos joskus järjestetään oikea ilotulitus ihan ammattilaisten toimesta. Se on sentään visuaalisesti hienoa ja sitä voivat mennä katsomaan ne, jotka tykkäävät, mutta siinä ei ole mitään siistiä, että räkänokat ja etenkin ne ylikasvaneet räkänokat räiskivät joitakin pikkupapatteja joka nurkalla.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 29.12.2019 10:55:41

Tähtisädetikut ovat kauniita. Niitä yleensä ostan ja ne eivät häiritse ketään.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.12.2019 07:25:31

Piriformis meinaa nyt uhata vaivata. Mulla oli joskus 25-vuotiaana kyseinen vaiva niin pahana, että siihen ei auttanut enää muu, kuin helvetinmoinen kortisonipiikki, mutta sillä se parani kertalaakista, eikä ole enää sen jälkeen uusinut niin pahana. Välillä tuo kuitenkin ilmoittelee itsestään huomattavasti lievempänä ja siihen auttaa ihan liikunta, sekä fysioterapeutin neuvomat venytykset. Liikkumattomuus ja etenkin istuminen tuota provosoi ja nyt saankin syyttää ihan itseäni, kun olen maannut ja istuskellut perse homeessa toipumassa joulun raskaista ryyppäjäisistä päivätolkulla neljän seinän sisällä ja ulkoilu on rajoittunut pelkästään roskien viemiseen :roll: . Tänään ylös, ulos ja lenkille, vaikka mikä olisi. Tekee hyvää pääkopallekin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 30.12.2019 10:13:46

Täydellinen unettomuus, levoton olo koko kehossa enkä pysty olemaan paikoillaan hetkeäkään, en tiedä mistä johtuu. Alkoholia olen käyttänyt maltillisesti. Diapamia löytyy mutta se ei auta. Nyt tarvittaisiin Tenoxia tai Dormicumia mutta kun terveysaseman päivystysajoilla ei nykyään määrätä PKV-lääkitystä niin tilanne on toivoton.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 30.12.2019 11:12:05

Se on ikävä tunne kun muurahaiset kävelevät pitkin kroppaa. Yritä nyt sitten nukkua jollain melatoniinilla mitä mielisairaat apoteekkarit suosittelevat uniongelmiin ynnä muuhun levottomuteen, Yliopiston Apteekin Uniikki kortilla tietysti.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 30.12.2019 11:24:27

Formikaatio (latinan sanasta formica ’muurahainen’) on tuntemus, jossa tuntuu siltä kuin hyönteinen (kuten muurahainen) kävelisi iholla tai sen alla. Tunnetaan myös nimillä akarofobia ja parasitofobia. Tuntemuksen saattaa aiheuttaa joidenkin huumausaineiden kuten kokaiinin tai amfetamiinin käyttö tai delirium tremens (juoppohulluus). Se saattaa aiheuttaa potilaalle pelkotiloja, paniikkia ja tarvetta raapia ihoa. Se saattaa myös johtua MS-taudista, depressiosta, skitsofreniasta ja kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, sekä joskus myös dementia sattaa aiheuttaa sitä.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 30.12.2019 12:37:43

Nyt oikeasti heitän sen kirveen kaivoon. Kipupoli lähettikin mut takaisin, koska ”endometrioosia ei hoideta opioidein, potilaalla päihdeongelma.” Jos tk nyt alkaa uskoa tota, tapan vielä itseni kivuissa. Valittelivat vaan siinä vastauksessa, kuinka mun tilanteessani on rajalliset kivunhoitomahikset. :cry:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.12.2019 14:07:00

^ Kipupoli nyt on oikein tunnettu siitä, että eivät hoida KENENKÄÄN MITÄÄN kipuja opioidein, oli diagnosoitua päihdeongelmaa tai ei, vaan tukkivat pelkästään joitakin SNRI-lääkkeitä CRPS:nkin :roll: . Tämä nyt vähän kärjistäen, mutta on tuossa kyllä roimasti totuuttakin. Kipupolin sekoilut ja lausunnot eivät kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö asianmukaista kivunhoitoa ja oppareita voisi saada muualta. Tsemppistä edelleen <3.

Oli sitten sangen lyhytaikainen ilo se vähäkin talvi ja nyt on taas pimeää ja märkää :x . Mitäpä sitä tosin muuta voi enää odottaakaan näinä ankeina lopunaikoina...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 3.1.2020 03:44:31

Karsea migreeni, kun menin juomaan punkkua. :x

Lisäksi en saa unta. Mulla on psykoosin ennakko-oireita taas. (Tunnistan ne jo.) Masennusta, paniikkia, vaikeaa unettomuutta (ettei Insominkaan auta) ja lehdet tuntuvat kirjoittavan mulle. Joo, mä pärjään vielä näiden ajatusten kanssa, koska tunnen jo sairauteni. Mut pelottaa näin yöllä, kun kaikki saa valtavat mittasuhteet, et mitäs, jos tässä pamahtaa täyspsykoosiin.

Laitoin kyllä hoitajalleni viestiä, että on tuollaisia oireita. Käski soittaa lekurille. Nojoo, ehkä mä soitan. Mut en tiedä, mitä siitä hyödyn, kun ovat itsekin todenneet, että lääkkeet ei tehoa. :roll: Uhkailevat vaan Leponexilla, mut mä en sitä leukemiapilleriä syö. :x Phtyi! Haluan jo, että pääsen aloittamaan tässä tammikuussa psykoosipotilaille tarkoitetun terapiaryhmän psykoosipolilla. Sen uskon auttavan enemmän kuin lääkkeiden.

Vähän on epätoivoiset aatteet ypöyksin, unettomana yönä. Mä en koskaan tästä tokene. Miksi minä? Kun en ole nyt käyttänytkään mitään, minkä pitäisi laukaista tuollaisia oireita. (Amfe, pilvi, mdma, kokaiini, alkoholi... Tai siis join mä yhden punkkulasin iltapäivällä.) Miettii taas, että oisko täältä lähtö ratkaisu. :(
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 3.1.2020 12:11:19

Unettomuus on kyllä tosi vittumaista. Montakohan loputonta yötä olen viettänyt sängyssä levottomassa tilassa vaihtaen asentoa ja hieronut jalkoja lakanoita vasten? :(
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 3.1.2020 12:29:18

Yks virkaintoinen kandi sanoi että minä en välitä vaikka valvoisit koko loppuelämäsi mutta PKV-lääkkeitä en määrää, yritä juoda kupponen lämmintä maitoa ja nukkua sukat jalassa. :x
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna