Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Kärppä » 10.9.2020 13:19:31

Pjotr-77 kirjoitti:Mutta se on yleinen käytäntö että jokapaikas on GURU tai KUNKKU jota suojellaan. AA-ryhmissäkin on KURKO:nsa ja Henkiset Gurut joita palvotaan ja suositaan.. jos olet GURU:n oppilas ja nyökytät kuin hitsari sen puheenvuoron aikana ja se on kummisi.. oot lellaligirl ja lellariboy ryhmässäsi

Kärppä on nykyään lellariboy ryhmässä, se on ainoa vaihtoehto jos haluaa pysytellä foorumilla.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 15:41:54

Kärppä kirjoitti:
Pjotr-77 kirjoitti:Mutta se on yleinen käytäntö että jokapaikas on GURU tai KUNKKU jota suojellaan. AA-ryhmissäkin on KURKO:nsa ja Henkiset Gurut joita palvotaan ja suositaan.. jos olet GURU:n oppilas ja nyökytät kuin hitsari sen puheenvuoron aikana ja se on kummisi.. oot lellaligirl ja lellariboy ryhmässäsi

Kärppä on nykyään lellariboy ryhmässä, se on ainoa vaihtoehto jos haluaa pysytellä foorumilla.

Ite oon vaan leidariboy tai tuttavallisemmin ladyboy. En kyllä käy missään ryhmissä lellittävänä. :lol:

Mua nauratti ku tuo yks englannin kielestä valittaja totes, että taitaa kovismuijalla näkyä pikkareista kives. Se on muuten jotakin muuta, muta lähellä kivestä. :lol:
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 11.9.2020 00:22:38

Toivottavasti saat kämpän, it was a trap. On se elämä yleensä hitusen helpompaa, kun on oma tupa ja oma lupa, vaikkei niin kotihiiri ja paikkaan sidottu muuten olisikaan

it was a trap kirjoitti:Mua vituttaa siis nyt lisäksi, että ei kannata olla rehellinen! Älkää missään nimessä kertoko missään tuollaisessa, että olette huumeidenkäyttäjiä. Se avuntarjonta termi kätkee taakseen kyllä oikeasti merkityksen terminä "elämän entistä enemmän mutkikkaaksi tekeminen".

Vittu kun vituttaa kaikki vittumaiset vittupäät ja se, että rehellisyys ei peri maata. :lol: :lol: :lol: 8)

Rehellisyys on erittäin arvostettavaa ainakin läheisissä ihmissuhteissa ja periaatteellisella tasolla muutenkin, mutta ei se aina kannata, eikä sillä tosiaan maata peritä :mrgreen: . Lieneekö sellaista altavastaajat pysykööt ns. lestissään -ajattelun perua tämä(kin) rehellisyys maan perii -sanonta. Eihän siitä mitään tulisi, jos ryhtyisivät kieroilemaan.

Rehellisyydestä tuli mieleen: Ei vituta mitenkään erityisesti tänään, mutta kevyesti kestona se, kun usein sanotaan, että päihdeongelmainen valehtelee AINA ja on noin ylipäätäänkin tyystin epäluotettava. Se valehtelu ikään kuin kuuluu taudin kuvaan. No, ei kuulu sinänsä, että addiktio ei mitenkään automaattisesti aiheuta valehtelua ja tarvetta siihen. Addiktion lieveilmiöt toki monesti poikivat sitä, mutta sekin on hyvin tapauskohtaista, kuinka paljon tarvitsee valehdella. Suurin osa ihmisistä valehtelee silloin, kun se on oman edun mukaista(Mikä lasketaan oman edun tavoitteluksi, on toki varsin liukuva raja ja vaihtelee suuresti eri ihmisten kohdalla) ja päihdeongelmainen ehkä useammin joutuu näihin kusisiin paikkoihin, joissa tulee tarve puhua palturia, mutta mitään suoraa syy-seuraus -yhteyttä ei päihdeongelmalla ja valehtelulla ole. Sitten on näitä tyyppejä, jotka kertoilevat satuja aivan patologisesti, mutta se on jonkin muun sortin häiriö, kuin päihdeaddiktio ja näitä löytyy kyllä muistakin, kuin päihdevammaisista.

Yleensäkin pistetään monenlaista paskaa käytöstä silkan päihdeongelman piikkiin. Tulee nyt mieleen esim. eksäni kaukaa nuoruudesta, joka oli aivan perseestä: Veti turpaan, petti, valehteli, varasti(siis minultakin), katosi ties minne hornan tuuttiin tämän tästä, oli pirun ilkeä ja muutenkin häiriökäyttäytyi. Oli päihdeongelmainen, joo, mutta kyllä moisen antisosiaalisuuden ja vittupäisyyden taustalla jokin ihan muu ongelma oli.

Entäs tämä nyksäni. On ihan yhtä päihdeongelmainen(Toki iän myötä rauhoittunut, kuten itse kukin), mutta muuten hänestä ei voi puhua edes saman päivänä, kuin tästä eksästä. Niin raatorehellinen, luotettava, lempeä ja lehmänhermoinen ihminen, kuin olla ja saattaa, eikä koskaan tehnyt mulla mitään vittumaista. Jos päihderiippuvuus siis ajaisi automaattisesti tuollaiseen edellä mainittuun käytökseen, niin pitäisihän hänenkin olla täysin epäluotettava ja tahallaan häijy naisia hakkaava mulkku. Eikä ole kyse siitä, että olisin tässä vastarakastuneena pinkit rillit silmillä :lol: . Päälle 16 vuotta tässä jo yhtä pidetty niin myötä-, kuin vastamäessä, joten eiköhän jo tunneta aikasta hyvin toisesta ne vähemmänkin hyvät puolet ja olla ihan maanpinnalle laskeuduttu mitä tähän meidän parisuhteeseen tulee. On se vain silti niin ihana <3.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 11.9.2020 14:14:55

it was a trap kirjoitti:

Haluatko juttuseuraa? Mä voin antaa puhelinnumeroni jos haluat. Mulle voi myös kirjoittaa sähköpostiini sarinavalentina1987@gmail.com ja jos asut lähellä tai olet tulossa maakuntamatkailemaan, niin voidaan käydä vaikka puistossa syömässä pullaa ja juomassa sihijuomat. Ja tää oli ihan vakavasti sit kirjoitettu. Heutän pallon sulle.

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 11.9.2020 16:03:48

Kärpän täytyy nyt ottaa rauhallisesti ettei bannit taas pauku. Se on sinänsä ikävää, koska mulla olisi paljonkin sanottavaa tietyille henkilöille tällä pystyyn kuoleella foorumilla.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 15.9.2020 06:17:53

Täällähän vaihtuu taas pitkästä aikaa eräällä trollilla nicki niin, ettei ignorelistani meinaa pysyä perässä. Pelkästään positiivista tosin, että mode viimeinkin edes yrittää tehdä tuolle jotakin. Eipä se tosin yhtään mitään auta. Bumeranginahan tuo aina palaa takaisin :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hauki » 15.9.2020 14:18:26

Sitä ei koskaan tiedä jos tämä uusi "HAUKI" jää pysyväksi jäseneksi tällä foorumilla, nyt kun hän on oppinut käyttäytymään. Monet luulee että olen jonkinlainen sovinisti mutta olen aina kunnioittanut naisia, toivoin niin syvästi että Hillary Clintonista olisi tullut USA:n presidentti. Nykyään kannatan Elizabeth Warrenia joka on puoliksi USA:n alkuperäisväestöön kuuluva intiaani.
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hauki » 15.9.2020 16:33:59

Winston-84 kirjoitti:Täällähän vaihtuu taas pitkästä aikaa eräällä trollilla nicki niin, ettei ignorelistani meinaa pysyä perässä. Pelkästään positiivista tosin, että mode viimeinkin edes yrittää tehdä tuolle jotakin. Eipä se tosin yhtään mitään auta. Bumeranginahan tuo aina palaa takaisin :roll: .

Usein kun puhuu asiaa niin on aina niitä henkilöitä jotka kyysenalaistavat henkilön krediä. Mä en saisi sanoa tätä koska modet ovat hyvin herkässä tilassa, mutta sun aika kuten myös it was a trapin oleskelu on tullut päätökseen tällä foorumilla. Minä ja monet muut järkevät postaajat ovat kattoneet sun "besservisser" käytöstä jo liian kauan. Nyt "Hauki" varmasti bannataan taas mutta otin sen riskin vain sanoakseen sinulle tämän.
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hauki » 15.9.2020 17:20:43

Älä luovu uskosta rakas Winski. "Hauki" ei ole enään huomenna aktivoitu jäsen.
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hauki » 15.9.2020 17:49:36

Meillä on viha/rakkaus suhde Winstonin kanssa.
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hauki » 16.9.2020 12:35:00

Pjotr-77 kirjoitti:työHELVETTI alkaa taas!!!!!!! KAI TUO pitää käydä nyt sitten kerralla JUOMASSA POIS!! tuo paskatyö

Ole iloinen että sinulla on töitä. Mä tekisin mitä vaan että pääsisin kuntouttavaan työtoimintaan pajalle korjamaan fillarikumeja.
Hauki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.9.2020 13:40:29

Pitänee TAAS varata aikaa hammaslääkärille, kun yksi paikka tuntuu nyt vähän falskaavan ja mä kun niin rakastan hammaslääkärissä käyntiä :evil: . No, hammaslääkäripelostani selviän kyllä, kunhan laitan lääkitykseni kuntoon, mutta pitäisi varmaan varata aika muullekin lääkärille. Mulla on ollut jo jonkin aikaa tuossa rintakehän yläosassa epämääräinen ihomuutos(Ei luomi, ainakaan siten, kuin minä luomen käsitän, mutta sellainen rupimainen kohouma/syylä/mikä lie), joka ei tee elettäkään hävitäkseen ja tässä alkaa jo vähän kuumottaa lieneekö se jotakin pahanlaatuista :| .

Pakastinkin pitäisi sulattaa tässä lähipäivinä ja se on jotenkin niin tuskainen homma. Ajatuksen tasolla siis. Eihän se käytännössä kummoisiakaan ponnistuksia vaadi. Kyllä pakastin ihan itse hoitaa sen sulamisen. Vähän pitää vahtia, etteivät sulamisvedet valu ihan ympäriinsä ja lopuksi pyyhkäistä pakastin sisältä, imuroida takaa ja tunkea tavarat takaisin, kunhan masiina on lähtenyt kunnolla käyntiin ja siinäpä se. Jostakin syystä tuo vähä vain niin kovasti nyppii ja aiheuttaa suorituspaineita :roll: . En tosin tiedä ketään, joka diggailisi pakastimen sulattamisesta, vaan kaikki tuntemani ihmiset angstaavat kyseistä hommaa ihan yhtälailla. Kaikenlaisista ikkunanpesufriikeistä ym. olen kyllä kuullut.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.9.2020 02:14:06

^ Pakastin tuli sulatettua jo ajat sitten ja oli JÄLLEEN ajatuksen tasolla huomattavasti vittumaisempi homma, kuin käytännössä :D . Hammaslääkärikin hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

Winstonille kuuluu nyt terveyshuolia. Tällä kertaa jopa sellaisia, joista lääkärikin on kiinnostunut :mrgreen: . Multa poistettiin pieni ihomuutos, joka lähti patologin tutkittavaksi ja se on niin perkeleen rattoisaa tämä tuloksen odottelu :twisted: :mrgreen: . Saisin vaikka sen kuolemantuomion(No, TOIVOTTAVASTI en), mutta tämä epätietoisuus ja ns. välitilassa oleminen on ihan hirveää. Tuo homma vie ajatukset aikalailla, vaikka muuten tässä menee ihan jees.

Jos alkaisi dokata taas. Sehän se ainakin auttaa kaikkiin mahdollisiin terveysongelmiin :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 25.9.2020 15:57:30

Ne lähettää nykyään kaikki patolokille, mun vaimolta otettiin korvantakaa nuppineulan pään kokoinen patti ja meidän patologi lähetti sen Tampereelle. Tulos tyvisolu syöpä, no emäntä tietty huolestui ja joutui TT kuviin ja verikokeisiin. Lekuri rauhoitteli ettei noita enään kutsuta syöväksi ja kuvissa ja muissa tutkimuksissa ei löytynyt mitään. No emäntä huolestui mun selässä olevista kahdesta tummasta syylän tapaisesta niin näytin lääkärille joka totes ettei syytä huoleen 40v kokemuksella, sanoi noita kasvavan kun on 40v tai yli.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 25.9.2020 20:01:20

Winston-84 kirjoitti:Jos alkaisi dokata taas. Sehän se ainakin auttaa kaikkiin mahdollisiin terveysongelmiin :mrgreen: .

Suosittelen. :twisted:
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna